Klopt. Ik was bij z'n aankoop al behoorlijk sceptisch, maar moet zeggen dat hij het nu (de laatste wedstrijden) toch goed oppakt en gewoon in de basis hoort.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:44 schreef twi het volgende:
Kenneth Perez trouwens, ik voel me knap stom om m'n twijfels te hebben gehad bij zijn aankoop. Als 'ie in vorm is, is hij gewoon de man bij Ajax. Geweldig, hoe die heeft gespeeld vandaag.
Idd, hij is echt de speler met de ideeenquote:Op zondag 22 oktober 2006 14:44 schreef twi het volgende:
Kenneth Perez trouwens, ik voel me knap stom om m'n twijfels te hebben gehad bij zijn aankoop. Als 'ie in vorm is, is hij gewoon de man bij Ajax. Geweldig, hoe die heeft gespeeld vandaag.
mee eens helaas.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:48 schreef Silenus het volgende:
Mijn god, wat is feyenoord een schande voor het product voetbal zeg. Ik voorspelde 0-3, maar dit had ik ook niet verwacht.
Dit is de makkelijkste uitwedstrijd van het seizoen geweest, dat kan niet anders. Zelfs RKC 2 en IK Start boden meer tegenstand.
bij hoeveel rode kaarten (van 1 club) moet er gestaakt worden?quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
makkelijk, als Ajax net f scherper was geweest was het echt een slachting geworden.
Die frustratie van die mongolen, f'noord had nog minstens 2 rode kaarten extra moeten hebben. Kneuzen te top, allemaal.
5quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:52 schreef WEST het volgende:
[..]
bij hoeveel rode kaarten (van 1 club) moet er gestaakt worden?
maar 0-4 ben niet helemaal tevreden had minstens 0-10 moeten wezen
7 spelers mag toch, dus speler 11 krijgt rood, speler 10, speler 9, speler 8quote:
In vorm is het idd een geniale voetballer. Nog een betere 10 dan Sneijder denk ik.quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:48 schreef Radegast het volgende:
Aan Perez kun je zien hoe Ajax het nodig heeft om met een '10' te spelen.
En dan vooral die varkenskop helemaal linksquote:Op zondag 22 oktober 2006 15:06 schreef Erwtensoep het volgende:
Hahaha die koppen
Idd ja, viel mij ook meteen opquote:Op zondag 22 oktober 2006 15:10 schreef jna het volgende:
[..]
En dan vooral die varkenskop helemaal links![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |