ik kan hier vaak voordat ie echt begint terecht ik bel dan gewoon om 7 uur of ik voor t spreekuur nog ff langs kan komen en dat kan eigenlijk altijdquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:53 schreef flugeltje het volgende:
Maandagochtend naar de dokter.
Mijn dokter zit in een buurt waar veel mensen wonen die zeg maar móeten gaan werken om geen uitkering te verliezen. Op maandag zit je dus minstens een uur in de wachtkamer...
erfgenaam erfgenaamquote:Op zondag 15 oktober 2006 22:01 schreef debuurvrouw het volgende:
ik zou denken possesses..
quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:01 schreef debuurvrouw het volgende:
ik zou denken possesses..
wat ik toen al geboren !!!1quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:58 schreef versabommie het volgende:
komtie dan he
http://www.youtube.com/watch?v=QIy2w913hps
staat aan, ouwe taart! !quote:
quote:
Precies...wat denkt die hufter wel niet...hier een beetje binnen komen vallen om onze chickies te kapen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nobody moet echt ver weg, want die is ook nog s perfect!
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Precies...wat denkt die hufter wel niet...hier een beetje binnen komen vallen om onze chickies te kapen.![]()
Leuk hoorquote:Op zondag 15 oktober 2006 22:14 schreef versabommie het volgende:
Nou vooruit doe ik hem nog maar een keer;
dat ken ik dan weer wel...quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:14 schreef versabommie het volgende:
Probleem is alleen waar vind je die ? ...Lijkt mij sterk dat je op zo'n huisvrouwenforum als FOK! echte mannen zult vinden.quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
zeg!chickies kunnen mij gestolen worden....
Echte mannen...![]()
![]()
waarom zit ik nou 2 keer naar hetzelfde van voor mijn tijd te kijken ????quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:14 schreef versabommie het volgende:
ga vandaag allemaal ouwe meuk op het forum mikken, na die kutopmerkingen net over fender en mijn leeftijdquote:
Moeten wij er onder lijden dat chas zo lullig tegen je doet.....gooi die meuk ff lekker op skype...quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
ga vandaag allemaal ouwe meuk op het forum mikken, na die kutopmerkingen net over fender en mijn leeftijd![]()
GOEIE TIP PIK!quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Moeten wij er onder lijden dat chas zo lullig tegen je doet.....gooi die meuk ff lekker op skype...![]()
Whehehe.....quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
GOEIE TIP PIK!![]()
Ze hebben me uit het gesprek getieft!
Klopt, ik was en ben je goed zat!quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ze hebben me uit het gesprek getieft!![]()
![]()
DAAAAG Jappie!quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:35 schreef Jappie het volgende:
Kinders ik ben het zat..... I'm outta here...
flauw....sleepzquote:Op zondag 15 oktober 2006 22:35 schreef Jappie het volgende:
Neem zelf eens Skype, dummie!quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Moeten wij er onder lijden dat chas zo lullig tegen je doet.....gooi die meuk ff lekker op skype...![]()
en ik ben erweer hahahaha Ice heeft toch schijt aan jou!quote:
Ook leuk, met zijn alles op skype en dan slowchattenquote:
Hehehehe...quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
en ik ben erweer hahahaha Ice heeft toch schijt aan jou!
Lijkt mij een goed idee! `quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ook leuk, met zijn alles op skype en dan slowchatten![]()
Dag ouwgie!quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:35 schreef Jappie het volgende:
Ik hou de boel wel omhoog, hoor! Hihihiquote:Op zondag 15 oktober 2006 22:46 schreef puntoortje het volgende:
zoals het nu gaat zal dit topic er nog wel ff staan .....
wie?quote:
Huh? dan ben ik zeker nu aan de beurtquote:Op zondag 15 oktober 2006 22:48 schreef chas het volgende:
[..]
Ik hou de boel wel omhoog, hoor! Hihihi
Ergenaam Erfgenaamquote:Op zondag 15 oktober 2006 22:35 schreef Jappie het volgende:
ohw...doen we een spelletje...okquote:
mzzlquote:
jAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Huh? dan ben ik zeker nu aan de beurt
Ik ga effe op zoek naar een cocktailprikkertje..quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Huh? dan ben ik zeker nu aan de beurt
Nee ze noemt haarzelf net de SC flufferquote:Op zondag 15 oktober 2006 22:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
jAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Duckie Bashing!![]()
Chas, die eend noemde je een lompe snol!![]()
Hoor net op skype dat ze de nsb knop al 2 keer voor jou gebruikt hebt!quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee ze noemt haarzelf net de SC fluffer
Mag jij stoken in een SC?!quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
jAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Duckie Bashing!![]()
Chas, die eend noemde je een lompe snol!![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:56 schreef chas het volgende:
[..]
Ik ga effe op zoek naar een cocktailprikkertje..
Moment!
zal je suiker in je benzinetank komen bezorgen gek!quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:59 schreef chas het volgende:
[..]
Mag jij stoken in een SC?!
Schaam je en kom morgen een overheerlijk saucijzenbroodje bij mij brengen!
snel is anders !!!quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
Ik weet niet of het aan jou ligt, maar het gaat langzaam hier![]()
![]()
Inderdaad, net zo zielig!quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:12 schreef versabommie het volgende:
mededeling:
Ice_rules is de E10 van dit forum!
einde mededeling
en volgens mij bekt die snachts stiekum met Jappie!quote:
daar heb je wel ff over gedaan...nog iets leuks gelezen???quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:14 schreef petraa het volgende:
Zo ben bij gelezen dusse ik kan nu heel vrolijk zeggen![]()
![]()
![]()
Goedenavond
Ben al thuis, e10 morgen!quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:12 schreef versabommie het volgende:
mededeling:
Ice_rules is de E10 van dit forum!
einde mededeling
Hallo lekker ding, wat zie je er leuk uit vanavond!quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:14 schreef petraa het volgende:
Zo ben bij gelezen dusse ik kan nu heel vrolijk zeggen![]()
![]()
![]()
Goedenavond
Tja was ook niet alleen dat hoor ik heb ook ff VIP peking express gekeken enzo. Enne nee nix bijzonders behalve dat E10 weer zijn handjes niet thuis kon houden.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:15 schreef puntoortje het volgende:
[..]
daar heb je wel ff over gedaan...nog iets leuks gelezen???
Hallo, is jij er ook weer?quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:17 schreef debuurvrouw het volgende:
hai!
heeeeeeeeeey buuf !quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:17 schreef debuurvrouw het volgende:
hai!
Ohhhhh ik heb je gemist bommie en thxx dat heb ik speciaal voor jou gedaan.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hallo lekker ding, wat zie je er leuk uit vanavond!![]()
sorry ik vergat ff me handje er voor te doen ....quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:17 schreef chas het volgende:
[..]
Hou je mond eens dicht, zeg!
Ik zie je huig!![]()
nooit weg geweest...quote:
yeps en heb de handboeien al omquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Ohhhhh ik heb je gemist bommie en thxx dat heb ik speciaal voor jou gedaan.Jij ziet er ook erg lekker uit moet ik zeggen. leuk blauw kleurtje
Geen goede opvoeding gehad zeker?quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:19 schreef puntoortje het volgende:
[..]
sorry ik vergat ff me handje er voor te doen ....![]()
en niet losmaken al smeekt ie nog zo hard...quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
yeps en heb de handboeien al om
ik heet geen rik hoor !!!quote:
vandaag gaan we ice fileren heur!quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nooit weg geweest...![]()
ff kijken hoe jullie Bommie fileren![]()
Ajuus!quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nooit weg geweest...![]()
ff kijken hoe jullie Bommie fileren![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en niet losmaken al smeekt ie nog zo hard...![]()
yeahhh je maakt me dag helemaal goed. Weet wat je zegt he, die handboeien hou je voorlopig ff om.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
yeps en heb de handboeien al om
en verlaat die nu het pand?quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
vandaag gaan we ice fileren heur!
Ice vond jou trouwens maar een raar huismokkel zei hij net!
Ga je met je handtasje meppen?quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
vandaag gaan we ice fileren heur!
Ajuus huilie!quote:
doeiiiiii sweet dreams enne handjes boven de dekensquote:
Doeiquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en verlaat die nu het pand?![]()
ik ben ook een raar huismokkel![]()
![]()
Roaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:23 schreef petraa het volgende:
[..]
yeahhh je maakt me dag helemaal goed. Weet wat je zegt he, die handboeien hou je voorlopig ff om.![]()
wil je me weg hebben ofzo?quote:
Ze mot haar plek weten!quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ajuus huilie!
Heel stoer zeggen we gaan ice bashen en dan zegt ice over skype: NAAR BED MOKKEL! en daar rent ze
Je gromt ook zo liefjes, ik ga je steeds leukerderderder vinden.quote:
Ik wel.. en ik hoop dat Ice mij snel na rent! ;-)quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ajuus huilie!
Heel stoer zeggen we gaan ice bashen en dan zegt ice over skype: NAAR BED MOKKEL! en daar rent ze
omdat je het zo lief vraagtquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:25 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Schiet eens op joh, opzouten, weg = weg!!!
Truste tot morgenquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
omdat je het zo lief vraagt![]()
maar je hebt geluk vandaag, want het is bedtijd...![]()
en ik ben niet dronken, dus vergrijpen is er niet bij. Of het moet de buurman al zijn die vergrijpt...
dag alle lieve fokkertjes
ga je weg ???... in dat geval slaap lekker buufquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
omdat je het zo lief vraagt![]()
maar je hebt geluk vandaag, want het is bedtijd...![]()
en ik ben niet dronken, dus vergrijpen is er niet bij. Of het moet de buurman al zijn die vergrijpt...
dag alle lieve fokkertjes
ja maar alleen omdat de buurman het zo lief vroegquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:31 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ga je weg ???... in dat geval slaap lekker buuf
heb ze al afgedaan ..duurde mij te lang...Heb de foto's van muizemeis er alweer bij gepaktquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:32 schreef petraa het volgende:
Ehm tis stil hier ik denk dat ik me dan toch maar gaat vergrijpen aan bommie, hij zit er zo liefjes bij met zijn handboeien om.![]()
![]()
... hihi ... hij kan geen kant op ...pak hem ...quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:32 schreef petraa het volgende:
Ehm tis stil hier ik denk dat ik me dan toch maar gaat vergrijpen aan bommie, hij zit er zo liefjes bij met zijn handboeien om.![]()
![]()
pffff jij bent er dus een van de vluggertjes. Als iets lang duurt kan je er meer van genieten hoor.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
heb ze al afgedaan ..duurde mij te lang...Heb de foto's van muizemeis er alweer bij gepakt
ej, en nou niet scheten en boeren dan hèquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
heb ze al afgedaan ..duurde mij te lang...Heb de foto's van muizemeis er alweer bij gepakt
in dat geval ....veeeeel plezier ...quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja maar alleen omdat de buurman het zo lief vroeg![]()
Nee tis een man dus ongeduldig hij is alweer los.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:34 schreef puntoortje het volgende:
[..]
... hihi ... hij kan geen kant op ...pak hem ...![]()
Heej de buurman ligt op je te wachten hoor opschieten nou.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ej, en nou niet scheten en boeren dan hèdaarvoor heb je die dingen toch om? omdat te voorkomen?
![]()
m'n glaasje was is nog niet leeg...quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:35 schreef petraa het volgende:
[..]
Heej de buurman ligt op je te wachten hoor opschieten nou.![]()
![]()
Tja aan dat soort taal zie ik dus dat ik nog steeds een newbie ben.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:35 schreef puntoortje het volgende:
en toch mis ik bepaalde PMetjes !!!
BURP!quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ej, en nou niet scheten en boeren dan hèdaarvoor heb je die dingen toch om? omdat te voorkomen?
![]()
Ik doe mee (als het mag)quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:36 schreef versabommie het volgende:
zullen we gaan keten op het forum?
private messagequote:Op zondag 15 oktober 2006 23:36 schreef petraa het volgende:
[..]
Tja aan dat soort taal zie ik dus dat ik nog steeds een newbie ben.
dat envelopie boveninquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:36 schreef petraa het volgende:
[..]
Tja aan dat soort taal zie ik dus dat ik nog steeds een newbie ben.
*glaasje wijn naar binnen klokt*quote:
hoe dat zo?quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
*glaasje wijn naar binnen klokt*
de buurman is je dankbaar...![]()
snel wijn drinken is een snel in slaap gevallen buurvrouwquote:
neee...joh ...veel plezier hebben...quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
snel wijn drinken is een snel in slaap gevallen buurvrouw![]()
dusse....![]()
nu ga ik dan maar. denk ik![]()
t kan niet altijd feest zijn...quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:43 schreef puntoortje het volgende:
[..]
neee...joh ...veel plezier hebben...doei doei
Geen hoofdpijn excuus dan een snel wijn naar binnendrinken excuus.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:43 schreef puntoortje het volgende:
[..]
neee...joh ...veel plezier hebben...doei doei
quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:44 schreef petraa het volgende:
[..]
Geen hoofdpijn excuus dan een snel wijn naar binnendrinken excuus.![]()
Ben toch niet zo blont als ik dacht, wordt hier weer bevestigdquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jij snapt um...
![]()
nu echt weg is...![]()
hahahaquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:47 schreef versabommie het volgende:
Attentie!
In het kader van luusje zijn spermban, kan er ook naar hartelust geslowchat worden in: http://fotoboek.fok.nl/user/puntoortje#replied
ik hang met me neus in me fobo...hahahquote:
saai zeg kunnen we niet ff de boel gaan lopen stangen hierquote:Op maandag 16 oktober 2006 00:01 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik hang met me neus in me fobo...hahah
moet je even in het fb vragenquote:Op maandag 16 oktober 2006 00:02 schreef petraa het volgende:
[..]
saai zeg kunnen we niet ff de boel gaan lopen stangen hier![]()
Truste ik ga ook me mandje in tot morgen allemaalquote:
quote:
Utrecht heeft gewonnenquote:
ook, maar joohanna is online!quote:
Die van die verzakkingquote:
quote:
quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:42 schreef versabommie het volgende:
Hoi mensen, ik ga mij de komende week wat meer bezig houden met de cos...mij te eenduidig en discussieloos daar!
Krabbit...check de streams, slijp de zwaarden!
hier hoeven ze toch ook niet te bakken !!!quote:Op maandag 16 oktober 2006 06:10 schreef Jappie het volgende:
Sjongejongejongejonge....jullie bakken er ook helemaal niets van als ik er niet ben he
goeiemorgen manuquote:
Mogguh oortjes...:) ...ik had je nog niet zien binnensluipen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 06:55 schreef puntoortje het volgende:
[..]
hier hoeven ze toch ook niet te bakken !!!
goeiemorgen jappie ... heeeel stilletjes ben ik binnen geslopen ... nu een lekkere warme bak koffie, want ik heb het koud, man!!!quote:Op maandag 16 oktober 2006 07:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mogguh oortjes...:) ...ik had je nog niet zien binnensluipen.
Het is ook koud!quote:Op maandag 16 oktober 2006 07:34 schreef puntoortje het volgende:
... nu een lekkere warme bak koffie, want ik heb het koud, man!!!
goeiemorgen bommie... ook aan de koffie!!quote:
lekker he zo'n warm bakkiequote:
er is zat gebeurt hehehequote:Op maandag 16 oktober 2006 08:19 schreef Sassefras het volgende:
Hoi goedemorgen!
er is heel wat gebeurd van het weekend of niet?
ik ga eens even kijken waar ik wat informatie vandaan kan halen!
Heb het uiteraard over BB, zie geen topic: bespreek hier uw sexlevenquote:Op maandag 16 oktober 2006 09:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mocht je weer ?![]()
Wat ben je toch ook een mazzelpik![]()
Heeft jou dat ooit eerder weerhouden ?quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Heb het uiteraard over BB, zie geen topic: bespreek hier uw sexleven
Ook ik heb mij aan de hier geldende nettiquette te houden zoals iedere gebruiker!quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Heeft jou dat ooit eerder weerhouden ?![]()
geen ideequote:Op maandag 16 oktober 2006 09:44 schreef Giggio het volgende:
Moggûh, heb ergens gelezen over een aanvaring tussen Rik en Jeroen, waar kan ik dat teruglezen?
quote:
gaat het schatquote:
nee moet alleen steeds zo lachen als mensen hoopvol in de sc komen om over bb wat te weten te komen en dat ze dan zulke antwoorden kriijgen.quote:
ja, als je iets wilt weten is het niet zo moeilijk om het ff op te zoeken ipv je vraag op de eerste de beste plek neer te kwakken.. toch ...quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee moet alleen steeds zo lachen als mensen hoopvol in de sc komen om over bb wat te weten te komen en dat ze dan zulke antwoorden kriijgen.
Weet iemand hoe laat het is in het BB huis ?quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:07 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ja, als je iets wilt weten is het niet zo moeilijk om het ff op te zoeken ipv je vraag op de eerste de beste plek neer te kwakken.. toch ...![]()
Tijd voor een rel denk ik !quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:07 schreef PH52 het volgende:
[..]
Weet iemand hoe laat het is in het BB huis ?
Of daarbuiten, for that matter?quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:07 schreef PH52 het volgende:
kwart voor 3quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:07 schreef PH52 het volgende:
[..]
kwart over teringkoud!quote:
2 uur tijdsverschil toch?quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:07 schreef PH52 het volgende:
[..]
Waanzinnig kutweer iddquote:Op maandag 16 oktober 2006 10:18 schreef teamlead het volgende:
* zet sneeuwschuiver aan de kant
zo.. tis winter![]()
mogguh
Allemaal leuk en aardig; maar ik heb het wetboek er nog even op nagekeken..."vloerverwarming"past niet binnen de policy..sorry gap!.quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waanzinnig kutweer iddzat vrijdag nog gewoon buiten ...en nu ....vloerverwarming aan!
In deze zeg ik fuck da roels!quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig; maar ik heb het wetboek er nog even op nagekeken..."vloerverwarming"past niet binnen de policy..sorry gap!.![]()
De stadsdeelraadbuurtbegeleider heeft er een vergadering over belegd en tis toch echt of het een of het ander heb ik net begrepen.......quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
In deze zeg ik fuck da roels!
Er is geen mod, FA of adminimeisje die mij belet de vloerverwarming op te stoken![]()
![]()
wie?quote:
HeatWavequote:Op maandag 16 oktober 2006 10:33 schreef versabommie het volgende:
In deze zeg ik fuck da roels!
Er is geen mod, FA of adminimeisje die mij belet de vloerverwarming op te stoken![]()
![]()
petraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
ERFGENAAM, ERFGENAAM!quote:
Wat? Allemaal foto's in je fobo?quote:
nee ga ik zo ff proberen fok werkt nu iets snellerderquote:Op maandag 16 oktober 2006 10:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat? Allemaal foto's in je fobo?
quote:
d'r staat gewoon een grote foto van mij heur, schele!quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:51 schreef petraa het volgende:
[..]
nee ga ik zo ff proberen fok werkt nu iets snellerder
maar bij jou vind ik ook geen foto's dus wanneer komen die van jou dan ?
Ik heb je nie op msn dus kan nie met je praten ook hoor, anders zou ik het wel doenquote:Op maandag 16 oktober 2006 10:52 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik ben gewoon weer happy omdat me msn het weer doet
![]()
( niet dat ik er iets aan heb want niemand wil met me praten !!! )
Nah dan ben ik zeker scheel want ik zie niksquote:Op maandag 16 oktober 2006 10:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
d'r staat gewoon een grote foto van mij heur, schele!
goed kijken .... het is die meneer in dat supermanpak!!quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:01 schreef petraa het volgende:
[..]
Nah dan ben ik zeker scheel want ik zie niks
Denk dat Petraa met haar linkeroog in haar rechterbroekzak kijkt!quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:06 schreef puntoortje het volgende:
[..]
goed kijken .... het is die meneer in dat supermanpak!!
Tja dan kan ik het ook, me hoofd op superwoman plakken en dan ben ik opeens superwoman. Terwijl ik in werkelijkheid gewoon petra benquote:Op maandag 16 oktober 2006 11:06 schreef puntoortje het volgende:
[..]
goed kijken .... het is die meneer in dat supermanpak!!
Nee, williams in je ava, dat is volwassen!quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Tja dan kan ik het ook, me hoofd op superwoman plakken en dan ben ik opeens superwoman. Terwijl ik in werkelijkheid gewoon petra ben![]()
![]()
hihiquote:Op maandag 16 oktober 2006 11:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee, williams in je ava, dat is volwassen!![]()
Ik vind um zoooooooooo lekkerrrrrrrrrrr !!!, blauw draakjequote:Op maandag 16 oktober 2006 11:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee, williams in je ava, dat is volwassen!![]()
neehee... ik lach je toe....quote:
ben ff *out* ff kid voorzien van water en brood tot latersquote:
eet smakelijk...die van mij heeft alles alweer op incl. een snoepiequote:Op maandag 16 oktober 2006 12:04 schreef petraa het volgende:
[..]
ben ff *out* ff kid voorzien van water en brood tot laters![]()
ik wil ook een snoepjequote:Op maandag 16 oktober 2006 12:09 schreef puntoortje het volgende:
[..]
eet smakelijk...die van mij heeft alles alweer op incl. een snoepie
nou dan had je mij vannacht in de weer moeten zien met me MSN...maar over FOK: snel is andersquote:Op maandag 16 oktober 2006 12:09 schreef PH52 het volgende:
Dooeeii![]()
Zeg, is FOK bij jullie ook zo traag of ligt dat aan mijn provider ? Ik word hier toch zo gortig sjaggo van![]()
kom maar halen...quote:
quote:Op maandag 16 oktober 2006 12:24 schreef versabommie het volgende:
GODVERDE!!! MIJN ACCU LEEGGETROKKEN OMDAT DIE KINDEREN EERGISTEREN ZONODIG VOORDAT ZE DE AUTO UITGINGEN NOG FF DE DVD SPELER HEBBEN AANGEZET
is al de tweede keerquote:
ben ik ff blij dat ik al die luxe niet hebquote:
quote:Op maandag 16 oktober 2006 12:50 schreef muizemeis het volgende:
Goedemiddag!!
Heb ik ff uurtje over, is het forum fok!king traag
quote:Op maandag 16 oktober 2006 12:24 schreef versabommie het volgende:
GODVERDE!!! MIJN ACCU LEEGGETROKKEN OMDAT DIE KINDEREN EERGISTEREN ZONODIG VOORDAT ZE DE AUTO UITGINGEN NOG FF DE DVD SPELER HEBBEN AANGEZET
2de pogingquote:Op maandag 16 oktober 2006 12:50 schreef muizemeis het volgende:
Goedemiddag!!
Heb ik ff uurtje over, is het forum fok!king traag
He bah, wat naar nouquote:Op maandag 16 oktober 2006 12:24 schreef versabommie het volgende:
Heb je die eerste keer toch iets verkeerd gedaanquote:
Ik was te vroegquote:Op maandag 16 oktober 2006 13:10 schreef muizemeis het volgende:
Ja!!![]()
![]()
![]()
Het is over!!![]()
![]()
![]()
We kunnen weer los gaan!!![]()
![]()
![]()
Hoi!quote:Op maandag 16 oktober 2006 13:25 schreef muizemeis het volgende:
Dis beetje jammer zeg.. had ik uurtje vrij gepland zodat ik toch nog even aan mijn latent aanwezige fok! (BB) verslaving kon toegeven...
BAH!!
Duurt zowieso te langquote:Op maandag 16 oktober 2006 13:33 schreef puntoortje het volgende:
ik ben benieuwd of dit geFOK heel de dag gaat duren!!!
yeps....maar trok de auto die mij moest opstarten bijna leeg hahahahquote:Op maandag 16 oktober 2006 13:50 schreef muizemeis het volgende:
[..]
He skatje!!
auto al weer opgeladen??![]()
Jij weet met trekken ook geen maat te houden hequote:Op maandag 16 oktober 2006 13:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
yeps....maar trok de auto die mij moest opstarten bijna leeg hahahah
zwaaien kreng !!!!!quote:Op maandag 16 oktober 2006 14:53 schreef PH52 het volgende:
probeer al drie kwartier uit te zwaaien, dooeeii![]()
trrrraaagggg
Hoezo BB saggereinig... hier kunnen we er ook wat van zeg...quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:07 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ja, als je iets wilt weten is het niet zo moeilijk om het ff op te zoeken ipv je vraag op de eerste de beste plek neer te kwakken.. toch ...![]()
HIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII! BEEST!quote:
heej lekker dingquote:Op maandag 16 oktober 2006 15:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
HIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII! BEEST!![]()
![]()
![]()
![]()
Uiteraard! mijn dosis glady's gemist gisterenquote:Op maandag 16 oktober 2006 15:24 schreef Gladys het volgende:
[..]
heej lekker ding![]()
![]()
![]()
Zocht je me gister ?
Whahahahahaaaquote:Op maandag 16 oktober 2006 12:24 schreef versabommie het volgende:
Ik weet toevallig nu dat jij en ice de kids hebben opgestookt ...jullie komen wel!quote:
Hehehehe.. wat luisteren ze goed naar ons, he?!quote:Op maandag 16 oktober 2006 15:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik weet toevallig nu dat jij en ice de kids hebben opgestookt ...jullie komen wel!![]()
vandaag maar de schade inhalen dan hequote:Op maandag 16 oktober 2006 15:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Uiteraard! mijn dosis glady's gemist gisteren
.quote:Op maandag 16 oktober 2006 15:19 schreef Giggio het volgende:
[..]
Hoezo BB saggereinig... hier kunnen we er ook wat van zeg...![]()
duh duh... zwaar weekend gehad?
"we sein tog op de wereld om mekaar om mekaar te hellepûh nietwaar"
ik weet niet wat jij gedronken hebt, maar het enige dat retesnel is, is een sql-errorquote:Op maandag 16 oktober 2006 17:53 schreef versabommie het volgende:
weet niet wat iteejer heeft gedaan maar toppie! Tis retesnel bij mij!
Die lamlul heeft vast en zeker zijn accu aan de servert gekoppeld.quote:Op maandag 16 oktober 2006 17:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik weet niet wat jij gedronken hebt, maar het enige dat retesnel is, is een sql-error
Weet niet hoe jij connect maar spijt me zeer het vliegt over mijn scherm!quote:Op maandag 16 oktober 2006 17:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik weet niet wat jij gedronken hebt, maar het enige dat retesnel is, is een sql-error
hehehe ff TL jennen altijd leukquote:Op maandag 16 oktober 2006 18:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Die lamlul heeft vast en zeker zijn accu aan de servert gekoppeld.![]()
maar of het nog iets gaat worden voor de live uitzending !!quote:Op maandag 16 oktober 2006 18:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
hehehe ff TL jennen altijd leukFok is zo traag al sdikke stront door een trechter...iteejer is er geloof ik wel mee bezig want het is al iets beter dan vanmiddag!
Dan kom ik wel naar jou toe, want hier doet het laden van een pagina onderhand 2 minuten!quote:Op maandag 16 oktober 2006 17:53 schreef versabommie het volgende:
weet niet wat iteejer heeft gedaan maar toppie! Tis retesnel bij mij!
Goed dat je het zegt...gordijnen zijn dicht, licht al uit en we zitten achter de bank!quote:Op maandag 16 oktober 2006 18:44 schreef chas het volgende:
[..]
Dan kom ik wel naar jou toe, want hier doet het laden van een pagina onderhand 2 minuten!![]()
en hoe kom je aan die wijsheid?quote:Op maandag 16 oktober 2006 19:36 schreef versabommie het volgende:
Gelukkig! Alle problemen op het forum nog net voor de live opgelost!![]()
nou gewoon..dat het weer soepeltjes loopt nu!quote:Op maandag 16 oktober 2006 19:38 schreef puntoortje het volgende:
[..]
en hoe kom je aan die wijsheid?
nou!quote:Op maandag 16 oktober 2006 19:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
nou gewoon..dat het weer soepeltjes loopt nu!![]()
quote:Op maandag 16 oktober 2006 18:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
hehehe ff TL jennen altijd leukFok is zo traag al sdikke stront door een trechter...iteejer is er geloof ik wel mee bezig want het is al iets beter dan vanmiddag!
Ah...nu kan ik dit bericht ook beter plaatsen: "Operation is cancelled!!; weve lost all visual contact!!"quote:Op maandag 16 oktober 2006 19:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt...gordijnen zijn dicht, licht al uit en we zitten achter de bank!![]()
Je kan geen dag zonder me, kutmodquote:
Wat kijkt iedereen boos vandaag!quote:Op maandag 16 oktober 2006 19:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou!![]()
zo soepel als dikke stront tegen een hug in de winter.![]()
wat doe jij hierquote:Op maandag 16 oktober 2006 19:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je kan geen dag zonder me, kutmod
je zei vanacht in cos dat je daar deze week niet meer uit zou komenquote:
dacht dat het mode was sinds gisterenquote:
duh met deze snelheid hou ik nog wel 10 topics gelijktijdig bijquote:Op maandag 16 oktober 2006 20:03 schreef Inodder het volgende:
[..]
je zei vanacht in cos dat je daar deze week niet meer uit zou komen![]()
ik kan ook niet zonder nicotine, maar dat wil nog niet zeggen dat dat prettig is kutuserquote:Op maandag 16 oktober 2006 19:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je kan geen dag zonder me, kutmod
You go girlquote:Op maandag 16 oktober 2006 20:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik kan ook niet zonder nicotine, maar dat wil nog niet zeggen dat dat prettig is kutuser
quote:
quote:
uhhh ja best welquote:Op maandag 16 oktober 2006 20:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
jij hebt het ook druk vandaag zie ik
ik kijk vandaag een beetje met me neusquote:
wie?quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:21 schreef Jappie het volgende:
Nee ik wil dat stomme mokkel niet meer zien.
quote:
heej oortjequote:Op maandag 16 oktober 2006 20:25 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik kijk vandaag een beetje met me neus![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
een extra groot welkom
![]()
wrom nie?quote:
Neuh........die zoenende kerels was al erg maar Tanja spant de kroon.quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
wrom nie?
is toch liev![]()
![]()
ik vond Tanja vorig jaar wel leuk. En dit jaar vind ik Semih geinig..
die zoen van Rik en Etienne...
ik hou echt niet van kijken naar zoenende mensen...
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |