quote:TIPS TEGEN KAKKERLAKKEN
1. Zet je koelkast ongeveer 4 a 5 cm. van de wand. Dit is namelijk een donker, warm plekje, waar kakkerlakken erg van houden.
2. Laat eens in de drie maanden spuiten door de woningbouwvereniging. Dit is volledig gratis! Het enige wat je hoeft te doen, is een formulier invullen, en zorgen dat je je spullen van de muur hebt geschoven. De spuiter moet namelijk in de kleine hoekjes en kiertjes spuiten, want daar lopen de beestjes het vaakst rond. Kwestie van je bed, bureau, etc. zo\'n 50 cm. verschuiven. Als je aan het eind van de dag terug komt, zal je nauwlijks merken dat er gespoten is, behalve dat er veel kakkerlakkenlijkjes zullen liggen. Goed stofzuigen, en je spullen terugzetten. Je kan tevens aan de woningbouwvereniging vragen of ze lokdoosjes voor je willen achterlaten bij de huismeesters. Deze kan je dan, nadat je hebt laten spuiten, op je kamer zetten. Hierdoor voorkom je dat de kakkerlakken meteen terug komen. Let wel: je moet echt eerst laten spuiten. Alleen lokdoosjes neerzetten heeft geen zin.
3. Zet \'s nachts je verwarming uit en het raam op een kiertje. Als het je niet stoort kan je ook een klein lichtje aanlaten.
4. Als je zelf af en toe met gif spuit (erg aan te raden!), wissel dan eens in de twee weken van gifsoort. Kakkerlakken hebben namelijk een heel goed aanpassingsvermogen, en worden erg snel immuun.
Maar goed dat jij altijd zo zinvolle dingen post.quote:
Moet jij nu niet voor Liverpool zijn?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zo mooi he, ajacieden die in ons topic komen klagen dat wij alleen kunnen schoppen, maar komen zelf aanzetten met plaatjes van Huntelaar die Guzzie schoptEn dat ze hopen dat (The Hunter, Hunt, Huntie
) weer een Feyenoorder zal raken zondag.
Vraag ik aan jou hoe oud je bent?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:08 schreef stefmans het volgende:
[..]
Maar goed dat jij altijd zo zinvolle dingen post.
Ben jij een Ajacied, zo nee waarom post je hier dan?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Vraag ik aan jou hoe oud je bent?
In leeftijd wel, en denken en doen niet.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:14 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik durf me lul erom te verwedden dat hij ouder is dan jou.
Hehe, genoeg grappen gemaakt. Zondag zal het lachen je wel vergaan, ik zie de verslagenheid in de fnoord topics alweer voor me, heerlijk.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
In leeftijd wel, en denken en doen niet.
Dat zijn echt bookmark topicsquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:38 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hehe, genoeg grappen gemaakt. Zondag zal het lachen je wel vergaan, ik zie de verslagenheid in de fnoord topics alweer voor me, heerlijk.
Verslagenheid? Niet bij mij hoor.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:38 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hehe, genoeg grappen gemaakt. Zondag zal het lachen je wel vergaan, ik zie de verslagenheid in de fnoord topics alweer voor me, heerlijk.
Hij bíjft mooiquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:47 schreef S-Two het volgende:
Die OP hebben we nou vaak genoeg gehad, kom eens met iets nieuws.
Denk je nu echt dat dit Ajax Feyenoord kan verslaan?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:38 schreef devv05 het volgende:
[..]
oh mijn god, in welke grot leef jijquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:49 schreef Steinberger het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat dit Ajax Feyenoord kan verslaan?![]()
Die in Eindhovenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:51 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
oh mijn god, in welke grot leef jij![]()
omfg, je hebt me overtuigd, je hebt me aan het huilen gemaaktquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Jullie rekenen jezelf al rijk voor Zondag. Des te harder een verlies aan komt.
gaat niet gebeurenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
beidewaj, ben jij het topic van je favoriete club uitgebonjourd ofzo?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
je bedoeld dit waarschijnlijk provocerend maar je hebt helemaal gelijk. we rekenen onszelf al rijk, wat denk ik ook wel mag gezien hoe slecht feyenoord op het moment is. mocht feyenoord alsnog winnen of een punt pakken, je weet het maar nooit, dan komt dat keihard aan bij Ajax. het zou een schande zijn als Ajax van dit feyenoord verliest en dan mag de klap best hard zijn. bedankt voor de herrinering.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Jullie zijn niet anders gewend, dat lijkt mij nog vervelender.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:31 schreef Erwtensoep het volgende:
Dirk zit hier liever.
Ik heb het ook aangevraagd, niet speciaal voor zondag. Maar wel beterquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:37 schreef Roi het volgende:
Speciaal voor de wedstrijd de Tele2 kanalen aangevraagd![]()
. Super.
Ajax Netwerkquote:20/10/2006 - Aankoop Arena dichterbij? Amsterdam bereid belang te verkopen aan Ajax
(Gepost door RvN)
BRON: DFT
De Financiele Telegraaf meldt dat de gemeente Amsterdam bereid is zijn indirecte belang van 48% in de Amsterdam Arena te verkopen, mits daar een "redelijke prijs voor wordt betaald." Ook zegt de woordvoerder van de gemeente dat de gemeentee af en toe met Ajax praat over de verkoop van het belang in het stadion.
"De afgelopen tijd hebben we incidentele gesprekken met AFC Ajax gevoerd over de verkoop van dit belang en die gesprekken lopen nog. Ajax kent ons standpunt", aldus Gehrels die toevoegt dat de bereidheid tot verkoop een jaar geleden in de gemeenteraad al is gebleken. De woordvoerder geeft verder geen indicatie voor wat de gemeente onder ’een redelijke prijs’ verstaat.
Ajax heeft een belang van 13,2% in de certificaten van de Stichting Administratiekantoor Stadion Amsterdam. Die stichting is voor 100% eigenaar van het Ajax-stadion. De certificaten geven geen recht op zeggenschap.
De voetbalclub had dit belang voor EUR9,1 miljoen in de boeken staan, maar afgelopen maandag meldde het voetbalbedrijf bij de jaarcijfers dit belang met EUR4,1 miljoen te hebben afgewaardeerd tot EUR5 miljoen.
De gemeente heeft nog geen afwaardering laten plaatsvinden van haar belang en heeft dit voor EUR31,5 miljoen in de boeken staan. "Amsterdam bekijkt bij het opstellen van de jaarrekening in januari of het voorbeeld van Ajax wordt gevolgd," aldus woordvoerder Reshef.
Chief financial officer van Ajax (CFO) Jeroen Slop zei eerder tegen Dow Jones Nieuwsdienst dat uitbreiding van het belang momenteel niet aan de orde is.
Ajax zal bij een vergroting van de deelneming in het stadion volgens Slop tot uitgifte van aandelen moeten overgaan, om deze transactie te kunnen betalen.
Diverse kranten meldden na maandag echter dat Ajax overweegt het belang uit te breiden, een lezing die door Ajax in een reactie werd weersproken.
Ajax Netwerkquote:20/10/2006 - Ten Cate: Babel mogelijk eerder terug
(Gepost door RvN)
Tegenover RTV Noord-Holland liet Ten Cate weten dat de berichtgeving dat Ryan Babel drie tot vier weken uit de roulatie is, voorbarig is. "Babel zal zondag, tegen Feyenoord, zeker niet meespelen. Maar of hij zo lang geblesseerd is, moet je maar afwachten. Bij zo'n blessure kan het ook zomaar voorbij zijn." Volgens Ten Cate is het bijzonder spijtig dat hij tegen Feyenoord niet kan beschikken over de spits, omdat hij op dit oment in een supervorm verkeert
Ajax Netwerkquote:20/10/2006 - Vandalen vernielen auto Charisteas
(Gepost door HT)
BRON: AD.nl
Begin deze week is de auto van oud-Ajacied Angelos Charisteas vernield in Amsterdam. De daders kregen de auto in het oog, doordat op de achterbank enkele foto's van de Griek lagen.
Charisteas bevestigt het verhaal, maar heeft geen aangifte gedaan. Ook heeft hij besloten om niet verder op het incident in te gaan. Zondag speelt Charisteas met zijn nieuwe club Feyenoord voor het eerst tegen Ajax.
Davids nog gezien?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:13 schreef Black-Death het volgende:Mijn ouders waren vandaag in Amsterdam, hebben aantal handtekeningen weten te ritselen voor me.. Cool
Boakye trouwens...
huh?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:37 schreef Roi het volgende:
Speciaal voor de wedstrijd de Tele2 kanalen aangevraagd![]()
. Super.
Guzziequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zo mooi he, ajacieden die in ons topic komen klagen dat wij alleen kunnen schoppen, maar komen zelf aanzetten met plaatjes van Huntelaar die Guzzie schoptEn dat ze hopen dat (The Hunter, Hunt, Huntie
) weer een Feyenoorder zal raken zondag.
quote:Voorbeschouwingen 2006-2007 :: Feyenoord - Ajax 22 oktober 8e competitie wedstrijd
De wedstrijd :: Feyenoord - Ajax
Datum :: zondag 22 oktober 2006, 12.30
Scheidsrechter :: de heer Temmink
Welkom bij de 8e voorbeschouwing van het nieuwe seizoen op Fr-Fotopage.nl. En dit is natuurlijk de voorbeschouwing op de wedstrijd van het jaar, de klassieker van Nederland. De topper die alle andere topwedstrijden morgen overbodig maakt. Het is Rotterdam tegen Amsterdam. Goed tegen kwaad.
Feyenoord heeft de wedstrijd van afgelopen donderdag in en tegen Basel nog in de benen. Het resultaat van 1-1 was goed, meer dan een gelijkspel zat er voor de ploeg van trainer Erwin Koeman helaas niet in. Ajax had deze week geen Europese verplichtingen omdat het vrij was in haar groep. Feyenoord speelde zondag met 2-2 gelijk tegen RKC. Terwijl Ajax met 3-2 won van FC Groningen. En net die 3-2 is een bekende uitslag voor Feyenoord. Afgelopen seizoen speelde Feyenoord in februari thuis tegen Ajax voor de competitie. Feyenoord speelde die wedstrijd Ajax bij vlagen zoek. Feyenoord won in eigen huis met 3-2 van Ajax.
Bij Feyenoord zal Leonard waarschijnlijk zijn thuisdebuut voor Feyenoord maken. Afgelopen donderdag speelde hij de hele wedstrijd mee in Basel. Hij was goed in vorm en speelde nuttig en liet zien niet bang voor het duel te zijn. Hij kreeg geel voor zijn 1e sliding. En met zijn 2e sliding zorgde hij er voor dat zijn tegenstander er met een gebroken voet af moest. Dit kan nog wat beloven voor morgen, Als hij tegen over de Argentijn Rosales staat. Feyenoord heeft morgen toch al een goede verdediging staan die niet bang voor het duel zal zijn. Saidi en Buijs vergezellen Leonard.
De volgende voorbeschouwing is de wedstrijd van volgende week tegen FC Twente deze wedstrijd is donderdag al. Het foto verslag van deze wedstrijd kunt u zondag terugvinden op Fr-Fotopage.nl.
De verwachte opstelling van Fr-Fotopage:
Timmer, Greene, Buijs, Saidi, Leonard, Lucius, De Guzman, Pardo, Hofs, Boussaboun en Charisteas
Prognose Fr-Fotopage Feyenoord - Ajax 1-0
quote:Op de officiële website van Ajax heeft trainer Henk ten Cate ontkent dat de club met een keepersprobleem kampt. Volgens analist Youri Mulder in Studio Voetbal zou Dennis Gentenaar binnenkort een kans krijgen in het doel van de Amsterdammers.
“Ik wil dat Maarten weet dat ik hem het volle vertrouwen geef. Anders dan ik hier en daar lees of hoor, heeft Ajax géén keepersprobleem," aldus de oefenmeester.
Stekelenburg ging afgelopen weekend in het competitietreffen met FC Groningen (3-2) volledig in de fout, wat voor het tweede tegendoelpunt zorgde.
quote:Ajax-doelman Maarten Stekelenburg heeft in een interview op de website Planet.nl laten weten dat hij niets heeft gehoord van AC Milan. In het geruchtencircuit werd de keeper onlangs in verband gebracht met de Italiaanse topclub. "Die vraag is me vorige week ook gesteld", zegt Stekelenburg. "Ik weet van niks. Ik heb het niet gelezen, ik hoorde het eigenlijk. Het stond op internet volgens mij."
Zijn fout in de wedstrijd tegen FC Groningen van vorige week heeft de sluitpost goed verwerkt. "Je probeert het van je af te zetten en dat is goed gelukt. Ik heb ervan geleerd, maar wat ik er precies van heb geleerd moet nog blijken. Achteraf zeg je dat die bal de tribune in moet, maar achteraf is altijd makkelijk natuurlijk. Maar van fouten moet je leren en daar moet je wat mee doen."
Stekelenburg heeft in ieder geval niet het idee dat zijn ontwikkeling is gestagneerd. "Ik heb wat meer ervaring opgedaan, want ik heb in de tussentijd veel wedstrijden gespeeld hier. Ik ben sterker geworden. Ik denk dat ik vooruitgang heb geboekt en ik ben nog steeds pas 24." De Ajacied heeft ook over de ploeg als geheel een beter gevoel gekregen. "Er is meer ervaring bijgekomen, ik denk dat het wat gebalanceerder is."
quote:PSV vindt het niet nodig één front te vormen met Ajax bij het afstaan van spelers voor vertegenwoordigende elftallen. De Eindhovenaren stellen hun talenten gewoon beschikbaar, zo vertelt trainer Ronald Koeman op de website van Voetbal International. Ajax vreest voor overbelasting van zijn beloften. Zo heeft Urby Emanuelson door de verschillende toernooien in de zomer al twee jaar geen vakantie meer gehad.
Om de spelers niet te 'vermoorden', zoals Ajax-coach Henk ten Cate het verwoordde, zouden zijn spelers misschien wel bewust moeten bedanken voor Jong Oranje. Dat probleem leeft bij PSV veel minder. Enerzijds haalt bondscoach Foppe de Haan minder spelers op uit Eindhoven en anderzijds zijn de internationals Ibrahim Afellay en Ismaïl Aissati lang niet altijd vaste waarden in de hoofdmacht van PSV.
quote:Ajax-trainer Henk ten Cate steekt vandaag in De Telegraaf zijn spits Klaas-Jan Huntelaar een hart onder de riem. "Het is erg snel gegaan met hem", benadrukt de oefenmeester. "Alles wat hij aanraakte, veranderde in goud. Maar nu zit het een beetje tegen, ook op de training. Een tijdje geleden gingen de ballen er zelfs via de buitenkant van de paal nog in. Die springen er nu net uit."
Een andere oorzaak is volgens Ten Cate de manier waarop verdedigers zich nu instellen op Huntelaar. "Klaas krijgt ook weinig ruimte, maar hij blijft een klasbak. Die komt echt wel weer bovendrijven. Er wordt nu ook meer van hem verwacht. Hij moet meer meevoetballen dan vorig jaar. Maar ik maak me geen zorgen."
Ajax lijkt niet langer alleen afhankelijk te zijn van de doelpunten van Huntelaar. De 23-jarige spits nam vorig seizoen na de winterstop een aangeslagen elftal bij de hand door zestien keer te scoren in evenveel wedstrijden. Na zes wedstrijden dit seizoen staat de teller op twee. Toch zegt dat niets over het spel van de aanvaller, zegt technisch directeur Martin van Geel. "Hij weegt zo zwaar op de verdediging van de tegenstander dat anderen kunnen profiteren."
In de Volkskrant sprak Ten Cate tevens zijn vertrouwen uit in de Spanjaard Roger, die momenteel reserve is in Amsterdam. "We zijn als elftal nog niet in staat Roger beter te laten spelen. Als ik hem nu opstel, moet hij te veel lopen en dat is zijn kwaliteit niet. Maar straks kan hij het spel gaan bepalen, want ik heb zelden iemand gezien die zo goed het positiespel beheerst. Geloof mij: Roger kan heel snel van heel veel waarde worden voor het team."
quote:Johnny Heitinga probeert in de Volkskrant aan te geven waarin het Ajax van dit seizoen verschilt van het Ajax van vorig seizoen. "Je merkt dat het elftal opstaat als er gewerkt moet worden", aldus de 22-jarige verdediger. "Iedereen kletst er bovenop en wil zijn duels winnen. Het is niet zo dat wij wakker geschud moesten worden, maar nu heeft het elftal een nieuwe impuls gekregen."
De wil om te winnen is groter geworden bij Ajax, denkt Heitinga. "De trainer hamert er ook op dat we dit jaar kampioen willen worden en onze thuiswedstrijden dus zeker moeten winnen. Iedereen wil nu als winnaar van het veld stappen. Er is nu ook een betere verhouding tussen arbeid en rust."
Achteraf gezien was trainer Danny Blind, die vorig seizoen met Ajax op de vierde plaats eindigde, misschien niet de juiste man. "Ten Cate is een goede trainer op de juiste plaats", legt Heitinga uit. "Hij heeft de nodige ervaring en werkte bij Barcelona op topniveau. Blind was een goede trainer, die nooit een andere club onder zijn hoede had gehad. Daardoor zat hij misschien op de verkeerde plaats. Maar Blind is in mijn ogen niet mislukt hier."
Volgens de international is ook de rol van aanvoerder Jaap Stam een belangrijke. "Jaap is een rustpunt. Bovendien zie je dat tegenstanders liever even een blokje omgaan als hij eraan komt."
Mitea eindelijk bijna weer fit, damn hij wordt echt allang gemist en hij heeft zoveel potentiequote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:49 schreef Jasza het volgende:
Volgens AT5 zit Mitea morgen op de bank
Verwacht wordt:quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 15:22 schreef kevin6188 het volgende:
Speelt Rosales?
quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:29 schreef Black-Death het volgende:
Cool, heb nu de handtekeningen van Ten Cate, Stam, Huntelaar, Sneijder, Mitea en Rosales
Edwin!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:16 schreef Roeni3 het volgende:
[..]Ik heb de handtekening van Van der Sar.
Volgende keer zelf gaan vragen hoor; dit is veel minder leuk zo.
het is een klassieker hè, dan gaan de spelers toch een stukje harder lopen, de kansen voor Feyenoord mogen zeker niet uitgevlakt worden inderdaadquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:21 schreef HeatWave het volgende:
Wat al eerder gemeld is, ik denk echt niet dat Ajax hier zo makkelijk gaat winnen morgen hoor. Ajax speelt bij vlagen redelijk, maar kan ook HEEL zwak en ongeinspireerd voetballen.
Dat f;noord een middenmoter is zegt dus niets, dat is Roda ook, en daar waren we toch echt totaal kansloos.
Onderschatting tegen f'noord, echt het domste wat je kan doen denk ik.
Daarom, we blaten wel dat Ajax ZOVEEL beter is. We zijn sterker opzich, maar zijn we ook harder? F'noord zal getergd en bloedfanatiek zijn, en dat heb ik bij Ajax pas 1 keer gezien dit jaar.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
het is een klassieker hè, dan gaan de spelers toch een stukje harder lopen, de kansen voor Feyenoord mogen zeker niet uitgevlakt worden inderdaad
Dat slaat echt nergens op. Je denkt echt dat onze jongens tijdens de Klassieker niet hun best gaan doen?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:25 schreef HeatWave het volgende:
Maar ja, f'noord is ZO zwak volgens iedereen, waarom zou je je best nog doen?
Scoren mag ie wel, als Ajax er maar minstens 1 meer maaktquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:27 schreef opgebaarde het volgende:
Ik ben benieuwd, en ben ook meteen bang voor de uitslag van morgen, ik was er wel gruwelijk graag bijgeweest!
Je zal net zien dat Charisteas scoort morgen![]()
Ik overdrijf het, maar ook hier zie je alleen maar "Ajax wint dit MAKKELIJK' etc. Dat speelt dan ook in hun koppies mee.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:28 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Dat slaat echt nergens op. Je denkt echt dat onze jongens tijdens de Klassieker niet hun best gaan doen?
Zekers, ik gun het Charisteas ook echt! En als Ajax maar wint ja!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Scoren mag ie wel, als Ajax er maar minstens 1 meer maakt.
Ik hoop ECHT dat kjh weer eens in vorm raakt morgen.
Ik heb diep respect voor hem, en eigenlijk wilde hij niet eens weg bij Ajax, het beviel hem uitstekend en hij heeft zich als een mega professional laten zien. Ik hoop echt dat hij het bij Feyenoord gaat maken.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:31 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja, gunnen, hij speelt nu wel bij de grootste vijand natuurlijk.
Ik nietquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:33 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik heb diep respect voor hem, en eigenlijk wilde hij niet eens weg bij Ajax, het beviel hem uitstekend en hij heeft zich als een mega professional laten zien. Ik hoop echt dat hij het bij Feyenoord gaat maken.
Das best een probleem jaquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:36 schreef opgebaarde het volgende:
Nah, probleem is misschien dat ik niet zo'n die-hard Ajaxfan ben. Ik kan ook genieten van andere Nederlandse clubs, vooral Europees, tenzij ze tegen Ajax moeten spelen.
Nah, daar zal het bier morgen vast niet minder goed van gaan smaken.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:12 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Verwacht wordt:
Stekelenburg
Heitinga, Stam, Grygera, Vermaelen
Gabri, Maduro, Sneijder, Emanuelson
Huntelaar en Perez
Omdat iedereen hier zegt dat we dik winnen, denken de spelers dat ookquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik overdrijf het, maar ook hier zie je alleen maar "Ajax wint dit MAKKELIJK' etc. Dat speelt dan ook in hun koppies mee.
Kopenhagen vergeten? Die hadden we al in de pocket hoor, appeltje, eitje. Waarom hard lopen, het wordt NOOIT 0-2 in Amsterdam.. weg CL...
Spelers lezen ook kranten, zien ook dat f'noord beroerd presteert, en dat gaat TOCH in de achterhoofden zitten bij spelers. Daar ontkom je niet aan.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:56 schreef S-Two het volgende:
[..]
Omdat iedereen hier zegt dat we dik winnen, denken de spelers dat ookHoezo, komen ze hier soms even kijken hoe ze moeten spelen? Dat slaat natuurlijk nergens op. De spelers weten heus wel dat Feyenoord op dit moment kut speelt, maar dat een klassieker altijd een wedstrijd apart is.
Ik ga trouwens uit van een 3-1 overwinning of iets dergelijks voor ons aller Ajax.
Heel goed punt, S-Two. Alle Ajacieden die in de media over de Klassieker hebben gesproken, hebben aangegeven dat de Klassieker altijd een unieke wedstrijd is. Ten Cate heeft het zelf nog eens benadrukt: toen hij met Barca achttien (18!) punten achterstond op Madrid, wonnen ze nog wel van datzelfde Real.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:56 schreef S-Two het volgende:
[..]
Omdat iedereen hier zegt dat we dik winnen, denken de spelers dat ookHoezo, komen ze hier soms even kijken hoe ze moeten spelen? Dat slaat natuurlijk nergens op. De spelers weten heus wel dat Feyenoord op dit moment kut speelt, maar dat een klassieker altijd een wedstrijd apart is.
Ik ga trouwens uit van een 3-1 overwinning of iets dergelijks voor ons aller Ajax.
Ik heb nog geen enkel medium zien berichten dat Ajax wel even over Feyenoord heengaat. En om te zien dat Feyenoord het slecht doet, hoeven de Ajacieden de kranten niet open te slaan.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:00 schreef HeatWave het volgende:
Spelers lezen ook kranten, zien ook dat f'noord beroerd presteert, en dat gaat TOCH in de achterhoofden zitten bij spelers. Daar ontkom je niet aan.
Of denk je dat Ajacieden geen media mogen volgen ofzo?
Heb je digitale tv van KPN? Zo ja, die bieden nu een Tele2-pakket aan voor zes euro in de maand extra. Maar ja, het is ook al 17:14 op zaterdag hèquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:07 schreef S-Two het volgende:
Weet iemand of het morgen trouwens nog te volgen is via zo'n online-ding, of zou het weer helemaal dichtgetimmerd zijn en kan ik niets zien.
Je zei net nog dat het krijgen van dat idee oa door de media kwam?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:09 schreef HeatWave het volgende:
Tuurlijk heeft wat HIER gezegd wordt 0,0 invloed. Maar als jij je tegenstander al weken beroerd ziet voetballen ga je er onbewust toch ietsjes makkelijker naar kijken denk ik.
Ik bedoelde gewoon de media als radio, TV, krant, met de resultaten van F'noord. Dan zien/horen/lezen ze toch dat het slecht gaat?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:13 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Je zei net nog dat het krijgen van dat idee oa door de media kwam?
Stekelenburgquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:58 schreef Black-Death het volgende:
Hoe is de opstelling van het AD?
Hier wordt het de kroegquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:15 schreef HeatWave het volgende:
tele2, prima te doen hoor.
Al ga ik bij mijn vader kijken, met zijn aso plasma TV. maar ik heb zelf dus ook tele2, en mijn stamkroeg ook. Alternatieven genoeg hier in Amsterdam
.
Dank je, maar ik kende de definitie van het woord 'media' al.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik bedoelde gewoon de media als radio, TV, krant, met de resultaten van F'noord. Dan zien/horen/lezen ze toch dat het slecht gaat?
De media is niet alleen een term om journalisten en opiniemakers aan te duiden hoor.
Soms = altijd. Zelfs hij zou geen problemen moeten hebben met Leonard ...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:25 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja, Rosales speelt soms wel ok tegen f'noord.
Mooi om te lezenquote:Stam: 'Mentaliteit bij Ajax perfect'
Jaap Stam is uitermate tevreden over de mentaliteit van zijn ploeggenoten bij Ajax. De 34-jarige aanvoerder van Ajax sprak zich in Het Parool uit over datgene waar Pierre van Hooijdonk eerder deze week over viel: de houding van de jongere spelers. : Ik kan niet anders zeggen dat ik bij Ajax alleen maar jongens om me heen heb die hard aan zichzelf werken, die willen leren en luisteren" (..) "Wat je vandaag ziet, die grote groep spelers die na een training nog even doorwerkt, geeft aan hoe gretig iedereen is. Maar niet op een egocentrische manier. iedereen denkt en handelt in het belang van het team.", aldus Jaap Stam in Het Parool.
Bron: ajax.netwerk.to
quote:
quote:Ten Cate: Rosenberg was bij Jong Ajax vanwege speelminuten
Markus Rosenberg staat niet ter discussie bij Ajax. Henk ten Cate liet hem deze week met het tweede meespelen om speelminuten te krijgen. ,,Markus heeft dit seizoen nog niet zo veel minuten meegedaan. Ook met het Zweedse elftal stond hij tijdens de EK-kwalificatie niet in de basis. Daarom heb ik ervoor gekozen om hem deze week met het belofteteam te laten spelen.’’, aldus Ten Cate in het Algemeen Dagblad.
Misschien zit ik zelfs wel bij jou in het vak.quote:
Waar halen ze in r'dam die mafkezen toch altijd vandaan? Zelfs de vrouwen sporen voor geen meter....quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 22:58 schreef bella75 het volgende:
jorien kan later verkassen, morgen eerst die neuzen vergassen
donderstraal op van vak uquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 21:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Misschien zit ik zelfs wel bij jou in het vak.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 02:49 schreef Sethje het volgende:
Het zjin maaar kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuutkakkerlakken
joden schaam je niet wees een echte ajacied en zing het anti kakkerlakken lied
ik heb er zin in!
010 demolition day!
Morgen gaat het echte werk beginnen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 02:49 schreef Sethje het volgende:
Het zjin maaar kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuutkakkerlakken
joden schaam je niet wees een echte ajacied en zing het anti kakkerlakken lied
ik heb er zin in!
010 demolition day!
zekersquote:Op zondag 22 oktober 2006 08:43 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Goedenmorgen medevoetballiefhebbers, het wordt een mooie dag voor onze Meerse Helden.
quote:Henk ten Cate: „Voetbal blijft onze sleutel, maar daarnaast is de mentale weerbaarheid gegroeid”
Vetrouwen voor klassieker
AMSTERDAM, zondag
De ochtendtraining naast de ArenA werd gedomineerd door humor en hilariteit. Spelers van Ajax leefden zich gisteren uit in diverse afwerkvormen. Twee teams streden voortdurend om het hoogste aantal doelpunten. Wie verloor, moest zich opdrukken. Terwijl Feyenoord-trainer Erwin Koeman in de aanloop naar de klassieker van vanmiddag knutselde aan zijn beoogde basisformatie, was Henk ten Cate er allang uit: hij zal niet afwijken van het vertrouwde systeem met drie aanvallers. „Wat moet ik nog doen? Iedereen kan spelen. Als ik met de eerste elf had getraind, kan ik net zo goed de opstelling vast geven. Ik vond het belangrijker om het vandaag in de ontspanning te zoeken.”
Langs de kant ontstak de harde kern tientallen roze fakkels. De spelers verdwenen achter een enorm mistgordijn, trokken een sprint en kwamen kuchend weer tevoorschijn. Ze werden beurtelings toegezongen en zwaaiden beleefd terug. Ajax is weer lijstaanvoerder en dat was te merken. Van hoogmoed is echter geen sprake. Ten Cate heeft het liever over flair en prefereert realisme.
„Ook tegen Feyenoord doen we het op onze manier, want voetbal blijft de sleutel. Daarnaast is met name tegen FC Utrecht en FC Groningen de mentale weerbaarheid groot gebleken; de bereidwilligheid ook. Als team doen we het niet slecht. Sinds het begin hebben we veel winst geboekt. Maar we zijn er nog lang niet en dat is logisch. Je kunt niet verwachten dat een grotendeels gewijzigd elftal er in drie maanden staat.”
Uiterst voorzichtig doseert Ten Cate de krachten van zijn spelers. Vrijdag kregen Edgar Manucharyan, Michael Krohn-Dehli, Dennis Gentenaar en Jan Vertonghen rust. Gisteren verliet Wesley Sneijder snel het trainingsveld. Uit voorzorg, heet dat dan. Hij heeft wat last van zijn bovenbeen, maar is dan ook de Ajacied met de meeste speelminuten dit seizoen. Zeker als je de interlands meetelt. Toen hij naar de kant liep en achteloos een bal wegtrapte, greep Ten Cate meteen in. „Jij mag niks doen”, riep hij tegen Sneijder, die de kleedkamer opzocht. Over zijn bijna wekelijks uitblinkende middenvelder zei de coach: „Wesley is dit seizoen veel fitter, maar ook lichter. Vier kilo. Loop maar eens met vier pakken suiker de trap op en je merkt het verschil.”
Dat Ajax nog last heeft van groeistuipen, bleek tot dusver niet zozeer uit het aantal tegendoelpunten, als wel uit de manier waarop die doelpunten vielen. Meestal gingen er grote fouten aan vooraf. „Wij verdedigen in principe op de middenlijn, willen gelijk druk zetten. Dan geef je dus vijftig of zestig meter ruimte weg en krijgt de tegenstander wel eens een kansje. Dat is nu eenmaal onze manier van spelen. Natuurlijk gaat niet alles goed. Maar ik heb soms het idee dat het meteen perfect moet zijn. We zijn al hartstikke blij dat we bovenaan staan”, aldus Ten Cate.
Tegen Feyenoord mist Ajax de geblesseerde Ryan Babel. Hij maakt deel uit van wat ze bij Ajax ’de creatieve linkerkant’ noemen: Urby Emanuelson, Wesley Sneijder en Babel waren al goed voor acht van de achttien competitietreffers. „Heel jammer. Babel voelde zich ijzersterk. In deze vorm kan hij wedstrijden beslissen. Maar we hebben meer spelers met individuele kwaliteiten”, doelde Ten Cate mede op het feit dat Ajax dit seizoen ook veel minder afhankelijk is van bijvoorbeeld Klaas-Jan Huntelaar.
De midvoor scoorde pas twee keer in de eredivisie.
Niettemin begint hij vanmiddag met een interessante uitdaging aan de ’semitopper’. Als Huntelaar scoort, is hij pas de tweede spits die in zijn eerste vier duels met Feyenoord wist te scoren. Sjaak Swart en Wim Kieft gingen hem voor.
In zijn rol als stimulator was Ten Cate vrijdag al veel in woord en gebaar te zien naast Huntelaar, maar ook naast Maarten Stekelenburg. Bewust, vertelde hij later. Zo kreeg de doelman de laatste tijd nogal wat kritiek van diverse analisten. „Ik wilde benadrukken dat we het volste vertrouwen hebben in Maarten. En dat er bij Ajax dus géén keepersprobleem is.”
Ze hebben lekker met de saturation gespeeld inderdaad, maar de foto hoeft niet fake te zijn hoor.quote:
Wacht, het is maar Feyenoordquote:
in principe kan je in zulke wedstrijden ok gewoon de jeugd de kans gevenquote:
KUT ik ookquote:Op zondag 22 oktober 2006 11:56 schreef kalinho het volgende:
Gaat nu naar de kroeg![]()
godgloeiende teringzooi, ik zie net dat ik op 4 februari ajax -feyenoord op wintersport ben![]()
Dat is de enige kans voor Feyenoord om de kansen nog in hun voordeel te krijgen. Kunnen ze zich oppakken en mss beter spelen, de volgende keer.quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:05 schreef Black-Death het volgende:
Volgens de chat van Ajax Netwerk zongen de kakkerlakken over Sneijders moeder.
Geblesseerd. Mogelijke verstapping of tikje van Charisteas.quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:10 schreef F1Bas het volgende:
Heb geen tijd alles te kijken/volgen maar wat is er met Stam?
Blessure leek mij ook al maar ziet het er ernstig uit?quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:10 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Geblesseerd. Mogelijke verstapping of tikje van Charisteas.
Klopt, moest naar de kant hinkelen met ondersteuningquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:13 schreef Black-Death het volgende:
Ajax Netwerk Chat zei dat ie niet meer kon lopen.. Maar of dat echt klopt?
quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:15 schreef jna het volgende:
[..]
Klopt, moest naar de kant hinkelen met ondersteuning
Stamquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:20 schreef S-Two het volgende:
En waarom kwam trouwens Ogararu erin? Is Vermaelen geblesseerd ofso?
Goed moment om te kijken of de 'jonkies' acherin van Stam hebben geleerd, dat wel. De komende tijd moet dat duidelijk worden.quote:
Zal dan wel een 0-3 overwinning worden.....oh wacht, zoveel staat het alquote:Op zondag 22 oktober 2006 13:41 schreef Roeni3 het volgende:
Wat gebeurt er als de wedstrijd wordt gestaakt? Overwinning voor Ajax?
quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:48 schreef toma het volgende:
22-10-2006
Feyenoord is knock out, verpulvert, fijngemalen, opgegeten, uitgekakt en weer ingesmeert
quote:Op zondag 22 oktober 2006 13:53 schreef gday het volgende:
Wat is er beter op een zondagmiddag, dan werken aan je doelsaldo tegen wat ongedierte?
Dank!quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:08 schreef Eddy_Huntington het volgende:
Jode gefeliciteerd!
Bedankt, vrind.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:08 schreef Eddy_Huntington het volgende:
Jode gefeliciteerd!
Wat zijn ze weer origineel hequote:Op zondag 22 oktober 2006 13:39 schreef Cubewoods het volgende:
Haha je hoorde op de achtergrond net iemand heletijd schreeuwen
KANKERJOOD KANKERJOOD WESLEY KANKERJOOD
Die kakkerlakjes trekken het niet meer
*Edit nu ook al Hamas liedjes
0-10quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:21 schreef S-Two het volgende:
Maar ja, 0-4 wat wil je nog meer.
Gefeliciteerd. Wat zijn kakkerlakken makkelijk te bestrijden.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:02 schreef Jasza het volgende:
Oh wat is het fijn om een jood en jarig te zijn
Heb je Stam niet gezienquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:23 schreef Ayaxola het volgende:
Ben blij dat iedereen nog leeft aan Ajax kant
Verder heel netjes, alleen jammer van de vele gemiste kansen, maar ik zit er niet over in![]()
Toch benieuwd naar Stam.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:23 schreef Ayaxola het volgende:
Ben blij dat iedereen nog leeft aan Ajax kant
Verder heel netjes, alleen jammer van de vele gemiste kansen, maar ik zit er niet over in![]()
Dat gevoel heb ik ook een beetje ja.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:19 schreef Erwtensoep het volgende:
Hehe gek he, maar ik ben eigenlijk een beetje teleurgesteld dat het geen recordscore is geworden.
Maar ze zijn wel heeeeeeeeeerlijk vernederd.
Idd zegquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:24 schreef Robocock het volgende:
Ben best een beetje teleurgesteld eigenlijk![]()
Stel je voor dat het 0-9 wordt, wat het gewoon had moeten worden![]()
Kon na een duel met harrysaidi niet meer lopen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:26 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Vertel..wat is er met Stam gebeurd..?
Perez krijgt gewoon rust, en door Vermaelen erin te zetten kan ie Urby naar voren schuiven, waar hij zo graag speelt.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:25 schreef S-Two het volgende:
Raar trouwens dat Ten Cate Vermaelen inbracht voor Perez. Van Hooijdonck was er toen zelfs al uit, dus breng dan gewoon Mitea ofso in.
Vage shitquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:27 schreef twi het volgende:
Stam had ineens geen gevoel meer in z'n linkerbeen na de tackle. Dat komt op dit moment weer terug, en hij kan weer redelijk normaal lopen. Aldus Ten Cate.
Dat heb ik ook.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:24 schreef Robocock het volgende:
Ben best een beetje teleurgesteld eigenlijk![]()
Stel je voor dat het 0-9 wordt, wat het gewoon had moeten worden![]()
Beklemde zenuw lijkt me.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:27 schreef twi het volgende:
Stam had ineens geen gevoel meer in z'n linkerbeen na de tackle. Dat komt op dit moment weer terug, en hij kan weer redelijk normaal lopen. Aldus Ten Cate.
Medelijden had ik misschien gehad als het 0-10 was geworden. Nu ben ik zelfs nog blij voor ze.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Feli, ik krijg wel medelijden met Feyenoord eigenlijk...
Perez rust vond ik wel goed ja. Ik had zelf liever Mitea of Rosenberg erbij gezien, maar dit kon op zich ook wel ja.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:27 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Perez krijgt gewoon rust, en door Vermaelen erin te zetten kan ie Urby naar voren schuiven, waar hij zo graag speelt.
Ik vond het een wissel met een leuke gedachte erachten van HtC
makkelijk, als Ajax net f scherper was geweest was het echt een slachting gewordenquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:27 schreef Nashje het volgende:
Heb eigenlijk ook wel een beetje een raar gevoel bij 0-4. Tuurlijk is het lekker, maar stel je voor dat het echt 0-8 was geworden ofzo. Want dat zat er gewoon in.
Ik totaal niet. Wel met Erwin Koeman en Charisteas. De rest eigenlijk helemaal nietquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Feli, ik krijg wel medelijden met Feyenoord eigenlijk...
4 februari rond deze tijdquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:30 schreef pfaf het volgende:
Zulk niveauverschil kom je normaal gesproken alleen in juli en augustus tegen in de provincie, met het verschil dat die spelers rekening houden met een afslachting en niet gefrustreerd raken, wanneer zou Feyenoord in dat stadium belanden?
Tja, psv dat wint doet mij nooit veel goed.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:31 schreef Nashje het volgende:
Het succespubliek in Alkmaar is ook weer stil gemaakt. Lekker.
Genieten vanavond.
Wtf alles goed met jequote:Op zondag 22 oktober 2006 14:31 schreef HeatWave het volgende:
Wat een feest, ik ga weer ZO'n lol hebben op mijn werk.
Enige echte puntje van kritiek is Gabri, wat een zwakke voetballer is dat zeg..
quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:31 schreef HeatWave het volgende:
Wat een feest, ik ga weer ZO'n lol hebben op mijn werk.
Enige echte puntje van kritiek is Gabri, wat een zwakke voetballer is dat zeg..
Die gast heeft helemaal NIETS goed gedaan vandaag, kans voor open goal gemist, ballen die afspringen, gele kaart die nergens voor nodig was.quote:
Eerst Rosales, nu Gabri, who's next?quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die gast heeft helemaal NIETS goed gedaan vandaag, kans voor open goal gemist, ballen die afspringen, gele kaart die nergens voor nodig was.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die gast heeft helemaal NIETS goed gedaan vandaag, kans voor open goal gemist, ballen die afspringen, gele kaart die nergens voor nodig was.
Elke voetballer die slecht speelt, simpel. KIJ-KEN jullie wel eens naar een speler of alleen naar de goals?quote:
Nee, ik kijk alleen naar goals. Jij bent de enige die altijd objectief oordeelt.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Elke voetballer die slecht speelt, simpel. KIJ-KEN jullie wel eens naar een speler of alleen naar de goals?
Gabri was gewoon redelijk, blonk niet uit maar was ook niet slecht. Maargoed, Rosales heeft te weinig tijd gehad om iets uit te richten, dus ik begrijp wel dat je dan maar iemand anders zoekt om op te mierenneukenquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:32 schreef HeatWave het volgende:
yeps, die speelde een hele lekkere pot. Iedereen wel eigenlijk, Ajax stond goed, speelde het slim uitquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:34 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik heb het meeste genoten van ons Tommeke vandaag. Die was echt op stoom.
En het is direct een slechte voetballer. Tering, wat bij jij een opportunist.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
tegen groningen de pingel, nu de gele kaart die niet nodig was, HEEL belangrijk ja. Zijn passes waren zwak, zijn afwerking beroerd, ballen sprongen van hem af... Het was gewoon de zwakste man bij Ajax.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:35 schreef S-Two het volgende:
[..]
Nee, ik kijk alleen naar goals. Jij bent de enige die altijd objectief oordeelt.
Ik aanbid jou.
rot toch op joh, Gabri speelde niet geweldig maar hij is heel belangrijk in dit team
quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:35 schreef S-Two het volgende:
[..]
Nee, ik kijk alleen naar goals. Jij bent de enige die altijd objectief oordeelt.
Ik aanbid jou.
rot toch op joh, Gabri speelde niet geweldig maar hij is heel belangrijk in dit team
Gabri kan een keer minder zijn, maar dan is het niet gelijk een drama speler hoor sjaakiequote:Op zondag 22 oktober 2006 14:38 schreef HeatWave het volgende:
Anyway, ik zit hier met 3 man die WEL verstand hebben van voetbal, en WEL hebben opgelet, dus ik ga maar weer met hun praten.
Wel allemaal gefeliciteerd hoor, laat mij maar de naam van kritkaster hebben, kan ik al 32 jaar prima mee leven..
Als het je niet boeit wat wij vinden, waarom reageer je er dan nog op?quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:38 schreef HeatWave het volgende:
Anyway, ik zit hier met 3 man die WEL verstand hebben van voetbal, en WEL hebben opgelet, dus ik ga maar weer met hun praten.
Wel allemaal gefeliciteerd hoor, laat mij maar de naam van kritkaster hebben, kan ik al 32 jaar prima mee leven..
Vreemd, er is ook helemaal niemand op het forum die waarde hecht aan jouw gebrabbelquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
yeps, die speelde een hele lekkere pot. Iedereen wel eigenlijk, Ajax stond goed, speelde het slim uit
Alleen gabri dus, sorry, het boeit me wederom niets wat JULLIE denken.
Ik vind het bovenal een heerlijk vechtertje op het middenveld, zo'n eentje die ieder team moet hebben en Ajax al jaren mistte...quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
tegen groningen de pingel, nu de gele kaart die niet nodig was, HEEL belangrijk ja. Zijn passes waren zwak, zijn afwerking beroerd, ballen sprongen van hem af... Het was gewoon de zwakste man bij Ajax.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:36 schreef zjroentje het volgende:
[..]
En het is direct een slechte voetballer. Tering, wat bij jij een opportunist.
Windvaan.
Je kan ook alleen maar negatieve dingen opnoemen he? Een gele kaart, zo zo, wat een ernst. Je zou hem er bijna voor uit je team flikkeren. Hij is tenminste iemand die er af en toe even inbeukt. Klaar.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
tegen groningen de pingel, nu de gele kaart die niet nodig was, HEEL belangrijk ja. Zijn passes waren zwak, zijn afwerking beroerd, ballen sprongen van hem af... Het was gewoon de zwakste man bij Ajax.
Exactly my thought. Zo'n gast heeft Ajax tijden gemist.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:39 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik vind het bovenal een heerlijk vechtertje op het middenveld, zo'n eentje die ieder team moet hebben en Ajax al jaren mistte...
Iedereen is het er geloof ik wel over eens dat HW echt een ongelofelijk onnodige zeur en azijnpisser is.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:39 schreef S-Two het volgende:
[..]
Je kan ook alleen maar negatieve dingen opnoemen he? Een gele kaart, zo zo, wat een ernst. Je zou hem er bijna voor uit je team flikkeren. Hij is tenminste iemand die er af en toe even inbeukt. Klaar.
En ik ga hier verder niet over discussieren, we komen er toch niet uit.
quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:40 schreef twi het volgende:
Ach, laat het maar varen ook eigenijk. We hebben gewonnen, dan heeft het geen zin om onderling nog eens te gaan ruzien over wie wel en wie minder goed is
0-4
Waarschijnlijk een zenuw geraakt, waardoor hij tijdelijk het gevoel in z'n linkerbeen kwijt raakte. Dus dat komt wel weer terug en ik verwacht er geen erge blessure uit eigenlijk.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:39 schreef Terrorbita het volgende:
Ik ben benieuwd hoe erg de blessure van Jaapie is
Stam mogelijk lang uitgeschakeld
Foto: Orangepictures22 oktober 2006, 13:32
Door: Roy van den Berghe
Jaap Stam heeft niet lang mogen genieten van zijn eerste Klassieker. De aanvoerder van Ajax viel na een stevig duel met Angelos Charisteas al na 24 minuten geblesseerd uit. Hij werd vervangen door George Ogararu.
De oud-international greep meteen naar zijn knie en op het eerste gezicht zag het er ernstig uit. Na afloop van de wedstrijd wordt waarschijnlijk meer bekend over de blessure van Stam
Mijn stream was trouwens niet superduidelijk, Ik kwam er na een kwartier ofso pas achter dat Ogararu erin was gekomen ipv Roger (die lijken best op elkaar met vage beelden). Ik vond het ook al raar dat hij rechtsback kwam.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:39 schreef Terrorbita het volgende:
Ik ben benieuwd hoe erg de blessure van Jaapie is
Stam mogelijk lang uitgeschakeld
Foto: Orangepictures22 oktober 2006, 13:32
Door: Roy van den Berghe
Jaap Stam heeft niet lang mogen genieten van zijn eerste Klassieker. De aanvoerder van Ajax viel na een stevig duel met Angelos Charisteas al na 24 minuten geblesseerd uit. Hij werd vervangen door George Ogararu.
De oud-international greep meteen naar zijn knie en op het eerste gezicht zag het er ernstig uit. Na afloop van de wedstrijd wordt waarschijnlijk meer bekend over de blessure van Stam
quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:41 schreef feyenoord-dude het volgende:
wat een vernedering, ajax had er nog veel meer moeten maken. gefeliciteerd met de overwinning, ies anders kan ik er niet van maken.
nou ja maar hopen dat jullie ons nog een klein beetje een dienst bewezen hebben en jorien nu weggejaagd wordt (gaf zelf aan aan dat ze z'n familie moesten bedreigen voordat ie opstapte lekker slim)
Ik denk dat jullie er inderdaad bij gebaat zijn als Jorien oprot. Niet alleen voor de resultaten, maar ook voor de rust bij de club én vooral bij de achterban.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:41 schreef feyenoord-dude het volgende:
wat een vernedering, ajax had er nog veel meer moeten maken. gefeliciteerd met de overwinning, ies anders kan ik er niet van maken.
nou ja maar hopen dat jullie ons nog een klein beetje een dienst bewezen hebben en jorien nu weggejaagd wordt (gaf zelf aan aan dat ze z'n familie moesten bedreigen voordat ie opstapte lekker slim)
Yep.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:42 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Heb je je stats in je sig al geupdate, Radegast?
Klopt. Ik was bij z'n aankoop al behoorlijk sceptisch, maar moet zeggen dat hij het nu (de laatste wedstrijden) toch goed oppakt en gewoon in de basis hoort.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:44 schreef twi het volgende:
Kenneth Perez trouwens, ik voel me knap stom om m'n twijfels te hebben gehad bij zijn aankoop. Als 'ie in vorm is, is hij gewoon de man bij Ajax. Geweldig, hoe die heeft gespeeld vandaag.
Idd, hij is echt de speler met de ideeenquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:44 schreef twi het volgende:
Kenneth Perez trouwens, ik voel me knap stom om m'n twijfels te hebben gehad bij zijn aankoop. Als 'ie in vorm is, is hij gewoon de man bij Ajax. Geweldig, hoe die heeft gespeeld vandaag.
mee eens helaas.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:48 schreef Silenus het volgende:
Mijn god, wat is feyenoord een schande voor het product voetbal zeg. Ik voorspelde 0-3, maar dit had ik ook niet verwacht.
Dit is de makkelijkste uitwedstrijd van het seizoen geweest, dat kan niet anders. Zelfs RKC 2 en IK Start boden meer tegenstand.
bij hoeveel rode kaarten (van 1 club) moet er gestaakt worden?quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
makkelijk, als Ajax net f scherper was geweest was het echt een slachting geworden.
Die frustratie van die mongolen, f'noord had nog minstens 2 rode kaarten extra moeten hebben. Kneuzen te top, allemaal.
5quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:52 schreef WEST het volgende:
[..]
bij hoeveel rode kaarten (van 1 club) moet er gestaakt worden?
maar 0-4 ben niet helemaal tevreden had minstens 0-10 moeten wezen
7 spelers mag toch, dus speler 11 krijgt rood, speler 10, speler 9, speler 8quote:
In vorm is het idd een geniale voetballer. Nog een betere 10 dan Sneijder denk ik.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:48 schreef Radegast het volgende:
Aan Perez kun je zien hoe Ajax het nodig heeft om met een '10' te spelen.
En dan vooral die varkenskop helemaal linksquote:Op zondag 22 oktober 2006 15:06 schreef Erwtensoep het volgende:
Hahaha die koppen
Idd ja, viel mij ook meteen opquote:Op zondag 22 oktober 2006 15:10 schreef jna het volgende:
[..]
En dan vooral die varkenskop helemaal links![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |