*logt weer inquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:16 schreef gerxan het volgende:
niet echt, op de ene bank zitten tijn, mo, sa jeroen
andere sem mich mars marlies
rik ligt ergens neutraal haha
Wat een watjes, zeg, ga dan gewoon ff een rondje lopen of in de deuropening staan. Dat hok riekt als de ziektes zo inmiddels, denk ik.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:29 schreef Nostalgist het volgende:
Het regent....
De meerderheid inderdaad niet.... verwende drollen zijn het....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wat een watjes, zeg, ga dan gewoon ff een rondje lopen of in de deuropening staan. Dat hok riekt als de ziektes zo inmiddels, denk ik.![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:40 schreef Morwen het volgende:
A, ik was iets te voorbarig, ze liepen erin rond net. Jeroen kreeg een bosgevoel![]()
Er zijn een paar bewoners even nar buiten geweest, daarna zijn ze weer naar binnen gevlucht door de regen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Aan de reacties te zien, zitten ze nog steeds in de lounge?!
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:05 schreef Verida het volgende:
na gisteren en vandaag zou ik persoonlijk zelf een vrijwillige exit aanvragen, ik zou hier gillend gek van worden
Dan vraagt die doos dat toch gewoon aan hemzelfquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:10 schreef Woepsje het volgende:
Micheline begint tegen Marlies maar weer eens over TIjn. Ze zou toch zo graag willen weten waarom TIjn nou juist haar genomineerd heeft.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:27 schreef Lady-night het volgende:
Hebben Mo en Tijn nu sex gehad??
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:27 schreef Lady-night het volgende:
Hebben Mo en Tijn nu sex gehad?? NOu...hoe zit het nou
Nee ze moet van Semih wachten tot TIjn het haar komt vertellen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:11 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan vraagt die doos dat toch gewoon aan hemzelf![]()
Klinkt logischquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:12 schreef Woepsje het volgende:
[..]
Nee ze moet van Semih wachten tot TIjn het haar komt vertellen.
Maar meestal is dat bij extreme anorexia gevalletjes iets dat kan voorkomenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:13 schreef Lady-night het volgende:
Marleis heeft misschien wel een eetstoornis, menstrueer je ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |