ik klik er als n bezetenne op maar k hoor nietsquote:Op zondag 15 oktober 2006 19:29 schreef chas het volgende:
[..]
Misschien zegt dit liedje je iets? ;-)
Wasted Days & Wasted Nights
DAT IS LUCIANO! Was dus gewoon een kloon van Freddie!quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:25 schreef chas het volgende:
[..]
[afbeelding]
R.I.P
Zijn muziek blijft bestaan!
Wasted days and wasted nightsquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:05 schreef Inodder het volgende:
[..]
ik klik er als n bezetenne op maar k hoor niets![]()
linkje?![]()
okee...over 2 uur @ my place!!!!quote:
he wat .... ik snap het niet ... duurt allemaal zolang dat ik de draad kwijt raak!!!quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:10 schreef Mike1964 het volgende:
Wat gaat de boel toch traag vandaag? Was even over, maar vandaag is het dubbel pret...
Op vanochtend het 1ste uurtje na is het idd al de hele dag drama.....gelukkig maar want we zaten vandaag een beetje in de lappenmand.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:10 schreef Mike1964 het volgende:
Wat gaat de boel toch traag vandaag? Was even over, maar vandaag is het dubbel pret...
zuipschuit...quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Op vanochtend het 1ste uurtje na is het idd al de hele dag drama.....gelukkig maar want we zaten vandaag een beetje in de lappenmand.![]()
dan helpt het als ik weet waar jouw place isquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:19 schreef puntoortje het volgende:
[..]
okee...over 2 uur @ my place!!!!
cognac drinkenquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Was het maar waar...nope...er zit een beetje griep in het ventje.. [insert snottebel smiley]![]()
iemand iets te melden? Hier?quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:26 schreef Jappie het volgende:
Overigens doet FOK! het nu weer goed dus als iemand nog wat te melden heeft moet ie snel zijn
quote:
Geen idee.. ik verdun m'n cognac nietquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:29 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
![]()
Hoe was het ook weer? Cognac, beetje honing, warm water en verder?
je weet PM!quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:27 schreef teamlead het volgende:
[..]
dan helpt het als ik weet waar jouw place is
Armagnac heeft niet geholpen Japsquote:
Nope.......maar goed...maakt het wat uit ? ...het heeft er niet minder om gesmaakt.quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Armagnac heeft niet geholpen Japs![]()
Goeienavond trouwens![]()
ik F5 me een ongelukquote:
ik weet het schatquote:
Hier pik:quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:13 schreef PH52 het volgende:
[..]
Googlen - kan me zijn muziek niet voor de geest halen.
doe jij hier?quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:50 schreef chas het volgende:
[..]
Hiero echt niet, hoor!
Pappen en (alles) nat houden!![]()
hallo...ik heb hier een open buffet klaar staan... ( schele )quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:35 schreef Inodder het volgende:
heb voor de verandering fles Jagermeister dr bij gepakt oortjes schiet toch niet op met dat bier
quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:10 schreef demins het volgende:
[..]
Wasted days and wasted nights
Pom pom pom Pom pom pom
![]()
Tactische manier om te zeggen dat je in je blote reet door het huis loopt!quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:39 schreef puntoortje het volgende:
[..]
hallo...ik heb hier een open buffet klaar staan... ( schele )
ik dacht dat jij dat niet zou door vertellen !!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:41 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tactische manier om te zeggen dat je in je blote reet door het huis loopt!![]()
doen die streams van je huis het onderhand al?quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:42 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik dacht dat jij dat niet zou door vertellen !!!!!!!!!!!!!!
dat doe jij net toch ?quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:42 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik dacht dat jij dat niet zou door vertellen !!!!!!!!!!!!!!
ja ja dat zegt ze nu ph52 kon t ook nie vinden dus t zal wel niet geheel aan mij hebben gelegen maar goed ik ken mn plaatsquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:39 schreef puntoortje het volgende:
[..]
hallo...ik heb hier een open buffet klaar staan... ( schele )
jij begoooohoooon!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
gelukkig maar!quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Nope.......maar goed...maakt het wat uit ? ...het heeft er niet minder om gesmaakt.![]()
![]()
dacht dat ik je net de link stuurde !!!!!!!!!quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
doen die streams van je huis het onderhand al?
quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:46 schreef puntoortje het volgende:
[..]
dacht dat ik je net de link stuurde !!!!!!!!!
Ohw, daar gaat de rust!quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:34 schreef Inodder het volgende:
bommie alert
ik ook niet zal ook wel van voor mn tijd zijnquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
gelukkig maar!![]()
Ik ben niet intellectueel genoeg om Freddy Fender te waarderen ben ik bang![]()
Hallo heks! mag ik je in het water gooien en verbranden ?quote:
Dat...of het spreekt juist in je voordeel omdat je simpelweg niet oud genoeg bent...quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
gelukkig maar!![]()
Ik ben niet intellectueel genoeg om Freddy Fender te waarderen ben ik bang![]()
joh je wil me vieze feeks!quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:48 schreef chas het volgende:
[..]
Dat kan ik beter aan jou vragen, stalkerT!![]()
Verstop je maar vlug hier onder mn bureauquote:
idd...het is deze generatie gewoon niet gegeven !quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:49 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat...of het spreekt juist in je voordeel omdat je simpelweg niet oud genoeg bent...![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:44 schreef Inodder het volgende:
[..]
ja ja dat zegt ze nu ph52 kon t ook nie vinden dus t zal wel niet geheel aan mij hebben gelegen maar goed ik ken mn plaats
SORRY![]()
Je kunt het proberen, maar of dat jou helpt?¿ ;o)quote:Op zondag 15 oktober 2006 20:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hallo heks! mag ik je in het water gooien en verbranden ?
wat heb ik nu aan n beetje ik heb n hele fles nodigquote:Op zondag 15 oktober 2006 20:50 schreef puntoortje het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]voor idereen een beettje !!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |