0-10quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:21 schreef S-Two het volgende:
Maar ja, 0-4 wat wil je nog meer.
Gefeliciteerd. Wat zijn kakkerlakken makkelijk te bestrijden.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:02 schreef Jasza het volgende:
Oh wat is het fijn om een jood en jarig te zijn
Heb je Stam niet gezienquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:23 schreef Ayaxola het volgende:
Ben blij dat iedereen nog leeft aan Ajax kant
Verder heel netjes, alleen jammer van de vele gemiste kansen, maar ik zit er niet over in![]()
Toch benieuwd naar Stam.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:23 schreef Ayaxola het volgende:
Ben blij dat iedereen nog leeft aan Ajax kant
Verder heel netjes, alleen jammer van de vele gemiste kansen, maar ik zit er niet over in![]()
Dat gevoel heb ik ook een beetje ja.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:19 schreef Erwtensoep het volgende:
Hehe gek he, maar ik ben eigenlijk een beetje teleurgesteld dat het geen recordscore is geworden.
Maar ze zijn wel heeeeeeeeeerlijk vernederd.
Idd zegquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:24 schreef Robocock het volgende:
Ben best een beetje teleurgesteld eigenlijk![]()
Stel je voor dat het 0-9 wordt, wat het gewoon had moeten worden![]()
Kon na een duel met harrysaidi niet meer lopen.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:26 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Vertel..wat is er met Stam gebeurd..?
Perez krijgt gewoon rust, en door Vermaelen erin te zetten kan ie Urby naar voren schuiven, waar hij zo graag speelt.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:25 schreef S-Two het volgende:
Raar trouwens dat Ten Cate Vermaelen inbracht voor Perez. Van Hooijdonck was er toen zelfs al uit, dus breng dan gewoon Mitea ofso in.
Vage shitquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:27 schreef twi het volgende:
Stam had ineens geen gevoel meer in z'n linkerbeen na de tackle. Dat komt op dit moment weer terug, en hij kan weer redelijk normaal lopen. Aldus Ten Cate.
Dat heb ik ook.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:24 schreef Robocock het volgende:
Ben best een beetje teleurgesteld eigenlijk![]()
Stel je voor dat het 0-9 wordt, wat het gewoon had moeten worden![]()
Beklemde zenuw lijkt me.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:27 schreef twi het volgende:
Stam had ineens geen gevoel meer in z'n linkerbeen na de tackle. Dat komt op dit moment weer terug, en hij kan weer redelijk normaal lopen. Aldus Ten Cate.
Medelijden had ik misschien gehad als het 0-10 was geworden. Nu ben ik zelfs nog blij voor ze.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Feli, ik krijg wel medelijden met Feyenoord eigenlijk...
Perez rust vond ik wel goed ja. Ik had zelf liever Mitea of Rosenberg erbij gezien, maar dit kon op zich ook wel ja.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:27 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Perez krijgt gewoon rust, en door Vermaelen erin te zetten kan ie Urby naar voren schuiven, waar hij zo graag speelt.
Ik vond het een wissel met een leuke gedachte erachten van HtC
makkelijk, als Ajax net f scherper was geweest was het echt een slachting gewordenquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:27 schreef Nashje het volgende:
Heb eigenlijk ook wel een beetje een raar gevoel bij 0-4. Tuurlijk is het lekker, maar stel je voor dat het echt 0-8 was geworden ofzo. Want dat zat er gewoon in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |