quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:50 schreef HiDiHo het volgende:
Ja, dat krijg je als je de hele avond aan het verkleden bent.
[afbeelding]
Jeetje hij ligt er nu nog net zo bij.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:50 schreef HiDiHo het volgende:
Ja, dat krijg je als je de hele avond aan het verkleden bent.
[afbeelding]
Ze praat gewoon terug hoorquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:21 schreef Morwen het volgende:
Marlies zit weer eens begrijpend te knikken op het verhaal van Mon![]()
Het gaat om de manier waarop en wat ze hierna gaat doenquote:
We zullen zienquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Het gaat om de manier waarop en wat ze hierna gaat doen![]()
Nou ja, hele lading shit, als je Marlies langere tijd aanhoort dan merk je gewoon dat ze met iedereen meelult en nadien zegt ze tegen iemand weer iets heel anders. Dat is waar veel mensen over vallen, plus het feit dat ze nooit iets over zich zelf verteld of zo min mogelijk en dat na ruim 50 dagen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:29 schreef pullup het volgende:
[..]
We zullen zien
Ik ben Marlies neutraal en dan kijk je toch wat anders blijkbaar.
Gisteren ergerde ik me behoorlijk dat het hele forum hier maar bleef melden dat Marlies van alles verkeerd zat te doen terwijl ze gewoon met Jeroen en vervolgens met Rik aan het praten was.
In beide gesprekjes was ze gewoon heel normaal bezig. En ik heb een hele lading shit hier langs zien komen over Marlies.
Ja, en dit dus:quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nou ja, hele lading shit, als je Marlies langere tijd aanhoort dan merk je gewoon dat ze met iedereen meelult en nadien zegt ze tegen iemand weer iets heel anders. Dat is waar veel mensen over vallen, plus het feit dat ze nooit iets over zich zelf verteld of zo min mogelijk en dat na ruim 50 dagen.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:29 schreef pullup het volgende:
[..]
En ik heb een hele lading shit hier langs zien komen over Marlies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |