quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:02 schreef SEMTEX het volgende:
Is de waarheid van dit gerucht nu al onderzocht, want ik kan me nog steeds niets voorstellen bij een palende Jan Smit en Ellemieke.
Idd, maar wel een beetje oud voor Janquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 11:36 schreef WesHell het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Lekker wijf....
dus tochquote:
Voor jou wel ja, dat geloof ik directquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 17:59 schreef the_legend_killer het volgende:
In het echt is het nog slechter zeg ik je
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 10:10 schreef Suko het volgende:
Jantje wil kindjes, komende tijd op buikje letten van Ellemiekje...![]()
ik heb haar toch gezienquote:Op zaterdag 28 oktober 2006 02:53 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Voor jou wel ja, dat geloof ik direct![]()
Trouwen natuurlijk!quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:29 schreef SEMTEX het volgende:
Getverrrredemme
Wat moet ze met die puistenkop?
Dat wil toch niet zeggen dat ze daarom lelijk is of wat dan ookquote:
Precies, Golddigger.quote:Op zondag 29 oktober 2006 12:19 schreef Mr_Romano het volgende:
Golddigger
quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 01:30 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat moet Jan Smit met z'on lelijk mokkel zeg
Hahaha dat dacht ik dus ook.quote:Op maandag 30 oktober 2006 00:16 schreef Postorderbruid_gebruiker het volgende:
hehheh lekker wijf hoor!:D
Exactly my thoughts.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 09:15 schreef Megalomaniac het volgende:
Allebei verschrikkelijk, dus ik gun het ze van harte.
PROESTquote:
Welke zanger Bob ... ??quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 08:50 schreef Fargo het volgende:
In het echt is ze best aardig en zelfs zonder make-up is ze boven modaal bedeeld! Maar goed, wel iemand die graag achter de mannen met centjes aanzit.. Want mocht het presenteren ooit eens wegvallen, heeft ze in ieder geval een zacht kussen waar ze op landt.
Als het uitgaat met Jantje schijnt zanger Bob een goede kans te maken!
Wat een rare verwoording van jou @Fargo.quote:Als het uitgaat met Jantje schijnt zanger Bob een goede kans te maken!
Zanger is z'n voornaam, Bob zijn achternaam.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:31 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Welke zanger Bob ... ??
Zijn achternaam aub![]()
Wat een serieus gedoe hier..quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:57 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat een rare verwoording van jou @Fargo.![]()
Bob is een jonge gozer van een jaar of 11![]()
Rare voornaamquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:57 schreef pberends het volgende:
[..]
Zanger is z'n voornaam, Bob zijn achternaam.
www.zangerbob.nlquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 12:31 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Welke zanger Bob ... ??
Zijn achternaam aub![]()
quote:'ELLEMIEKE VERMOLEN BEDROOG MIJ MET JAN SMIT!'
Is Ellemieke Vermolen zo'n del die van de ene naar de andere man vlindert? De man, die op de radio moest horen dat zijn minnares de nacht met Jan Smit had doorgebracht in een Maastrichts hotel, de steenrijke Pascal Zantman, vindt in ieder geval van wel. Hij zegt over de vrouw met wie hij dacht een relatie te hebben tot het moment dat Edwin Evers op Radio 538 onthulde dat Elemike Vermolen in bed lag bij zanger Jan Smit dat hij "eigenlijk geen woorden meer vuil wil maken aan mevrouw Vermolen!'
(klik op de afbeelding voor een grotere versie)
Pascal Zantman is een succesvol modemagnaat en bijvoorbeeld het brein achter de collectie van Mart Visser. Een man ook die dacht dat hij de ware liefde gevonden had in de persoon van Ellemike Vermolen. Er waren zelfs al plannen om een samen te gaan wonen in een Loosdrachtse villa die Pascal Zantman op het oog had.
Ellemieke Vermolen was enthousiast over dat idee. Zij en Pascal kenden elkaar al jaren en hadden al eens eerder een verthouding gehad, maar die relatie werd aan het begin van de zomer nieuw leven ingeblazen en Zantman dacht dit keer dat het voorgoed zou zijn.
In het weekblad Story zegt Pascal deze week: "Toe we elkaar op een gegeven moment als vrijgezel weer tegen het lijf liepen, besloten we het er toch nog een keer op te wagen. Ze is mooi en prettig gezelschap dusaarom niet... Maar als ik had geweten dat ze het niet zo nauw nam et ozne relatie, was ik er nooit aan begonnen.
Pas naderhand bleek dat ze met die Rick Brandsteder en die kunsschaatser Nick Keagan ook erg innig was. En nu gaat ze ook nog eens met Jan smit. Dat het over is tussen ons, moet ik officieel nog van haar horen. Maar dat is nu niet meer nodig: ik hoef mevrouw Vermolen echt niet meer te spreken!"
Ellemieke Vermolen lijkt overigens uitgebried warenonderzoek te doen voordat zij zich wil binden aan een man. Al die realties duurden overigens nooit lang,
Zelfs haar huwelijk met John Ewbank, de teksschrijver van Marco Borsato, duurde nog geen jaar. Met AZ-voetballer Jose Fortes Rodirquez woonde Elemiek samen, maar ook die verhuding liep toen al snel op de klippen.
Het aantal korte realties van Ellemieke zijn niet te tellen. Nu lijkt ze dus Jan Smit het hoofd op hol te hebben gebracht, maar of die relatie lang stand zal houden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |