komt door die folie die op de ramen zitquote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:07 schreef Kriebelneusje het volgende:
Zit Jeroen nou voor een raam naar buiten te kijken en is het daar nou donker?
Ik zat me net idd ook kapot te ergeren er aan. Hoe Semih aan haar uit moest leggen hoe ze de hoeslakens op moest vouwen. Moest er trouwens wel om lachen dat hij zei als ik thuis kom lig je altijd met een dekentje op de bank.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:47 schreef riri het volgende:
toch een raar stel die sem en mich
dat voortdurende kinderlijke toontje van mich en semih die zo grof uit de hoek kan komen en haar op zo'n rare manier kan schofferen
ze lijkt wel bang zo af en toe en eigenlijk vind ik ook dat ze in het spel een beetje het loopjongentje speelt van sem
ze spreken alles in het geniep af lijkt het en gaan ook steeds anderen samen bewerken
preciesquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:02 schreef pullup het volgende:
Micheline kanook geen ochtend voorbij laten gaan zonder te mekkeren dat ze moe en kapot is![]()
Komt door haar gesprekje met Jeroen gisteren.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:19 schreef schizolientje het volgende:
Maar het valt me ook op dat Marlies voor het eerst bij haar standpunt blijft
Tijn is een appart verhaal...hij heeft tegen Mo al is aangegeven, dat als iemand JA zegt hij 9 van de 10x NEE zegt puur om een discussie op gang te brengen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:30 schreef schizolientje het volgende:
Tijn zit wel op zijn moralistische preekstoel vandaag. Ik vraag me wel eens af waarom hij weg gegaan is bij de politie
Ik ben trots op je.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:21 schreef kleinzusje het volgende:
Off topic ( beetje): Gisteren avond ben ik afgehaakt bij het streams kijken omdat ik echt misselijk werd van Marlies, Rik en Micheline toen ze zo denigrerend over Jeroen spraken. Misschien kan ik nog wel iets van hem leren, zei Marlies. Ik dacht, ik ben masogistisch als ik blijf kijken.
Hierbij beken ik dat ik Jeroen echt steeds meer ok vind ( bijna een held)
Oprecht excuses voor mn late inzicht.![]()
Helaas voor velen ben ik ook Mo en Sab fan.
Raar he , dat mn mening kan veranderen![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:25 schreef 2live het volgende:
volgens mij hebben ze bij de geboorte van marlies de baby weggegooid en de nageboorte gehouden......
Ach het is toch heel normaal om de prestatie van je tegenstander te kleineren en je eigen prestaties te roemen. Ik benm benieuwd hoelang er straks over de opdracht van Rik wordt nageluld.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:27 schreef kleinzusje het volgende:
Ik wil dat M, M en M gestraft worden voor hun vreselijke geroddel
En ik vind het walgelijk dat Jeroen niet meer respect krijgt voor zn lange verstop actie.
Niemand in dat huis had het volgehouden en/ of was er weken een held door geworden. Bah
Klopt, Marlies zei zelfs: ik snap niet dat die dweep hier nog rond loopt. Wat dat ook betekend.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:30 schreef 2live het volgende:
nee natuurlijk niet, volgens mij was de helft van de bewoners helemaal niet blij dat hij er nog was[ of terug was]
lang; daar zorgt rik zelf wel voorquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:31 schreef marky het volgende:
[..]
Ach het is toch heel normaal om de prestatie van je tegenstander te kleineren en je eigen prestaties te roemen. Ik benm benieuwd hoelang er straks over de opdracht van Rik wordt nageluld.
Helemaal niks.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:31 schreef Bluezz het volgende:
Is er al iets bezig van een opdracht?
* Bluezz zit op werkie, no streams.
Zou hij dan ook net als Jeroen van Marlies de opmerking krijgen dat ze het nu wel weet en of te wel z'n bek moet houden?quote:
Ik hoop echt zo dat BB weer is een keer zo'n tv avondje doet met wat uitspraken van de bewoners over mekaar....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:27 schreef kleinzusje het volgende:
Ik wil dat M, M en M gestraft worden voor hun vreselijke geroddel
Nee: dan zou ze het heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk bizarrrrrrrrrrrrrrrrrrrr voor hem vinden en later in de badkamer met haar vriendinnenclubje gaan roddelenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:36 schreef kukeleku het volgende:
[..]
Zou hij dan ook net als Jeroen van Marlies de opmerking krijgen dat ze het nu wel weet en of te wel z'n bek moet houden?![]()
IDEM !!!!!!!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:37 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ik hoop echt zo dat BB weer is een keer zo'n tv avondje doet met wat uitspraken van de bewoners over mekaar....![]()
maak er dan maar gerust een 24 uurs marathon van...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:37 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ik hoop echt zo dat BB weer is een keer zo'n tv avondje doet met wat uitspraken van de bewoners over mekaar....![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:50 schreef HiDiHo het volgende:
Ja, dat krijg je als je de hele avond aan het verkleden bent.
[afbeelding]
Jeetje hij ligt er nu nog net zo bij.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:50 schreef HiDiHo het volgende:
Ja, dat krijg je als je de hele avond aan het verkleden bent.
[afbeelding]
Ze praat gewoon terug hoorquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:21 schreef Morwen het volgende:
Marlies zit weer eens begrijpend te knikken op het verhaal van Mon![]()
Het gaat om de manier waarop en wat ze hierna gaat doenquote:
We zullen zienquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Het gaat om de manier waarop en wat ze hierna gaat doen![]()
Nou ja, hele lading shit, als je Marlies langere tijd aanhoort dan merk je gewoon dat ze met iedereen meelult en nadien zegt ze tegen iemand weer iets heel anders. Dat is waar veel mensen over vallen, plus het feit dat ze nooit iets over zich zelf verteld of zo min mogelijk en dat na ruim 50 dagen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:29 schreef pullup het volgende:
[..]
We zullen zien
Ik ben Marlies neutraal en dan kijk je toch wat anders blijkbaar.
Gisteren ergerde ik me behoorlijk dat het hele forum hier maar bleef melden dat Marlies van alles verkeerd zat te doen terwijl ze gewoon met Jeroen en vervolgens met Rik aan het praten was.
In beide gesprekjes was ze gewoon heel normaal bezig. En ik heb een hele lading shit hier langs zien komen over Marlies.
Ja, en dit dus:quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nou ja, hele lading shit, als je Marlies langere tijd aanhoort dan merk je gewoon dat ze met iedereen meelult en nadien zegt ze tegen iemand weer iets heel anders. Dat is waar veel mensen over vallen, plus het feit dat ze nooit iets over zich zelf verteld of zo min mogelijk en dat na ruim 50 dagen.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:29 schreef pullup het volgende:
[..]
En ik heb een hele lading shit hier langs zien komen over Marlies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |