abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 18:05:51 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42841723
quote:
TIPS TEGEN KAKKERLAKKEN

1. Zet je koelkast ongeveer 4 a 5 cm. van de wand. Dit is namelijk een donker, warm plekje, waar kakkerlakken erg van houden.

2. Laat eens in de drie maanden spuiten door de woningbouwvereniging. Dit is volledig gratis! Het enige wat je hoeft te doen, is een formulier invullen, en zorgen dat je je spullen van de muur hebt geschoven. De spuiter moet namelijk in de kleine hoekjes en kiertjes spuiten, want daar lopen de beestjes het vaakst rond. Kwestie van je bed, bureau, etc. zo\'n 50 cm. verschuiven. Als je aan het eind van de dag terug komt, zal je nauwlijks merken dat er gespoten is, behalve dat er veel kakkerlakkenlijkjes zullen liggen. Goed stofzuigen, en je spullen terugzetten. Je kan tevens aan de woningbouwvereniging vragen of ze lokdoosjes voor je willen achterlaten bij de huismeesters. Deze kan je dan, nadat je hebt laten spuiten, op je kamer zetten. Hierdoor voorkom je dat de kakkerlakken meteen terug komen. Let wel: je moet echt eerst laten spuiten. Alleen lokdoosjes neerzetten heeft geen zin.

3. Zet \'s nachts je verwarming uit en het raam op een kiertje. Als het je niet stoort kan je ook een klein lichtje aanlaten.

4. Als je zelf af en toe met gif spuit (erg aan te raden!), wissel dan eens in de twee weken van gifsoort. Kakkerlakken hebben namelijk een heel goed aanpassingsvermogen, en worden erg snel immuun.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_42841747
Hoe oud ben je? 14????
pi_42841779
Zo mooi he, ajacieden die in ons topic komen klagen dat wij alleen kunnen schoppen, maar komen zelf aanzetten met plaatjes van Huntelaar die Guzzie schopt En dat ze hopen dat (The Hunter, Hunt, Huntie ) weer een Feyenoorder zal raken zondag.
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 18:08:17 #4
125053 stefmans
Ze winnen nooit van de Joden.
pi_42841785
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 18:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe oud ben je? 14????
Maar goed dat jij altijd zo zinvolle dingen post.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 18:08:27 #5
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_42841788
De OP
pi_42841838
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 18:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zo mooi he, ajacieden die in ons topic komen klagen dat wij alleen kunnen schoppen, maar komen zelf aanzetten met plaatjes van Huntelaar die Guzzie schopt En dat ze hopen dat (The Hunter, Hunt, Huntie ) weer een Feyenoorder zal raken zondag.
Moet jij nu niet voor Liverpool zijn?

TS: mooie op!
pi_42841858
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 18:08 schreef stefmans het volgende:

[..]

Maar goed dat jij altijd zo zinvolle dingen post.
Vraag ik aan jou hoe oud je bent?
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 18:12:42 #8
125053 stefmans
pi_42841898
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 18:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Vraag ik aan jou hoe oud je bent?
Ben jij een Ajacied, zo nee waarom post je hier dan?
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_42841926
Denk je dat je na zondag nog op FOK kan komen Dirkie? Je bent nu al weer lekker geirriteerd.
pi_42841934
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 18:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe oud ben je? 14????
Ik durf me lul erom te verwedden dat hij ouder is dan jou.
Houd van een lijntje.
pi_42841949
Maakt toch niet uit dat ik geirriteerd ben? Zolang ik maar niet over de schreef ga en ga lopen trollen.
pi_42841967
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 18:14 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Ik durf me lul erom te verwedden dat hij ouder is dan jou.
In leeftijd wel, en denken en doen niet.

Misschien wil Postma wel om je lul wedden
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 18:18:20 #13
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42842038
Van de eerste elf posts in dit AFC Ajax-topic, zijn er vijf van Dirk-Kuijt en dus vraag ik mezelf af of hij zelf nog wel weet voor wie hij is? Feyenoord of toch stiekem Ajax?
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 18:32:58 #14
20694 FCDB
The Blue White Dragons!
pi_42842331
Toch vind ik het wel een grappige op
Nobody likes us.We Don't Care
pi_42842446
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 18:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

In leeftijd wel, en denken en doen niet.
Hehe, genoeg grappen gemaakt. Zondag zal het lachen je wel vergaan, ik zie de verslagenheid in de fnoord topics alweer voor me, heerlijk.
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 18:42:05 #16
125053 stefmans
pi_42842534
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 18:38 schreef devv05 het volgende:

[..]

Hehe, genoeg grappen gemaakt. Zondag zal het lachen je wel vergaan, ik zie de verslagenheid in de fnoord topics alweer voor me, heerlijk.
Dat zijn echt bookmark topics
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 18:44:13 #17
17897 Cart_man
Love to be hated
pi_42842586
quote:

[..]

Verslagenheid? Niet bij mij hoor.
A.M.A.B
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 18:47:58 #18
82589 S-Two
barba macacu
pi_42842695
Die OP hebben we nou vaak genoeg gehad, kom eens met iets nieuws .
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 18:49:08 #19
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_42842726
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 18:47 schreef S-Two het volgende:
Die OP hebben we nou vaak genoeg gehad, kom eens met iets nieuws .
Hij bíjft mooi
Huilen dan.
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 18:49:30 #20
160247 Steinberger
stemt Geert, U ook?
pi_42842737
quote:

[..]

Denk je nu echt dat dit Ajax Feyenoord kan verslaan?
pi_42842778
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 18:49 schreef Steinberger het volgende:

[..]

Denk je nu echt dat dit Ajax Feyenoord kan verslaan?
oh mijn god, in welke grot leef jij
Houd van een lijntje.
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 18:51:51 #22
160247 Steinberger
stemt Geert, U ook?
pi_42842798
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 18:51 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

oh mijn god, in welke grot leef jij
Die in Eindhoven
pi_42842877
En in philips stad heb je geen tv aan kunnen schaffen?
Houd van een lijntje.
pi_42843171
Kom we gaan de auto van Harry vernielen
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_42843260
Te laat.
Houd van een lijntje.
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 19:11:09 #26
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_42843284
Baal nog steeds wel dat ik er niet bij ben zondag. Je weet al zowat zeker dat het een fantastische dag gaat worden, wat een feest gaat het worden in vak G en GG.
Gourmetten of steengrillen?
pi_42843734
Mwah beetje matige OP
Ik support gevallen topclubs!
pi_42843752
Jullie rekenen jezelf al rijk voor Zondag. Des te harder een verlies aan komt.
pi_42843774
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 19:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
omfg, je hebt me overtuigd, je hebt me aan het huilen gemaakt
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 19:29:50 #30
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_42843852
quote:
gaat niet gebeuren
Jawel, je keek.
pi_42843900
quote:
beidewaj, ben jij het topic van je favoriete club uitgebonjourd ofzo?
Het grote Feijenoordtopic #217: Zondag, bloed aan de paal!!!
pi_42843928
Dirk zit hier liever.
Houd van een lijntje.
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 19:55:40 #33
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_42844689
quote:
je bedoeld dit waarschijnlijk provocerend maar je hebt helemaal gelijk. we rekenen onszelf al rijk, wat denk ik ook wel mag gezien hoe slecht feyenoord op het moment is. mocht feyenoord alsnog winnen of een punt pakken, je weet het maar nooit, dan komt dat keihard aan bij Ajax. het zou een schande zijn als Ajax van dit feyenoord verliest en dan mag de klap best hard zijn. bedankt voor de herrinering.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_42844726
quote:
Jullie zijn niet anders gewend, dat lijkt mij nog vervelender.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_42844840
Feyenoord is gewoon een middenmoter. Dus als Ajax daar niet van wint dan is dat een schande inderdaad.
lollig
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 20:02:36 #36
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_42844898
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 19:31 schreef Erwtensoep het volgende:
Dirk zit hier liever.
Gelijk heeft ie.. de ratten verlaten het schip
Huilen dan.
pi_42846096
Speciaal voor de wedstrijd de Tele2 kanalen aangevraagd . Super.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_42846603
442 zondag volgens de Telegraaf...
pi_42846723
Net zoals tegen utrecht dus. Niet echt verrassend.
Houd van een lijntje.
pi_42847034
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 20:37 schreef Roi het volgende:
Ik heb het ook aangevraagd, niet speciaal voor zondag. Maar wel beter
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_42847207
Mijn ouders waren vandaag in Amsterdam, hebben aantal handtekeningen weten te ritselen voor me.. Cool

Boakye trouwens...
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_42847335
quote:
20/10/2006 - Aankoop Arena dichterbij? Amsterdam bereid belang te verkopen aan Ajax
(Gepost door RvN)

BRON: DFT

De Financiele Telegraaf meldt dat de gemeente Amsterdam bereid is zijn indirecte belang van 48% in de Amsterdam Arena te verkopen, mits daar een "redelijke prijs voor wordt betaald." Ook zegt de woordvoerder van de gemeente dat de gemeentee af en toe met Ajax praat over de verkoop van het belang in het stadion.

"De afgelopen tijd hebben we incidentele gesprekken met AFC Ajax gevoerd over de verkoop van dit belang en die gesprekken lopen nog. Ajax kent ons standpunt", aldus Gehrels die toevoegt dat de bereidheid tot verkoop een jaar geleden in de gemeenteraad al is gebleken. De woordvoerder geeft verder geen indicatie voor wat de gemeente onder ’een redelijke prijs’ verstaat.
Ajax heeft een belang van 13,2% in de certificaten van de Stichting Administratiekantoor Stadion Amsterdam. Die stichting is voor 100% eigenaar van het Ajax-stadion. De certificaten geven geen recht op zeggenschap.

De voetbalclub had dit belang voor EUR9,1 miljoen in de boeken staan, maar afgelopen maandag meldde het voetbalbedrijf bij de jaarcijfers dit belang met EUR4,1 miljoen te hebben afgewaardeerd tot EUR5 miljoen.

De gemeente heeft nog geen afwaardering laten plaatsvinden van haar belang en heeft dit voor EUR31,5 miljoen in de boeken staan. "Amsterdam bekijkt bij het opstellen van de jaarrekening in januari of het voorbeeld van Ajax wordt gevolgd," aldus woordvoerder Reshef.

Chief financial officer van Ajax (CFO) Jeroen Slop zei eerder tegen Dow Jones Nieuwsdienst dat uitbreiding van het belang momenteel niet aan de orde is.
Ajax zal bij een vergroting van de deelneming in het stadion volgens Slop tot uitgifte van aandelen moeten overgaan, om deze transactie te kunnen betalen.
Diverse kranten meldden na maandag echter dat Ajax overweegt het belang uit te breiden, een lezing die door Ajax in een reactie werd weersproken.
Ajax Netwerk

Goed nieuws (wellicht) over Babel
quote:
20/10/2006 - Ten Cate: Babel mogelijk eerder terug
(Gepost door RvN)

Tegenover RTV Noord-Holland liet Ten Cate weten dat de berichtgeving dat Ryan Babel drie tot vier weken uit de roulatie is, voorbarig is. "Babel zal zondag, tegen Feyenoord, zeker niet meespelen. Maar of hij zo lang geblesseerd is, moet je maar afwachten. Bij zo'n blessure kan het ook zomaar voorbij zijn." Volgens Ten Cate is het bijzonder spijtig dat hij tegen Feyenoord niet kan beschikken over de spits, omdat hij op dit oment in een supervorm verkeert
Ajax Netwerk

En dit is werkelijk BELACHELIJK:
quote:
20/10/2006 - Vandalen vernielen auto Charisteas
(Gepost door HT)

BRON: AD.nl

Begin deze week is de auto van oud-Ajacied Angelos Charisteas vernield in Amsterdam. De daders kregen de auto in het oog, doordat op de achterbank enkele foto's van de Griek lagen.

Charisteas bevestigt het verhaal, maar heeft geen aangifte gedaan. Ook heeft hij besloten om niet verder op het incident in te gaan. Zondag speelt Charisteas met zijn nieuwe club Feyenoord voor het eerst tegen Ajax.
Ajax Netwerk
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 21:18:33 #43
131729 jna
pi_42847406
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 21:13 schreef Black-Death het volgende:
Mijn ouders waren vandaag in Amsterdam, hebben aantal handtekeningen weten te ritselen voor me.. Cool

Boakye trouwens...
Davids nog gezien?
Jawel, je keek.
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 23:29:23 #44
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_42851285
Ik was er ook toevallig en hij was nergens te bekennen

Vreselijk wat een martelgang van het veld naar het stadion zeg. Al die handtekeningen etc
pi_42853539
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 20:37 schreef Roi het volgende:
huh?
pi_42855799
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 18:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Guzzie .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 02:26:02 #47
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_42855876
quote:
Voorbeschouwingen 2006-2007 :: Feyenoord - Ajax 22 oktober 8e competitie wedstrijd

De wedstrijd :: Feyenoord - Ajax
Datum :: zondag 22 oktober 2006, 12.30
Scheidsrechter :: de heer Temmink

Welkom bij de 8e voorbeschouwing van het nieuwe seizoen op Fr-Fotopage.nl. En dit is natuurlijk de voorbeschouwing op de wedstrijd van het jaar, de klassieker van Nederland. De topper die alle andere topwedstrijden morgen overbodig maakt. Het is Rotterdam tegen Amsterdam. Goed tegen kwaad.

Feyenoord heeft de wedstrijd van afgelopen donderdag in en tegen Basel nog in de benen. Het resultaat van 1-1 was goed, meer dan een gelijkspel zat er voor de ploeg van trainer Erwin Koeman helaas niet in. Ajax had deze week geen Europese verplichtingen omdat het vrij was in haar groep. Feyenoord speelde zondag met 2-2 gelijk tegen RKC. Terwijl Ajax met 3-2 won van FC Groningen. En net die 3-2 is een bekende uitslag voor Feyenoord. Afgelopen seizoen speelde Feyenoord in februari thuis tegen Ajax voor de competitie. Feyenoord speelde die wedstrijd Ajax bij vlagen zoek. Feyenoord won in eigen huis met 3-2 van Ajax.

Bij Feyenoord zal Leonard waarschijnlijk zijn thuisdebuut voor Feyenoord maken. Afgelopen donderdag speelde hij de hele wedstrijd mee in Basel. Hij was goed in vorm en speelde nuttig en liet zien niet bang voor het duel te zijn. Hij kreeg geel voor zijn 1e sliding. En met zijn 2e sliding zorgde hij er voor dat zijn tegenstander er met een gebroken voet af moest. Dit kan nog wat beloven voor morgen, Als hij tegen over de Argentijn Rosales staat. Feyenoord heeft morgen toch al een goede verdediging staan die niet bang voor het duel zal zijn. Saidi en Buijs vergezellen Leonard.

De volgende voorbeschouwing is de wedstrijd van volgende week tegen FC Twente deze wedstrijd is donderdag al. Het foto verslag van deze wedstrijd kunt u zondag terugvinden op Fr-Fotopage.nl.

De verwachte opstelling van Fr-Fotopage:
Timmer, Greene, Buijs, Saidi, Leonard, Lucius, De Guzman, Pardo, Hofs, Boussaboun en Charisteas

Prognose Fr-Fotopage Feyenoord - Ajax 1-0
pi_42855879
Huntelaar: "als ze van Ajax winnen is iedereen in rotterdam tevreden. Moeten wij er maar voor zorgen dat ze niet tevreden zijn."

Zo is het!
Houd van een lijntje.
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 03:02:01 #49
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_42856314
Waar is de OP
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_42857513
Whaha, Leonard met zn eerste tackle geel
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 11:36:41 #51
131729 jna
pi_42858842
quote:
Op de officiële website van Ajax heeft trainer Henk ten Cate ontkent dat de club met een keepersprobleem kampt. Volgens analist Youri Mulder in Studio Voetbal zou Dennis Gentenaar binnenkort een kans krijgen in het doel van de Amsterdammers.

“Ik wil dat Maarten weet dat ik hem het volle vertrouwen geef. Anders dan ik hier en daar lees of hoor, heeft Ajax géén keepersprobleem," aldus de oefenmeester.

Stekelenburg ging afgelopen weekend in het competitietreffen met FC Groningen (3-2) volledig in de fout, wat voor het tweede tegendoelpunt zorgde.
quote:
Ajax-doelman Maarten Stekelenburg heeft in een interview op de website Planet.nl laten weten dat hij niets heeft gehoord van AC Milan. In het geruchtencircuit werd de keeper onlangs in verband gebracht met de Italiaanse topclub. "Die vraag is me vorige week ook gesteld", zegt Stekelenburg. "Ik weet van niks. Ik heb het niet gelezen, ik hoorde het eigenlijk. Het stond op internet volgens mij."

Zijn fout in de wedstrijd tegen FC Groningen van vorige week heeft de sluitpost goed verwerkt. "Je probeert het van je af te zetten en dat is goed gelukt. Ik heb ervan geleerd, maar wat ik er precies van heb geleerd moet nog blijken. Achteraf zeg je dat die bal de tribune in moet, maar achteraf is altijd makkelijk natuurlijk. Maar van fouten moet je leren en daar moet je wat mee doen."

Stekelenburg heeft in ieder geval niet het idee dat zijn ontwikkeling is gestagneerd. "Ik heb wat meer ervaring opgedaan, want ik heb in de tussentijd veel wedstrijden gespeeld hier. Ik ben sterker geworden. Ik denk dat ik vooruitgang heb geboekt en ik ben nog steeds pas 24." De Ajacied heeft ook over de ploeg als geheel een beter gevoel gekregen. "Er is meer ervaring bijgekomen, ik denk dat het wat gebalanceerder is."
quote:
PSV vindt het niet nodig één front te vormen met Ajax bij het afstaan van spelers voor vertegenwoordigende elftallen. De Eindhovenaren stellen hun talenten gewoon beschikbaar, zo vertelt trainer Ronald Koeman op de website van Voetbal International. Ajax vreest voor overbelasting van zijn beloften. Zo heeft Urby Emanuelson door de verschillende toernooien in de zomer al twee jaar geen vakantie meer gehad.

Om de spelers niet te 'vermoorden', zoals Ajax-coach Henk ten Cate het verwoordde, zouden zijn spelers misschien wel bewust moeten bedanken voor Jong Oranje. Dat probleem leeft bij PSV veel minder. Enerzijds haalt bondscoach Foppe de Haan minder spelers op uit Eindhoven en anderzijds zijn de internationals Ibrahim Afellay en Ismaïl Aissati lang niet altijd vaste waarden in de hoofdmacht van PSV.
quote:
Ajax-trainer Henk ten Cate steekt vandaag in De Telegraaf zijn spits Klaas-Jan Huntelaar een hart onder de riem. "Het is erg snel gegaan met hem", benadrukt de oefenmeester. "Alles wat hij aanraakte, veranderde in goud. Maar nu zit het een beetje tegen, ook op de training. Een tijdje geleden gingen de ballen er zelfs via de buitenkant van de paal nog in. Die springen er nu net uit."

Een andere oorzaak is volgens Ten Cate de manier waarop verdedigers zich nu instellen op Huntelaar. "Klaas krijgt ook weinig ruimte, maar hij blijft een klasbak. Die komt echt wel weer bovendrijven. Er wordt nu ook meer van hem verwacht. Hij moet meer meevoetballen dan vorig jaar. Maar ik maak me geen zorgen."

Ajax lijkt niet langer alleen afhankelijk te zijn van de doelpunten van Huntelaar. De 23-jarige spits nam vorig seizoen na de winterstop een aangeslagen elftal bij de hand door zestien keer te scoren in evenveel wedstrijden. Na zes wedstrijden dit seizoen staat de teller op twee. Toch zegt dat niets over het spel van de aanvaller, zegt technisch directeur Martin van Geel. "Hij weegt zo zwaar op de verdediging van de tegenstander dat anderen kunnen profiteren."

In de Volkskrant sprak Ten Cate tevens zijn vertrouwen uit in de Spanjaard Roger, die momenteel reserve is in Amsterdam. "We zijn als elftal nog niet in staat Roger beter te laten spelen. Als ik hem nu opstel, moet hij te veel lopen en dat is zijn kwaliteit niet. Maar straks kan hij het spel gaan bepalen, want ik heb zelden iemand gezien die zo goed het positiespel beheerst. Geloof mij: Roger kan heel snel van heel veel waarde worden voor het team."
quote:
Johnny Heitinga probeert in de Volkskrant aan te geven waarin het Ajax van dit seizoen verschilt van het Ajax van vorig seizoen. "Je merkt dat het elftal opstaat als er gewerkt moet worden", aldus de 22-jarige verdediger. "Iedereen kletst er bovenop en wil zijn duels winnen. Het is niet zo dat wij wakker geschud moesten worden, maar nu heeft het elftal een nieuwe impuls gekregen."

De wil om te winnen is groter geworden bij Ajax, denkt Heitinga. "De trainer hamert er ook op dat we dit jaar kampioen willen worden en onze thuiswedstrijden dus zeker moeten winnen. Iedereen wil nu als winnaar van het veld stappen. Er is nu ook een betere verhouding tussen arbeid en rust."

Achteraf gezien was trainer Danny Blind, die vorig seizoen met Ajax op de vierde plaats eindigde, misschien niet de juiste man. "Ten Cate is een goede trainer op de juiste plaats", legt Heitinga uit. "Hij heeft de nodige ervaring en werkte bij Barcelona op topniveau. Blind was een goede trainer, die nooit een andere club onder zijn hoede had gehad. Daardoor zat hij misschien op de verkeerde plaats. Maar Blind is in mijn ogen niet mislukt hier."

Volgens de international is ook de rol van aanvoerder Jaap Stam een belangrijke. "Jaap is een rustpunt. Bovendien zie je dat tegenstanders liever even een blokje omgaan als hij eraan komt."
Jawel, je keek.
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 11:41:57 #52
131729 jna
pi_42858933
Hebben jullie weer wat te lezen
Jawel, je keek.
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 11:42:23 #53
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_42858944
me auo wat doe je
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 13:08:51 #54
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_42860752
Vandaag laatste kans toch kaarten kopen voor Heerenveen uit!
pi_42861121
Cool, heb nu de handtekeningen van Ten Cate, Stam, Huntelaar, Sneijder, Mitea en Rosales
pi_42861570
Volgens AT5 zit Mitea morgen op de bank
pi_42863501
Speelt Rosales?
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_42863529
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 13:49 schreef Jasza het volgende:
Volgens AT5 zit Mitea morgen op de bank
Mitea eindelijk bijna weer fit, damn hij wordt echt allang gemist en hij heeft zoveel potentie
pi_42864534
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 15:22 schreef kevin6188 het volgende:
Speelt Rosales?
Verwacht wordt:
Stekelenburg
Heitinga, Stam, Grygera, Vermaelen
Gabri, Maduro, Sneijder, Emanuelson
Huntelaar en Perez
pi_42864620
Ik heb zin moohoorgen!
pi_42864664
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 13:29 schreef Black-Death het volgende:
Cool, heb nu de handtekeningen van Ten Cate, Stam, Huntelaar, Sneijder, Mitea en Rosales
Ik heb de handtekening van Van der Sar.

Volgende keer zelf gaan vragen hoor; dit is veel minder leuk zo.
pi_42864732
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 16:16 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Ik heb de handtekening van Van der Sar.

Volgende keer zelf gaan vragen hoor; dit is veel minder leuk zo.
Edwin! Mijn held!

En ja oke zelf vragen is veel leuker, ga nog eens doen Koop ik voor elke speler zo'n postkaart met hun foto en dan handtekening
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 16:21:50 #63
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_42864814
Wat al eerder gemeld is, ik denk echt niet dat Ajax hier zo makkelijk gaat winnen morgen hoor. Ajax speelt bij vlagen redelijk, maar kan ook HEEL zwak en ongeinspireerd voetballen.

Dat f;noord een middenmoter is zegt dus niets, dat is Roda ook, en daar waren we toch echt totaal kansloos.

Onderschatting tegen f'noord, echt het domste wat je kan doen denk ik.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_42864861
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 16:21 schreef HeatWave het volgende:
Wat al eerder gemeld is, ik denk echt niet dat Ajax hier zo makkelijk gaat winnen morgen hoor. Ajax speelt bij vlagen redelijk, maar kan ook HEEL zwak en ongeinspireerd voetballen.

Dat f;noord een middenmoter is zegt dus niets, dat is Roda ook, en daar waren we toch echt totaal kansloos.

Onderschatting tegen f'noord, echt het domste wat je kan doen denk ik.
het is een klassieker hè, dan gaan de spelers toch een stukje harder lopen, de kansen voor Feyenoord mogen zeker niet uitgevlakt worden inderdaad
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 16:25:07 #65
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_42864907
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 16:23 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

het is een klassieker hè, dan gaan de spelers toch een stukje harder lopen, de kansen voor Feyenoord mogen zeker niet uitgevlakt worden inderdaad
Daarom, we blaten wel dat Ajax ZOVEEL beter is. We zijn sterker opzich, maar zijn we ook harder? F'noord zal getergd en bloedfanatiek zijn, en dat heb ik bij Ajax pas 1 keer gezien dit jaar.

Ze zullen op de Utrecht-toer moeten, en als ze dat doen is er niets aan de hand. Maar ja, f'noord is ZO zwak volgens iedereen, waarom zou je je best nog doen?
Get woke, go broke!
pi_42864980
Ik ben benieuwd, en ben ook meteen bang voor de uitslag van morgen, ik was er wel gruwelijk graag bijgeweest!
Je zal net zien dat Charisteas scoort morgen
pi_42864998
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 16:25 schreef HeatWave het volgende:
Maar ja, f'noord is ZO zwak volgens iedereen, waarom zou je je best nog doen?
Dat slaat echt nergens op. Je denkt echt dat onze jongens tijdens de Klassieker niet hun best gaan doen?
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 16:28:51 #68
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_42865013
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 16:27 schreef opgebaarde het volgende:
Ik ben benieuwd, en ben ook meteen bang voor de uitslag van morgen, ik was er wel gruwelijk graag bijgeweest!
Je zal net zien dat Charisteas scoort morgen
Scoren mag ie wel, als Ajax er maar minstens 1 meer maakt .

Ik hoop ECHT dat kjh weer eens in vorm raakt morgen .
Get woke, go broke!
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 16:30:07 #69
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_42865043
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 16:28 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Dat slaat echt nergens op. Je denkt echt dat onze jongens tijdens de Klassieker niet hun best gaan doen?
Ik overdrijf het, maar ook hier zie je alleen maar "Ajax wint dit MAKKELIJK' etc. Dat speelt dan ook in hun koppies mee.

Kopenhagen vergeten? Die hadden we al in de pocket hoor, appeltje, eitje. Waarom hard lopen, het wordt NOOIT 0-2 in Amsterdam.. weg CL...
Get woke, go broke!
pi_42865046
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 16:28 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Scoren mag ie wel, als Ajax er maar minstens 1 meer maakt .

Ik hoop ECHT dat kjh weer eens in vorm raakt morgen .
Zekers, ik gun het Charisteas ook echt! En als Ajax maar wint ja!
Go KJH!
pi_42865073
Ajax wint natuurlijk wel, maar ervan uitgaan dat er even een flinke score wordt neergezet is nergens op gebaseerd.

Ik verwacht een 0-1, 0-2 of 1-2 overwinning.
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 16:31:46 #72
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_42865080
Nou ja, gunnen, hij speelt nu wel bij de grootste vijand natuurlijk.
Get woke, go broke!
pi_42865122
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 16:31 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja, gunnen, hij speelt nu wel bij de grootste vijand natuurlijk.
Ik heb diep respect voor hem, en eigenlijk wilde hij niet eens weg bij Ajax, het beviel hem uitstekend en hij heeft zich als een mega professional laten zien. Ik hoop echt dat hij het bij Feyenoord gaat maken.
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 16:34:31 #74
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_42865134
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 16:33 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ik heb diep respect voor hem, en eigenlijk wilde hij niet eens weg bij Ajax, het beviel hem uitstekend en hij heeft zich als een mega professional laten zien. Ik hoop echt dat hij het bij Feyenoord gaat maken.
Ik niet . niets persoonlijks, maar als hij het gaat maken bij f;noord, dan gaat het weer goed met ze, en dat mag niet
Get woke, go broke!
pi_42865181
Nah, probleem is misschien dat ik niet zo'n die-hard Ajaxfan ben. Ik kan ook genieten van andere Nederlandse clubs, vooral Europees, tenzij ze tegen Ajax moeten spelen.
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 16:42:09 #76
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_42865294
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 16:36 schreef opgebaarde het volgende:
Nah, probleem is misschien dat ik niet zo'n die-hard Ajaxfan ben. Ik kan ook genieten van andere Nederlandse clubs, vooral Europees, tenzij ze tegen Ajax moeten spelen.
Das best een probleem ja .

Ik heb dat ALLEEN in europees verband, en dan nog niet altijd .
Get woke, go broke!
pi_42865524
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 16:12 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Verwacht wordt:
Stekelenburg
Heitinga, Stam, Grygera, Vermaelen
Gabri, Maduro, Sneijder, Emanuelson
Huntelaar en Perez
Nah, daar zal het bier morgen vast niet minder goed van gaan smaken.
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 16:52:39 #78
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_42865534
geen Rosales .
Get woke, go broke!
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 16:54:14 #79
131729 jna
pi_42865572
In het AD staat Rosales er wel in
Jawel, je keek.
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 16:56:48 #80
82589 S-Two
barba macacu
pi_42865638
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 16:30 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik overdrijf het, maar ook hier zie je alleen maar "Ajax wint dit MAKKELIJK' etc. Dat speelt dan ook in hun koppies mee.

Kopenhagen vergeten? Die hadden we al in de pocket hoor, appeltje, eitje. Waarom hard lopen, het wordt NOOIT 0-2 in Amsterdam.. weg CL...
Omdat iedereen hier zegt dat we dik winnen, denken de spelers dat ook Hoezo, komen ze hier soms even kijken hoe ze moeten spelen? Dat slaat natuurlijk nergens op. De spelers weten heus wel dat Feyenoord op dit moment kut speelt, maar dat een klassieker altijd een wedstrijd apart is.

Ik ga trouwens uit van een 3-1 overwinning of iets dergelijks voor ons aller Ajax .
pi_42865682
Hoe is de opstelling van het AD?
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 17:00:09 #82
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_42865729
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 16:56 schreef S-Two het volgende:

[..]

Omdat iedereen hier zegt dat we dik winnen, denken de spelers dat ook Hoezo, komen ze hier soms even kijken hoe ze moeten spelen? Dat slaat natuurlijk nergens op. De spelers weten heus wel dat Feyenoord op dit moment kut speelt, maar dat een klassieker altijd een wedstrijd apart is.

Ik ga trouwens uit van een 3-1 overwinning of iets dergelijks voor ons aller Ajax .
Spelers lezen ook kranten, zien ook dat f'noord beroerd presteert, en dat gaat TOCH in de achterhoofden zitten bij spelers. Daar ontkom je niet aan.

Of denk je dat Ajacieden geen media mogen volgen ofzo?

Ik zeg ook niet DAT het zo is, of gaat worden, alleen dat ze er dus voor moeten WAKEN. Nogmaals, gewoon erin zoals tegen utrecht en er is niets aan de hand, spelen ze ala tegen Roda, dan hebben ze echt wel een probleem morgen hoor.
Get woke, go broke!
pi_42865737
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 16:56 schreef S-Two het volgende:

[..]

Heel goed punt, S-Two. Alle Ajacieden die in de media over de Klassieker hebben gesproken, hebben aangegeven dat de Klassieker altijd een unieke wedstrijd is. Ten Cate heeft het zelf nog eens benadrukt: toen hij met Barca achttien (18!) punten achterstond op Madrid, wonnen ze nog wel van datzelfde Real.

HW lijkt zich vooral te baseren op de uitlatingen van de mensen hier, maar bij Ajax zelf lijkt er wel degelijk voorzichtheid te zijn.
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 17:00 schreef HeatWave het volgende:
Spelers lezen ook kranten, zien ook dat f'noord beroerd presteert, en dat gaat TOCH in de achterhoofden zitten bij spelers. Daar ontkom je niet aan.

Of denk je dat Ajacieden geen media mogen volgen ofzo?
Ik heb nog geen enkel medium zien berichten dat Ajax wel even over Feyenoord heengaat. En om te zien dat Feyenoord het slecht doet, hoeven de Ajacieden de kranten niet open te slaan.
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 17:01:33 #84
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_42865758
Dat zeg ik dus ook, ik HOOP dat ze niet zo denken .
Get woke, go broke!
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 17:07:23 #85
82589 S-Two
barba macacu
pi_42865885
Ach, mijn mening is dat wat wij hier zeggen echt geen enkele invloed heeft op de spelers. Wat de media zegt misschien een beetje, maar ik neem aan dat de spelers genoeg professional zijn om daar mee om te kunnen gaa nen zoals Roeni3 ook zegt heb ik eigenlijk nergens gelezen (van betrouwbare mediabronnen) dat Ajax wel even over Feyenoord heen walst.

Weet iemand of het morgen trouwens nog te volgen is via zo'n online-ding, of zou het weer helemaal dichtgetimmerd zijn en kan ik niets zien .
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 17:09:15 #86
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_42865940
Tuurlijk heeft wat HIER gezegd wordt 0,0 invloed. Maar als jij je tegenstander al weken beroerd ziet voetballen ga je er onbewust toch ietsjes makkelijker naar kijken denk ik.

Nogmaals, ik HOOP ook gewoon dat het niet zo is hoor, maar ik ben er stiekem toch wel een beetje bang voor...
Get woke, go broke!
pi_42866036
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 17:07 schreef S-Two het volgende:
Weet iemand of het morgen trouwens nog te volgen is via zo'n online-ding, of zou het weer helemaal dichtgetimmerd zijn en kan ik niets zien .
Heb je digitale tv van KPN? Zo ja, die bieden nu een Tele2-pakket aan voor zes euro in de maand extra. Maar ja, het is ook al 17:14 op zaterdag hè

Zo nee, plaatselijke kroeg?

Ergens hoop ik wel dat Rosales speelt trouwens. Net als Huntelaar scoorde hij de laatste wedstrijden tegen Feyenoord.
pi_42866044
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 17:09 schreef HeatWave het volgende:
Tuurlijk heeft wat HIER gezegd wordt 0,0 invloed. Maar als jij je tegenstander al weken beroerd ziet voetballen ga je er onbewust toch ietsjes makkelijker naar kijken denk ik.
Je zei net nog dat het krijgen van dat idee oa door de media kwam?
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 17:15:01 #89
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_42866069
tele2, prima te doen hoor .

Al ga ik bij mijn vader kijken, met zijn aso plasma TV . maar ik heb zelf dus ook tele2, en mijn stamkroeg ook. Alternatieven genoeg hier in Amsterdam .
Get woke, go broke!
pi_42866071
Goedemiddag... Al zin in morgen?
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 17:16:47 #91
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_42866108
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 17:13 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Je zei net nog dat het krijgen van dat idee oa door de media kwam?
Ik bedoelde gewoon de media als radio, TV, krant, met de resultaten van F'noord. Dan zien/horen/lezen ze toch dat het slecht gaat?

De media is niet alleen een term om journalisten en opiniemakers aan te duiden hoor .
Get woke, go broke!
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 17:23:02 #92
131729 jna
pi_42866233
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 16:58 schreef Black-Death het volgende:
Hoe is de opstelling van het AD?
Stekelenburg
Heitinga Stam Vermaelen Urby
Gabri Maduro Sneijder
Rosales Huntelaar Perez
Jawel, je keek.
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 17:25:54 #93
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_42866287
Nou ja, Rosales speelt soms wel ok tegen f'noord .

Ik ben ziek geloof ik .
Get woke, go broke!
pi_42866387
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 17:15 schreef HeatWave het volgende:
tele2, prima te doen hoor .

Al ga ik bij mijn vader kijken, met zijn aso plasma TV . maar ik heb zelf dus ook tele2, en mijn stamkroeg ook. Alternatieven genoeg hier in Amsterdam .
Hier wordt het de kroeg
pi_42866400
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 17:16 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik bedoelde gewoon de media als radio, TV, krant, met de resultaten van F'noord. Dan zien/horen/lezen ze toch dat het slecht gaat?

De media is niet alleen een term om journalisten en opiniemakers aan te duiden hoor .
Dank je, maar ik kende de definitie van het woord 'media' al.

Het gaat er om dat je eerst stelt dat de Ajacieden zich verkijken door de media, terwijl je daarna, als dat wegbeargumenteert is, je stelt dat het komt doordat ze 'gewoon' de resultaten van Feyenoord zien. En nu stel je weer dat het wel door media komt. Je bent niet standvastig.
pi_42866426
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 17:25 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja, Rosales speelt soms wel ok tegen f'noord .
Soms = altijd. Zelfs hij zou geen problemen moeten hebben met Leonard ...
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_42867305
quote:
Stam: 'Mentaliteit bij Ajax perfect'

Jaap Stam is uitermate tevreden over de mentaliteit van zijn ploeggenoten bij Ajax. De 34-jarige aanvoerder van Ajax sprak zich in Het Parool uit over datgene waar Pierre van Hooijdonk eerder deze week over viel: de houding van de jongere spelers. : Ik kan niet anders zeggen dat ik bij Ajax alleen maar jongens om me heen heb die hard aan zichzelf werken, die willen leren en luisteren" (..) "Wat je vandaag ziet, die grote groep spelers die na een training nog even doorwerkt, geeft aan hoe gretig iedereen is. Maar niet op een egocentrische manier. iedereen denkt en handelt in het belang van het team.", aldus Jaap Stam in Het Parool.

Bron: ajax.netwerk.to
Mooi om te lezen
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 18:08:18 #98
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_42867312

we pakken ze
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 18:24:25 #99
82589 S-Two
barba macacu
pi_42867661
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 18:08 schreef PLAE@ het volgende:

[afbeelding]

we pakken ze
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 18:25:52 #100
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_42867697
Wie gaan er hier morgen?
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_42867806
Morgen wekker om 7 uur, zucht....
pi_42867841
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 18:25 schreef MarkNMGN het volgende:
Wie gaan er hier morgen?
Wil je zwaaien?
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 18:47:20 #103
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_42868166
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 18:32 schreef NordKaos het volgende:

[..]

Wil je zwaaien?
Nee, gaan jullie Kaos maken?
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_42868617
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 18:08 schreef PLAE@ het volgende:

[afbeelding]

we pakken ze
All we know is rocks and presidents like Mount Rushmore
pi_42870816
quote:
Ten Cate: Rosenberg was bij Jong Ajax vanwege speelminuten
Markus Rosenberg staat niet ter discussie bij Ajax. Henk ten Cate liet hem deze week met het tweede meespelen om speelminuten te krijgen. ,,Markus heeft dit seizoen nog niet zo veel minuten meegedaan. Ook met het Zweedse elftal stond hij tijdens de EK-kwalificatie niet in de basis. Daarom heb ik ervoor gekozen om hem deze week met het belofteteam te laten spelen.’’, aldus Ten Cate in het Algemeen Dagblad.
pi_42871270
Een vriend van me had gevraagd of ik eens mee kwam naar Ajax-PSV, zo gezegd zo gedaan, ik 3 weken terug een clubcard besteld maar heb hem nog steeds niet binnen. Hoop hem deze week toch echt wel te ontvangen. Maar nu vraag ik me af of er nog wel kaarten zijn voor deze wedstrijd? Vorige zaterdag waren er nog maar 4 vakken vrij, maar ik lees nergens dat het al uitverkocht is. Vandaar dat ik het hier maar eens vraag.
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 21:32:54 #107
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_42872080
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 18:25 schreef MarkNMGN het volgende:
Wie gaan er hier morgen?
Misschien zit ik zelfs wel bij jou in het vak.
pi_42872266
Op één of andere manier heb ik er niet zo'n vertrouwen in. Ik weet niet waarom .
Huntelaar niet echt super bezig, Babel afwezig, Gabri speelt niet echt dominant.

Hopen dat ik ongelijk heb. Graag zo'n wedstrijd als tegen Groningen en Utrecht, min de tegengoals.

Ajax .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_42874145
jorien kan later verkassen, morgen eerst die neuzen vergassen
Be happy for this moment
this moment is your life
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 23:00:21 #110
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_42874203
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 22:58 schreef bella75 het volgende:
jorien kan later verkassen, morgen eerst die neuzen vergassen
Waar halen ze in r'dam die mafkezen toch altijd vandaan? Zelfs de vrouwen sporen voor geen meter....
Get woke, go broke!
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 23:03:33 #111
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_42874286
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 21:32 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Misschien zit ik zelfs wel bij jou in het vak.
donderstraal op van vak u
pi_42877267
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 18:08 schreef Mr.Mills het volgende:

[..]

Mooi om te lezen
  zondag 22 oktober 2006 @ 02:49:09 #113
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_42878610
Het zjin maaar kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuutkakkerlakken
joden schaam je niet wees een echte ajacied en zing het anti kakkerlakken lied

ik heb er zin in!

010 demolition day!
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
pi_42878646
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 02:49 schreef Sethje het volgende:

ik heb er zin in!

010 demolition day!
  zondag 22 oktober 2006 @ 03:29:47 #115
125053 stefmans
pi_42878994
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 02:49 schreef Sethje het volgende:

ik heb er zin in!

010 demolition day!
Morgen gaat het echte werk beginnen.
  zondag 22 oktober 2006 @ 05:01:42 #116
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_42879330
tot zo
  zondag 22 oktober 2006 @ 06:53:16 #117
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_42879538
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 05:01 schreef PLAE@ het volgende:

tot zo
pi_42879682
Goedenmorgen medevoetballiefhebbers, het wordt een mooie dag voor onze Meerse Helden.
Sportieve inbreng
  Moderator / Redactie Sport zondag 22 oktober 2006 @ 08:48:44 #119
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_42879695
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 22 oktober 2006 @ 08:53:24 #120
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_42879710
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 08:43 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Goedenmorgen medevoetballiefhebbers, het wordt een mooie dag voor onze Meerse Helden.
zekers
Huilen dan.
pi_42880143
come on ajax, make my day!
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_42880207
Zondag gehaktdag.
pi_42880215
AFC Ajax

Vandaag gaat het gebeuren.
pi_42880245
Koeman heeft gezegd dat ze vooral Sneijder flink moeten aanpakken. Buijs speelt op Sneijder. Ik zeg, 2e keer geel in de 67e minuut voor reageerBuijs
pi_42880500
quote:
Henk ten Cate: „Voetbal blijft onze sleutel, maar daarnaast is de mentale weerbaarheid gegroeid”

Vetrouwen voor klassieker

AMSTERDAM, zondag
De ochtendtraining naast de ArenA werd gedomineerd door humor en hilariteit. Spelers van Ajax leefden zich gisteren uit in diverse afwerkvormen. Twee teams streden voortdurend om het hoogste aantal doelpunten. Wie verloor, moest zich opdrukken. Terwijl Feyenoord-trainer Erwin Koeman in de aanloop naar de klassieker van vanmiddag knutselde aan zijn beoogde basisformatie, was Henk ten Cate er allang uit: hij zal niet afwijken van het vertrouwde systeem met drie aanvallers. „Wat moet ik nog doen? Iedereen kan spelen. Als ik met de eerste elf had getraind, kan ik net zo goed de opstelling vast geven. Ik vond het belangrijker om het vandaag in de ontspanning te zoeken.”

Langs de kant ontstak de harde kern tientallen roze fakkels. De spelers verdwenen achter een enorm mistgordijn, trokken een sprint en kwamen kuchend weer tevoorschijn. Ze werden beurtelings toegezongen en zwaaiden beleefd terug. Ajax is weer lijstaanvoerder en dat was te merken. Van hoogmoed is echter geen sprake. Ten Cate heeft het liever over flair en prefereert realisme.

„Ook tegen Feyenoord doen we het op onze manier, want voetbal blijft de sleutel. Daarnaast is met name tegen FC Utrecht en FC Groningen de mentale weerbaarheid groot gebleken; de bereidwilligheid ook. Als team doen we het niet slecht. Sinds het begin hebben we veel winst geboekt. Maar we zijn er nog lang niet en dat is logisch. Je kunt niet verwachten dat een grotendeels gewijzigd elftal er in drie maanden staat.”

Uiterst voorzichtig doseert Ten Cate de krachten van zijn spelers. Vrijdag kregen Edgar Manucharyan, Michael Krohn-Dehli, Dennis Gentenaar en Jan Vertonghen rust. Gisteren verliet Wesley Sneijder snel het trainingsveld. Uit voorzorg, heet dat dan. Hij heeft wat last van zijn bovenbeen, maar is dan ook de Ajacied met de meeste speelminuten dit seizoen. Zeker als je de interlands meetelt. Toen hij naar de kant liep en achteloos een bal wegtrapte, greep Ten Cate meteen in. „Jij mag niks doen”, riep hij tegen Sneijder, die de kleedkamer opzocht. Over zijn bijna wekelijks uitblinkende middenvelder zei de coach: „Wesley is dit seizoen veel fitter, maar ook lichter. Vier kilo. Loop maar eens met vier pakken suiker de trap op en je merkt het verschil.”

Dat Ajax nog last heeft van groeistuipen, bleek tot dusver niet zozeer uit het aantal tegendoelpunten, als wel uit de manier waarop die doelpunten vielen. Meestal gingen er grote fouten aan vooraf. „Wij verdedigen in principe op de middenlijn, willen gelijk druk zetten. Dan geef je dus vijftig of zestig meter ruimte weg en krijgt de tegenstander wel eens een kansje. Dat is nu eenmaal onze manier van spelen. Natuurlijk gaat niet alles goed. Maar ik heb soms het idee dat het meteen perfect moet zijn. We zijn al hartstikke blij dat we bovenaan staan”, aldus Ten Cate.

Tegen Feyenoord mist Ajax de geblesseerde Ryan Babel. Hij maakt deel uit van wat ze bij Ajax ’de creatieve linkerkant’ noemen: Urby Emanuelson, Wesley Sneijder en Babel waren al goed voor acht van de achttien competitietreffers. „Heel jammer. Babel voelde zich ijzersterk. In deze vorm kan hij wedstrijden beslissen. Maar we hebben meer spelers met individuele kwaliteiten”, doelde Ten Cate mede op het feit dat Ajax dit seizoen ook veel minder afhankelijk is van bijvoorbeeld Klaas-Jan Huntelaar.

De midvoor scoorde pas twee keer in de eredivisie.

Niettemin begint hij vanmiddag met een interessante uitdaging aan de ’semitopper’. Als Huntelaar scoort, is hij pas de tweede spits die in zijn eerste vier duels met Feyenoord wist te scoren. Sjaak Swart en Wim Kieft gingen hem voor.

In zijn rol als stimulator was Ten Cate vrijdag al veel in woord en gebaar te zien naast Huntelaar, maar ook naast Maarten Stekelenburg. Bewust, vertelde hij later. Zo kreeg de doelman de laatste tijd nogal wat kritiek van diverse analisten. „Ik wilde benadrukken dat we het volste vertrouwen hebben in Maarten. En dat er bij Ajax dus géén keepersprobleem is.”

pi_42880739
Leuk gephotoshopt .
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_42880808
Ik heb er zin in

Hup Ajax
pi_42880881
Ajaxxx

Op naar de overwinning
pi_42880923
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 11:28 schreef Superheld het volgende:
Leuk gephotoshopt .
Ze hebben lekker met de saturation gespeeld inderdaad, maar de foto hoeft niet fake te zijn hoor.
pi_42880941
Komt wel goed vanmiddag
pi_42881077
Hup AJAX !!
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_42881093
Opstelling Ajax: Maarten Stekelenburg; John Heitinga, Jaap Stam, Zdenek Grygera, Urby Emanuelson; Gabri, Hedwiges Maduro, Wesley Sneijder; Tom de Mul, Klaas Jan Huntelaar, Kenneth Perez.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_42881100
Geen Vermaelen? Tom de Mul
pi_42881162
WTF De Mul
pi_42881186
Gaat nu naar de kroeg

godgloeiende teringzooi, ik zie net dat ik op 4 februari ajax -feyenoord op wintersport ben
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_42881187
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 11:55 schreef Black-Death het volgende:
WTF De Mul
Wacht, het is maar Feyenoord
pi_42881203
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 11:56 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Wacht, het is maar Feyenoord
in principe kan je in zulke wedstrijden ok gewoon de jeugd de kans geven
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_42881217
Ik wil Rosenberg!
pi_42881297
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 11:56 schreef kalinho het volgende:
Gaat nu naar de kroeg

godgloeiende teringzooi, ik zie net dat ik op 4 februari ajax -feyenoord op wintersport ben
KUT ik ook
  zondag 22 oktober 2006 @ 12:02:50 #140
131729 jna
pi_42881312
Henk wat doe je?! De mul
Jawel, je keek.
pi_42881325
Damn, bijna elke ochtend staat er wel een interview met Ten Cate in een of andere krant
  zondag 22 oktober 2006 @ 12:03:43 #142
82589 S-Two
barba macacu
pi_42881331
Niet mijn favo opstelling maar goed; hier moeten we ook mee kunnen winnen.
  zondag 22 oktober 2006 @ 12:07:04 #143
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_42881396
Zo, ik ga ook verkassen naar een gewaardeerde vriend met tele2. Ben toch nog gespannen, gek is dat altijd he.

Le't's go Joden, 0-3.
pi_42881397
pi_42881405
Gaat helemaal goed komen mensen, Ajax wint dit gewoon.
  zondag 22 oktober 2006 @ 12:26:37 #146
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
  zondag 22 oktober 2006 @ 12:28:30 #147
131729 jna
pi_42881772
Volgens teletekst spelen we 3-4-3
Jawel, je keek.
pi_42881795
3-4-3.
pi_42882162
KJH komt weer op dreef.
pi_42882180
Record voor Huntelaar.
pi_42882703
Volgens de chat van Ajax Netwerk zongen de kakkerlakken over Sneijders moeder.
pi_42882846
Heb geen tijd alles te kijken/volgen maar wat is er met Stam?
pi_42882848
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 13:05 schreef Black-Death het volgende:
Volgens de chat van Ajax Netwerk zongen de kakkerlakken over Sneijders moeder.
Dat is de enige kans voor Feyenoord om de kansen nog in hun voordeel te krijgen. Kunnen ze zich oppakken en mss beter spelen, de volgende keer.
pi_42882858
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 13:10 schreef F1Bas het volgende:
Heb geen tijd alles te kijken/volgen maar wat is er met Stam?
Geblesseerd. Mogelijke verstapping of tikje van Charisteas.
pi_42882926
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 13:10 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Geblesseerd. Mogelijke verstapping of tikje van Charisteas.
Blessure leek mij ook al maar ziet het er ernstig uit?
pi_42882950
Ajax Netwerk Chat zei dat ie niet meer kon lopen.. Maar of dat echt klopt?
  zondag 22 oktober 2006 @ 13:15:15 #157
131729 jna
pi_42883007
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 13:13 schreef Black-Death het volgende:
Ajax Netwerk Chat zei dat ie niet meer kon lopen.. Maar of dat echt klopt?
Klopt, moest naar de kant hinkelen met ondersteuning
Jawel, je keek.
pi_42883079
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 13:15 schreef jna het volgende:

[..]

Klopt, moest naar de kant hinkelen met ondersteuning
Weer aan paar weken dus.
  zondag 22 oktober 2006 @ 13:20:17 #159
82589 S-Two
barba macacu
pi_42883205
Waar zijn we mee bezig man. Het had al 5-0 moeten staan. Als we ze een keer een onvergetelijke nederlaag weer willen toebrengen moet het nu zijn.
  zondag 22 oktober 2006 @ 13:20:52 #160
82589 S-Two
barba macacu
pi_42883235
En waarom kwam trouwens Ogararu erin? Is Vermaelen geblesseerd ofso?
pi_42883283
Die kansen
Houd van een lijntje.
pi_42883293
nu weet ik weer waarom ik ajax supporter ben! :D:D maar de blessure van Stam is toch wel een groot minpunt
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_42883310
had al wel 0-5 kunnen staan ofzo.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_42883320
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 13:23 schreef venomsnake het volgende:
had al wel 0-5 kunnen staan ofzo.
Moeten staan ja
pi_42883475
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 13:20 schreef S-Two het volgende:
En waarom kwam trouwens Ogararu erin? Is Vermaelen geblesseerd ofso?
Stam
pi_42883495
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 13:17 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Weer aan paar weken dus.
Goed moment om te kijken of de 'jonkies' acherin van Stam hebben geleerd, dat wel. De komende tijd moet dat duidelijk worden.
pi_42883843
Leuk voor Perez, doelpuntje erbij.
pi_42883880
Ajax
  zondag 22 oktober 2006 @ 13:38:38 #169
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
  zondag 22 oktober 2006 @ 13:39:22 #170
143940 Cubewoods
Chi-Town's God
pi_42883911
Haha je hoorde op de achtergrond net iemand heletijd schreeuwen
KANKERJOOD KANKERJOOD WESLEY KANKERJOOD

Die kakkerlakjes trekken het niet meer

*Edit nu ook al Hamas liedjes
"so if your message ain't shit, fuck the records you sold, cuz if you go platinum, it's got nothing to do with luck, it just means that a million people are stupid as fuck"
-Revolutionary Immortal Technique
pi_42883912
Feyenoord
pi_42883990
Wat gebeurt er als de wedstrijd wordt gestaakt? Overwinning voor Ajax?
  zondag 22 oktober 2006 @ 13:43:01 #173
131729 jna
pi_42884066
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 13:41 schreef Roeni3 het volgende:
Wat gebeurt er als de wedstrijd wordt gestaakt? Overwinning voor Ajax?
Zal dan wel een 0-3 overwinning worden.....oh wacht, zoveel staat het al
Jawel, je keek.
pi_42884217
Wat een verjaardagscadeau trouwens hehe
pi_42884317
Whahaha
  zondag 22 oktober 2006 @ 13:49:56 #176
92733 SiemeN
De Postbode.
pi_42884342
Trieste gasten, dat zingen meteen. Maarja, ik zou als Feyenoorder ook niet meer weten waar ik 't zoeken moet.
Op maandag 4 juni 2007 00:56 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik noemde mijn vriendin per ongeluk SiemeN tijdens de seks. Ze kon het begrijpen.
pi_42884350
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 13:48 schreef toma het volgende:
22-10-2006

Feyenoord is knock out, verpulvert, fijngemalen, opgegeten, uitgekakt en weer ingesmeert
pi_42884417
Te mooi hoor
  zondag 22 oktober 2006 @ 13:53:15 #179
10710 gday
propria cures
pi_42884480
Wat is er beter op een zondagmiddag, dan werken aan je doelsaldo tegen wat ongedierte?
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
Weak coffee is only fit for lemmas. - Pál Turán (1910-1976)
pi_42884708
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 13:53 schreef gday het volgende:
Wat is er beter op een zondagmiddag, dan werken aan je doelsaldo tegen wat ongedierte?
pi_42884887
Oh wat is het fijn om een jood en jarig te zijn
pi_42885017
Foutje.
pi_42885102
Jode gefeliciteerd!
STRIJD MEE TEGEN HET STALINISME
GOOI DIE TOMAAT
TEGEN JANS MARXISTISCHE GELAAT
pi_42885105
De tweede keer achter elkaar een dikke en eenvoudige overwinning in de Kuip.
pi_42885187
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:08 schreef Eddy_Huntington het volgende:
Jode gefeliciteerd!
Dank!
  zondag 22 oktober 2006 @ 14:10:36 #186
131729 jna
pi_42885191
M'n oom is voor feyenoord en die vroeg gister of ik een cd'tje voor hem kon branden. Had ik er maar meteen een paar Ajax nummers achter gezet

Die zet dalijk dat cd'tje op zonder iets te vermoeden
Jawel, je keek.
pi_42885362
Heerlijke middag dit.
  zondag 22 oktober 2006 @ 14:15:14 #188
10710 gday
propria cures
pi_42885366
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:08 schreef Eddy_Huntington het volgende:
Jode gefeliciteerd!
Bedankt, vrind.
A mathematician is a device for turning coffee into theorems. - Alfréd Rényi (1921-1970)
pi_42885370
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 13:39 schreef Cubewoods het volgende:
Haha je hoorde op de achtergrond net iemand heletijd schreeuwen
KANKERJOOD KANKERJOOD WESLEY KANKERJOOD

Die kakkerlakjes trekken het niet meer

*Edit nu ook al Hamas liedjes
Wat zijn ze weer origineel he !
Maarja dat heb je als je 'supporter' van een middenmoter bent, dan win je niet alles
pi_42885511
Toch jammer dat het niet wat hoger werd
  zondag 22 oktober 2006 @ 14:18:46 #191
131729 jna
pi_42885530
matig hoor
Jawel, je keek.
pi_42885538
En afgelopen. Wat een Klassieker!

pi_42885560
Jammer dat het bij 0-4 bleef, maar al met al niet onaardig
pi_42885563
Hehe gek he, maar ik ben eigenlijk een beetje teleurgesteld dat het geen recordscore is geworden.

Maar ze zijn wel heeeeeeeeeerlijk vernederd.
Houd van een lijntje.
pi_42885597
KAMPIOENEN!!!!!!!! Ajacieden bedankt!!
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_42885604
Ajax spaart onthutsend zwak Feyenoord

22/10/2006 14:17

Alleen op papier was Feyenoord-Ajax een topper. In De Kuip was er maar één ploeg die voetbalde en dat was Ajax. Het was dat de Amsterdammers niet al te efficiënt omsprongen met het enorme aantal kansen, anders hadden de Rotterdammers misschien wel met dubbele cijfers verloren in plaats van met 0-4.

Feyenoord heeft grote problemen. Net als in voorgaande duels met FC Basel en RKC Waalwijk kwam de ploeg van coach Erwin Koeman weer niet aan voetballen toe. Uitgezonderd de eerste drie minuten waarin Jonathan De Guzman twee keer gevaarlijk uithaalde en Ali Boussaboun alleen voor Maarten Stekelenburg verscheen, was het schrijnend om te zien hoe makkelijk en snel de thuisploeg bij voortduring de bal verspeelde. En in de verdediging heerste wanorde en chaos. Vooral de buitenspelval van Feyenoord klopte van geen kanten.

Ajax kreeg dan ook alle gelegenheid om de wedstrijd te domineren. De mannen van coach Henk ten Cate wonnen bijna alle duels en jaagden Feyenoord het gehele duel flink op. Wat minder goed was verzorgd was de passing (er waren nogal wat onzuivere passes) en vooral de afronding. Want de 0-4 was een magere afspiegeling van wat er op het veld gebeurde.

Klaas-Jan Huntelaar en Kenneth Perez maakten de doelpunten. Huntelaar opende de score in de twaalfde minuut door binnen te koppen na een hoekschop van Perez. In de 39ste minuut gleed Huntelaar de bal in het doel, wederom op aangeven van de Deen. Na rust schoot Perez vanaf de strafschopstip de 0-3 op het scorebord na een overtreding van Dwight Tiendalli op Huntelaar. En nadat doelman Henk Timmer de doorgebroken Huntelaar in de 61ste minuut had gestuit schoof Perez de 0-4 beheerst binnen.

Timmer hield Feyenoord nog op de been met enkele reddingen en had daarbij de mazzel dat Huntelaar, Wesley Sneijder en Hedwiges Maduro niet al te scherp afrondden, Urby Emanuelson de lat raakte, Tom De Mul een paar keer rakelings miste en dat Serginho Greene een inzet van Maduro van de lijn haalde.

Voor een flink aantal Feyenoorders was dat reden genoeg om te trappen naar alles in een zwart shirt. Het leverde Pierre van Hooijdonk en Sebastián Pardo een rode kaart op, terwijl vier andere Rotterdammers na rust ook nog geel kregen van scheidsrechter Henk Temmink.

VI.nl
pi_42885613
Feli mensen.
al had het eigenlijk 0-8 moeten zijn maargoed.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_42885621
Toch maar eens aan die afwerkingen werken.
  zondag 22 oktober 2006 @ 14:21:26 #199
82589 S-Two
barba macacu
pi_42885628
Die kop ook van Ten Cate na die kans van Maduro, geweldig!

Dik tevreden, alleen de score had veel hoger gemoeten. Sneijder, Huntelaar, De Mul, Gabri, Maduro in ieder geval allemaal 1x oog in oog met de keeper of voor open doel. Maar ja, 0-4 wat wil je nog meer.

Ajax
pi_42885702
Hoe lang zal het duren voordat DK komt buurten?
  zondag 22 oktober 2006 @ 14:23:21 #201
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_42885716
Ik kan wel gaan klagen over de score, maar ik heb heerlijk zitten genieten. Dus het interesseert me helemaal niks dat de score zo laag is uitgevallen
pi_42885722
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:21 schreef S-Two het volgende:
Maar ja, 0-4 wat wil je nog meer.
0-10
Houd van een lijntje.
pi_42885727
Ben blij dat iedereen nog leeft aan Ajax kant

Verder heel netjes, alleen jammer van de vele gemiste kansen, maar ik zit er niet over in
pi_42885728
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:02 schreef Jasza het volgende:
Oh wat is het fijn om een jood en jarig te zijn
Gefeliciteerd. Wat zijn kakkerlakken makkelijk te bestrijden.
  zondag 22 oktober 2006 @ 14:24:04 #205
131729 jna
pi_42885745
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:23 schreef Ayaxola het volgende:

Verder heel netjes, alleen jammer van de vele gemiste kansen, maar ik zit er niet over in
Heb je Stam niet gezien
Jawel, je keek.
pi_42885756
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:23 schreef Ayaxola het volgende:

Toch benieuwd naar Stam.
  zondag 22 oktober 2006 @ 14:24:24 #207
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_42885761
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:19 schreef Erwtensoep het volgende:
Hehe gek he, maar ik ben eigenlijk een beetje teleurgesteld dat het geen recordscore is geworden.

Maar ze zijn wel heeeeeeeeeerlijk vernederd.
Dat gevoel heb ik ook een beetje ja.
  zondag 22 oktober 2006 @ 14:24:31 #208
148655 Robocock
Geile doerak! Ja, jij ja!
pi_42885767
Ben best een beetje teleurgesteld eigenlijk

Stel je voor dat het 0-9 wordt, wat het gewoon had moeten worden
Met bloed, zweet en tranen, jeweets
pi_42885809
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:24 schreef Robocock het volgende:

Idd zeg
Bizar dit gevoel, 0-4 winnen en niet helemaal tevreden zijn...
  zondag 22 oktober 2006 @ 14:25:41 #210
82589 S-Two
barba macacu
pi_42885826
Raar trouwens dat Ten Cate Vermaelen inbracht voor Perez. Van Hooijdonck was er toen zelfs al uit, dus breng dan gewoon Mitea ofso in.
pi_42885842
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:24 schreef jna het volgende:

[..]

Heb je Stam niet gezien
Vertel..wat is er met Stam gebeurd..?

Lama...zag het al op Fok!Sport..
Calmer than you are
  zondag 22 oktober 2006 @ 14:26:54 #212
131729 jna
pi_42885878
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:26 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Vertel..wat is er met Stam gebeurd..?
Kon na een duel met harrysaidi niet meer lopen.

Edit: Ja zo duidelijk was de chinees niet, en ze lieten harry zien daarna dus ik dacht dat het harry was
Jawel, je keek.
  zondag 22 oktober 2006 @ 14:27:06 #213
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_42885882
.

geweldig natuurlijk, alleen net ff teweinig gescoord, en jammer van Stam.

Maar verder heeeeeeeeeeeeerlijk .
Get woke, go broke!
pi_42885884
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:25 schreef S-Two het volgende:
Raar trouwens dat Ten Cate Vermaelen inbracht voor Perez. Van Hooijdonck was er toen zelfs al uit, dus breng dan gewoon Mitea ofso in.
Perez krijgt gewoon rust, en door Vermaelen erin te zetten kan ie Urby naar voren schuiven, waar hij zo graag speelt.
Ik vond het een wissel met een leuke gedachte erachten van HtC
  zondag 22 oktober 2006 @ 14:27:15 #215
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_42885887
Stam had ineens geen gevoel meer in z'n linkerbeen na de tackle. Dat komt op dit moment weer terug, en hij kan weer redelijk normaal lopen. Aldus Ten Cate.
pi_42885889
Heb eigenlijk ook wel een beetje een raar gevoel bij 0-4. Tuurlijk is het lekker, maar stel je voor dat het echt 0-8 was geworden ofzo . Want dat zat er gewoon in.
pi_42885891
Oja, Huntelaar met z'n 100ste goal
pi_42885905
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:27 schreef twi het volgende:
Stam had ineens geen gevoel meer in z'n linkerbeen na de tackle. Dat komt op dit moment weer terug, en hij kan weer redelijk normaal lopen. Aldus Ten Cate.
Vage shit
pi_42885907
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:24 schreef Robocock het volgende:

Dat heb ik ook.

Maar ik ben wel blij.
pi_42885957
Feli, ik krijg wel medelijden met Feyenoord eigenlijk...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_42885996
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:27 schreef twi het volgende:
Beklemde zenuw lijkt me.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_42886013
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Medelijden had ik misschien gehad als het 0-10 was geworden. Nu ben ik zelfs nog blij voor ze.
  zondag 22 oktober 2006 @ 14:29:44 #223
82589 S-Two
barba macacu
pi_42886015
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:27 schreef patrickt37 het volgende:

[..]

Perez krijgt gewoon rust, en door Vermaelen erin te zetten kan ie Urby naar voren schuiven, waar hij zo graag speelt.
Ik vond het een wissel met een leuke gedachte erachten van HtC
Perez rust vond ik wel goed ja. Ik had zelf liever Mitea of Rosenberg erbij gezien, maar dit kon op zich ook wel ja.

Vond trouwens dat Maduro ook weer behoorlijk speelde (al speelde eigenlijk iedereen, ook De Mul soms, wel goed)
  zondag 22 oktober 2006 @ 14:30:03 #224
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_42886031
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:27 schreef Nashje het volgende:
Heb eigenlijk ook wel een beetje een raar gevoel bij 0-4. Tuurlijk is het lekker, maar stel je voor dat het echt 0-8 was geworden ofzo . Want dat zat er gewoon in.
makkelijk, als Ajax net f scherper was geweest was het echt een slachting geworden .

Die frustratie van die mongolen, f'noord had nog minstens 2 rode kaarten extra moeten hebben. Kneuzen te top, allemaal.
Get woke, go broke!
  zondag 22 oktober 2006 @ 14:30:19 #225
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_42886039
Zulk niveauverschil kom je normaal gesproken alleen in juli en augustus tegen in de provincie, met het verschil dat die spelers rekening houden met een afslachting en niet gefrustreerd raken, wanneer zou Feyenoord in dat stadium belanden?
  zondag 22 oktober 2006 @ 14:30:45 #226
82589 S-Two
barba macacu
pi_42886055
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik totaal niet. Wel met Erwin Koeman en Charisteas. De rest eigenlijk helemaal niet .
  zondag 22 oktober 2006 @ 14:31:15 #227
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_42886073
Wat een feest, ik ga weer ZO'n lol hebben op mijn werk.

Enige echte puntje van kritiek is Gabri, wat een zwakke voetballer is dat zeg..
Get woke, go broke!
pi_42886076
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:27 schreef Jasza het volgende:

[..]

Vage shit
Maar wel goed nieuws.
Houd van een lijntje.
pi_42886083
Het succespubliek in Alkmaar is ook weer stil gemaakt. Lekker.

Genieten vanavond.
  zondag 22 oktober 2006 @ 14:31:27 #230
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_42886085
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:30 schreef pfaf het volgende:
Zulk niveauverschil kom je normaal gesproken alleen in juli en augustus tegen in de provincie, met het verschil dat die spelers rekening houden met een afslachting en niet gefrustreerd raken, wanneer zou Feyenoord in dat stadium belanden?
4 februari rond deze tijd
  zondag 22 oktober 2006 @ 14:32:00 #231
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_42886102
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:31 schreef Nashje het volgende:
Het succespubliek in Alkmaar is ook weer stil gemaakt. Lekker.

Genieten vanavond.
Tja, psv dat wint doet mij nooit veel goed.
Get woke, go broke!
pi_42886104
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:31 schreef HeatWave het volgende:

Wtf alles goed met je
  zondag 22 oktober 2006 @ 14:32:19 #233
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_42886115
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:31 schreef HeatWave het volgende:

Je blijft me verbazen
  zondag 22 oktober 2006 @ 14:32:51 #234
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_42886134
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:32 schreef Jasza het volgende:

[..]

Wtf alles goed met je
Die gast heeft helemaal NIETS goed gedaan vandaag, kans voor open goal gemist, ballen die afspringen, gele kaart die nergens voor nodig was.
Get woke, go broke!
  zondag 22 oktober 2006 @ 14:33:26 #235
82589 S-Two
barba macacu
pi_42886153
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:32 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Die gast heeft helemaal NIETS goed gedaan vandaag, kans voor open goal gemist, ballen die afspringen, gele kaart die nergens voor nodig was.
Eerst Rosales, nu Gabri, who's next?

pi_42886157
quote:

[..]

pi_42886162
Helemaal niets in Rotterdam
  zondag 22 oktober 2006 @ 14:34:24 #238
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_42886189
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:33 schreef S-Two het volgende:

[..]

Eerst Rosales, nu Gabri, who's next?

Elke voetballer die slecht speelt, simpel. KIJ-KEN jullie wel eens naar een speler of alleen naar de goals?
Get woke, go broke!
pi_42886192
Ik heb het meeste genoten van ons Tommeke vandaag. Die was echt op stoom.
Houd van een lijntje.
  zondag 22 oktober 2006 @ 14:35:05 #240
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_42886207
Sparta is de club van Rotterdam!!

Geweldige wedstrijd maar toch een zuur gevoel aan over gehouden.
We hadden gewoon met 0-9 0-10 moeten winnen.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  zondag 22 oktober 2006 @ 14:35:22 #241
82589 S-Two
barba macacu
pi_42886218
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:34 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Elke voetballer die slecht speelt, simpel. KIJ-KEN jullie wel eens naar een speler of alleen naar de goals?
Nee, ik kijk alleen naar goals. Jij bent de enige die altijd objectief oordeelt.

Ik aanbid jou.

rot toch op joh, Gabri speelde niet geweldig maar hij is heel belangrijk in dit team
  zondag 22 oktober 2006 @ 14:35:27 #242
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_42886221
quote:
Gabri was gewoon redelijk, blonk niet uit maar was ook niet slecht. Maargoed, Rosales heeft te weinig tijd gehad om iets uit te richten, dus ik begrijp wel dat je dan maar iemand anders zoekt om op te mierenneuken

Als je "kans voor open goal gemist" als maatstaf neemt voor slecht spelen, dan moeten Huntelaar, Sneijder, De Mul en Maduro ook dramatisch zijn geweest
  zondag 22 oktober 2006 @ 14:35:44 #243
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_42886229
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:34 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik heb het meeste genoten van ons Tommeke vandaag. Die was echt op stoom.
yeps, die speelde een hele lekkere pot. Iedereen wel eigenlijk, Ajax stond goed, speelde het slim uit

Alleen gabri dus, sorry, het boeit me wederom niets wat JULLIE denken .
Get woke, go broke!
pi_42886241
quote:

[..]

En het is direct een slechte voetballer. Tering, wat bij jij een opportunist.

Windvaan.
  zondag 22 oktober 2006 @ 14:36:57 #245
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_42886269
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:35 schreef S-Two het volgende:

[..]

Nee, ik kijk alleen naar goals. Jij bent de enige die altijd objectief oordeelt.

Ik aanbid jou.

rot toch op joh, Gabri speelde niet geweldig maar hij is heel belangrijk in dit team
tegen groningen de pingel, nu de gele kaart die niet nodig was, HEEL belangrijk ja. Zijn passes waren zwak, zijn afwerking beroerd, ballen sprongen van hem af... Het was gewoon de zwakste man bij Ajax.
Get woke, go broke!
pi_42886272
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:35 schreef S-Two het volgende:

[..]

Ik aanbid jou.

Je hebt gelijk. Je bent echt een zeur, HW. Je lijkt onderhand meer te geilen op je eeuwige 'Ik ben tenminste realistisch'-houding, dan dat je daadwerkelijk realistisch bent.
  zondag 22 oktober 2006 @ 14:37:32 #247
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_42886285
Ik heb trouwens zitten genieten van de gedrevenheid van alle middenvelders, onder leiding van Gabri. Dat hij geen afmaker is, dat vertellen zijn statistieken wel.
  zondag 22 oktober 2006 @ 14:38:09 #248
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_42886302
Anyway, ik zit hier met 3 man die WEL verstand hebben van voetbal, en WEL hebben opgelet, dus ik ga maar weer met hun praten .

Wel allemaal gefeliciteerd hoor, laat mij maar de naam van kritkaster hebben, kan ik al 32 jaar prima mee leven.

.
Get woke, go broke!
pi_42886303
Heeeeeeeeeeerlijke overwinning, lekker genieten
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_42886325
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:38 schreef HeatWave het volgende:
Anyway, ik zit hier met 3 man die WEL verstand hebben van voetbal, en WEL hebben opgelet, dus ik ga maar weer met hun praten .

Wel allemaal gefeliciteerd hoor, laat mij maar de naam van kritkaster hebben, kan ik al 32 jaar prima mee leven.

.
Gabri kan een keer minder zijn, maar dan is het niet gelijk een drama speler hoor sjaakie
pi_42886327
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:38 schreef HeatWave het volgende:

.
Als het je niet boeit wat wij vinden, waarom reageer je er dan nog op?

Doeg, HW!
  zondag 22 oktober 2006 @ 14:38:49 #252
148655 Robocock
pi_42886330
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:35 schreef HeatWave het volgende:

[..]

yeps, die speelde een hele lekkere pot. Iedereen wel eigenlijk, Ajax stond goed, speelde het slim uit

Alleen gabri dus, sorry, het boeit me wederom niets wat JULLIE denken .
Vreemd, er is ook helemaal niemand op het forum die waarde hecht aan jouw gebrabbel
  zondag 22 oktober 2006 @ 14:38:53 #253
10710 gday
propria cures
pi_42886333
Nou nou HeatWave, Gabri speelt eens niet lekker en dan ga je gelijk verkondigen dat het een waardeloze voetballer is?
  zondag 22 oktober 2006 @ 14:39:11 #254
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_42886342
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:36 schreef HeatWave het volgende:

[..]

tegen groningen de pingel, nu de gele kaart die niet nodig was, HEEL belangrijk ja. Zijn passes waren zwak, zijn afwerking beroerd, ballen sprongen van hem af... Het was gewoon de zwakste man bij Ajax.
Ik vind het bovenal een heerlijk vechtertje op het middenveld, zo'n eentje die ieder team moet hebben en Ajax al jaren mistte...
pi_42886350
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:36 schreef zjroentje het volgende:

[..]

En het is direct een slechte voetballer. Tering, wat bij jij een opportunist.

Windvaan.
pi_42886356
Ik ben benieuwd hoe erg de blessure van Jaapie is

Stam mogelijk lang uitgeschakeld
Foto: Orangepictures22 oktober 2006, 13:32
Door: Roy van den Berghe
Jaap Stam heeft niet lang mogen genieten van zijn eerste Klassieker. De aanvoerder van Ajax viel na een stevig duel met Angelos Charisteas al na 24 minuten geblesseerd uit. Hij werd vervangen door George Ogararu.
De oud-international greep meteen naar zijn knie en op het eerste gezicht zag het er ernstig uit. Na afloop van de wedstrijd wordt waarschijnlijk meer bekend over de blessure van Stam
  zondag 22 oktober 2006 @ 14:39:40 #257
82589 S-Two
barba macacu
pi_42886358
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:36 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Je kan ook alleen maar negatieve dingen opnoemen he? Een gele kaart, zo zo, wat een ernst. Je zou hem er bijna voor uit je team flikkeren. Hij is tenminste iemand die er af en toe even inbeukt. Klaar.

En ik ga hier verder niet over discussieren, we komen er toch niet uit .
  zondag 22 oktober 2006 @ 14:39:46 #258
10710 gday
propria cures
pi_42886363
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:39 schreef pfaf het volgende:

[..]

Ik vind het bovenal een heerlijk vechtertje op het middenveld, zo'n eentje die ieder team moet hebben en Ajax al jaren mistte...
Exactly my thought. Zo'n gast heeft Ajax tijden gemist.
  zondag 22 oktober 2006 @ 14:40:33 #259
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_42886384
Ach, laat het maar varen ook eigenijk. We hebben gewonnen, dan heeft het geen zin om onderling nog eens te gaan ruzien over wie wel en wie minder goed is

0-4
pi_42886389
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:39 schreef S-Two het volgende:

[..]

Je kan ook alleen maar negatieve dingen opnoemen he? Een gele kaart, zo zo, wat een ernst. Je zou hem er bijna voor uit je team flikkeren. Hij is tenminste iemand die er af en toe even inbeukt. Klaar.

En ik ga hier verder niet over discussieren, we komen er toch niet uit .
Iedereen is het er geloof ik wel over eens dat HW echt een ongelofelijk onnodige zeur en azijnpisser is.
pi_42886398
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:40 schreef twi het volgende:
Ach, laat het maar varen ook eigenijk. We hebben gewonnen, dan heeft het geen zin om onderling nog eens te gaan ruzien over wie wel en wie minder goed is

0-4
  zondag 22 oktober 2006 @ 14:41:17 #262
148655 Robocock
pi_42886409
Ja maar jongens, Heatwave heeft ECHT verstand van voetbal Net als zn maatjes!!!1!!1

wat een huillie
  zondag 22 oktober 2006 @ 14:41:24 #263
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_42886414
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:39 schreef Terrorbita het volgende:

Jaap Stam heeft niet lang mogen genieten van zijn eerste Klassieker. De aanvoerder van Ajax viel na een stevig duel met Angelos Charisteas al na 24 minuten geblesseerd uit. Hij werd vervangen door George Ogararu.
De oud-international greep meteen naar zijn knie en op het eerste gezicht zag het er ernstig uit. Na afloop van de wedstrijd wordt waarschijnlijk meer bekend over de blessure van Stam
Waarschijnlijk een zenuw geraakt, waardoor hij tijdelijk het gevoel in z'n linkerbeen kwijt raakte. Dus dat komt wel weer terug en ik verwacht er geen erge blessure uit eigenlijk.

*klopt af*
  zondag 22 oktober 2006 @ 14:41:37 #264
82589 S-Two
barba macacu
pi_42886427
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:39 schreef Terrorbita het volgende:

Mijn stream was trouwens niet superduidelijk, Ik kwam er na een kwartier ofso pas achter dat Ogararu erin was gekomen ipv Roger (die lijken best op elkaar met vage beelden). Ik vond het ook al raar dat hij rechtsback kwam.

pi_42886429
wat een vernedering, ajax had er nog veel meer moeten maken. gefeliciteerd met de overwinning, ies anders kan ik er niet van maken.
nou ja maar hopen dat jullie ons nog een klein beetje een dienst bewezen hebben en jorien nu weggejaagd wordt (gaf zelf aan aan dat ze z'n familie moesten bedreigen voordat ie opstapte lekker slim)
pi_42886440
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:39 schreef Radegast het volgende:

[..]

[afbeelding]
Heb je je stats in je sig al geupdate, Radegast?
pi_42886458
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:41 schreef feyenoord-dude het volgende:
wat een vernedering, ajax had er nog veel meer moeten maken. gefeliciteerd met de overwinning, ies anders kan ik er niet van maken.
nou ja maar hopen dat jullie ons nog een klein beetje een dienst bewezen hebben en jorien nu weggejaagd wordt (gaf zelf aan aan dat ze z'n familie moesten bedreigen voordat ie opstapte lekker slim)
Sterkte.
  zondag 22 oktober 2006 @ 14:43:52 #268
10710 gday
propria cures
pi_42886497
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:41 schreef feyenoord-dude het volgende:
Ik denk dat jullie er inderdaad bij gebaat zijn als Jorien oprot. Niet alleen voor de resultaten, maar ook voor de rust bij de club én vooral bij de achterban.

Verder bedankt voor de felicitaties.
  zondag 22 oktober 2006 @ 14:44:19 #269
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_42886510
Kenneth Perez trouwens, ik voel me knap stom om m'n twijfels te hebben gehad bij zijn aankoop. Als 'ie in vorm is, is hij gewoon de man bij Ajax. Geweldig, hoe die heeft gespeeld vandaag.
pi_42886537
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:42 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Heb je je stats in je sig al geupdate, Radegast?
Yep.
  zondag 22 oktober 2006 @ 14:45:38 #271
82589 S-Two
barba macacu
pi_42886556
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:44 schreef twi het volgende:
Kenneth Perez trouwens, ik voel me knap stom om m'n twijfels te hebben gehad bij zijn aankoop. Als 'ie in vorm is, is hij gewoon de man bij Ajax. Geweldig, hoe die heeft gespeeld vandaag.
Klopt. Ik was bij z'n aankoop al behoorlijk sceptisch, maar moet zeggen dat hij het nu (de laatste wedstrijden) toch goed oppakt en gewoon in de basis hoort.
pi_42886606
Heeft iemand de goals ?
hi
pi_42886612
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:44 schreef twi het volgende:
Idd, hij is echt de speler met de ideeen
pi_42886617
Prachtige dag vandaag
pi_42886621
Aan Perez kun je zien hoe Ajax het nodig heeft om met een '10' te spelen.
  zondag 22 oktober 2006 @ 14:48:24 #276
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_42886625
Mijn god, wat is feyenoord een schande voor het product voetbal zeg. Ik voorspelde 0-3, maar dit had ik ook niet verwacht.
Dit is de makkelijkste uitwedstrijd van het seizoen geweest, dat kan niet anders. Zelfs RKC 2 en IK Start boden meer tegenstand.
pi_42886632

KJH.
pi_42886640
Wel lekker trouwens, zo'n brede selectie
pi_42886739
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:48 schreef Silenus het volgende:
Mijn god, wat is feyenoord een schande voor het product voetbal zeg. Ik voorspelde 0-3, maar dit had ik ook niet verwacht.
Dit is de makkelijkste uitwedstrijd van het seizoen geweest, dat kan niet anders. Zelfs RKC 2 en IK Start boden meer tegenstand.
mee eens helaas.
  zondag 22 oktober 2006 @ 14:52:25 #280
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_42886742
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:30 schreef HeatWave het volgende:

[..]

makkelijk, als Ajax net f scherper was geweest was het echt een slachting geworden .

Die frustratie van die mongolen, f'noord had nog minstens 2 rode kaarten extra moeten hebben. Kneuzen te top, allemaal.
bij hoeveel rode kaarten (van 1 club) moet er gestaakt worden?

maar 0-4 ben niet helemaal tevreden had minstens 0-10 moeten wezen
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_42886779
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:52 schreef WEST het volgende:

[..]

bij hoeveel rode kaarten (van 1 club) moet er gestaakt worden?

maar 0-4 ben niet helemaal tevreden had minstens 0-10 moeten wezen
5
pi_42886794
Wat een heerlijke dag
pi_42886807
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:53 schreef Jasza het volgende:

[..]

5
Ik dacht 4.
  zondag 22 oktober 2006 @ 14:55:51 #284
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_42886840
Wanneer er minder dan 7 man op het veld staan moet er worden gestaakt, geloof ik
pi_42886847
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:54 schreef Radegast het volgende:

[..]

Ik dacht 4.
7 spelers mag toch, dus speler 11 krijgt rood, speler 10, speler 9, speler 8 en dan speler 7 en dan gestaakt
  zondag 22 oktober 2006 @ 14:57:21 #286
131729 jna
pi_42886888
Teletekst pagina 101: "Ajax vernedert Feyenoord in de kuip"

Schitterend
Jawel, je keek.
pi_42886894
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:54 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Wat een heerlijke dag
KJH
hi
pi_42886904
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:48 schreef Radegast het volgende:
Aan Perez kun je zien hoe Ajax het nodig heeft om met een '10' te spelen.
In vorm is het idd een geniale voetballer. Nog een betere 10 dan Sneijder denk ik.

En daarbij ook nog eens gewoon een toffe gozer.
pi_42886945
Schitterende dag

behalve het minpuntje van de blessure van Stam
pi_42886978
  zondag 22 oktober 2006 @ 15:01:32 #291
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_42887023
Ohja, met z'n 2 goals scoort hij dus 5 keer in 4 wedstrijden tegen Feyenoord, of niet? Dat was nog geen enkele speler gelukt
pi_42887030

pi_42887158
Hahaha die koppen
Houd van een lijntje.
pi_42887251
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 15:01 schreef Mr.Mills het volgende:
[afbeelding]

zondag 22 oktober 2006 @ 15:10:12 #295
131729 jna
pi_42887272
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 15:06 schreef Erwtensoep het volgende:
Hahaha die koppen
En dan vooral die varkenskop helemaal links
Jawel, je keek.
pi_42887302
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 15:10 schreef jna het volgende:

[..]

En dan vooral die varkenskop helemaal links
Idd ja, viel mij ook meteen op
pi_42887325
Hij kan in ieder geval tot 1 tellen
Houd van een lijntje.
  zondag 22 oktober 2006 @ 15:12:45 #298
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_42887348
De tering. Dat je kritisch bent over de afgelopen maanden ok. Het spel is nog niet geweldig soms en in de Uefa maak je het jezelf te moeilijk. Maar om nu Gabri af te zeiken, dat is echt belachelijk.

Die jongen heeft een paar ge-wel-dige wedstrijden voor Ajax gespeeld in de korte tijd dat hij in Amsterdam is. Daarin is hij een bepalende speler geweest en heeft hij samen met Stam de rest van het elftal op sleeptouw genomen. En nu is het een "zwakker voetballer".

Pff.. serieus..
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_42887391
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 15:01 schreef Mr.Mills het volgende:
[afbeelding]

zondag 22 oktober 2006 @ 15:15:09 #300
131729 jna
pi_42887426
Jawel, je keek.