quote:TIPS TEGEN KAKKERLAKKEN
1. Zet je koelkast ongeveer 4 a 5 cm. van de wand. Dit is namelijk een donker, warm plekje, waar kakkerlakken erg van houden.
2. Laat eens in de drie maanden spuiten door de woningbouwvereniging. Dit is volledig gratis! Het enige wat je hoeft te doen, is een formulier invullen, en zorgen dat je je spullen van de muur hebt geschoven. De spuiter moet namelijk in de kleine hoekjes en kiertjes spuiten, want daar lopen de beestjes het vaakst rond. Kwestie van je bed, bureau, etc. zo\'n 50 cm. verschuiven. Als je aan het eind van de dag terug komt, zal je nauwlijks merken dat er gespoten is, behalve dat er veel kakkerlakkenlijkjes zullen liggen. Goed stofzuigen, en je spullen terugzetten. Je kan tevens aan de woningbouwvereniging vragen of ze lokdoosjes voor je willen achterlaten bij de huismeesters. Deze kan je dan, nadat je hebt laten spuiten, op je kamer zetten. Hierdoor voorkom je dat de kakkerlakken meteen terug komen. Let wel: je moet echt eerst laten spuiten. Alleen lokdoosjes neerzetten heeft geen zin.
3. Zet \'s nachts je verwarming uit en het raam op een kiertje. Als het je niet stoort kan je ook een klein lichtje aanlaten.
4. Als je zelf af en toe met gif spuit (erg aan te raden!), wissel dan eens in de twee weken van gifsoort. Kakkerlakken hebben namelijk een heel goed aanpassingsvermogen, en worden erg snel immuun.
Maar goed dat jij altijd zo zinvolle dingen post.quote:
Moet jij nu niet voor Liverpool zijn?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zo mooi he, ajacieden die in ons topic komen klagen dat wij alleen kunnen schoppen, maar komen zelf aanzetten met plaatjes van Huntelaar die Guzzie schoptEn dat ze hopen dat (The Hunter, Hunt, Huntie
) weer een Feyenoorder zal raken zondag.
Vraag ik aan jou hoe oud je bent?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:08 schreef stefmans het volgende:
[..]
Maar goed dat jij altijd zo zinvolle dingen post.
Ben jij een Ajacied, zo nee waarom post je hier dan?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Vraag ik aan jou hoe oud je bent?
In leeftijd wel, en denken en doen niet.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:14 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Ik durf me lul erom te verwedden dat hij ouder is dan jou.
Hehe, genoeg grappen gemaakt. Zondag zal het lachen je wel vergaan, ik zie de verslagenheid in de fnoord topics alweer voor me, heerlijk.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
In leeftijd wel, en denken en doen niet.
Dat zijn echt bookmark topicsquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:38 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hehe, genoeg grappen gemaakt. Zondag zal het lachen je wel vergaan, ik zie de verslagenheid in de fnoord topics alweer voor me, heerlijk.
Verslagenheid? Niet bij mij hoor.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:38 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hehe, genoeg grappen gemaakt. Zondag zal het lachen je wel vergaan, ik zie de verslagenheid in de fnoord topics alweer voor me, heerlijk.
Hij bíjft mooiquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:47 schreef S-Two het volgende:
Die OP hebben we nou vaak genoeg gehad, kom eens met iets nieuws.
Denk je nu echt dat dit Ajax Feyenoord kan verslaan?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:38 schreef devv05 het volgende:
[..]
oh mijn god, in welke grot leef jijquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:49 schreef Steinberger het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat dit Ajax Feyenoord kan verslaan?![]()
Die in Eindhovenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:51 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
oh mijn god, in welke grot leef jij![]()
omfg, je hebt me overtuigd, je hebt me aan het huilen gemaaktquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Jullie rekenen jezelf al rijk voor Zondag. Des te harder een verlies aan komt.
gaat niet gebeurenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
beidewaj, ben jij het topic van je favoriete club uitgebonjourd ofzo?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
je bedoeld dit waarschijnlijk provocerend maar je hebt helemaal gelijk. we rekenen onszelf al rijk, wat denk ik ook wel mag gezien hoe slecht feyenoord op het moment is. mocht feyenoord alsnog winnen of een punt pakken, je weet het maar nooit, dan komt dat keihard aan bij Ajax. het zou een schande zijn als Ajax van dit feyenoord verliest en dan mag de klap best hard zijn. bedankt voor de herrinering.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Jullie zijn niet anders gewend, dat lijkt mij nog vervelender.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:31 schreef Erwtensoep het volgende:
Dirk zit hier liever.
Ik heb het ook aangevraagd, niet speciaal voor zondag. Maar wel beterquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:37 schreef Roi het volgende:
Speciaal voor de wedstrijd de Tele2 kanalen aangevraagd![]()
. Super.
Ajax Netwerkquote:20/10/2006 - Aankoop Arena dichterbij? Amsterdam bereid belang te verkopen aan Ajax
(Gepost door RvN)
BRON: DFT
De Financiele Telegraaf meldt dat de gemeente Amsterdam bereid is zijn indirecte belang van 48% in de Amsterdam Arena te verkopen, mits daar een "redelijke prijs voor wordt betaald." Ook zegt de woordvoerder van de gemeente dat de gemeentee af en toe met Ajax praat over de verkoop van het belang in het stadion.
"De afgelopen tijd hebben we incidentele gesprekken met AFC Ajax gevoerd over de verkoop van dit belang en die gesprekken lopen nog. Ajax kent ons standpunt", aldus Gehrels die toevoegt dat de bereidheid tot verkoop een jaar geleden in de gemeenteraad al is gebleken. De woordvoerder geeft verder geen indicatie voor wat de gemeente onder ’een redelijke prijs’ verstaat.
Ajax heeft een belang van 13,2% in de certificaten van de Stichting Administratiekantoor Stadion Amsterdam. Die stichting is voor 100% eigenaar van het Ajax-stadion. De certificaten geven geen recht op zeggenschap.
De voetbalclub had dit belang voor EUR9,1 miljoen in de boeken staan, maar afgelopen maandag meldde het voetbalbedrijf bij de jaarcijfers dit belang met EUR4,1 miljoen te hebben afgewaardeerd tot EUR5 miljoen.
De gemeente heeft nog geen afwaardering laten plaatsvinden van haar belang en heeft dit voor EUR31,5 miljoen in de boeken staan. "Amsterdam bekijkt bij het opstellen van de jaarrekening in januari of het voorbeeld van Ajax wordt gevolgd," aldus woordvoerder Reshef.
Chief financial officer van Ajax (CFO) Jeroen Slop zei eerder tegen Dow Jones Nieuwsdienst dat uitbreiding van het belang momenteel niet aan de orde is.
Ajax zal bij een vergroting van de deelneming in het stadion volgens Slop tot uitgifte van aandelen moeten overgaan, om deze transactie te kunnen betalen.
Diverse kranten meldden na maandag echter dat Ajax overweegt het belang uit te breiden, een lezing die door Ajax in een reactie werd weersproken.
Ajax Netwerkquote:20/10/2006 - Ten Cate: Babel mogelijk eerder terug
(Gepost door RvN)
Tegenover RTV Noord-Holland liet Ten Cate weten dat de berichtgeving dat Ryan Babel drie tot vier weken uit de roulatie is, voorbarig is. "Babel zal zondag, tegen Feyenoord, zeker niet meespelen. Maar of hij zo lang geblesseerd is, moet je maar afwachten. Bij zo'n blessure kan het ook zomaar voorbij zijn." Volgens Ten Cate is het bijzonder spijtig dat hij tegen Feyenoord niet kan beschikken over de spits, omdat hij op dit oment in een supervorm verkeert
Ajax Netwerkquote:20/10/2006 - Vandalen vernielen auto Charisteas
(Gepost door HT)
BRON: AD.nl
Begin deze week is de auto van oud-Ajacied Angelos Charisteas vernield in Amsterdam. De daders kregen de auto in het oog, doordat op de achterbank enkele foto's van de Griek lagen.
Charisteas bevestigt het verhaal, maar heeft geen aangifte gedaan. Ook heeft hij besloten om niet verder op het incident in te gaan. Zondag speelt Charisteas met zijn nieuwe club Feyenoord voor het eerst tegen Ajax.
Davids nog gezien?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 21:13 schreef Black-Death het volgende:Mijn ouders waren vandaag in Amsterdam, hebben aantal handtekeningen weten te ritselen voor me.. Cool
Boakye trouwens...
huh?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:37 schreef Roi het volgende:
Speciaal voor de wedstrijd de Tele2 kanalen aangevraagd![]()
. Super.
Guzziequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zo mooi he, ajacieden die in ons topic komen klagen dat wij alleen kunnen schoppen, maar komen zelf aanzetten met plaatjes van Huntelaar die Guzzie schoptEn dat ze hopen dat (The Hunter, Hunt, Huntie
) weer een Feyenoorder zal raken zondag.
quote:Voorbeschouwingen 2006-2007 :: Feyenoord - Ajax 22 oktober 8e competitie wedstrijd
De wedstrijd :: Feyenoord - Ajax
Datum :: zondag 22 oktober 2006, 12.30
Scheidsrechter :: de heer Temmink
Welkom bij de 8e voorbeschouwing van het nieuwe seizoen op Fr-Fotopage.nl. En dit is natuurlijk de voorbeschouwing op de wedstrijd van het jaar, de klassieker van Nederland. De topper die alle andere topwedstrijden morgen overbodig maakt. Het is Rotterdam tegen Amsterdam. Goed tegen kwaad.
Feyenoord heeft de wedstrijd van afgelopen donderdag in en tegen Basel nog in de benen. Het resultaat van 1-1 was goed, meer dan een gelijkspel zat er voor de ploeg van trainer Erwin Koeman helaas niet in. Ajax had deze week geen Europese verplichtingen omdat het vrij was in haar groep. Feyenoord speelde zondag met 2-2 gelijk tegen RKC. Terwijl Ajax met 3-2 won van FC Groningen. En net die 3-2 is een bekende uitslag voor Feyenoord. Afgelopen seizoen speelde Feyenoord in februari thuis tegen Ajax voor de competitie. Feyenoord speelde die wedstrijd Ajax bij vlagen zoek. Feyenoord won in eigen huis met 3-2 van Ajax.
Bij Feyenoord zal Leonard waarschijnlijk zijn thuisdebuut voor Feyenoord maken. Afgelopen donderdag speelde hij de hele wedstrijd mee in Basel. Hij was goed in vorm en speelde nuttig en liet zien niet bang voor het duel te zijn. Hij kreeg geel voor zijn 1e sliding. En met zijn 2e sliding zorgde hij er voor dat zijn tegenstander er met een gebroken voet af moest. Dit kan nog wat beloven voor morgen, Als hij tegen over de Argentijn Rosales staat. Feyenoord heeft morgen toch al een goede verdediging staan die niet bang voor het duel zal zijn. Saidi en Buijs vergezellen Leonard.
De volgende voorbeschouwing is de wedstrijd van volgende week tegen FC Twente deze wedstrijd is donderdag al. Het foto verslag van deze wedstrijd kunt u zondag terugvinden op Fr-Fotopage.nl.
De verwachte opstelling van Fr-Fotopage:
Timmer, Greene, Buijs, Saidi, Leonard, Lucius, De Guzman, Pardo, Hofs, Boussaboun en Charisteas
Prognose Fr-Fotopage Feyenoord - Ajax 1-0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |