Ze is helemaal gestoord.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:13 schreef Lady-night het volgende:
Marleis heeft misschien wel een eetstoornis, menstrueer je ook niet
Of ze is stiekem een omgebouwde vrouw,quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:13 schreef Lady-night het volgende:
Marleis heeft misschien wel een eetstoornis, menstrueer je ook niet
En dus doet die onzelfstandige doos het...... No Backbone....No Guts. No Gloryquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:12 schreef Woepsje het volgende:
[..]
Nee ze moet van Semih wachten tot TIjn het haar komt vertellen.
kan ook door stresquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar meestal is dat bij extreme anorexia gevalletjes iets dat kan voorkomen
Ik bedoelde ook meer dat ik het verband tussen geen menstruatie en het eetpatroon van Marlies niet zo kon leggenquote:
had ik begrepen; maar verderespeculaties wou ik ff tegen gaanquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook meer dat ik het verband tussen geen menstruatie en het eetpatroon van Marlies niet zo kon leggen
Je hebt ook BED is ook een eetstoornis (bing eating disorder) die eten heel veel . Je hoeft niet altijd te brakenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook meer dat ik het verband tussen geen menstruatie en het eetpatroon van Marlies niet zo kon leggen
Hoeft niet altijd extreem ondergewicht te zijn om niet te menstruerenquote:
dan was ze wel dikker geweest of ze strest erg veelquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:23 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Je hebt ook BED is ook een eetstoornis (bing eating disorder) die eten heel veel . Je hoeft niet altijd te braken
dan eet je in een uur een heel brood en heel veel andere dingen, een hele koelkast leeg e.d. wordt je ook niet extreem mager van en het uitblijven van menstruatie bij een eetstoornis heeft met het hele lage vetpercentage van een lichaam te maken, niet met een specifiek eetpatroon. Onder een bepaald gewicht of bmi menstrueer je niet meer.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:23 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Je hebt ook BED is ook een eetstoornis (bing eating disorder) die eten heel veel . Je hoeft niet altijd te braken
Kan dit in het Marlies topic aub ?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:25 schreef Verida het volgende:
[..]
dan eet je in een uur een heel brood en heel veel andere dingen, een hele koelkast leeg e.d. wordt je ook niet extreem mager van en het uitblijven van menstruatie bij een eetstoornis heeft met het hele lage vetpercentage van een lichaam te maken, niet met een specifiek eetpatroon. Onder een bepaald gewicht of bmi menstrueer je niet meer.
het uitblijven van menstrueren kan aan heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel dingen liggen; sommige vrouwen menstrueren zo wie zo niet elke maand.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:25 schreef Verida het volgende:
[..]
dan eet je in een uur een heel brood en heel veel andere dingen, een hele koelkast leeg e.d. wordt je ook niet extreem mager van en het uitblijven van menstruatie bij een eetstoornis heeft met het hele lage vetpercentage van een lichaam te maken, niet met een specifiek eetpatroon. Onder een bepaald gewicht of bmi menstrueer je niet meer.
natuurlijk, het ging hier alleen over eetstoornissen en menstruatiequote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:27 schreef neferhone het volgende:
[..]
het uitblijven van menstrueren kan aan heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel dingen liggen; sommige vrouwen menstrueren zo wie zo niet elke maand.
Oh, ik dacht dat dat op het scherm stond..... Was weer een Sabrina opmerking....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:28 schreef heksie69 het volgende:
nee ze moeten hun opwarmen...
zelf hebben ze bedacht dat ze hun jassen aan moeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |