mee eens helaas.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:48 schreef Silenus het volgende:
Mijn god, wat is feyenoord een schande voor het product voetbal zeg. Ik voorspelde 0-3, maar dit had ik ook niet verwacht.
Dit is de makkelijkste uitwedstrijd van het seizoen geweest, dat kan niet anders. Zelfs RKC 2 en IK Start boden meer tegenstand.
bij hoeveel rode kaarten (van 1 club) moet er gestaakt worden?quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
makkelijk, als Ajax net f scherper was geweest was het echt een slachting geworden.
Die frustratie van die mongolen, f'noord had nog minstens 2 rode kaarten extra moeten hebben. Kneuzen te top, allemaal.
5quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:52 schreef WEST het volgende:
[..]
bij hoeveel rode kaarten (van 1 club) moet er gestaakt worden?
maar 0-4 ben niet helemaal tevreden had minstens 0-10 moeten wezen
7 spelers mag toch, dus speler 11 krijgt rood, speler 10, speler 9, speler 8quote:
In vorm is het idd een geniale voetballer. Nog een betere 10 dan Sneijder denk ik.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:48 schreef Radegast het volgende:
Aan Perez kun je zien hoe Ajax het nodig heeft om met een '10' te spelen.
En dan vooral die varkenskop helemaal linksquote:Op zondag 22 oktober 2006 15:06 schreef Erwtensoep het volgende:
Hahaha die koppen
Idd ja, viel mij ook meteen opquote:Op zondag 22 oktober 2006 15:10 schreef jna het volgende:
[..]
En dan vooral die varkenskop helemaal links![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |