Nee, hij is al volwassen voor zn leeftijd, dat heb je met kindsterretjes en zij neukt alles wat populair is en geld heeft.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:09 schreef ruby het volgende:
Verder vind ik ik de combie Jan en Ellemieke niet helemaal geloofwaardig.
Ellen een manlijk hoofdquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:09 schreef ruby het volgende:
Nou, door deze eventueel geweldige publiciteitsstunt ben ik nog steeds niet van plan om de CD van Jan Smit te kopen.
En Ellemiek vind ik best een mannelijk hoofd hebben. Maar ja, dat terzijde.
Verder vind ik ik de combie Jan en Ellemieke niet helemaal geloofwaardig.
quote:De Waarheid
Ik denk aan wat je voelt
Ik denk aan hoe je lacht
Ik denk aan al die liefde
Die jij aan me hebt gegeven
En wat jij verwacht
Aan wat je van me denkt
En hoe je voor me leeft
Ik ontwijk je ogen
Als ze mij willen doorgronden
Telkens als ze naar me kijken
Zorg ik dat ik ze net mis
Als je voor me staat
Vlucht ik steeds weer in je armen
Zodat ik niet kan verraden
Wat de waarheid is
Elke dag vertel je mij
Hoeveel je van me houdt
Hoe fijn je leeft in zekerheid
Hou jij op mij vertrouwt
Chorus:
Hoe vertel je iemand
Dat de aarde niet meer rond is
Dat de vogels niet meer vliegen
En de zon niet langer schijnt
Hoe vertel ik jou
Dat 't leven dat je leefde
En de liefde die je voelde
Binnenkort verdwijnt
Je raakt me kwijt
Je raakt me kwijt
't Is de waarheid
Heb je die foto vandaag in de Telegraaf gezien van Lellemieke? Heb je die kaak gezien? Tis echt net een vent hoor.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:11 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Ellen een manlijk hoofd![]()
![]()
Ben je niet helemaal goed ofzo?
nou, dan zal er eens 1 mindere foto tussen zitten, zegquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:31 schreef Tharalom het volgende:
[..]
Heb je die foto vandaag in de Telegraaf gezien van Lellemieke? Heb je die kaak gezien? Tis echt net een vent hoor.
Nee, ik ben met je eens, het is niet geloofwaardig.quote:Verder vind ik ik de combie Jan en Ellemieke niet helemaal geloofwaardig.![]()
Hallo ik er 2 dagen tegenaan gekeken en in het echt valt ze vies tegen/.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 14:07 schreef Badabingea het volgende:
Het is gewoon een mooie vrouw. En welke kerel dat niet vind die is jaloers Jantje Smit.
oh ik schatte hem op 180 maar hij is dus 174 of zo, nu ja ik ben 165 dus ik leg de meetlat wat lager...uuh hoger, lager, nu ja.... wat leuk, die twee!!!!quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ben ongeveer 1:78 a 1:80 Jantje is een stukje kleiner en Ellemiek nog wat kleiner
Mwha 10 jaar verschil is echt geen ramp hoor.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:10 schreef milagro het volgende:
[..]
oh ik schatte hem op 180 maar hij is dus 174 of zo, nu ja ik ben 165 dus ik leg de meetlat wat lager...uuh hoger, lager, nu ja.... wat leuk, die twee!!!!
ik vind het juist wel grappig, van die wat men hier noemt "ongeloofwaardige" combinaties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |