van Volendamquote:Op vrijdag 3 november 2006 13:15 schreef Megalomaniac het volgende:
HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!
jaloers?quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:48 schreef Badabingea het volgende:
Jan Smit is een lelijke aap
quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:29 schreef static het volgende:
Ze heeft nu een shirt aan met de tekst 'Mrs. Smit'.
In 'n roddelblad laatst stond een andere foto. Het is een veel jongere gast.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:43 schreef milagro het volgende:
oh en even voor de beeldvorming
dit is Pascal Zantman
[afbeelding]![]()
kan me er weinig bij voorstellen, sorry
Het is een echte cap hoor.quote:Op zaterdag 11 november 2006 13:38 schreef milagro het volgende:
[..]
hahahahaa, kan het nóg gesoepter
Ze had het over Jan en zijn Jantje.quote:
Inderdaadquote:
zal best, maar aan die foto is overduidelijk gerommeld, het reclamebureau heeft Jantje opgeleukt, en dan volgens mij niet kleine Jan, maar zijn lijf.quote:
Oops, ik dacht dat je op 'n andere foto reageerdequote:Op zaterdag 11 november 2006 14:32 schreef milagro het volgende:
[..]
zal best, maar aan die foto is overduidelijk gerommeld, het reclamebureau heeft Jantje opgeleukt, en dan volgens mij niet kleine Jan, maar zijn lijf.
oh dan is dit Pa Zantmanquote:Op zaterdag 11 november 2006 14:26 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
In 'n roddelblad laatst stond een andere foto. Het is een veel jongere gast.
Thank you.quote:
mooi juist, beter dan armen waarbij de handen niet verder reiken dan de heupenquote:Op zaterdag 11 november 2006 14:53 schreef Fargo het volgende:
Hij heeft echt belachelijk lange armen op die foto...
Oh ja, nu zie ik het.quote:Op zaterdag 11 november 2006 14:30 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze had het over Jan en zijn Jantje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |