oepsquote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:35 schreef HiDiHo het volgende:
445
Mod, Nothernstar je kan weer spelen met de naamquote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:35 schreef HiDiHo het volgende:
445
Met genoegenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als joost ooit daar zou komen, wil jij hem dan ff voor me kicken![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:36 schreef HiDiHo het volgende:
Met janneman erbij moet het lukken denk?
quote:
haha da laaste stond er net nog niequote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh dat kan nu ook hoor![]()
Ga ff in de douche staan met je webcam![]()
Ik zie niks, maar streams 3 doet het hier ff nietquote:
dit jaar niet opgegeven,dacht dat ik alleen er niet in konquote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:44 schreef HiDiHo het volgende:
Hoe ver was je bij de selectie ?
Jammer PC Eend er wordt nu op stream 3 een orgie gehouden !quote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zie niks, maar streams 3 doet het hier ff niet
Waaraan kunnen we je herkennen ?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:54 schreef latevogel het volgende:
[..]
dit jaar niet opgegeven,dacht dat ik alleen er niet in kon![]()
Andere jaren iedere keer en 1 keer reserve
zou zo graag dat eens willen meemaken en terug lezen hoe jullie over me dachten![]()
Laat je hier gaan zo als je in het huis zou doen, dan doen wij dat ookquote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:54 schreef latevogel het volgende:
[..]
dit jaar niet opgegeven,dacht dat ik alleen er niet in kon![]()
Andere jaren iedere keer en 1 keer reserve
zou zo graag dat eens willen meemaken en terug lezen hoe jullie over me dachten![]()
zo eg welquote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jammer PC Eend er wordt nu op stream 3 een orgie gehouden !![]()
als je tijdens de finale een maffe vogel helemaal uit haar dak zien gaan dan weet je ben ikquote:
ik geloof je gelijkquote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:56 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Laat je hier gaan zo als je in het huis zou doen, dan doen wij dat ook![]()
Finale? Dan herkennen we je dus nooit ???quote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:58 schreef latevogel het volgende:
[..]
als je tijdens de finale een maffe vogel helemaal uit haar dak zien gaan dan weet je ben ik![]()
Als ze gaat douchen, zegt ze: zo ff scanman een plezier doenquote:
tuurlijk welquote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Finale? Dan herkennen we je dus nooit ???![]()
Preview !quote:Op woensdag 18 oktober 2006 04:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als ze gaat douchen, zegt ze: zo ff scanman een plezier doen
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 04:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als ze gaat douchen, zegt ze: zo ff scanman een plezier doen
quote:
Doe ook even het geluid van de wasmachine erbij henkquote:
en het krabben van Rikquote:Op woensdag 18 oktober 2006 04:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Doe ook even het geluid van de wasmachine erbij henk![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 04:14 schreef henk.jansen het volgende:
Woets woets,steow steow, schurk schurk
Even aangepast een wasmachine draait ook terug![]()
Ja marcia moet zeker snel weer ff volgegooid wordenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 04:20 schreef HiDiHo het volgende:
tjee, iedereen slaapt, moeten toch echt betere weekopdrachten komen hoor (of feesten)
Met wie zou ze dan willen sexen ?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 04:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja marcia moet zeker snel weer ff volgegooid worden![]()
![]()
Er zit zelfs een stukje van gisteren(vanochtend) in, gebeurt ook weinigquote:Op woensdag 18 oktober 2006 04:24 schreef henk.jansen het volgende:
Wie weet wat de komende week opdracht is ?
Ik kijk nu even naar de uitzending van dinsdag![]()
Dus niets vertellen ze zijn bij de nominaties![]()
Zoals gewoonlijk met iedereenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 04:31 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Met wie zou ze dan willen sexen ?
Ze lopen altijd een dag achter met de uitzendingen, hebben ze een beetje ruimtequote:Op woensdag 18 oktober 2006 04:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Er zit zelfs een stukje van gisteren(vanochtend) in, gebeurt ook weinig![]()
(deel 1 van rik)
En ? wie mocht hem openen ?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 04:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk met iedereen
HiDiHo het is trouwens veel leuker om de nummering een beetje in de soep te laten lopen... mochten we de 1000 ooit nog halen
Heb ik vorig jaar ook gedaan, en er was 'groot feest' toen de 1000ste er was en discussie over wie hem mocht openen... terwijl hij al lang geweest was![]()
![]()
Wie staat de telefoon straks roodgloeiend en wordt het opeens rete spannend dan loopt het hier 10x zo hardquote:Op woensdag 18 oktober 2006 04:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Fok/talpa mag blij zijn als we de 500 halen![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 04:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wie staat de telefoon straks roodgloeiend en wordt het opeens rete spannend dan loopt het hier 10x zo hard
Ik klamp me aan iedere hoop vast![]()
Ik noem die naam niet, want die kut Cuall is overgelopen naar VOLquote:
Tja, ik wil af en toe ook wel eens een ander poesjequote:Op woensdag 18 oktober 2006 04:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik noem die naam niet, want die kut Cuall is overgelopen naar VOL![]()
Is ook niet meer terug geweest sinds ze daar mod is geworden, macht doet rare dingen met mensen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 04:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik noem die naam niet, want die kut Cuall is overgelopen naar VOL![]()
Moet ik ik magt schrijven in de nieuwe spellingquote:Op woensdag 18 oktober 2006 04:50 schreef HiDiHo het volgende:
macht![]()
ik ga iig niet meer naar de talpachat en vol vindt ik ook niks![]()
ontopic: ze slapen nog steeds
magquote:Op woensdag 18 oktober 2006 05:00 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Moet ik ik magt schrijven in de nieuwe spelling![]()
Valt wel mee hoor, zolang je reacties maar normaal blijven (denk ik)quote:Op woensdag 18 oktober 2006 05:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
mag![]()
(nou, als ze me bannen omdat ik rond dit tijdstip een beetje offtopic ben, is dit ook mijn laatste bezoek op fok)
die mag heb ik ook![]()
Misschien is dat allang gebeurtquote:Op woensdag 18 oktober 2006 05:20 schreef HiDiHo het volgende:
Als ik Rob was, had ik haar allang gedumpt, zij kan nooit alleen in een bed liggen. Wie weet wat er in het buitenleven allemaal gebeurt als ze alleen ergens moet slapen zonder camera's.
(was egbert hier?) hoop dat ie die foto met overbelicht hoofd heeft gezien.
Nee maar dat willen ze op VOL niet dat hij komt schrijvenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 05:20 schreef HiDiHo het volgende:
(was egbert hier?)
Waarom niet? Toffe peer toch?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 05:26 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nee maar dat willen ze op VOL niet dat hij komt schrijven![]()
Meld je aan op VOL en zeg tegen Egbert dat hij hier ook kan reagerenquote:
Ok, gedaanquote:Op woensdag 18 oktober 2006 05:33 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Meld je aan op VOL en zeg tegen Egbert dat hij hier ook kan reageren
En je bent een HELD![]()
![]()
komt door die folie die op de ramen zitquote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:07 schreef Kriebelneusje het volgende:
Zit Jeroen nou voor een raam naar buiten te kijken en is het daar nou donker?
Ik zat me net idd ook kapot te ergeren er aan. Hoe Semih aan haar uit moest leggen hoe ze de hoeslakens op moest vouwen. Moest er trouwens wel om lachen dat hij zei als ik thuis kom lig je altijd met een dekentje op de bank.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:47 schreef riri het volgende:
toch een raar stel die sem en mich
dat voortdurende kinderlijke toontje van mich en semih die zo grof uit de hoek kan komen en haar op zo'n rare manier kan schofferen
ze lijkt wel bang zo af en toe en eigenlijk vind ik ook dat ze in het spel een beetje het loopjongentje speelt van sem
ze spreken alles in het geniep af lijkt het en gaan ook steeds anderen samen bewerken
preciesquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:02 schreef pullup het volgende:
Micheline kanook geen ochtend voorbij laten gaan zonder te mekkeren dat ze moe en kapot is![]()
Komt door haar gesprekje met Jeroen gisteren.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:19 schreef schizolientje het volgende:
Maar het valt me ook op dat Marlies voor het eerst bij haar standpunt blijft
Tijn is een appart verhaal...hij heeft tegen Mo al is aangegeven, dat als iemand JA zegt hij 9 van de 10x NEE zegt puur om een discussie op gang te brengen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:30 schreef schizolientje het volgende:
Tijn zit wel op zijn moralistische preekstoel vandaag. Ik vraag me wel eens af waarom hij weg gegaan is bij de politie
Ik ben trots op je.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:21 schreef kleinzusje het volgende:
Off topic ( beetje): Gisteren avond ben ik afgehaakt bij het streams kijken omdat ik echt misselijk werd van Marlies, Rik en Micheline toen ze zo denigrerend over Jeroen spraken. Misschien kan ik nog wel iets van hem leren, zei Marlies. Ik dacht, ik ben masogistisch als ik blijf kijken.
Hierbij beken ik dat ik Jeroen echt steeds meer ok vind ( bijna een held)
Oprecht excuses voor mn late inzicht.![]()
Helaas voor velen ben ik ook Mo en Sab fan.
Raar he , dat mn mening kan veranderen![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:25 schreef 2live het volgende:
volgens mij hebben ze bij de geboorte van marlies de baby weggegooid en de nageboorte gehouden......
Ach het is toch heel normaal om de prestatie van je tegenstander te kleineren en je eigen prestaties te roemen. Ik benm benieuwd hoelang er straks over de opdracht van Rik wordt nageluld.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:27 schreef kleinzusje het volgende:
Ik wil dat M, M en M gestraft worden voor hun vreselijke geroddel
En ik vind het walgelijk dat Jeroen niet meer respect krijgt voor zn lange verstop actie.
Niemand in dat huis had het volgehouden en/ of was er weken een held door geworden. Bah
Klopt, Marlies zei zelfs: ik snap niet dat die dweep hier nog rond loopt. Wat dat ook betekend.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:30 schreef 2live het volgende:
nee natuurlijk niet, volgens mij was de helft van de bewoners helemaal niet blij dat hij er nog was[ of terug was]
lang; daar zorgt rik zelf wel voorquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:31 schreef marky het volgende:
[..]
Ach het is toch heel normaal om de prestatie van je tegenstander te kleineren en je eigen prestaties te roemen. Ik benm benieuwd hoelang er straks over de opdracht van Rik wordt nageluld.
Helemaal niks.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:31 schreef Bluezz het volgende:
Is er al iets bezig van een opdracht?
* Bluezz zit op werkie, no streams.
Zou hij dan ook net als Jeroen van Marlies de opmerking krijgen dat ze het nu wel weet en of te wel z'n bek moet houden?quote:
Ik hoop echt zo dat BB weer is een keer zo'n tv avondje doet met wat uitspraken van de bewoners over mekaar....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:27 schreef kleinzusje het volgende:
Ik wil dat M, M en M gestraft worden voor hun vreselijke geroddel
Nee: dan zou ze het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk bizarrrrrrrrrrrrrrrrrrrr voor hem vinden en later in de badkamer met haar vriendinnenclubje gaan roddelenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:36 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Zou hij dan ook net als Jeroen van Marlies de opmerking krijgen dat ze het nu wel weet en of te wel z'n bek moet houden?![]()
IDEM !!!!!!!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:37 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ik hoop echt zo dat BB weer is een keer zo'n tv avondje doet met wat uitspraken van de bewoners over mekaar....![]()
maak er dan maar gerust een 24 uurs marathon van...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:37 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ik hoop echt zo dat BB weer is een keer zo'n tv avondje doet met wat uitspraken van de bewoners over mekaar....![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:50 schreef HiDiHo het volgende:
Ja, dat krijg je als je de hele avond aan het verkleden bent.
[afbeelding]
Jeetje hij ligt er nu nog net zo bij.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:50 schreef HiDiHo het volgende:
Ja, dat krijg je als je de hele avond aan het verkleden bent.
[afbeelding]
Ze praat gewoon terug hoorquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:21 schreef Morwen het volgende:
Marlies zit weer eens begrijpend te knikken op het verhaal van Mon![]()
Het gaat om de manier waarop en wat ze hierna gaat doenquote:
We zullen zienquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Het gaat om de manier waarop en wat ze hierna gaat doen![]()
Nou ja, hele lading shit, als je Marlies langere tijd aanhoort dan merk je gewoon dat ze met iedereen meelult en nadien zegt ze tegen iemand weer iets heel anders. Dat is waar veel mensen over vallen, plus het feit dat ze nooit iets over zich zelf verteld of zo min mogelijk en dat na ruim 50 dagen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:29 schreef pullup het volgende:
[..]
We zullen zien
Ik ben Marlies neutraal en dan kijk je toch wat anders blijkbaar.
Gisteren ergerde ik me behoorlijk dat het hele forum hier maar bleef melden dat Marlies van alles verkeerd zat te doen terwijl ze gewoon met Jeroen en vervolgens met Rik aan het praten was.
In beide gesprekjes was ze gewoon heel normaal bezig. En ik heb een hele lading shit hier langs zien komen over Marlies.
Ja, en dit dus:quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nou ja, hele lading shit, als je Marlies langere tijd aanhoort dan merk je gewoon dat ze met iedereen meelult en nadien zegt ze tegen iemand weer iets heel anders. Dat is waar veel mensen over vallen, plus het feit dat ze nooit iets over zich zelf verteld of zo min mogelijk en dat na ruim 50 dagen.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:29 schreef pullup het volgende:
[..]
En ik heb een hele lading shit hier langs zien komen over Marlies.
ik vind dat marlies iedereen napraat..quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:56 schreef schizolientje het volgende:
Ja, ze heeft het wel aan zchzelf te danken. Met iedereen mee praten, hoe vaak ze niet zegt, ja, heeeeeeeel........, heb ik ook, enz. en dan dan maakt ze ook nog vaak de zinnen af van anderen.
Ze is vannacht inderdaad bij Tijn gekropen...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:01 schreef Suikeroom het volgende:
huh heeft Monique vannacht bij Tijn geslapen?
Kan allemaal waar zijn. Als je haar niet mag prima hoor. ik vind haar ook best saai overkomen in het huis.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nou ja, hele lading shit, als je Marlies langere tijd aanhoort dan merk je gewoon dat ze met iedereen meelult en nadien zegt ze tegen iemand weer iets heel anders. Dat is waar veel mensen over vallen, plus het feit dat ze nooit iets over zich zelf verteld of zo min mogelijk en dat na ruim 50 dagen.
Kunnen we weer tegen die sjacherijnige kop kijken. Ik ga steeds meer een hekel aan haar krijgen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:03 schreef T-lex het volgende:
Ow...Mich is ook weer wakker...GOH wat gezellig.![]()
Die tel ik al niet meer mee, aangezien ze er Maandag toch uitvliegtquote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:03 schreef T-lex het volgende:
Ow...Mich is ook weer wakker...GOH wat gezellig.![]()
Haha Jij was wel fanatiek inderdaadquote:
Je moet maar eens heel goed luisteren, ze bevestigd alleen maar wat Mon zegt meer niet. Tuurlijk zegt ze ook wel eens iets uit zichzelf maar dat is altijd heel veilig en oppervlakkig. En ik vraag me af hoelang het duurt voor ze gaat roddelen over Mon tegen die andere 2 mutseflutsen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Kan allemaal waar zijn. Als je haar niet mag prima hoor. ik vind haar ook best saai overkomen in het huis.
Geen van deze dingen was alleen van toepassing gisteren.
Ze ging gewoon naar Jeroen toe om te praten over de nominatie, kreeg te horen waarom, was bereid om naar jeroen te luisterenen, was het er duidelijk niet helemaal mee eens. Iets dat ze even later tegen Rik meldde.
Dat is wat er feitelijk gebeurde. En dan moet je eens lezen wat er allemaal hier op het forum geschreven werd. Niets had ook te maken met de feitelijke inhoud van de gesprekken die Marlies op dat moment voerde.
Ik zit nu niet te luisteren naar dat gesprek tussen Marlies en Monique maar het ziet er gewoon uit als gemoedelijk keuvelen op dit moment. Correct me if i'm wrong wat dit betreft
Te laat zie ik Micheline is er bij gaan zitten.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
Je moet maar eens heel goed luisteren, ze bevestigd alleen maar wat Mon zegt meer niet. Tuurlijk zegt ze ook wel eens iets uit zichzelf maar dat is altijd heel veilig en oppervlakkig. En ik vraag me af hoelang het duurt voor ze gaat roddelen over Mon tegen die andere 2 mutseflutsen.
Zeg, wil je je even inhouden met een hele lading shit over schattig Michje heen te gooienquote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Te laat zie ik Micheline is er bij gaan zitten.
Dat is iemand waar ik wel een hekel aan heb met dat constante gemekker.![]()
Ik zal het wel melden als ze mekkertquote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:15 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zeg, wil je je even inhouden met een hele lading shit over schattig Michje heen te gooien![]()
![]()
En dan dat stemmetje erbij. Lijzige Marlies en piepende Mich, ik weet niet of ik dit lang ga trekkenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zal het wel melden als ze mekkert![]()
En daar hoef ik niet op te wachten, ze is weer eens moe![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:26 schreef Morwen het volgende:
Ik ga het niet zeggen over Marlies, ik ga het niet zeggen over Marlies![]()
Had je geluisterd naar de reden van nominatie van Jeroen dan weet je wat het gross van de posters hier voor problemen heeft met Marlies.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Kan allemaal waar zijn. Als je haar niet mag prima hoor. ik vind haar ook best saai overkomen in het huis.
Geen van deze dingen was alleen van toepassing gisteren.
Ze ging gewoon naar Jeroen toe om te praten over de nominatie, kreeg te horen waarom, was bereid om naar jeroen te luisterenen, was het er duidelijk niet helemaal mee eens. Iets dat ze even later tegen Rik meldde.
Dat is wat er feitelijk gebeurde. En dan moet je eens lezen wat er allemaal hier op het forum geschreven werd. Niets had ook te maken met de feitelijke inhoud van de gesprekken die Marlies op dat moment voerde.
Ik zit nu niet te luisteren naar dat gesprek tussen Marlies en Monique maar het ziet er gewoon uit als gemoedelijk keuvelen op dit moment. Correct me if i'm wrong wat dit betreft
Ik mis dat gefrunnik van E10 niet hoorquote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:35 schreef rickfcdb het volgende:
Zo iedereen blij dat E10 weg is? Er gebeurd nu tenminste vanalles. O nee er gebeurt geen kut hoe zou dat nu komen?
Ik denk niet dat E10 nu de boel aktief had gehouden. Hij kwam gemiddeld nu ook pas zijn nest uitquote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:35 schreef rickfcdb het volgende:
Zo iedereen blij dat E10 weg is? Er gebeurd nu tenminste vanalles. O nee er gebeurt geen kut hoe zou dat nu komen?
ik hoorde de reden van Jeroen en dat was scherp van hemquote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:28 schreef marky het volgende:
[..]
Had je geluisterd naar de reden van nominatie van Jeroen dan weet je wat het gross van de posters hier voor problemen heeft met Marlies.
Dat Marlies vervolgens zeer tevreden met zichzelf haar verhaal bij Rik gaat doen met een air van ik heb dat klusje mooi geklaard tja.... dan krijge je dat mensen steeds meer een hekele aan haar krijgen.
Erg spannend iddquote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:40 schreef tonja het volgende:
Wat een leuke streams zeg! Lekker veel aktie, pittige discussies. Heerlijk.
Die gozer deed niets anders dan friemelen aan Sabrina of Marcia, ik kan niet zeggen dat ik die kwal misquote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:35 schreef rickfcdb het volgende:
Dit kan beter in het marlies topicquote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:41 schreef pullup het volgende:
[..]
ik hoorde de reden van Jeroen en dat was scherp van hem
Jij had verwacht dat ze naar Rik was toegestapt met de opmerking dat ze dankzij Jeroen het licht had gezien.![]()
Er zitten bij iedereen toch wel voldoende psychologische blokkades om hun eigen zelfbeeld te beschermen. Zo ook bij Marlies.
Goed we houden er hier over opquote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:39 schreef CartWOman het volgende:
Waar blijft een sanctie? Dit is echt erg, hoor. Na de haan rustig weer naar bed gaan, het is potdomme half 2...
Micheline zat trouwens over de rest te zeiken, maar ze doet er net zo hard aan mee en altijd maar klagen hoe moe ze is. Dus Tijn en Mo hadden niet mogen kletsen in bad gisteravond? Zo laat was het niet, achterbaks kutwijf.
Och och, mevrouw is vrij en komt hier andere vrouwen afzeiken, lekker makkelijk.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:50 schreef CartWOman het volgende:
Snoep rustig door hoor, waggelkont.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:52 schreef Morwen het volgende:
Micheline ziet de berg was liggen en trekt het washok weer achter zich dicht![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:54 schreef avonne het volgende:
jee, dit is echt erg. Ze kunnen niet moe zijn. Ik ga nog later naar bed dan zij. Ik heb Rik nog zien huppelen op te kleine schoentjes.
Ik begin bijna te denken aan een emotiionele block out of zo.
Speculeer er op los.
Tja, je moet wat...
Maar MIcheline is liever lui dan moe hoor. Semih zei vanmorgen nog: altijd als ik thuis kom dan lig jij met een dekentje op de bank. Semih moest haar vanmorgen uitleggen hoe ze een hoeslaken op moest vouwen, dat had ze namelijk nog nooit gedaan.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:52 schreef Morwen het volgende:
Micheline ziet de berg was liggen en trekt het washok weer achter zich dicht![]()
Mijn zoon is 19 en die kan dat ook niet hoorquote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:55 schreef Woepsje het volgende:
Maar MIcheline is liever lui dan moe hoor. Semih zei vanmorgen nog: altijd als ik thuis kom dan lig jij met een dekentje op de bank. Semih moest haar vanmorgen uitleggen hoe ze een hoeslaken op moest vouwen, dat had ze namelijk nog nooit gedaan.
Ik hoor zuchten anders hoor, niet overdrijvenquote:
Micheline heb ik standaard op mutequote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:58 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik hoor zuchten anders hoor, niet overdrijven![]()
Mijn God, wat een pruik heeft die gozerquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:00 schreef 2live het volgende:
dat snap ik dat semih nog in bed lag; hij heeft een bad hair day
Misschien kan hij in de leer bij Semih.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mijn zoon is 19 en die kan dat ook niet hoor
Legt ze gewoon in een proppie in zijn kast
ALARM!!!!!!!!!!!!!!!er zijn er al 3 wakker kan het nu niet meer bijhouden,quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:04 schreef pullup het volgende:
Streams gaan weer even uit hoor.
Ik check hier wel af en toe of er wat gaande is![]()
Ghehe 5 posts in 12 minutenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:12 schreef 2live het volgende:
[..]
ALARM!!!!!!!!!!!!!!!er zijn er al 3 wakker kan het nu niet meer bijhouden,
de gebeurtenissen volgen elkaar in rap tempo op.
http://bb.florisd.nl/?p=standard&s=garnierlowquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:04 schreef pullup het volgende:
Streams gaan weer even uit hoor.
Ik check hier wel af en toe of er wat gaande is![]()
quote:
Verdomd ja, het kwam me al bekend voorquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:21 schreef arneaux het volgende:
[..]. OMFG. Hahaha. Zeker in de leer geweest bij Mr. Miyagi.
.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:21 schreef Morwen het volgende:
Sem: Je hebt niks te vertellen en wat je verteld is niet boeiend
Mich: Zal ik eens op je kop schijten
![]()
Zo af en toe zijn ze best geinig samenquote:
Waar haal je dat laatste nou weer vandaan?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:27 schreef Verida het volgende:
wat een lul die semih, hij neemt het tijn kwalijk dat hij de joker heeft gekocht.
duhh, Tijn heeft in eerste instantie de joker gekocht voor zijn broertje..
Ja volgens mij is het ook niet waar wat Semih zegt dat TIjn de joker heeft gekocht voor te verhandelen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:27 schreef Verida het volgende:
wat een lul die semih, hij neemt het tijn kwalijk dat hij de joker heeft gekocht.
Dat is helemaal in het begin door Tijn gezegd bij het kopen van de joker in de dagboekkamer. Hij heeft zich toen om laten lullen door bb om veel te bieden. Hij zei toen, ik koop hem dan wel voor mijn broertje, dan kan die hem gebruiken als hij genomineerd wordt.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:29 schreef arneaux het volgende:
[..]
Waar haal je dat laatste nou weer vandaan?
het staat mij bij dat hij in het begin, vlak na het kopen, zei dat hij hem gekocht had om hem uit het spel te halen, zodat niemand hem kon gebruiken.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:27 schreef Verida het volgende:
idd niemand heeft t over rik. slaapt veel, zegt soms dagen niksquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:36 schreef Verida het volgende:
ik vind overigens het commentaar van semih en micheline over het nomineren weer zo dom, zij hebben toch zelf ook genomineerd, iedereen moet toch nomineren, waarom is het lulliger om micheline te nomineren dan dat het is om Tijn te nomineren.
Micheline heeft genomineerd omdat ze Tijn 'helemaal zat' is.
Waarom is de ene reden belangrijker dan de andere en waarom is roddelen de ene keer wel goed en de andere keer niet. Het is een fenomeen dat elk jaar terugkomt, ik blijf dat vreemd vinden...
Ja, waar blijft die sanctie!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:41 schreef Woepsje het volgende:
Dacht dat er een sanctie zou komen als er weer gefluisterd werd? Nou kom maar op BB. Semih en MIcheline liggen hele tijd te fluisteren in bed.
Laten we het hopen zeg. Enige actie die er vandaag geweest is was die haan om 8 uurquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:59 schreef T-lex het volgende:
He he he...iedereen naar de lounge...eindelijk actie.![]()
Ik vond het hier toch een stuk leuker toen het nog gewoon ouderwets over aanrandingen, kogels door je kop, mes in je reet en Biseksuele loverboys ging. Het enige wat er nu nog te lezen is is hoe iedereen over elkaar zit te roddelen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:01 schreef Woepsje het volgende:
[..]
Laten we het hopen zeg. Enige actie die er vandaag geweest is was die haan om 8 uur
ze zitten allemaal in de lounge, want dat moest van BBquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:13 schreef arneaux het volgende:
t Is niet de moeite waard om de streams aan te zeten begrijp ik?
*logt weer inquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:16 schreef gerxan het volgende:
niet echt, op de ene bank zitten tijn, mo, sa jeroen
andere sem mich mars marlies
rik ligt ergens neutraal haha
Wat een watjes, zeg, ga dan gewoon ff een rondje lopen of in de deuropening staan. Dat hok riekt als de ziektes zo inmiddels, denk ik.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:29 schreef Nostalgist het volgende:
Het regent....
De meerderheid inderdaad niet.... verwende drollen zijn het....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wat een watjes, zeg, ga dan gewoon ff een rondje lopen of in de deuropening staan. Dat hok riekt als de ziektes zo inmiddels, denk ik.![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:40 schreef Morwen het volgende:
A, ik was iets te voorbarig, ze liepen erin rond net. Jeroen kreeg een bosgevoel![]()
Er zijn een paar bewoners even nar buiten geweest, daarna zijn ze weer naar binnen gevlucht door de regen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Aan de reacties te zien, zitten ze nog steeds in de lounge?!
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:05 schreef Verida het volgende:
na gisteren en vandaag zou ik persoonlijk zelf een vrijwillige exit aanvragen, ik zou hier gillend gek van worden
Dan vraagt die doos dat toch gewoon aan hemzelfquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:10 schreef Woepsje het volgende:
Micheline begint tegen Marlies maar weer eens over TIjn. Ze zou toch zo graag willen weten waarom TIjn nou juist haar genomineerd heeft.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:27 schreef Lady-night het volgende:
Hebben Mo en Tijn nu sex gehad??
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:27 schreef Lady-night het volgende:
Hebben Mo en Tijn nu sex gehad?? NOu...hoe zit het nou
Nee ze moet van Semih wachten tot TIjn het haar komt vertellen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan vraagt die doos dat toch gewoon aan hemzelf![]()
Klinkt logischquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:12 schreef Woepsje het volgende:
[..]
Nee ze moet van Semih wachten tot TIjn het haar komt vertellen.
Maar meestal is dat bij extreme anorexia gevalletjes iets dat kan voorkomenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:13 schreef Lady-night het volgende:
Marleis heeft misschien wel een eetstoornis, menstrueer je ook niet
Ze is helemaal gestoord.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:13 schreef Lady-night het volgende:
Of ze is stiekem een omgebouwde vrouw,quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:13 schreef Lady-night het volgende:
En dus doet die onzelfstandige doos het...... No Backbone....No Guts. No Gloryquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:12 schreef Woepsje het volgende:
[..]
Nee ze moet van Semih wachten tot TIjn het haar komt vertellen.
kan ook door stresquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar meestal is dat bij extreme anorexia gevalletjes iets dat kan voorkomen
Ik bedoelde ook meer dat ik het verband tussen geen menstruatie en het eetpatroon van Marlies niet zo kon leggenquote:
had ik begrepen; maar verderespeculaties wou ik ff tegen gaanquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook meer dat ik het verband tussen geen menstruatie en het eetpatroon van Marlies niet zo kon leggen
Je hebt ook BED is ook een eetstoornis (bing eating disorder) die eten heel veel . Je hoeft niet altijd te brakenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook meer dat ik het verband tussen geen menstruatie en het eetpatroon van Marlies niet zo kon leggen
Hoeft niet altijd extreem ondergewicht te zijn om niet te menstruerenquote:
dan was ze wel dikker geweest of ze strest erg veelquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:23 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Je hebt ook BED is ook een eetstoornis (bing eating disorder) die eten heel veel . Je hoeft niet altijd te braken
dan eet je in een uur een heel brood en heel veel andere dingen, een hele koelkast leeg e.d. wordt je ook niet extreem mager van en het uitblijven van menstruatie bij een eetstoornis heeft met het hele lage vetpercentage van een lichaam te maken, niet met een specifiek eetpatroon. Onder een bepaald gewicht of bmi menstrueer je niet meer.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:23 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Je hebt ook BED is ook een eetstoornis (bing eating disorder) die eten heel veel . Je hoeft niet altijd te braken
Kan dit in het Marlies topic aub ?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:25 schreef Verida het volgende:
[..]
dan eet je in een uur een heel brood en heel veel andere dingen, een hele koelkast leeg e.d. wordt je ook niet extreem mager van en het uitblijven van menstruatie bij een eetstoornis heeft met het hele lage vetpercentage van een lichaam te maken, niet met een specifiek eetpatroon. Onder een bepaald gewicht of bmi menstrueer je niet meer.
het uitblijven van menstrueren kan aan heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel dingen liggen; sommige vrouwen menstrueren zo wie zo niet elke maand.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:25 schreef Verida het volgende:
[..]
dan eet je in een uur een heel brood en heel veel andere dingen, een hele koelkast leeg e.d. wordt je ook niet extreem mager van en het uitblijven van menstruatie bij een eetstoornis heeft met het hele lage vetpercentage van een lichaam te maken, niet met een specifiek eetpatroon. Onder een bepaald gewicht of bmi menstrueer je niet meer.
natuurlijk, het ging hier alleen over eetstoornissen en menstruatiequote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:27 schreef neferhone het volgende:
[..]
het uitblijven van menstrueren kan aan heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel dingen liggen; sommige vrouwen menstrueren zo wie zo niet elke maand.
Oh, ik dacht dat dat op het scherm stond..... Was weer een Sabrina opmerking....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:28 schreef heksie69 het volgende:
nee ze moeten hun opwarmen...
zelf hebben ze bedacht dat ze hun jassen aan moeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |