Ze's al jaren over der beste tijd heen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:24 schreef Sander170 het volgende:
Zonder haar make-up is Ellemieke Vermolen een stuk minder knap dan op tv![]()
nou, gelijk heeft ze tochquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:28 schreef the_legend_killer het volgende:
Ze heeft daar toch wel een tijdje mee gehad met die Fortes
alleen hem geloof ik.
Maar ze had meegedaan bij dat dansen of schaatsen en daar zou ze weer iets hebben gehad met de leraar
Precies, kijk naar Froukje.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:49 schreef ruby het volgende:
En dat tien jaar leeftijdsverschil boeit mij ook niet,
Dat is net uit (twee weken terug), maar hij was 14 jaar jonger.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:13 schreef ruby het volgende:
Wie heeft Froukje (de Both neem ik aan?) nu weer aan de haak geslagen?
Ik heb ze 2 dagen meegemaakt van kortbij en het zag er niet uit als een grap.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:56 schreef Ronaldsen het volgende:
In de telegraaf stond vandaag een pagina groot artikel over dit stel, dus is het wel waar? of is de Telegraaf ook in deze grap gestonken?
alweer uit?quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:15 schreef static het volgende:
[..]
Dat is net uit (twee weken terug), maar hij was 14 jaar jonger.
Zo zo, dat doet ze goed zo'n jonge toyboy.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:15 schreef static het volgende:
[..]
Dat is net uit (twee weken terug), maar hij was 14 jaar jonger.
Dat zei ze gisteren ook in SDOHI van SBS6.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb ze 2 dagen meegemaakt van kortbij en het zag er niet uit als een grap.
Ik denk ook niet dat hij daarvan uitgaat.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:06 schreef apestaartje het volgende:
In een blad werd Ellemieke ooit vergeleken met een 'vleesgeworden wisselbokaal', heb genoeg geld en je krijgt haar voor een jaar. En het is echt zo: Ze heeft de afgelopen tien jaar al tig relaties gehad met bekende en/of invloedrijke personen, die steevast tamelijk goed in de slappe was zaten, en ze waren allemaal binnen no time weer voorbij.
Jan Smit moet maar niet gaan hopen dat het een levenslange relatie wordt.
Ook haar ''mooie'' ronddingenquote:Op maandag 23 oktober 2006 02:02 schreef the_legend_killer het volgende:
Int echt valt ze tegen
Ze zijn allebei vrij klein !quote:Op maandag 23 oktober 2006 02:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Ze is ram klein enzo.
En ze had wel make-up op maar minder als normaal
Jantje is zelf ook ram arrogant als er geen camera is..
Willen fans dat we hem wat na de show geven dus geven we hem dat maar dan zegt: wat moet ik daarmeeen dan gooit die het weg.
Dank uquote:Op maandag 23 oktober 2006 02:36 schreef static het volgende:
Niets mis met kleine vrouwtjes.
Daar ben ik het niet mee eens, dat ze er in het echt niet zo knap uitziet kan ik me nog wel voorstellen !quote:Op maandag 23 oktober 2006 02:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Tuurlijk niet, maar ze valt tegen.
OP tv is het ook al niet super
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |