Nou niet zojuist hoor ,dat was rond 8 uur.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:10 schreef Hapertje het volgende:
Zojuist hebben Jan Smit en Ellemiek Vermolen vanuit een hotelkamer bij Edwin Evers toegegeven een relatie te hebben.
Shocking? JA!
Ellemiek Vermolen met zo'n broekie!![]()
Zojuist is niet 1 uur geleden.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:12 schreef Hapertje het volgende:
Zojuist is toch ook een uur geleden?
dude.. she's hot!!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:15 schreef Megalomaniac het volgende:
Allebei verschrikkelijk, dus ik gun het ze van harte.
Dude, jij ook hier?!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:26 schreef dRobje het volgende:
[..]
dude.. she's hot!!![]()
zelfs robbie williams likes her
Jan is inderdaad verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:15 schreef Megalomaniac het volgende:
Allebei verschrikkelijk, dus ik gun het ze van harte.
Met zo'n dikke laag plamuur ben jij ook prachtig.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:39 schreef biertank het volgende:
[..]
Jan is inderdaad verschrikkelijk.
Ellemieke ook, maar dan verschrikkelijk lekker![]()
Ik ben jaloers op Jan (nooit verwacht dat te zeggen)
doet niks af aan het feit dat ze wel n sjiek lichaam heeft, of welquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:41 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Met zo'n dikke laag plamuur ben jij ook prachtig.Maar dat maakt je geen schoonheid.
Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:42 schreef thomzor het volgende:
[..]
doet niks af aan het feit dat ze wel n sjiek lichaam heeft, of wel
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:44 schreef biertank het volgende:
[..]
Enuhm ik ben zonder plamuur ook prachtig![]()
Er zijn nog meer hoeren die ook een leuk figuurtje hebben, maar dan hoef je er nog niet mee te hokken.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:42 schreef thomzor het volgende:
[..]
doet niks af aan het feit dat ze wel n sjiek lichaam heeft, of wel
het is goed met jequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:49 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Er zijn nog meer hoeren die ook een leuk figuurtje hebben, maar dan hoef je er nog niet mee te hokken.![]()
Ik bedoel, als uitgerangeerde BN'er het enige wat je nog kunt is neuken met populaire BN'ers om nog in de spotlights te komen.
![]()
Waarschijnlijk was Jan vanmorgen net gekomenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:49 schreef miss_bleu het volgende:
en van de week nog keihard ontkennen bij Giel Beelen
Met die reactie kan ik levenquote:
Edit:quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:49 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Er zijn nog meer hoeren die ook een leuk figuurtje hebben, maar dan hoef je er nog niet mee te hokken.![]()
Ik bedoel, als uitgerangeerde BN'er het enige wat je nog kunt is neuken met populaire BN'ers om nog in de spotlights te komen.
![]()
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:54 schreef biertank het volgende:
[..]
Met die reactie kan ik leven
Maar goed had hem zo mooi voorgegeven had je best wel wat beter kunnen inkoppen
[..]
Precies.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:06 schreef apestaartje het volgende:
In een blad werd Ellemieke ooit vergeleken met een 'vleesgeworden wisselbokaal', heb genoeg geld en je krijgt haar voor een jaar. En het is echt zo: Ze heeft de afgelopen tien jaar al tig relaties gehad met bekende en/of invloedrijke personen, die steevast tamelijk goed in de slappe was zaten, en ze waren allemaal binnen no time weer voorbij.
So what? Boeien? Laat die jongen toch effe lekker.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:06 schreef apestaartje het volgende:
In een blad werd Ellemieke ooit vergeleken met een 'vleesgeworden wisselbokaal', heb genoeg geld en je krijgt haar voor een jaar. En het is echt zo: Ze heeft de afgelopen tien jaar al tig relaties gehad met bekende en/of invloedrijke personen, die steevast tamelijk goed in de slappe was zaten, en ze waren allemaal binnen no time weer voorbij.
Jan Smit moet maar niet gaan hopen dat het een levenslange relatie wordt.
Dan is half Nederland een 'vleesgeworden wisselbokaal'quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:06 schreef apestaartje het volgende:
In een blad werd Ellemieke ooit vergeleken met een 'vleesgeworden wisselbokaal'
Wel een fiets waar half bekend Nederland al op gereden heeft.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:29 schreef Sc0rPi0n het volgende:
op een ouwe fiets
Maar wel een mooie fiets
John Ewbank (is ze heel kort mee getrouwd geweest), Winston Gerschtanowitz, en vul de lijst maar aan.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:38 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Wel een fiets waar half bekend Nederland al op gereden heeft.
José Fortes Rodriquez (voetballer)quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:40 schreef postinggirl het volgende:
[..]
John Ewbank (is ze heel kort mee getrouwd geweest), Winston Gerschtanowitz, en vul de lijst maar aan.
Dat was Marit van Bohemen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:40 schreef postinggirl het volgende:
[..]
John Ewbank (is ze heel kort mee getrouwd geweest),
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:30 schreef SunChaser het volgende:
Ellemiek heeft t ook nog gedaan met Winson Gerstantiopelich
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |