quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:54 schreef avonne het volgende:
jee, dit is echt erg. Ze kunnen niet moe zijn. Ik ga nog later naar bed dan zij. Ik heb Rik nog zien huppelen op te kleine schoentjes.
Ik begin bijna te denken aan een emotiionele block out of zo.
Speculeer er op los.
Tja, je moet wat...
Maar MIcheline is liever lui dan moe hoor. Semih zei vanmorgen nog: altijd als ik thuis kom dan lig jij met een dekentje op de bank. Semih moest haar vanmorgen uitleggen hoe ze een hoeslaken op moest vouwen, dat had ze namelijk nog nooit gedaan.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:52 schreef Morwen het volgende:
Micheline ziet de berg was liggen en trekt het washok weer achter zich dicht![]()
Mijn zoon is 19 en die kan dat ook niet hoorquote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:55 schreef Woepsje het volgende:
Maar MIcheline is liever lui dan moe hoor. Semih zei vanmorgen nog: altijd als ik thuis kom dan lig jij met een dekentje op de bank. Semih moest haar vanmorgen uitleggen hoe ze een hoeslaken op moest vouwen, dat had ze namelijk nog nooit gedaan.
Ik hoor zuchten anders hoor, niet overdrijvenquote:
Micheline heb ik standaard op mutequote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:58 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik hoor zuchten anders hoor, niet overdrijven![]()
Mijn God, wat een pruik heeft die gozerquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:00 schreef 2live het volgende:
dat snap ik dat semih nog in bed lag; hij heeft een bad hair day
Misschien kan hij in de leer bij Semih.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mijn zoon is 19 en die kan dat ook niet hoor
Legt ze gewoon in een proppie in zijn kast
ALARM!!!!!!!!!!!!!!!er zijn er al 3 wakker kan het nu niet meer bijhouden,quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:04 schreef pullup het volgende:
Streams gaan weer even uit hoor.
Ik check hier wel af en toe of er wat gaande is![]()
Ghehe 5 posts in 12 minutenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:12 schreef 2live het volgende:
[..]
ALARM!!!!!!!!!!!!!!!er zijn er al 3 wakker kan het nu niet meer bijhouden,
de gebeurtenissen volgen elkaar in rap tempo op.
http://bb.florisd.nl/?p=standard&s=garnierlowquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:04 schreef pullup het volgende:
Streams gaan weer even uit hoor.
Ik check hier wel af en toe of er wat gaande is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |