ik vind dat marlies iedereen napraat..quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:56 schreef schizolientje het volgende:
Ja, ze heeft het wel aan zchzelf te danken. Met iedereen mee praten, hoe vaak ze niet zegt, ja, heeeeeeeel........, heb ik ook, enz. en dan dan maakt ze ook nog vaak de zinnen af van anderen.
Ze is vannacht inderdaad bij Tijn gekropen...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:01 schreef Suikeroom het volgende:
huh heeft Monique vannacht bij Tijn geslapen?
Kan allemaal waar zijn. Als je haar niet mag prima hoor. ik vind haar ook best saai overkomen in het huis.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:47 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nou ja, hele lading shit, als je Marlies langere tijd aanhoort dan merk je gewoon dat ze met iedereen meelult en nadien zegt ze tegen iemand weer iets heel anders. Dat is waar veel mensen over vallen, plus het feit dat ze nooit iets over zich zelf verteld of zo min mogelijk en dat na ruim 50 dagen.
Kunnen we weer tegen die sjacherijnige kop kijken. Ik ga steeds meer een hekel aan haar krijgen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:03 schreef T-lex het volgende:
Ow...Mich is ook weer wakker...GOH wat gezellig.![]()
Die tel ik al niet meer mee, aangezien ze er Maandag toch uitvliegtquote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:03 schreef T-lex het volgende:
Ow...Mich is ook weer wakker...GOH wat gezellig.![]()
Haha Jij was wel fanatiek inderdaadquote:
Je moet maar eens heel goed luisteren, ze bevestigd alleen maar wat Mon zegt meer niet. Tuurlijk zegt ze ook wel eens iets uit zichzelf maar dat is altijd heel veilig en oppervlakkig. En ik vraag me af hoelang het duurt voor ze gaat roddelen over Mon tegen die andere 2 mutseflutsen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Kan allemaal waar zijn. Als je haar niet mag prima hoor. ik vind haar ook best saai overkomen in het huis.
Geen van deze dingen was alleen van toepassing gisteren.
Ze ging gewoon naar Jeroen toe om te praten over de nominatie, kreeg te horen waarom, was bereid om naar jeroen te luisterenen, was het er duidelijk niet helemaal mee eens. Iets dat ze even later tegen Rik meldde.
Dat is wat er feitelijk gebeurde. En dan moet je eens lezen wat er allemaal hier op het forum geschreven werd. Niets had ook te maken met de feitelijke inhoud van de gesprekken die Marlies op dat moment voerde.
Ik zit nu niet te luisteren naar dat gesprek tussen Marlies en Monique maar het ziet er gewoon uit als gemoedelijk keuvelen op dit moment. Correct me if i'm wrong wat dit betreft
Te laat zie ik Micheline is er bij gaan zitten.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:10 schreef Morwen het volgende:
[..]
Je moet maar eens heel goed luisteren, ze bevestigd alleen maar wat Mon zegt meer niet. Tuurlijk zegt ze ook wel eens iets uit zichzelf maar dat is altijd heel veilig en oppervlakkig. En ik vraag me af hoelang het duurt voor ze gaat roddelen over Mon tegen die andere 2 mutseflutsen.
Zeg, wil je je even inhouden met een hele lading shit over schattig Michje heen te gooienquote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Te laat zie ik Micheline is er bij gaan zitten.
Dat is iemand waar ik wel een hekel aan heb met dat constante gemekker.![]()
Ik zal het wel melden als ze mekkertquote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:15 schreef Morwen het volgende:
[..]
Zeg, wil je je even inhouden met een hele lading shit over schattig Michje heen te gooien![]()
![]()
En dan dat stemmetje erbij. Lijzige Marlies en piepende Mich, ik weet niet of ik dit lang ga trekkenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zal het wel melden als ze mekkert![]()
En daar hoef ik niet op te wachten, ze is weer eens moe![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:26 schreef Morwen het volgende:
Ik ga het niet zeggen over Marlies, ik ga het niet zeggen over Marlies![]()
Had je geluisterd naar de reden van nominatie van Jeroen dan weet je wat het gross van de posters hier voor problemen heeft met Marlies.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Kan allemaal waar zijn. Als je haar niet mag prima hoor. ik vind haar ook best saai overkomen in het huis.
Geen van deze dingen was alleen van toepassing gisteren.
Ze ging gewoon naar Jeroen toe om te praten over de nominatie, kreeg te horen waarom, was bereid om naar jeroen te luisterenen, was het er duidelijk niet helemaal mee eens. Iets dat ze even later tegen Rik meldde.
Dat is wat er feitelijk gebeurde. En dan moet je eens lezen wat er allemaal hier op het forum geschreven werd. Niets had ook te maken met de feitelijke inhoud van de gesprekken die Marlies op dat moment voerde.
Ik zit nu niet te luisteren naar dat gesprek tussen Marlies en Monique maar het ziet er gewoon uit als gemoedelijk keuvelen op dit moment. Correct me if i'm wrong wat dit betreft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |