dat zal vast ....en daar zit ik dan in me blote tieten !!!1quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:46 schreef teamlead het volgende:
[..]niet naar mij.... maar je hebt vast iemand heel blij gemaakt nu
LOLquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:49 schreef Inodder het volgende:
[..]
Verstop je maar vlug hier onder mn bureau![]()
Whehehe.....flodder is going for gold.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:49 schreef Inodder het volgende:
[..]
Verstop je maar vlug hier onder mn bureau![]()
Zullen we die nerd van een Jappie gaan jennen?quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:51 schreef chas het volgende:
[..]
Je kunt het proberen, maar of dat jou helpt?¿ ;o)
quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:54 schreef chas het volgende:
[..]
LOL
Naughty, naughty!
Ga jij daar eerst maar eens een stofzuiger onder doorhalen!
Maak me gekkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!!quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zullen we die nerd van een Jappie gaan jennen?
Lijkt mij een goed plan.......wacht ff....ff me brilletje erbij zoeken voor het visueel effect.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:54 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zullen we die nerd van een Jappie gaan jennen?
quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:54 schreef puntoortje het volgende:
[..]
dat zal vast ....en daar zit ik dan in me blote tieten !!!1
Wat doe jij overdreven enthousiast.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:56 schreef chas het volgende:
[..]
Maak me gekkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!!
WHOEHAHAHAAAAAAAA![]()
k heb net vanmorgen nog schoongemaaktquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:54 schreef chas het volgende:
[..]
LOL
Naughty, naughty!
Ga jij daar eerst maar eens een stofzuiger onder doorhalen!
Hehehehe.... hoezo?quote:
zeurkousquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:53 schreef Inodder het volgende:
[..]
wat heb ik nu aan n beetje ik heb n hele fles nodig
goed die jagermeister heb ik zelf al doe maar alleen n glaasje![]()
jij bent haar eerste "bloed"zeg maar !quote:
je ziet het dus welquote:
quote:
Mag jij liegen?¿quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:58 schreef Inodder het volgende:
[..]
k heb net vanmorgen nog schoongemaakt![]()
sorry hoor raak gewoon n beetje sexueel GEFRUSTREERD van jullie Teasersquote:
quote:
JA maar dat deed ik in dit geval nietquote:
Hoe lang is ze al zo?... of zit ze nog in het transformatieproces? ...dat de vellen van ontbinding er nog aan hangen zeg maar...quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
jij bent haar eerste "bloed"zeg maar !
Het laatste, dus wees op je hoede!!quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:04 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hoe lang is ze al zo?... of zit ze nog in het transformatieproces? ...dat de vellen van ontbinding er nog aan hangen zeg maar...
Pfffffffff... dit geloof ik dus echt niet!quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:03 schreef Inodder het volgende:
[..]
JA maar dat deed ik in dit geval niet![]()
volgens mij scheel ik maar een jaartje met Bommie...quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat...of het spreekt juist in je voordeel omdat je simpelweg niet oud genoeg bent...![]()
wat jij wil !!!quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:02 schreef Inodder het volgende:
[..]
sorry hoor raak gewoon n beetje sexueel GEFRUSTREERD van jullie Teasers![]()
zeg nu niet dat ik ook moet PMen je heb me msn![]()
-edit- huh 2 keer...dat kan toch niet!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:02 schreef Inodder het volgende:
[..]
sorry hoor raak gewoon n beetje sexueel GEFRUSTREERD van jullie Teasers![]()
zeg nu niet dat ik ook moet PMen je heb me msn![]()
*bibber* *bibber*quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:05 schreef chas het volgende:
[..]
Het laatste, dus wees op je hoede!!
*GRIJNS*
En toch is t zoquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:06 schreef chas het volgende:
[..]
Pfffffffff... dit geloof ik dus echt niet!
Schoonmaken op de zondag! Ja daaggggg!![]()
Nee hoor.....je zit goed...bommels is gewoon een beetje vroegoud.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
volgens mij scheel ik maar een jaartje met Bommie...![]()
Of ik interpreteer zijn email adres verkeerd![]()
welke smeerlap zit er dan naar me te kijken !!!!!!!!quote:
jij loopt te showen en als er dan iemand kijkt is tie n smeerlapquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:11 schreef puntoortje het volgende:
[..]
welke smeerlap zit er dan naar me te kijken !!!!!!!!
Yammie, ik ben gek op knoflook!quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:09 schreef Jappie het volgende:
[..]
*bibber* *bibber* [afbeelding]
Ff wat knoflook zoeken...momentje he...niet weglopen...
Zeg maar gewoon:quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nee hoor.....je zit goed...bommels is gewoon een beetje vroegoud.![]()
Gewoon een leuk paars lingeriesetje uit de nieuwe pabo....hoezoquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:14 schreef chas het volgende:
[..]
Yammie, ik ben gek op knoflook!
Maar ehummmm... effe een vraagje onder ons:
Wat heb je aan eigenlijk?
aha, gevonden ....viespeuk !!!!... ik ga me cam meteen uitzetten !!!!quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:12 schreef Inodder het volgende:
[..]
jij loopt te showen en als er dan iemand kijkt is tie n smeerlap![]()
HEY DIEKSTRA! Dat is mijn openingszinquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:14 schreef chas het volgende:
[..]
Yammie, ik ben gek op knoflook!
Maar ehummmm... effe een vraagje onder ons:
Wat heb je aan eigenlijk?
Ga je aan wurgsex bij jezelf doen???????quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:15 schreef Inodder het volgende:
ik ga mezelf maar helpen geen van jullie Teasers durft toch over de brug te komen![]()
Bek houden of ik kom zo je bezem breken en je pot met meuk ompleuren!quote:
Vraag het mij dan ook een keer.....ik zit hier gvd niet voor janlul in dat veel te krappe speelgoed...quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
HEY DIEKSTRA! Dat is mijn openingszin![]()
Zeg grootbek, mag ik dat als vrouw ook eens een keertje vragen, zeg!!!!!!quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
HEY DIEKSTRA! Dat is mijn openingszin![]()
k ga m zn nek omdraaien en uitwringen dan weer wassen en terug op de haspelquote:Op zondag 15 oktober 2006 21:17 schreef chas het volgende:
[..]
Ga je aan wurgsex bij jezelf doen???????
Je kunt met mijn bezem een draai om je oren krijgen, snotneus!quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
Bek houden of ik kom zo je bezem breken en je pot met meuk ompleuren!![]()
Goedzo...bijt van je af "moppie" ...dat neerbuigende sexistische gelul hier ook altijd.quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:20 schreef chas het volgende:
[..]
Zeg grootbek, mag ik dat als vrouw ook eens een keertje vragen, zeg!!!!!!![]()
zal zo ff je auto om komen pleuren!quote:Op zondag 15 oktober 2006 21:22 schreef chas het volgende:
[..]
Je kunt met mijn bezem een draai om je oren krijgen, snotneus!![]()
whahahaha da's idd nog de enige vrouw op het forum die niet jouw hoop de grond inboordequote:Op zondag 15 oktober 2006 21:24 schreef Inodder het volgende:
t wordt tijd dat muizemeis terugkomt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |