Ik mis dat gefrunnik van E10 niet hoorquote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:35 schreef rickfcdb het volgende:
Zo iedereen blij dat E10 weg is? Er gebeurd nu tenminste vanalles. O nee er gebeurt geen kut hoe zou dat nu komen?

Ik denk niet dat E10 nu de boel aktief had gehouden. Hij kwam gemiddeld nu ook pas zijn nest uitquote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:35 schreef rickfcdb het volgende:
Zo iedereen blij dat E10 weg is? Er gebeurd nu tenminste vanalles. O nee er gebeurt geen kut hoe zou dat nu komen?

ik hoorde de reden van Jeroen en dat was scherp van hemquote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:28 schreef marky het volgende:
[..]
Had je geluisterd naar de reden van nominatie van Jeroen dan weet je wat het gross van de posters hier voor problemen heeft met Marlies.
Dat Marlies vervolgens zeer tevreden met zichzelf haar verhaal bij Rik gaat doen met een air van ik heb dat klusje mooi geklaard tja.... dan krijge je dat mensen steeds meer een hekele aan haar krijgen.

Erg spannend iddquote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:40 schreef tonja het volgende:
Wat een leuke streams zeg! Lekker veel aktie, pittige discussies. Heerlijk.

Die gozer deed niets anders dan friemelen aan Sabrina of Marcia, ik kan niet zeggen dat ik die kwal misquote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:35 schreef rickfcdb het volgende:

Dit kan beter in het marlies topicquote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:41 schreef pullup het volgende:
[..]
ik hoorde de reden van Jeroen en dat was scherp van hem
Jij had verwacht dat ze naar Rik was toegestapt met de opmerking dat ze dankzij Jeroen het licht had gezien.![]()
Er zitten bij iedereen toch wel voldoende psychologische blokkades om hun eigen zelfbeeld te beschermen. Zo ook bij Marlies.

Goed we houden er hier over opquote:

quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:39 schreef CartWOman het volgende:
Waar blijft een sanctie? Dit is echt erg, hoor. Na de haan rustig weer naar bed gaan, het is potdomme half 2...
Micheline zat trouwens over de rest te zeiken, maar ze doet er net zo hard aan mee en altijd maar klagen hoe moe ze is. Dus Tijn en Mo hadden niet mogen kletsen in bad gisteravond? Zo laat was het niet, achterbaks kutwijf.

Och och, mevrouw is vrij en komt hier andere vrouwen afzeiken, lekker makkelijk.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:50 schreef CartWOman het volgende:
Snoep rustig door hoor, waggelkont.

quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:52 schreef Morwen het volgende:
Micheline ziet de berg was liggen en trekt het washok weer achter zich dicht![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |