abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 december 2006 @ 18:24:50 #276
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_44575771
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 18:07 schreef KinkyGiraf het volgende:
TT maar aanpassen dan!
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_44575854
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
pi_44576459
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 16:08 schreef static het volgende:
We zullen het vanavond zien/horen.
Misschien dus toch gewoon een publiciteitsstunt geweest.
Denk ik ook. Of ze kwam er gewoon achter dat je niks hebt aan een jochie van 20

[ Bericht 1% gewijzigd door Scandalous op 19-12-2006 19:05:15 ]
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_44576950
Shiiiit. Ik dacht dat ze wel voor eeuwig bij elkaar zouden blijven
pi_44577874
Hahaha!
Op de Party die morgen in de winkels ligt staat dat ze zich misschien gaan verloven met de Kerst.
Keeping an eye on the world going by my window.
  dinsdag 19 december 2006 @ 19:34:33 #281
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_44578703
Jantje Smit is nog nooit zelfstandig geweest, woont nog thuis meen ik, mams kookt en ruimt alles voor 'm op, manager regelt alles, wat moet een afgelikte boterham maar ook zelfstandig druk tiep als Ellemieke dan met zo'n jochie? Zij zal hem echt niet als een mams opvangen...Eerst maar eens de eigen bonen doppen Jantje, ondertussen wat uitleven op leeftijdgenoten en dan kom je d'r wel hoor, denk ik. En Ellemieke? Zo te zien fladdert zij gewoon verder, mannen genoeg.
  dinsdag 19 december 2006 @ 20:45:18 #283
121315 LENUS
UFC undisputed 2009
pi_44580302
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 20:00 schreef Suko het volgende:
Jantje Smit is nog nooit zelfstandig geweest, woont nog thuis meen ik, mams kookt en ruimt alles voor 'm op, manager regelt alles, wat moet een afgelikte boterham maar ook zelfstandig druk tiep als Ellemieke dan met zo'n jochie? Zij zal hem echt niet als een mams opvangen...Eerst maar eens de eigen bonen doppen Jantje, ondertussen wat uitleven op leeftijdgenoten en dan kom je d'r wel hoor, denk ik. En Ellemieke? Zo te zien fladdert zij gewoon verder, mannen genoeg.
verkapt-ik-ben-beschikbaar-en-wil-ellemieke-neucken-reactie
JFK: "Ask not what your country can do for you; ask what you can do for your country".
pi_44581223
@ LENUS, als je geld hebt en bekend bent (of desnoods wordt) zou je een kansje kunnen wagen, hou je ons wel even op de hoogte van de gemaakte vorderingen?

Wat opviel was dat Ellemieke min of meer vertelde dat Jan tegen haar zei, 'waar ze nou mee bezig zijn', nadat hij naar haar toe was gereden bij een klus om haar te zien. Dat sterkt mijn verhaal dat hij niet zit te wachten op een vrouw die ook druk is met d'r carrière, zij moet er zijn voor hem, net als z'n mammie. Dat zei Ellemieke al in het begin van het interview, allebei te druk en willen nog zo veel. Tja, Jan wil een wijffie thuis, ouderwets opgevoed, punt uit.
pi_44581341
Het kwam op mij over net bij Shownieuws als dat het Jan's beslissing is en zij er echt verdrietig om is, en ms zo hoopt Jan te laten zien hoeveel en dat hij zich bedenkt nog en dat en dat...nee, serieus nu het is volgens mij niet haar idee maar zijn, om dan ms idd wel om de redenen die Suko zegt.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_44581486
Ik kijk net SBS Shownieuws. Op geen enkel fragment is er een sprankeltje liefde te zijn, ze kussen elkaar op de wangen en zelfs de ontdekking bij Evers klinkt nep nu. Ik krijg steeds meer het idee dat het een grote truc om iets te verhullen aan Jans zijde. Kijk, Ellemieke vaarde er wel bij. Ze krijgt extra aandacht... en wat het met Jan is? Tsjaaa...

Misschijn om zijn relatie met Kees Tol te vehullen?
Nothing takes the past away like the future!
pi_44582597
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 14:07 schreef Robar het volgende:

[..]

Zie je de Duitse krantenkoppen al?

"Jan Schmidt und Ellemieke Vermuhle sind auseinandergegangen"
pi_44583305
Wat ik al dacht, Jantje trouwt uiteindelijk gewoon een lekkere Volendamse meid Dat is nou eenmaal traditie en daar stappen Volendammers echt niet zomaar vanaf. Hij schijnt ook al een meisje te hebben in Volendam, maar beiden genieten nog volop van hun vrijheid. Die arme Ellemieke had gewoon geen schijn van kans
pi_44583725
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 21:13 schreef Suko het volgende:
@ LENUS, als je geld hebt en bekend bent (of desnoods wordt) zou je een kansje kunnen wagen, hou je ons wel even op de hoogte van de gemaakte vorderingen?

Wat opviel was dat Ellemieke min of meer vertelde dat Jan tegen haar zei, 'waar ze nou mee bezig zijn', nadat hij naar haar toe was gereden bij een klus om haar te zien. Dat sterkt mijn verhaal dat hij niet zit te wachten op een vrouw die ook druk is met d'r carrière, zij moet er zijn voor hem, net als z'n mammie. Dat zei Ellemieke al in het begin van het interview, allebei te druk en willen nog zo veel. Tja, Jan wil een wijffie thuis, ouderwets opgevoed, punt uit.
klinkt heel plausibel
pi_44585420
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 22:13 schreef Meaghan het volgende:
Wat ik al dacht, Jantje trouwt uiteindelijk gewoon een lekkere Volendamse meid Dat is nou eenmaal traditie en daar stappen Volendammers echt niet zomaar vanaf. Hij schijnt ook al een meisje te hebben in Volendam, maar beiden genieten nog volop van hun vrijheid. Die arme Ellemieke had gewoon geen schijn van kans
Psies, een babe uit palingdorp, z'n nat en droogje, z'n wasje draaien, lekker kookt assie thuis is, z'n koters krijgt, beetje zoals z'n moeder dat doet en ook Mariska Bauer. Met Ellemieke heb ik geen medelijden hoor, zij kent het klappen van de zweep maar ze had misschien niet verwacht dat Jantje zo gauw al zou afhaken, tikkie terug meid.
pi_44585640
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 13:56 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

je had het juist dus
Ik zei het je toch

Maar ik had van te voren al echt zo,n ''negatief'' voorgevoel over / van die twee clowns !

Maar ja ik had gelijk
  woensdag 20 december 2006 @ 01:17:31 #292
521 ruby
Hell yeah!
pi_44588104
Ik ben echt heel erg verbaasd dat de relatie voorbij is.
Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_44588122
Jantje is net een klein kind.
pi_44588164
tt veranderd?
  woensdag 20 december 2006 @ 01:48:37 #295
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_44588367
quote:
Op woensdag 20 december 2006 01:22 schreef outcast_within het volgende:
tt veranderd?
Je kunt het topic gewoon doorlezen.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  Moderator / Miss SHO woensdag 20 december 2006 @ 01:53:26 #296
22592 crew  Ole
pi_44588404
Ach, heeft hem in ieder geval een hoop aandacht opgeleverd bij het lanceren van nieuwe cd
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_44588742
quote:
Op woensdag 20 december 2006 01:22 schreef outcast_within het volgende:
tt veranderd?
Is allang gebeurt hoor.
pi_44589239
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 21:13 schreef Suko het volgende:

Ach nee man, als je ziet hoe jan en ellemieke voor hun relatie met elkaar om gingen, dan zag je dat jan al heel vroeg smoorverliefd was op ellemieke. Ellemieke vond jan ook wel ok, maar verliefd was een ander verhaal. Uiteindelijk is ellemieke toch voor jan gevallen, hebben ze een relatie gekregen, maar bleek vooral bij ellemieke dat het leeftijdsverschil toch te groot is. Initiatief ligt puur bij ellemieke.

Hier in Vollendam zijn de meningen/reacties overigens verdeeld. En wat jij aangeeft, 'jan is op zoek naar een vrouwtje die lekker thuis voor hem kookt', geloof me, dat gaat echt niet op.
pi_44589603
Jan verliefd op Ellemieke? Allemaal toneelspel! Ik ben niet achterlijk! De niet-liefde droop ervan af tussen die twee!
pi_44589610
quote:
Op woensdag 20 december 2006 07:43 schreef haaahaha het volgende:

Hier in Vollendam zijn de meningen/reacties overigens verdeeld. En wat jij aangeeft, 'jan is op zoek naar een vrouwtje die lekker thuis voor hem kookt', geloof me, dat gaat echt niet op.
Jij weet meer! Vertel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')