Ik noem die naam niet, want die kut Cuall is overgelopen naar VOLquote:
Tja, ik wil af en toe ook wel eens een ander poesjequote:Op woensdag 18 oktober 2006 04:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik noem die naam niet, want die kut Cuall is overgelopen naar VOL![]()
Is ook niet meer terug geweest sinds ze daar mod is geworden, macht doet rare dingen met mensen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 04:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik noem die naam niet, want die kut Cuall is overgelopen naar VOL![]()
Moet ik ik magt schrijven in de nieuwe spellingquote:Op woensdag 18 oktober 2006 04:50 schreef HiDiHo het volgende:
macht![]()
ik ga iig niet meer naar de talpachat en vol vindt ik ook niks![]()
ontopic: ze slapen nog steeds
magquote:Op woensdag 18 oktober 2006 05:00 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Moet ik ik magt schrijven in de nieuwe spelling![]()
Valt wel mee hoor, zolang je reacties maar normaal blijven (denk ik)quote:Op woensdag 18 oktober 2006 05:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
mag![]()
(nou, als ze me bannen omdat ik rond dit tijdstip een beetje offtopic ben, is dit ook mijn laatste bezoek op fok)
die mag heb ik ook![]()
Misschien is dat allang gebeurtquote:Op woensdag 18 oktober 2006 05:20 schreef HiDiHo het volgende:
Als ik Rob was, had ik haar allang gedumpt, zij kan nooit alleen in een bed liggen. Wie weet wat er in het buitenleven allemaal gebeurt als ze alleen ergens moet slapen zonder camera's.
(was egbert hier?) hoop dat ie die foto met overbelicht hoofd heeft gezien.
Nee maar dat willen ze op VOL niet dat hij komt schrijvenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 05:20 schreef HiDiHo het volgende:
(was egbert hier?)
Waarom niet? Toffe peer toch?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 05:26 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Nee maar dat willen ze op VOL niet dat hij komt schrijven![]()
Meld je aan op VOL en zeg tegen Egbert dat hij hier ook kan reagerenquote:
Ok, gedaanquote:Op woensdag 18 oktober 2006 05:33 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Meld je aan op VOL en zeg tegen Egbert dat hij hier ook kan reageren
En je bent een HELD![]()
![]()
komt door die folie die op de ramen zitquote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:07 schreef Kriebelneusje het volgende:
Zit Jeroen nou voor een raam naar buiten te kijken en is het daar nou donker?
Ik zat me net idd ook kapot te ergeren er aan. Hoe Semih aan haar uit moest leggen hoe ze de hoeslakens op moest vouwen. Moest er trouwens wel om lachen dat hij zei als ik thuis kom lig je altijd met een dekentje op de bank.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:47 schreef riri het volgende:
toch een raar stel die sem en mich
dat voortdurende kinderlijke toontje van mich en semih die zo grof uit de hoek kan komen en haar op zo'n rare manier kan schofferen
ze lijkt wel bang zo af en toe en eigenlijk vind ik ook dat ze in het spel een beetje het loopjongentje speelt van sem
ze spreken alles in het geniep af lijkt het en gaan ook steeds anderen samen bewerken
preciesquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:02 schreef pullup het volgende:
Micheline kanook geen ochtend voorbij laten gaan zonder te mekkeren dat ze moe en kapot is![]()
Komt door haar gesprekje met Jeroen gisteren.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:19 schreef schizolientje het volgende:
Maar het valt me ook op dat Marlies voor het eerst bij haar standpunt blijft
Tijn is een appart verhaal...hij heeft tegen Mo al is aangegeven, dat als iemand JA zegt hij 9 van de 10x NEE zegt puur om een discussie op gang te brengen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:30 schreef schizolientje het volgende:
Tijn zit wel op zijn moralistische preekstoel vandaag. Ik vraag me wel eens af waarom hij weg gegaan is bij de politie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |