oepsquote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:35 schreef HiDiHo het volgende:
445
Mod, Nothernstar je kan weer spelen met de naamquote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:35 schreef HiDiHo het volgende:
445
Met genoegenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als joost ooit daar zou komen, wil jij hem dan ff voor me kicken![]()
![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:36 schreef HiDiHo het volgende:
Met janneman erbij moet het lukken denk?
quote:
haha da laaste stond er net nog niequote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh dat kan nu ook hoor![]()
Ga ff in de douche staan met je webcam![]()
Ik zie niks, maar streams 3 doet het hier ff nietquote:
dit jaar niet opgegeven,dacht dat ik alleen er niet in konquote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:44 schreef HiDiHo het volgende:
Hoe ver was je bij de selectie ?
Jammer PC Eend er wordt nu op stream 3 een orgie gehouden !quote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zie niks, maar streams 3 doet het hier ff niet
Waaraan kunnen we je herkennen ?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:54 schreef latevogel het volgende:
[..]
dit jaar niet opgegeven,dacht dat ik alleen er niet in kon![]()
Andere jaren iedere keer en 1 keer reserve
zou zo graag dat eens willen meemaken en terug lezen hoe jullie over me dachten![]()
Laat je hier gaan zo als je in het huis zou doen, dan doen wij dat ookquote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:54 schreef latevogel het volgende:
[..]
dit jaar niet opgegeven,dacht dat ik alleen er niet in kon![]()
Andere jaren iedere keer en 1 keer reserve
zou zo graag dat eens willen meemaken en terug lezen hoe jullie over me dachten![]()
zo eg welquote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jammer PC Eend er wordt nu op stream 3 een orgie gehouden !![]()
als je tijdens de finale een maffe vogel helemaal uit haar dak zien gaan dan weet je ben ikquote:
ik geloof je gelijkquote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:56 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Laat je hier gaan zo als je in het huis zou doen, dan doen wij dat ook![]()
Finale? Dan herkennen we je dus nooit ???quote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:58 schreef latevogel het volgende:
[..]
als je tijdens de finale een maffe vogel helemaal uit haar dak zien gaan dan weet je ben ik![]()
Als ze gaat douchen, zegt ze: zo ff scanman een plezier doenquote:
tuurlijk welquote:Op woensdag 18 oktober 2006 03:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Finale? Dan herkennen we je dus nooit ???![]()
Preview !quote:Op woensdag 18 oktober 2006 04:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als ze gaat douchen, zegt ze: zo ff scanman een plezier doen
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 04:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als ze gaat douchen, zegt ze: zo ff scanman een plezier doen
quote:
Doe ook even het geluid van de wasmachine erbij henkquote:
en het krabben van Rikquote:Op woensdag 18 oktober 2006 04:09 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Doe ook even het geluid van de wasmachine erbij henk![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 04:14 schreef henk.jansen het volgende:
Woets woets,steow steow, schurk schurk
Even aangepast een wasmachine draait ook terug![]()
Ja marcia moet zeker snel weer ff volgegooid wordenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 04:20 schreef HiDiHo het volgende:
tjee, iedereen slaapt, moeten toch echt betere weekopdrachten komen hoor (of feesten)
Met wie zou ze dan willen sexen ?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 04:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja marcia moet zeker snel weer ff volgegooid worden![]()
![]()
Er zit zelfs een stukje van gisteren(vanochtend) in, gebeurt ook weinigquote:Op woensdag 18 oktober 2006 04:24 schreef henk.jansen het volgende:
Wie weet wat de komende week opdracht is ?
Ik kijk nu even naar de uitzending van dinsdag![]()
Dus niets vertellen ze zijn bij de nominaties![]()
Zoals gewoonlijk met iedereenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 04:31 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Met wie zou ze dan willen sexen ?
Ze lopen altijd een dag achter met de uitzendingen, hebben ze een beetje ruimtequote:Op woensdag 18 oktober 2006 04:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Er zit zelfs een stukje van gisteren(vanochtend) in, gebeurt ook weinig![]()
(deel 1 van rik)
En ? wie mocht hem openen ?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 04:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk met iedereen
HiDiHo het is trouwens veel leuker om de nummering een beetje in de soep te laten lopen... mochten we de 1000 ooit nog halen
Heb ik vorig jaar ook gedaan, en er was 'groot feest' toen de 1000ste er was en discussie over wie hem mocht openen... terwijl hij al lang geweest was![]()
![]()
Wie staat de telefoon straks roodgloeiend en wordt het opeens rete spannend dan loopt het hier 10x zo hardquote:Op woensdag 18 oktober 2006 04:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Fok/talpa mag blij zijn als we de 500 halen![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 04:41 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wie staat de telefoon straks roodgloeiend en wordt het opeens rete spannend dan loopt het hier 10x zo hard
Ik klamp me aan iedere hoop vast![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |