ik kan hier vaak voordat ie echt begint terecht ik bel dan gewoon om 7 uur of ik voor t spreekuur nog ff langs kan komen en dat kan eigenlijk altijdquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:53 schreef flugeltje het volgende:
Maandagochtend naar de dokter.
Mijn dokter zit in een buurt waar veel mensen wonen die zeg maar móeten gaan werken om geen uitkering te verliezen. Op maandag zit je dus minstens een uur in de wachtkamer...
erfgenaam erfgenaamquote:Op zondag 15 oktober 2006 22:01 schreef debuurvrouw het volgende:
ik zou denken possesses..
quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:01 schreef debuurvrouw het volgende:
ik zou denken possesses..
wat ik toen al geboren !!!1quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:58 schreef versabommie het volgende:
komtie dan he
http://www.youtube.com/watch?v=QIy2w913hps
staat aan, ouwe taart! !quote:
quote:
Precies...wat denkt die hufter wel niet...hier een beetje binnen komen vallen om onze chickies te kapen.quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nobody moet echt ver weg, want die is ook nog s perfect!
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Precies...wat denkt die hufter wel niet...hier een beetje binnen komen vallen om onze chickies te kapen.![]()
Leuk hoorquote:Op zondag 15 oktober 2006 22:14 schreef versabommie het volgende:
Nou vooruit doe ik hem nog maar een keer;
dat ken ik dan weer wel...quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:14 schreef versabommie het volgende:
Probleem is alleen waar vind je die ? ...Lijkt mij sterk dat je op zo'n huisvrouwenforum als FOK! echte mannen zult vinden.quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:13 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
![]()
zeg!chickies kunnen mij gestolen worden....
Echte mannen...![]()
![]()
waarom zit ik nou 2 keer naar hetzelfde van voor mijn tijd te kijken ????quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:14 schreef versabommie het volgende:
ga vandaag allemaal ouwe meuk op het forum mikken, na die kutopmerkingen net over fender en mijn leeftijdquote:
Moeten wij er onder lijden dat chas zo lullig tegen je doet.....gooi die meuk ff lekker op skype...quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
ga vandaag allemaal ouwe meuk op het forum mikken, na die kutopmerkingen net over fender en mijn leeftijd![]()
GOEIE TIP PIK!quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Moeten wij er onder lijden dat chas zo lullig tegen je doet.....gooi die meuk ff lekker op skype...![]()
Whehehe.....quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
GOEIE TIP PIK!![]()
Ze hebben me uit het gesprek getieft!
Klopt, ik was en ben je goed zat!quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ze hebben me uit het gesprek getieft!![]()
![]()
DAAAAG Jappie!quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:35 schreef Jappie het volgende:
Kinders ik ben het zat..... I'm outta here...
flauw....sleepzquote:Op zondag 15 oktober 2006 22:35 schreef Jappie het volgende:
Neem zelf eens Skype, dummie!quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Moeten wij er onder lijden dat chas zo lullig tegen je doet.....gooi die meuk ff lekker op skype...![]()
en ik ben erweer hahahaha Ice heeft toch schijt aan jou!quote:
Ook leuk, met zijn alles op skype en dan slowchattenquote:
Hehehehe...quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
en ik ben erweer hahahaha Ice heeft toch schijt aan jou!
Lijkt mij een goed idee! `quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ook leuk, met zijn alles op skype en dan slowchatten![]()
Dag ouwgie!quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:35 schreef Jappie het volgende:
Ik hou de boel wel omhoog, hoor! Hihihiquote:Op zondag 15 oktober 2006 22:46 schreef puntoortje het volgende:
zoals het nu gaat zal dit topic er nog wel ff staan .....
wie?quote:
Huh? dan ben ik zeker nu aan de beurtquote:Op zondag 15 oktober 2006 22:48 schreef chas het volgende:
[..]
Ik hou de boel wel omhoog, hoor! Hihihi
Ergenaam Erfgenaamquote:Op zondag 15 oktober 2006 22:35 schreef Jappie het volgende:
ohw...doen we een spelletje...okquote:
mzzlquote:
jAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Huh? dan ben ik zeker nu aan de beurt
Ik ga effe op zoek naar een cocktailprikkertje..quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:52 schreef PC eend het volgende:
[..]
Huh? dan ben ik zeker nu aan de beurt
Nee ze noemt haarzelf net de SC flufferquote:Op zondag 15 oktober 2006 22:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
jAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Duckie Bashing!![]()
Chas, die eend noemde je een lompe snol!![]()
Hoor net op skype dat ze de nsb knop al 2 keer voor jou gebruikt hebt!quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:56 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee ze noemt haarzelf net de SC fluffer
Mag jij stoken in een SC?!quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
jAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Duckie Bashing!![]()
Chas, die eend noemde je een lompe snol!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |