Die is zo vaak achter elkaar gekomen van al die aandacht dat het waarschijnlijk nog wel een maandje duurt voordat ze uit die coma ontwaakt.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:24 schreef Inodder het volgende:
t wordt tijd dat muizemeis terugkomt
Die wringer, dat doet ut um! Geloof me!quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:21 schreef Inodder het volgende:
[..]
k ga m zn nek omdraaien en uitwringen dan weer wassen en terug op de haspel
kop houwe en zuipequote:Op zondag 15 oktober 2006 21:24 schreef Inodder het volgende:
t wordt tijd dat muizemeis terugkomt
en waarschijnlijk alleen maar omdat ik er niet wasquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
whahahaha da's idd nog de enige vrouw op het forum die niet jouw hoop de grond inboorde![]()
die heb ik ook k heb wel de veren n stuk losser gezetquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:26 schreef chas het volgende:
[..]
Die wringer, dat doet ut um! Geloof me!
[afbeelding]
*IEKS*quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:16 schreef Jappie het volgende:
[..]
Gewoon een leuk paars lingeriesetje uit de nieuwe pabo....hoezo![]()
![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:27 schreef Inodder het volgende:
[..]
en waarschijnlijk alleen maar omdat ik er niet was
Offfff... iets minder op FOK gaan lurken en typen misschien?quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:09 schreef Inodder het volgende:
[..]
En toch is t zo![]()
Wanneer zou ik t anders moeten doen moet door de week gewoon werken dan heb ik savonds ook weinig puf om nog wat te doen
ik was wel door de week maar t schoonmaakwerk doe ik op zaterdag en zondag![]()
zaterdags ook nog boodschappen doen dus schoonmaakwerk t meeste op zondag
hahaha sinds Ice zo'n setje aanhad ben je er echt op afgeknapt he?quote:
lezen! ik zei dat ik savonds geen puff had om wat te doen niet dat ik geen tijd hadquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:30 schreef chas het volgende:
[..]
Offfff... iets minder op FOK gaan lurken en typen misschien?
Dan hou je echt veel tijd over door de weeks!![]()
Dat had je nou net niet moeten doen!quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:27 schreef Inodder het volgende:
[..]
die heb ik ook k heb wel de veren n stuk losser gezet
Whahhaaaaaaaaaaaaa..quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
hahaha sinds Ice zo'n setje aanhad ben je er echt op afgeknapt he?![]()
anders kreeg ik hem er in t geheel niet tussenquote:
Oke luiwammes!quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:34 schreef Inodder het volgende:
[..]
lezen! ik zei dat ik savonds geen puff had om wat te doen niet dat ik geen tijd had![]()
Warm houden!quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:38 schreef flugeltje het volgende:
Iemand hier verstand van ogen?
Ik heb een gruwelijk auw oog en ik begin ook wazig te zien, heb geen zin om naar de dokter te gaan en wil weten of het vanzelf over gaat...
kon meneer flugel weer is niet mikkenquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:38 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb een gruwelijk auw oog en ik begin ook wazig te zien, heb geen zin om naar de dokter te gaan en wil weten of het vanzelf over gaat...
dus als ik het zo begrijp hebben we vanavond van doen met een gehavende mod?quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:38 schreef flugeltje het volgende:
Ervaring? (ik heb eventueel wel een foto, is ook helemaal rood geworden en m'n man zei iew en liep weg, toen moest ik dus ff een foto maken om er zelf naar te kunnen kijkenquote:
I second that!quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:37 schreef chas het volgende:
[..]
Whahhaaaaaaaaaaaaa..
Ice en zo'n setje aanhebben! hahhaaha
Ik zie het helemaal voor me! BAH![]()
maar dat doet er allemaal niets aan af dat t hier allemaal lekker schoon en hygieenisch is dussquote:
hoe rood? bloeddoorlopen? voelt het alsof er zand inzit? Draag je lenzen? ishet al lang? hoe is het begonnen?(ik bedoel, als je een vinger in je ook hebt gestoken dan snap ik het wel...quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ervaring? (ik heb eventueel wel een foto, is ook helemaal rood geworden en m'n man zei iew en liep weg, toen moest ik dus ff een foto maken om er zelf naar te kunnen kijken)
OMFG!quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ervaring? (ik heb eventueel wel een foto, is ook helemaal rood geworden en m'n man zei iew en liep weg, toen moest ik dus ff een foto maken om er zelf naar te kunnen kijken)
jaiksquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Bummer....
Doet tijger het wel voor je ?
[afbeelding]
[serious mode] Ga geen risicos nemen met je ogen ga morgen vroeg gewoon WEL ff naar de huisarts t kan zoveel zijn dat kun je van n foto ook niet bepalen!quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
kan iemand t licht aandoen, ik zie niks meer...quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Bummer....
[afbeelding]
ik heb altijd gewoon oogdruppels in huis gewoon bij de drogist vandaan!!quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hoe rood? bloeddoorlopen? voelt het alsof er zand inzit? Draag je lenzen? ishet al lang? hoe is het begonnen?(ik bedoel, als je een vinger in je ook hebt gestoken dan snap ik het wel...)
Als het om een ontsteking gaat, dan gaat de ontsteking sneller open wanneer je dat warm houdt..quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:40 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ziet eruit als een gesprongen adertje(s) idd.....ik zou niet weten wat je eraan kunt doen overigens...quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zo rood en bloeddoorlopen, voelt alsof er een hele zak zand inzit, geen lenzen, heb er last van sinds zaterdagochtend. Ik voelde het toen ik 's ochtends in m'n oog wreef... Volgens mij geen nagel ofzo erin gestoken.
iddquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hoef je je gelijk ook minder schuldig te voelen over dat niet op komen dagen.![]()
oeh auw...vergeet die oogdruppels maar en ga alsjeblieft naar de huisarts!!!!quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Zo rood en bloeddoorlopen, voelt alsof er een hele zak zand inzit, geen lenzen, heb er last van sinds zaterdagochtend. Ik voelde het toen ik 's ochtends in m'n oog wreef... Volgens mij geen nagel ofzo erin gestoken.
nou ben ik geen arts, maar het lijkt op een gesprongen vaatje of een ontsteking..quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
[afbeelding]
Wil je dat ik zonder of met kunstgebit onder je bureau duik???quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:42 schreef Inodder het volgende:
[..]
maar dat doet er allemaal niets aan af dat t hier allemaal lekker schoon en hygieenisch is duss
waar blijf je![]()
maar ik snap nu wel hoe jij aan een griepje komt...quote:
Wat maakt het uit als je mn voeten maar masseertquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:51 schreef chas het volgende:
[..]
Wil je dat ik zonder of met kunstgebit onder je bureau duik???
Hahahhaa
idd....meestal gaat dat vanzelf over maartoch...zou ff langs de dokter gaanquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ziet eruit als een gesprongen adertje(s) idd.....ik zou niet weten wat je eraan kunt doen overigens...![]()
Ik zit hier idd wel 24/7 voor mijn raam en met al dat in en uitgaande volk zou dat best wel eens de verklaring kunnen zijn ....good thinking buuv.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:52 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
maar ik snap nu wel hoe jij aan een griepje komt...![]()
LOLquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Bummer....
[afbeelding]
beetje eerder gaan dat je zou willen...zoals al eerder gezegt door iemand anders je zicht is belangrijk !!!quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:53 schreef flugeltje het volgende:
Maandagochtend naar de dokter.
Mijn dokter zit in een buurt waar veel mensen wonen die zeg maar móeten gaan werken om geen uitkering te verliezen. Op maandag zit je dus minstens een uur in de wachtkamer...
ha ha haquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Bummer....
[afbeelding]
Doe die oogkleppen dan ook eens af, zeg!quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:47 schreef SabinasPuppiesRule het volgende:
[..]
kan iemand t licht aandoen, ik zie niks meer...![]()
het ziet er niet uit hequote:Op zondag 15 oktober 2006 21:57 schreef chas het volgende:
[..]
Doe die oogkleppen dan ook eens af, zeg!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |