Nou niet zojuist hoor ,dat was rond 8 uur.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:10 schreef Hapertje het volgende:
Zojuist hebben Jan Smit en Ellemiek Vermolen vanuit een hotelkamer bij Edwin Evers toegegeven een relatie te hebben.
Shocking? JA!
Ellemiek Vermolen met zo'n broekie!![]()
Zojuist is niet 1 uur geleden.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:12 schreef Hapertje het volgende:
Zojuist is toch ook een uur geleden?
dude.. she's hot!!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:15 schreef Megalomaniac het volgende:
Allebei verschrikkelijk, dus ik gun het ze van harte.
Dude, jij ook hier?!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:26 schreef dRobje het volgende:
[..]
dude.. she's hot!!![]()
zelfs robbie williams likes her
Jan is inderdaad verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:15 schreef Megalomaniac het volgende:
Met zo'n dikke laag plamuur ben jij ook prachtig.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:39 schreef biertank het volgende:
[..]
Jan is inderdaad verschrikkelijk.
Ellemieke ook, maar dan verschrikkelijk lekker![]()
Ik ben jaloers op Jan (nooit verwacht dat te zeggen)
doet niks af aan het feit dat ze wel n sjiek lichaam heeft, of welquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:41 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Met zo'n dikke laag plamuur ben jij ook prachtig.Maar dat maakt je geen schoonheid.
Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:42 schreef thomzor het volgende:
[..]
doet niks af aan het feit dat ze wel n sjiek lichaam heeft, of wel
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:44 schreef biertank het volgende:
[..]
Enuhm ik ben zonder plamuur ook prachtig![]()
Er zijn nog meer hoeren die ook een leuk figuurtje hebben, maar dan hoef je er nog niet mee te hokken.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:42 schreef thomzor het volgende:
[..]
doet niks af aan het feit dat ze wel n sjiek lichaam heeft, of wel
het is goed met jequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:49 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Er zijn nog meer hoeren die ook een leuk figuurtje hebben, maar dan hoef je er nog niet mee te hokken.![]()
Ik bedoel, als uitgerangeerde BN'er het enige wat je nog kunt is neuken met populaire BN'ers om nog in de spotlights te komen.
![]()
Waarschijnlijk was Jan vanmorgen net gekomenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:49 schreef miss_bleu het volgende:
en van de week nog keihard ontkennen bij Giel Beelen
Met die reactie kan ik levenquote:
Edit:quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:49 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Er zijn nog meer hoeren die ook een leuk figuurtje hebben, maar dan hoef je er nog niet mee te hokken.![]()
Ik bedoel, als uitgerangeerde BN'er het enige wat je nog kunt is neuken met populaire BN'ers om nog in de spotlights te komen.
![]()
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:54 schreef biertank het volgende:
[..]
Met die reactie kan ik leven
Maar goed had hem zo mooi voorgegeven had je best wel wat beter kunnen inkoppen
[..]
Precies.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:06 schreef apestaartje het volgende:
In een blad werd Ellemieke ooit vergeleken met een 'vleesgeworden wisselbokaal', heb genoeg geld en je krijgt haar voor een jaar. En het is echt zo: Ze heeft de afgelopen tien jaar al tig relaties gehad met bekende en/of invloedrijke personen, die steevast tamelijk goed in de slappe was zaten, en ze waren allemaal binnen no time weer voorbij.
So what? Boeien? Laat die jongen toch effe lekker.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:06 schreef apestaartje het volgende:
In een blad werd Ellemieke ooit vergeleken met een 'vleesgeworden wisselbokaal', heb genoeg geld en je krijgt haar voor een jaar. En het is echt zo: Ze heeft de afgelopen tien jaar al tig relaties gehad met bekende en/of invloedrijke personen, die steevast tamelijk goed in de slappe was zaten, en ze waren allemaal binnen no time weer voorbij.
Jan Smit moet maar niet gaan hopen dat het een levenslange relatie wordt.
Dan is half Nederland een 'vleesgeworden wisselbokaal'quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:06 schreef apestaartje het volgende:
In een blad werd Ellemieke ooit vergeleken met een 'vleesgeworden wisselbokaal'
Wel een fiets waar half bekend Nederland al op gereden heeft.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:29 schreef Sc0rPi0n het volgende:
op een ouwe fiets
Maar wel een mooie fiets
John Ewbank (is ze heel kort mee getrouwd geweest), Winston Gerschtanowitz, en vul de lijst maar aan.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:38 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Wel een fiets waar half bekend Nederland al op gereden heeft.
José Fortes Rodriquez (voetballer)quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:40 schreef postinggirl het volgende:
[..]
John Ewbank (is ze heel kort mee getrouwd geweest), Winston Gerschtanowitz, en vul de lijst maar aan.
Dat was Marit van Bohemen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:40 schreef postinggirl het volgende:
[..]
John Ewbank (is ze heel kort mee getrouwd geweest),
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:30 schreef SunChaser het volgende:
Ellemiek heeft t ook nog gedaan met Winson Gerstantiopelich
Is iedereen er ff mooi ingetraptquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:11 schreef Dana85 het volgende:
Reactie van Edwin Evers:
Iedereen die goed heeft opgelet heeft het al gemerkt: het gesprek met Jan was in elkaar gezet.
Als je goed luistert is het opstapje, de reden om Jan te bellen, al niet erg overtuigend. Wij hadden verwacht dat iedereen er alleen om die reden niet in zou trappen.
Ook kun je merken dat de antwoorden die Jan geeft heel algemeen zijn en niet een direct antwoord zijn op de vragen die gesteld worden. Hij herhaalt bijvoorbeeld geen enkele keer een deel van de vraag.
Het is dus één grote grap...![]()
ik vond het al zo vaagquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:11 schreef Dana85 het volgende:
Reactie van Edwin Evers:
Iedereen die goed heeft opgelet heeft het al gemerkt: het gesprek met Jan was in elkaar gezet.
Als je goed luistert is het opstapje, de reden om Jan te bellen, al niet erg overtuigend. Wij hadden verwacht dat iedereen er alleen om die reden niet in zou trappen.
Ook kun je merken dat de antwoorden die Jan geeft heel algemeen zijn en niet een direct antwoord zijn op de vragen die gesteld worden. Hij herhaalt bijvoorbeeld geen enkele keer een deel van de vraag.
Ik heb dit stukje van een ander forum. Daar heb ik ook naar een bron gevraagd, en wacht nog op een reactie.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:40 schreef Leigh het volgende:
Dana85, bron?
Hehequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:11 schreef Dana85 het volgende:
Reactie van Edwin Evers:
nu.nlquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:40 schreef Leigh het volgende:
Dana85, bron?
quote:Jan Smit en Ellemieke Vermolen faken relatie.
Jan Smit en Ellemieke Vermolen hebben de Nederlandse media voor de gek gehouden. Vrijdag brachten verschillende media het bericht dat de zanger en de presentatrice een relatie hebben. Volgens een bron bij de website Sterrenstek gaat het echter om een publiciteitsstunt.
De twee vermeende tortelduifjes zouden met hun actie de aandacht willen vestigen op Pink Ribbon. De 30-jarige Vermolen staat zaterdag namens deze organisatie, die aandacht vraagt voor borstkanker, in de Amsterdamse Bijenkorf om daar speciale Pink Ribbon 'ladyphones' te verkopen.
Naast Vermolen en Smit zou ook Radio 538-dj Edwin Evers in het complot hebben gezeten. Hij 'ontdekte' de relatie vrijdagochtend in zijn radioprogramma. Toen Evers Jan Smit (20) vrijdagochtend belde, werd zijn telefoon opgenomen door Vermolen.
Eerder dit jaar gingen er al geruchten over een relatie tussen de zanger en de tien jaar oudere presentatrice. Beiden hebben de relatie meerdere malen ontkend.
Dat stuk spoort dan niet met dat stuk van Dana85, daar gaat het over een geintje van Edwin Evers zelf.quote:
Volgens mij weten ze het zelf nietquote:
Nou idd! Ik heb dit een paar maanden geleden ook al gehoord. En niemand in mijn omgeving scheen het te weten dus ik dacht dat ik het gedroomd had ofzo. Maar nu dan eindelijk, herkenning!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:53 schreef Toon_Tetten het volgende:
maar hoe komt t dat ik dit al een paar maanden weet eigenlijk, dat hoorde ik een half jaar geleden al dit nieuws
Ik had het ook al eerder gehoord, is SHO is daar ook aandacht aan besteed; kan alleen het bewuste topic met de beste wil van de wereld niet vinden. En daarna kwam het 'nieuws' over Ellemieke en Rik brandsteder.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:53 schreef Toon_Tetten het volgende:
maar hoe komt t dat ik dit al een paar maanden weet eigenlijk, dat hoorde ik een half jaar geleden al dit nieuws
Dat had ik al gepost.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:21 schreef poohy het volgende:
Het is dus nep: tenminste.. volgens nu.nl
Telegraafquote:Eindelijk mag iedereen het weten: Jan Smit en Ellemieke een stel!
door Vanessa Bontje
AMSTERDAM - Nederland heeft er een nieuw showbizzkoppel bij. En wat voor een: de Volendamse volkszanger Jan Smit (20) en de wulpse presentatrice Ellemieke Vermolen (30) zijn smoorverliefd. Maanden draaiden de twee al om elkaar heen. Het leeftijdsverschil van tien (!) jaar heeft lange tijd tussen het stel in gestaan. Ellemieke is bijvoorbeeld al getrouwd geweest, terwijl Jan nog onder moeders vleugels zit. Maar hun liefde bleek sterker dan hun totaal verschillende levens...
Jan Smit en Ellemieke Vermolen hebben twee romantische nachten doorgebracht in een Maastrichts hotel. De Volendammer was voor optredens in de stad. Het stel had hun prille liefde dolgraag nog even verborgen willen houden, maar de SBS-presentatrice en de zanger werden door oplettende hotelgasten samen gezien. Jan geeft daarom nu, na maanden van speculaties, eindelijk toe: „Ja, we hebben het leuk samen.”
Gisteren gingen onmiddellijk de geruchten dat Ellemieke Vermolen en Jan Smit de 'bekentenis' van hun liefde gebruiken als publiciteitsstunt. Zodat Ellemieke aandacht krijgt voor stichting Pink Ribbon, en Jan voor een nieuwe serie van zijn reallifesoap. Maar insiders weten het zeker: "Ze zijn absoluut een stel!" Ook de manager van Jan, Jaap Buys, bevestigt: "Nee, het is geen publiciteitsstunt. Ellemieke was bij Jan vanmorgen. Ik heb ze gisteren ook al samen gezien."
quote:Ellemieke Vermolen (28) ontkent dat ze een relatie heeft met de acht jaar jongere Rick Brandsteder. Het weekblad Privé suggereerde dat de twee presentatoren smoorverliefd op elkaar zijn. "Ik heb die jongen maar één keer ontmoet. Ik snap niet hoe ze erbij komen", verzucht de blondine.
"Wat moet ik met een jongen van 22?! Ik ben volwassen en dus ook op zoek naar een serieuze relatie", verklaart ze. "Ik vind het heel erg vervelend voor Rick. Het is niet leuk voor hem om te lezen dat we verliefd zijn, we kennen elkaar nauwelijks."
Nu ja, de moeder van Patrick Kluivert zag ooit bij BvD via een live verbinding dat zoonlief daar op het EK (of zo) met zijn vriendin Angela zat, ze had 3 seconden daarvoor nog beweerd dat Patrick absoluut geen tijd voor meiden had, carriere eerst ...ergo, ouders weten niet allesquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:45 schreef haaahaha het volgende:
Ik woon in volendam, was gisteren bij een feest waar de vader en moeder van jan waren, ik heb de vader even gesproken, het blijkt inderdaad een publiciteitsstunt te zijn. Alleen nu slaat de stunt iets door en denken mensen dat ze echt een relatie hebben.
Publiciteit voor wie? Smit heeft niks te klagen over publiciteit en Vermolen ook niet. Trouwens, het staat nu paginagroot in de Telegraafquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:45 schreef haaahaha het volgende:
Ik woon in volendam, was gisteren bij een feest waar de vader en moeder van jan waren, ik heb de vader even gesproken, het blijkt inderdaad een publiciteitsstunt te zijn. Alleen nu slaat de stunt iets door en denken mensen dat ze echt een relatie hebben.
Die Smit heeft toch net een CD uitgebracht? En wat betreft Vermolen, tja ze heeft ook niet echt een flitsende carriere op tv of iets anders. Misschien wil die Smit gelijk van zijn C&A imago afquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:58 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Publiciteit voor wie? Smit heeft niks te klagen over publiciteit en Vermolen ook niet. Trouwens, het staat nu paginagroot in de Telegraaf
Nee, hij is al volwassen voor zn leeftijd, dat heb je met kindsterretjes en zij neukt alles wat populair is en geld heeft.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:09 schreef ruby het volgende:
Verder vind ik ik de combie Jan en Ellemieke niet helemaal geloofwaardig.
Ellen een manlijk hoofdquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:09 schreef ruby het volgende:
Nou, door deze eventueel geweldige publiciteitsstunt ben ik nog steeds niet van plan om de CD van Jan Smit te kopen.
En Ellemiek vind ik best een mannelijk hoofd hebben. Maar ja, dat terzijde.
Verder vind ik ik de combie Jan en Ellemieke niet helemaal geloofwaardig.
quote:De Waarheid
Ik denk aan wat je voelt
Ik denk aan hoe je lacht
Ik denk aan al die liefde
Die jij aan me hebt gegeven
En wat jij verwacht
Aan wat je van me denkt
En hoe je voor me leeft
Ik ontwijk je ogen
Als ze mij willen doorgronden
Telkens als ze naar me kijken
Zorg ik dat ik ze net mis
Als je voor me staat
Vlucht ik steeds weer in je armen
Zodat ik niet kan verraden
Wat de waarheid is
Elke dag vertel je mij
Hoeveel je van me houdt
Hoe fijn je leeft in zekerheid
Hou jij op mij vertrouwt
Chorus:
Hoe vertel je iemand
Dat de aarde niet meer rond is
Dat de vogels niet meer vliegen
En de zon niet langer schijnt
Hoe vertel ik jou
Dat 't leven dat je leefde
En de liefde die je voelde
Binnenkort verdwijnt
Je raakt me kwijt
Je raakt me kwijt
't Is de waarheid
Heb je die foto vandaag in de Telegraaf gezien van Lellemieke? Heb je die kaak gezien? Tis echt net een vent hoor.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:11 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Ellen een manlijk hoofd![]()
![]()
Ben je niet helemaal goed ofzo?
nou, dan zal er eens 1 mindere foto tussen zitten, zegquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:31 schreef Tharalom het volgende:
[..]
Heb je die foto vandaag in de Telegraaf gezien van Lellemieke? Heb je die kaak gezien? Tis echt net een vent hoor.
Nee, ik ben met je eens, het is niet geloofwaardig.quote:Verder vind ik ik de combie Jan en Ellemieke niet helemaal geloofwaardig.![]()
Hallo ik er 2 dagen tegenaan gekeken en in het echt valt ze vies tegen/.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:07 schreef Badabingea het volgende:
Het is gewoon een mooie vrouw. En welke kerel dat niet vind die is jaloers Jantje Smit.
oh ik schatte hem op 180 maar hij is dus 174 of zo, nu ja ik ben 165 dus ik leg de meetlat wat lager...uuh hoger, lager, nu ja.... wat leuk, die twee!!!!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben ongeveer 1:78 a 1:80 Jantje is een stukje kleiner en Ellemiek nog wat kleiner
Mwha 10 jaar verschil is echt geen ramp hoor.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:10 schreef milagro het volgende:
[..]
oh ik schatte hem op 180 maar hij is dus 174 of zo, nu ja ik ben 165 dus ik leg de meetlat wat lager...uuh hoger, lager, nu ja.... wat leuk, die twee!!!!
ik vind het juist wel grappig, van die wat men hier noemt "ongeloofwaardige" combinaties
Ze's al jaren over der beste tijd heen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:24 schreef Sander170 het volgende:
Zonder haar make-up is Ellemieke Vermolen een stuk minder knap dan op tv![]()
nou, gelijk heeft ze tochquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Ze heeft daar toch wel een tijdje mee gehad met die Fortes
alleen hem geloof ik.
Maar ze had meegedaan bij dat dansen of schaatsen en daar zou ze weer iets hebben gehad met de leraar
Precies, kijk naar Froukje.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:49 schreef ruby het volgende:
En dat tien jaar leeftijdsverschil boeit mij ook niet,
Dat is net uit (twee weken terug), maar hij was 14 jaar jonger.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:13 schreef ruby het volgende:
Wie heeft Froukje (de Both neem ik aan?) nu weer aan de haak geslagen?
Ik heb ze 2 dagen meegemaakt van kortbij en het zag er niet uit als een grap.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:56 schreef Ronaldsen het volgende:
In de telegraaf stond vandaag een pagina groot artikel over dit stel, dus is het wel waar? of is de Telegraaf ook in deze grap gestonken?
alweer uit?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:15 schreef static het volgende:
[..]
Dat is net uit (twee weken terug), maar hij was 14 jaar jonger.
Zo zo, dat doet ze goed zo'n jonge toyboy.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:15 schreef static het volgende:
[..]
Dat is net uit (twee weken terug), maar hij was 14 jaar jonger.
Dat zei ze gisteren ook in SDOHI van SBS6.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb ze 2 dagen meegemaakt van kortbij en het zag er niet uit als een grap.
Ik denk ook niet dat hij daarvan uitgaat.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:06 schreef apestaartje het volgende:
Jan Smit moet maar niet gaan hopen dat het een levenslange relatie wordt.
Ook haar ''mooie'' ronddingenquote:Op maandag 23 oktober 2006 02:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Int echt valt ze tegen
Ze zijn allebei vrij klein !quote:Op maandag 23 oktober 2006 02:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Ze is ram klein enzo.
En ze had wel make-up op maar minder als normaal
Jantje is zelf ook ram arrogant als er geen camera is..
Willen fans dat we hem wat na de show geven dus geven we hem dat maar dan zegt: wat moet ik daarmeeen dan gooit die het weg.
Dank uquote:Op maandag 23 oktober 2006 02:36 schreef static het volgende:
Niets mis met kleine vrouwtjes.
Daar ben ik het niet mee eens, dat ze er in het echt niet zo knap uitziet kan ik me nog wel voorstellen !quote:Op maandag 23 oktober 2006 02:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Tuurlijk niet, maar ze valt tegen.
OP tv is het ook al niet super
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:02 schreef SEMTEX het volgende:
Is de waarheid van dit gerucht nu al onderzocht, want ik kan me nog steeds niets voorstellen bij een palende Jan Smit en Ellemieke.
Idd, maar wel een beetje oud voor Janquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:36 schreef WesHell het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Lekker wijf....
dus tochquote:
Voor jou wel ja, dat geloof ik directquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:59 schreef the_legend_killer het volgende:
In het echt is het nog slechter zeg ik je
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 10:10 schreef Suko het volgende:
Jantje wil kindjes, komende tijd op buikje letten van Ellemiekje...![]()
ik heb haar toch gezienquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:53 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Voor jou wel ja, dat geloof ik direct![]()
Trouwen natuurlijk!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:29 schreef SEMTEX het volgende:
Getverrrredemme
Wat moet ze met die puistenkop?
Dat wil toch niet zeggen dat ze daarom lelijk is of wat dan ookquote:
Precies, Golddigger.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:19 schreef Mr_Romano het volgende:
Golddigger
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:30 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat moet Jan Smit met z'on lelijk mokkel zeg
Hahaha dat dacht ik dus ook.quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:16 schreef Postorderbruid_gebruiker het volgende:
hehheh lekker wijf hoor!:D
Exactly my thoughts.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:15 schreef Megalomaniac het volgende:
PROESTquote:
Welke zanger Bob ... ??quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 08:50 schreef Fargo het volgende:
In het echt is ze best aardig en zelfs zonder make-up is ze boven modaal bedeeld! Maar goed, wel iemand die graag achter de mannen met centjes aanzit.. Want mocht het presenteren ooit eens wegvallen, heeft ze in ieder geval een zacht kussen waar ze op landt.
Als het uitgaat met Jantje schijnt zanger Bob een goede kans te maken!
Wat een rare verwoording van jou @Fargo.quote:Als het uitgaat met Jantje schijnt zanger Bob een goede kans te maken!
Zanger is z'n voornaam, Bob zijn achternaam.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:31 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Welke zanger Bob ... ??
Zijn achternaam aub![]()
Wat een serieus gedoe hier..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:57 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat een rare verwoording van jou @Fargo.![]()
Bob is een jonge gozer van een jaar of 11![]()
Rare voornaamquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Zanger is z'n voornaam, Bob zijn achternaam.
www.zangerbob.nlquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:31 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Welke zanger Bob ... ??
Zijn achternaam aub![]()
quote:'ELLEMIEKE VERMOLEN BEDROOG MIJ MET JAN SMIT!'
Is Ellemieke Vermolen zo'n del die van de ene naar de andere man vlindert? De man, die op de radio moest horen dat zijn minnares de nacht met Jan Smit had doorgebracht in een Maastrichts hotel, de steenrijke Pascal Zantman, vindt in ieder geval van wel. Hij zegt over de vrouw met wie hij dacht een relatie te hebben tot het moment dat Edwin Evers op Radio 538 onthulde dat Elemike Vermolen in bed lag bij zanger Jan Smit dat hij "eigenlijk geen woorden meer vuil wil maken aan mevrouw Vermolen!'
(klik op de afbeelding voor een grotere versie)
Pascal Zantman is een succesvol modemagnaat en bijvoorbeeld het brein achter de collectie van Mart Visser. Een man ook die dacht dat hij de ware liefde gevonden had in de persoon van Ellemike Vermolen. Er waren zelfs al plannen om een samen te gaan wonen in een Loosdrachtse villa die Pascal Zantman op het oog had.
Ellemieke Vermolen was enthousiast over dat idee. Zij en Pascal kenden elkaar al jaren en hadden al eens eerder een verthouding gehad, maar die relatie werd aan het begin van de zomer nieuw leven ingeblazen en Zantman dacht dit keer dat het voorgoed zou zijn.
In het weekblad Story zegt Pascal deze week: "Toe we elkaar op een gegeven moment als vrijgezel weer tegen het lijf liepen, besloten we het er toch nog een keer op te wagen. Ze is mooi en prettig gezelschap dusaarom niet... Maar als ik had geweten dat ze het niet zo nauw nam et ozne relatie, was ik er nooit aan begonnen.
Pas naderhand bleek dat ze met die Rick Brandsteder en die kunsschaatser Nick Keagan ook erg innig was. En nu gaat ze ook nog eens met Jan smit. Dat het over is tussen ons, moet ik officieel nog van haar horen. Maar dat is nu niet meer nodig: ik hoef mevrouw Vermolen echt niet meer te spreken!"
Ellemieke Vermolen lijkt overigens uitgebried warenonderzoek te doen voordat zij zich wil binden aan een man. Al die realties duurden overigens nooit lang,
Zelfs haar huwelijk met John Ewbank, de teksschrijver van Marco Borsato, duurde nog geen jaar. Met AZ-voetballer Jose Fortes Rodirquez woonde Elemiek samen, maar ook die verhuding liep toen al snel op de klippen.
Het aantal korte realties van Ellemieke zijn niet te tellen. Nu lijkt ze dus Jan Smit het hoofd op hol te hebben gebracht, maar of die relatie lang stand zal houden...
van Volendamquote:Op vrijdag 3 november 2006 13:15 schreef Megalomaniac het volgende:
HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!
jaloers?quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:48 schreef Badabingea het volgende:
Jan Smit is een lelijke aap
quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:29 schreef static het volgende:
Ze heeft nu een shirt aan met de tekst 'Mrs. Smit'.
In 'n roddelblad laatst stond een andere foto. Het is een veel jongere gast.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:43 schreef milagro het volgende:
oh en even voor de beeldvorming
dit is Pascal Zantman
[afbeelding]![]()
kan me er weinig bij voorstellen, sorry
Het is een echte cap hoor.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:38 schreef milagro het volgende:
[..]
hahahahaa, kan het nóg gesoepter
Ze had het over Jan en zijn Jantje.quote:
Inderdaadquote:
zal best, maar aan die foto is overduidelijk gerommeld, het reclamebureau heeft Jantje opgeleukt, en dan volgens mij niet kleine Jan, maar zijn lijf.quote:
Oops, ik dacht dat je op 'n andere foto reageerdequote:Op zaterdag 11 november 2006 14:32 schreef milagro het volgende:
[..]
zal best, maar aan die foto is overduidelijk gerommeld, het reclamebureau heeft Jantje opgeleukt, en dan volgens mij niet kleine Jan, maar zijn lijf.
oh dan is dit Pa Zantmanquote:Op zaterdag 11 november 2006 14:26 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
In 'n roddelblad laatst stond een andere foto. Het is een veel jongere gast.
Thank you.quote:
mooi juist, beter dan armen waarbij de handen niet verder reiken dan de heupenquote:Op zaterdag 11 november 2006 14:53 schreef Fargo het volgende:
Hij heeft echt belachelijk lange armen op die foto...
Oh ja, nu zie ik het.quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze had het over Jan en zijn Jantje.
quote:Is Ellemieke Vermolen zo'n del die van de ene naar de andere man vlindert? De man, die op de radio moest horen dat zijn minnares de nacht met Jan Smit had doorgebracht in een Maastrichts hotel, de steenrijke Pascal Zantman, vindt in ieder geval van wel. Hij zegt over de vrouw met wie hij dacht een relatie te hebben tot het moment dat Edwin Evers op Radio 538 onthulde dat Elemike Vermolen in bed lag bij zanger Jan Smit dat hij "eigenlijk geen woorden meer vuil wil maken aan mevrouw Vermolen!'
Pascal Zantman is een succesvol modemagnaat en bijvoorbeeld het brein achter de collectie van Mart Visser. Een man ook die dacht dat hij de ware liefde gevonden had in de persoon van Ellemike Vermolen. Er waren zelfs al plannen om een samen te gaan wonen in een Loosdrachtse villa die Pascal Zantman op het oog had.
Ellemieke Vermolen was enthousiast over dat idee. Zij en Pascal kenden elkaar al jaren en hadden al eens eerder een verthouding gehad, maar die relatie werd aan het begin van de zomer nieuw leven ingeblazen en Zantman dacht dit keer dat het voorgoed zou zijn.
In het weekblad Story zegt Pascal deze week: "Toe we elkaar op een gegeven moment als vrijgezel weer tegen het lijf liepen, besloten we het er toch nog een keer op te wagen. Ze is mooi en prettig gezelschap dusaarom niet... Maar als ik had geweten dat ze het niet zo nauw nam et ozne relatie, was ik er nooit aan begonnen.
Pas naderhand bleek dat ze met die Rick Brandsteder en die kunsschaatser Nick Keagan ook erg innig was. En nu gaat ze ook nog eens met Jan smit. Dat het over is tussen ons, moet ik officieel nog van haar horen. Maar dat is nu niet meer nodig: ik hoef mevrouw Vermolen echt niet meer te spreken!"
Ellemieke Vermolen lijkt overigens uitgebried warenonderzoek te doen voordat zij zich wil binden aan een man. Al die realties duurden overigens nooit lang,
Zelfs haar huwelijk met John Ewbank, de teksschrijver van Marco Borsato, duurde nog geen jaar. Met AZ-voetballer Jose Fortes Rodirquez woonde Elemiek samen, maar ook die verhuding liep toen al snel op de klippen.
Het aantal korte realties van Ellemieke zijn niet te tellen. Nu lijkt ze dus Jan Smit het hoofd op hol te hebben gebracht, maar of die relatie lang stand zal houden...
Ik zeg nee, dat blijft ook geen lang stand tussen die tweequote:maar of die relatie lang stand zal houden...
Static, volgens mij kun je beter je Spuit Elf tag weer terug krijgenquote:
Mee eens.quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:48 schreef Badabingea het volgende:
Jan Smit is een lelijke aap
Erop rijden?quote:Op zondag 19 november 2006 19:45 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat moet Jan toch met z'on paard zeg
quote:Op zondag 19 november 2006 16:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wacht maar tot je haar zonder make up ziet![]()
Wel een lekker wijf alleen een kneusjequote:Op woensdag 22 november 2006 13:10 schreef N_P het volgende:
Ik vind het echt viessss.... zij is 10 jaar ouder.. en hij is echt nog zo'n jongetje
![]()
quote:"Ellemieke wél welkom in Volendam"
Het liefdespaar van het jaar! Jan Smit is smóórverliefd op zijn Ellemieke. Hij is 20, zij is tien jaar ouder. "Ja, en?" zegt de zanger, "het is veel belangrijker dat je jezelf kunt zijn in een relatie." Voor het eerst vertelt Jan uitgebreid over de hartstochtelijke liefde tussen hem en 'Ellemiek'. "Als we over anderhalf jaar nog bij elkaar zijn, gaan we zeker samenwonen."
Het afgelopen jaar was alles goud wat er blonk bij de immens populaire zanger Jan Smit. In zijn carrière, en in de liefde. Hij wist 'het lekkere ding van Nederland' Ellemieke Vermolen aan de haak te slaan. Mannelijk Nederland staat in de rij om met Jan te ruilen. "Of ik daar onzeker van word? Absoluut niet. Ellemieke wordt 's ochtends naast míj wakker."
Hoewel Jan en Ellemieke nog maar twee maanden écht samen zijn, is het al vrij serieus tussen de twee tortelduifjes. Jan heeft zelfs de moeder van de 30-jarige presentatrice al ontmoet. "Nee, ik was niet zenuwachtig. Waarom zou ik?" zegt hij nuchter. Jan is verliefder dan ooit. Maar het stel brengt niet samen de kerstdagen door. "Met de kerst zit ik altijd in de kroeg, dat is traditie. En Ellemieke gaat de kerst met haar familie vieren."
Is Ellemieke eigenlijk wel welkom in Volendam?
Jan fronst zijn wenkbrauwen: "Het klopt dat Volendam een gesloten gemeenschap is, er wordt in het begin argwanend naar buitenstaanders gekeken. Maar echt niemand heeft problemen met haar. Ellemiek is zelfs al helemaal geïntegreerd in mijn vriendenkring." Hij verklaart: " Ze is one of the guys, dat vind ik zo leuk aan haar. Ze is gezellig én ze heeft gevoel voor humor, dat vind ik ook heel belangrijk. Daarom ben ik verliefd geworden op Ellemiek."
Zoenen
Jan lacht: "Weet je, toen ik zestien was had ik al een oogje op haar. Er was een actie op 3FM, luisteraars konden met BN'ers zoenen voor het goede doel. Er werd aan mij gevraagd met wie ik zou willen zoenen. Ellemieke Vermolen, heb ik toen geantwoord. Maar het is er niet van gekomen, want ze zag me toen nog niet staan, ha ha."
Het is voor het eerst dat Jan een vriendin heeft die ook een BN'er is. En dat heeft hij geweten... "Het is op het achtuurjournaal geweest. Zelfs Balkenende had het er over." Hard lachend: "Het is toch bizar dat de minister-president over mijn relatie praat? Moet je je voorstellen dat George Bush zich bemoeit met het liefdesleven van Britney Spears!"
De zanger erkent dat het ook voordelen heeft om een vriendin te hebben die net als hij bekend is. "We kennen die wereld allebei. We weten wat we kunnen verwachten. En je hoeft je ook niet zo snel naar elkaar te verantwoorden."
Hoe kijkt Jan aan tegen het leeftijdsverschil van tien jaar?
"Ellemiek is net een meisje van 16!" grapt hij. "Als je het leuk hebt met elkaar, dan maakt het toch niet uit dat je tien jaar verschilt? Het is veel belangrijker dat je jezelf kunt zijn. Ik vind dat mensen hierin veel ruimdenkender moeten zijn. Mijn ouders maken er ook geen probleem van. Ik heb namelijk altijd al oudere vriendinnen gehad. Dus ze zijn wel wat gewend, ha ha!"
Dan serieus: "Zie je mij al met een meisje van zestien? Dat zou pas raar zijn. Zij zit nog op school en heeft een heel ander leven. Zo'n meisje zou helemaal niet met al die aandacht om kunnen gaan."
Heb je je nooit afgevraagd of Ellemieke wel geïnteresseerd zou zijn in een 20-jarig jongetje?
"Nee, nooit." Jan knipoogt: " Ik ga uit van mijn eigen krachten."
Mooi nieuwsbericht hoor !quote:
Ik gun het ze juist, alleen mijn gevoel zegt me dat ze het nooit lang vol zullen houden met elkaar !quote:Op zondag 17 december 2006 02:41 schreef jaoka het volgende:
[..]
Vind ze alletwee alleen nog meer bah omdat ze samen zijn.![]()
je had het juist dusquote:Op zondag 17 december 2006 02:45 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik gun het ze juist, alleen mijn gevoel zegt me dat ze het nooit lang vol zullen houden met elkaar !
En me gevoel zit er haast nooit naast.
Tis nog wereldnieuws ook.quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:02 schreef DarkElf het volgende:
gut wie had dat nou verwacht, dat ze uit elkaar zouden gaan?
Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik er helemaal kapot van benquote:Op dinsdag 19 december 2006 14:02 schreef DarkElf het volgende:
gut wie had dat nou verwacht, dat ze uit elkaar zouden gaan?
Zie je de Duitse krantenkoppen al?quote:
Mits banksaldo > 1.000.000,00quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:10 schreef SmeerCaas het volgende:
Ach, zo krijgen we allemaal een kans...
quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:07 schreef KinkyGiraf het volgende:
TT maar aanpassen dan!
Denk ik ook. Of ze kwam er gewoon achter dat je niks hebt aan een jochie van 20quote:Op dinsdag 19 december 2006 16:08 schreef static het volgende:
We zullen het vanavond zien/horen.
Misschien dus toch gewoon een publiciteitsstunt geweest.
verkapt-ik-ben-beschikbaar-en-wil-ellemieke-neucken-reactiequote:Op dinsdag 19 december 2006 20:00 schreef Suko het volgende:
Jantje Smit is nog nooit zelfstandig geweest, woont nog thuis meen ik, mams kookt en ruimt alles voor 'm op, manager regelt alles, wat moet een afgelikte boterham maar ook zelfstandig druk tiep als Ellemieke dan met zo'n jochie? Zij zal hem echt niet als een mams opvangen...Eerst maar eens de eigen bonen doppen Jantje, ondertussen wat uitleven op leeftijdgenoten en dan kom je d'r wel hoor, denk ik. En Ellemieke? Zo te zien fladdert zij gewoon verder, mannen genoeg.![]()
quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:07 schreef Robar het volgende:
[..]
Zie je de Duitse krantenkoppen al?
"Jan Schmidt und Ellemieke Vermuhle sind auseinandergegangen"
klinkt heel plausibelquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:13 schreef Suko het volgende:
@ LENUS, als je geld hebt en bekend bent (of desnoods wordt) zou je een kansje kunnen wagen, hou je ons wel even op de hoogte van de gemaakte vorderingen?![]()
Wat opviel was dat Ellemieke min of meer vertelde dat Jan tegen haar zei, 'waar ze nou mee bezig zijn', nadat hij naar haar toe was gereden bij een klus om haar te zien. Dat sterkt mijn verhaal dat hij niet zit te wachten op een vrouw die ook druk is met d'r carrière, zij moet er zijn voor hem, net als z'n mammie. Dat zei Ellemieke al in het begin van het interview, allebei te druk en willen nog zo veel. Tja, Jan wil een wijffie thuis, ouderwets opgevoed, punt uit.![]()
Psies, een babe uit palingdorp, z'n nat en droogje, z'n wasje draaien, lekker kookt assie thuis is, z'n koters krijgt, beetje zoals z'n moeder dat doet en ook Mariska Bauer. Met Ellemieke heb ik geen medelijden hoor, zij kent het klappen van de zweep maar ze had misschien niet verwacht dat Jantje zo gauw al zou afhaken, tikkie terug meid.quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:13 schreef Meaghan het volgende:
Wat ik al dacht, Jantje trouwt uiteindelijk gewoon een lekkere Volendamse meidDat is nou eenmaal traditie en daar stappen Volendammers echt niet zomaar vanaf. Hij schijnt ook al een meisje te hebben in Volendam, maar beiden genieten nog volop van hun vrijheid. Die arme Ellemieke had gewoon geen schijn van kans
![]()
Ik zei het je tochquote:
Je kunt het topic gewoon doorlezen.quote:Op woensdag 20 december 2006 01:22 schreef outcast_within het volgende:
tt veranderd?
Is allang gebeurt hoor.quote:Op woensdag 20 december 2006 01:22 schreef outcast_within het volgende:
tt veranderd?
Ach nee man, als je ziet hoe jan en ellemieke voor hun relatie met elkaar om gingen, dan zag je dat jan al heel vroeg smoorverliefd was op ellemieke. Ellemieke vond jan ook wel ok, maar verliefd was een ander verhaal. Uiteindelijk is ellemieke toch voor jan gevallen, hebben ze een relatie gekregen, maar bleek vooral bij ellemieke dat het leeftijdsverschil toch te groot is. Initiatief ligt puur bij ellemieke.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:13 schreef Suko het volgende:
@ LENUS, als je geld hebt en bekend bent (of desnoods wordt) zou je een kansje kunnen wagen, hou je ons wel even op de hoogte van de gemaakte vorderingen?![]()
Wat opviel was dat Ellemieke min of meer vertelde dat Jan tegen haar zei, 'waar ze nou mee bezig zijn', nadat hij naar haar toe was gereden bij een klus om haar te zien. Dat sterkt mijn verhaal dat hij niet zit te wachten op een vrouw die ook druk is met d'r carrière, zij moet er zijn voor hem, net als z'n mammie. Dat zei Ellemieke al in het begin van het interview, allebei te druk en willen nog zo veel. Tja, Jan wil een wijffie thuis, ouderwets opgevoed, punt uit.![]()
Jij weet meer! Vertel!quote:Op woensdag 20 december 2006 07:43 schreef haaahaha het volgende:
Hier in Vollendam zijn de meningen/reacties overigens verdeeld. En wat jij aangeeft, 'jan is op zoek naar een vrouwtje die lekker thuis voor hem kookt', geloof me, dat gaat echt niet op.
Nou, die verlegenheid wat je zag gister bij Shownieuws toen Ellemieke hem interviewde na een optreden was echt niet gespeeld. Ik denk dat er wel degelijk verliefdheid was. En waarom niet? Heerlijk toch? Het heeft alleen niet gewerkt, jammer, maar helaas. Misschien in de toekomst nog eens.quote:Op woensdag 20 december 2006 08:36 schreef Hapertje het volgende:
Jan verliefd op Ellemieke? Allemaal toneelspel! Ik ben niet achterlijk! De niet-liefde droop ervan af tussen die twee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |