quote:Auto Charisteas vernield in Amsterdam
Door: Roy van den Berghe
Angelos Charisteas is er in Amsterdam niet geliefder op geworden na zijn overstap van Ajax naar aartsrivaal Feyenoord. De auto van de aanvaller werd begin deze week vernield door enkele vandalen.
Onder andere de vooruit van de bolide werd eruit geslagen. Charisteas heeft het voorval inmiddels bevestigd, zo meldt het AD. De Griek doet echter geen aangifte om de gespannen sfeer niet nog verder op te voeren.
quote:De gemeente Rotterdam heeft met het oog op de wedstrijd Feyenoord - Ajax nu zelfs camera's opgehangen aan bijvoorbeeld lantarenpalen op de Marathonweg. Ook heeft het reeds verklaard dat de supporters bevelen van de politie a.s. zondag zeker moeten kunnen horen en begrijpen.
Joh zeg dan niks.. die camera's hangen daar alleen om beeldmateriaal te verzamelen om zoveel mogelijk supporters op te pakken. En wij zijn geen den haag, dat ze hier effe met 80 man binnen kunnen vallenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:11 schreef BunnyHunter het volgende:
achja je kan beter de camera's ophangen dan dat ajax aanhangers +- 10 kinderen in rotterdam in elkaar gaan slaan met 80 man..
3 punten hebben we nodig en hard.. en al kregen we er niets voor winnen wil ik toch![]()
of een hele treinquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:27 schreef feyenoord-dude het volgende:
Zondag 3 punten die in Rotterdam blijven en 3 ajacieden die kapot Rotterdam verlaten graag
Tjah dan moet je het in stijl afsluitenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:33 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Dan is er volgens jullie redenering na zondag nooit een klassieker meer
Ach kom op zeg, er gebeurd zondag op dat gebied geen ene reet! Altijd hetzelfde, hoe meer er over gespeculeerd wordt, deste rustiger blijft het. Ik verwacht alleen de gebruikelijke Klassieker opstootjes, niet meer! Ja wellicht wat achterlijke preventieve arrestaties van de politie in Rijnmond, ik zal m'n opa en neefje maar thuis laten dus!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:33 schreef feyenoord-dude het volgende:
Dan is er volgens jullie redenering na zondag nooit een klassieker meer
dat wordt huilen morgen hèquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 19:37 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Het is koud, het is guur.......
morgen?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
dat wordt huilen morgen hè![]()
![]()
of niet? want julie zijn toch in topvorm?!
Pardo, man man wat is die slecht zeg dit seizoen, krijg veels te veel betaald voor zijn kwaliteitenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:04 schreef mister_popcorn het volgende:
(ik durf het bijna niet meer te zeggen omdat ik bang ben dat CM boos wordt.., maar het botert niet echt tussen dikke Theo en de Mos, nog n speler erbij die wel iemands poot durft te breken, en zonder meer beter dan pardo...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |