Nou niet zojuist hoor ,dat was rond 8 uur.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:10 schreef Hapertje het volgende:
Zojuist hebben Jan Smit en Ellemiek Vermolen vanuit een hotelkamer bij Edwin Evers toegegeven een relatie te hebben.
Shocking? JA!
Ellemiek Vermolen met zo'n broekie!![]()
Zojuist is niet 1 uur geleden.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:12 schreef Hapertje het volgende:
Zojuist is toch ook een uur geleden?
dude.. she's hot!!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:15 schreef Megalomaniac het volgende:
Allebei verschrikkelijk, dus ik gun het ze van harte.
Dude, jij ook hier?!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:26 schreef dRobje het volgende:
[..]
dude.. she's hot!!![]()
zelfs robbie williams likes her
Jan is inderdaad verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:15 schreef Megalomaniac het volgende:
Allebei verschrikkelijk, dus ik gun het ze van harte.
Met zo'n dikke laag plamuur ben jij ook prachtig.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:39 schreef biertank het volgende:
[..]
Jan is inderdaad verschrikkelijk.
Ellemieke ook, maar dan verschrikkelijk lekker![]()
Ik ben jaloers op Jan (nooit verwacht dat te zeggen)
doet niks af aan het feit dat ze wel n sjiek lichaam heeft, of welquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:41 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Met zo'n dikke laag plamuur ben jij ook prachtig.Maar dat maakt je geen schoonheid.
Dat bedoel ik.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:42 schreef thomzor het volgende:
[..]
doet niks af aan het feit dat ze wel n sjiek lichaam heeft, of wel
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:44 schreef biertank het volgende:
[..]
Enuhm ik ben zonder plamuur ook prachtig![]()
Er zijn nog meer hoeren die ook een leuk figuurtje hebben, maar dan hoef je er nog niet mee te hokken.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:42 schreef thomzor het volgende:
[..]
doet niks af aan het feit dat ze wel n sjiek lichaam heeft, of wel
het is goed met jequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:49 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Er zijn nog meer hoeren die ook een leuk figuurtje hebben, maar dan hoef je er nog niet mee te hokken.![]()
Ik bedoel, als uitgerangeerde BN'er het enige wat je nog kunt is neuken met populaire BN'ers om nog in de spotlights te komen.
![]()
Waarschijnlijk was Jan vanmorgen net gekomenquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:49 schreef miss_bleu het volgende:
en van de week nog keihard ontkennen bij Giel Beelen
Met die reactie kan ik levenquote:
Edit:quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:49 schreef Megalomaniac het volgende:
[..]
Er zijn nog meer hoeren die ook een leuk figuurtje hebben, maar dan hoef je er nog niet mee te hokken.![]()
Ik bedoel, als uitgerangeerde BN'er het enige wat je nog kunt is neuken met populaire BN'ers om nog in de spotlights te komen.
![]()
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:54 schreef biertank het volgende:
[..]
Met die reactie kan ik leven
Maar goed had hem zo mooi voorgegeven had je best wel wat beter kunnen inkoppen
[..]
Precies.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:06 schreef apestaartje het volgende:
In een blad werd Ellemieke ooit vergeleken met een 'vleesgeworden wisselbokaal', heb genoeg geld en je krijgt haar voor een jaar. En het is echt zo: Ze heeft de afgelopen tien jaar al tig relaties gehad met bekende en/of invloedrijke personen, die steevast tamelijk goed in de slappe was zaten, en ze waren allemaal binnen no time weer voorbij.
So what? Boeien? Laat die jongen toch effe lekker.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:06 schreef apestaartje het volgende:
In een blad werd Ellemieke ooit vergeleken met een 'vleesgeworden wisselbokaal', heb genoeg geld en je krijgt haar voor een jaar. En het is echt zo: Ze heeft de afgelopen tien jaar al tig relaties gehad met bekende en/of invloedrijke personen, die steevast tamelijk goed in de slappe was zaten, en ze waren allemaal binnen no time weer voorbij.
Jan Smit moet maar niet gaan hopen dat het een levenslange relatie wordt.
Dan is half Nederland een 'vleesgeworden wisselbokaal'quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:06 schreef apestaartje het volgende:
In een blad werd Ellemieke ooit vergeleken met een 'vleesgeworden wisselbokaal'
Wel een fiets waar half bekend Nederland al op gereden heeft.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:29 schreef Sc0rPi0n het volgende:
op een ouwe fiets
Maar wel een mooie fiets
John Ewbank (is ze heel kort mee getrouwd geweest), Winston Gerschtanowitz, en vul de lijst maar aan.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:38 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Wel een fiets waar half bekend Nederland al op gereden heeft.
José Fortes Rodriquez (voetballer)quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:40 schreef postinggirl het volgende:
[..]
John Ewbank (is ze heel kort mee getrouwd geweest), Winston Gerschtanowitz, en vul de lijst maar aan.
Dat was Marit van Bohemen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:40 schreef postinggirl het volgende:
[..]
John Ewbank (is ze heel kort mee getrouwd geweest),
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:30 schreef SunChaser het volgende:
Ellemiek heeft t ook nog gedaan met Winson Gerstantiopelich
Is iedereen er ff mooi ingetraptquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:11 schreef Dana85 het volgende:
Reactie van Edwin Evers:
Iedereen die goed heeft opgelet heeft het al gemerkt: het gesprek met Jan was in elkaar gezet.
Als je goed luistert is het opstapje, de reden om Jan te bellen, al niet erg overtuigend. Wij hadden verwacht dat iedereen er alleen om die reden niet in zou trappen.
Ook kun je merken dat de antwoorden die Jan geeft heel algemeen zijn en niet een direct antwoord zijn op de vragen die gesteld worden. Hij herhaalt bijvoorbeeld geen enkele keer een deel van de vraag.
Het is dus één grote grap...![]()
ik vond het al zo vaagquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:11 schreef Dana85 het volgende:
Reactie van Edwin Evers:
Iedereen die goed heeft opgelet heeft het al gemerkt: het gesprek met Jan was in elkaar gezet.
Als je goed luistert is het opstapje, de reden om Jan te bellen, al niet erg overtuigend. Wij hadden verwacht dat iedereen er alleen om die reden niet in zou trappen.
Ook kun je merken dat de antwoorden die Jan geeft heel algemeen zijn en niet een direct antwoord zijn op de vragen die gesteld worden. Hij herhaalt bijvoorbeeld geen enkele keer een deel van de vraag.
Ik heb dit stukje van een ander forum. Daar heb ik ook naar een bron gevraagd, en wacht nog op een reactie.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:40 schreef Leigh het volgende:
Dana85, bron?
Hehequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:11 schreef Dana85 het volgende:
Reactie van Edwin Evers:
nu.nlquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:40 schreef Leigh het volgende:
Dana85, bron?
quote:Jan Smit en Ellemieke Vermolen faken relatie.
Jan Smit en Ellemieke Vermolen hebben de Nederlandse media voor de gek gehouden. Vrijdag brachten verschillende media het bericht dat de zanger en de presentatrice een relatie hebben. Volgens een bron bij de website Sterrenstek gaat het echter om een publiciteitsstunt.
De twee vermeende tortelduifjes zouden met hun actie de aandacht willen vestigen op Pink Ribbon. De 30-jarige Vermolen staat zaterdag namens deze organisatie, die aandacht vraagt voor borstkanker, in de Amsterdamse Bijenkorf om daar speciale Pink Ribbon 'ladyphones' te verkopen.
Naast Vermolen en Smit zou ook Radio 538-dj Edwin Evers in het complot hebben gezeten. Hij 'ontdekte' de relatie vrijdagochtend in zijn radioprogramma. Toen Evers Jan Smit (20) vrijdagochtend belde, werd zijn telefoon opgenomen door Vermolen.
Eerder dit jaar gingen er al geruchten over een relatie tussen de zanger en de tien jaar oudere presentatrice. Beiden hebben de relatie meerdere malen ontkend.
Dat stuk spoort dan niet met dat stuk van Dana85, daar gaat het over een geintje van Edwin Evers zelf.quote:
Volgens mij weten ze het zelf nietquote:
Nou idd! Ik heb dit een paar maanden geleden ook al gehoord. En niemand in mijn omgeving scheen het te weten dus ik dacht dat ik het gedroomd had ofzo. Maar nu dan eindelijk, herkenning!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:53 schreef Toon_Tetten het volgende:
maar hoe komt t dat ik dit al een paar maanden weet eigenlijk, dat hoorde ik een half jaar geleden al dit nieuws
Ik had het ook al eerder gehoord, is SHO is daar ook aandacht aan besteed; kan alleen het bewuste topic met de beste wil van de wereld niet vinden. En daarna kwam het 'nieuws' over Ellemieke en Rik brandsteder.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:53 schreef Toon_Tetten het volgende:
maar hoe komt t dat ik dit al een paar maanden weet eigenlijk, dat hoorde ik een half jaar geleden al dit nieuws
Dat had ik al gepost.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 20:21 schreef poohy het volgende:
Het is dus nep: tenminste.. volgens nu.nl
Telegraafquote:Eindelijk mag iedereen het weten: Jan Smit en Ellemieke een stel!
door Vanessa Bontje
AMSTERDAM - Nederland heeft er een nieuw showbizzkoppel bij. En wat voor een: de Volendamse volkszanger Jan Smit (20) en de wulpse presentatrice Ellemieke Vermolen (30) zijn smoorverliefd. Maanden draaiden de twee al om elkaar heen. Het leeftijdsverschil van tien (!) jaar heeft lange tijd tussen het stel in gestaan. Ellemieke is bijvoorbeeld al getrouwd geweest, terwijl Jan nog onder moeders vleugels zit. Maar hun liefde bleek sterker dan hun totaal verschillende levens...
Jan Smit en Ellemieke Vermolen hebben twee romantische nachten doorgebracht in een Maastrichts hotel. De Volendammer was voor optredens in de stad. Het stel had hun prille liefde dolgraag nog even verborgen willen houden, maar de SBS-presentatrice en de zanger werden door oplettende hotelgasten samen gezien. Jan geeft daarom nu, na maanden van speculaties, eindelijk toe: „Ja, we hebben het leuk samen.”
Gisteren gingen onmiddellijk de geruchten dat Ellemieke Vermolen en Jan Smit de 'bekentenis' van hun liefde gebruiken als publiciteitsstunt. Zodat Ellemieke aandacht krijgt voor stichting Pink Ribbon, en Jan voor een nieuwe serie van zijn reallifesoap. Maar insiders weten het zeker: "Ze zijn absoluut een stel!" Ook de manager van Jan, Jaap Buys, bevestigt: "Nee, het is geen publiciteitsstunt. Ellemieke was bij Jan vanmorgen. Ik heb ze gisteren ook al samen gezien."
quote:Ellemieke Vermolen (28) ontkent dat ze een relatie heeft met de acht jaar jongere Rick Brandsteder. Het weekblad Privé suggereerde dat de twee presentatoren smoorverliefd op elkaar zijn. "Ik heb die jongen maar één keer ontmoet. Ik snap niet hoe ze erbij komen", verzucht de blondine.
"Wat moet ik met een jongen van 22?! Ik ben volwassen en dus ook op zoek naar een serieuze relatie", verklaart ze. "Ik vind het heel erg vervelend voor Rick. Het is niet leuk voor hem om te lezen dat we verliefd zijn, we kennen elkaar nauwelijks."
Nu ja, de moeder van Patrick Kluivert zag ooit bij BvD via een live verbinding dat zoonlief daar op het EK (of zo) met zijn vriendin Angela zat, ze had 3 seconden daarvoor nog beweerd dat Patrick absoluut geen tijd voor meiden had, carriere eerst ...ergo, ouders weten niet allesquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:45 schreef haaahaha het volgende:
Ik woon in volendam, was gisteren bij een feest waar de vader en moeder van jan waren, ik heb de vader even gesproken, het blijkt inderdaad een publiciteitsstunt te zijn. Alleen nu slaat de stunt iets door en denken mensen dat ze echt een relatie hebben.
Publiciteit voor wie? Smit heeft niks te klagen over publiciteit en Vermolen ook niet. Trouwens, het staat nu paginagroot in de Telegraafquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:45 schreef haaahaha het volgende:
Ik woon in volendam, was gisteren bij een feest waar de vader en moeder van jan waren, ik heb de vader even gesproken, het blijkt inderdaad een publiciteitsstunt te zijn. Alleen nu slaat de stunt iets door en denken mensen dat ze echt een relatie hebben.
Die Smit heeft toch net een CD uitgebracht? En wat betreft Vermolen, tja ze heeft ook niet echt een flitsende carriere op tv of iets anders. Misschien wil die Smit gelijk van zijn C&A imago afquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:58 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Publiciteit voor wie? Smit heeft niks te klagen over publiciteit en Vermolen ook niet. Trouwens, het staat nu paginagroot in de Telegraaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |