het werd al stil hierzo!!!quote:
daar lijkt het wel opquote:Op zondag 15 oktober 2006 19:02 schreef Inodder het volgende:
volgens mij is ze dr ook meteen weer van tussen gegaan![]()
dan wil je niet weten wat ik eet!!!!quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:04 schreef Inodder het volgende:
je zit me gewoon express af te leiden he nu eet ik koude friet![]()
ik schrik me rot joh.....ik wis niet dat jij er ook nog was !!!quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:04 schreef PH52 het volgende:
Hé eend. Biertje ?
Kan ik wel gebruikenquote:Op zondag 15 oktober 2006 19:04 schreef PH52 het volgende:
Hé eend. Biertje ?
Liverd, je schenkt net nog een biertje voor me inquote:Op zondag 15 oktober 2006 19:08 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik schrik me rot joh.....ik wis niet dat jij er ook nog was !!!
neuhh ben nog ff ongezellig ik moet ff alles bij lezen ik heb het hele E10 gedoe gemist gisterquote:Op zondag 15 oktober 2006 19:02 schreef Inodder het volgende:
volgens mij is ze dr ook meteen weer van tussen gegaan![]()
Ik vind dat PM kut, krijg het idee dat ik nog meer misquote:
We hebben hier vannacht al afscheid van hem genomen.quote:
Googlen - kan me zijn muziek niet voor de geest halen.quote:
t is ook kut t is ja gewoon e-mailquote:Op zondag 15 oktober 2006 19:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik vind dat PM kut, krijg het idee dat ik nog meer mis
als je wat gevonden hebt laat t dan hier ook ff horenquote:Op zondag 15 oktober 2006 19:13 schreef PH52 het volgende:
[..]
Googlen - kan me zijn muziek niet voor de geest halen.
msn puntje ff dat het bier op isquote:Op zondag 15 oktober 2006 19:13 schreef Inodder het volgende:
[..]
t is ook kut t is ja gewoon e-mail
msn veel makkelijker
Daar heb ik anders ook geen goede ervaringen meequote:Op zondag 15 oktober 2006 19:13 schreef Inodder het volgende:
[..]
t is ook kut t is ja gewoon e-mail
msn veel makkelijker
Hij zal nooit meer terugkomen voor de volgende traan valt...quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:12 schreef Day het volgende:
[..]
We hebben hier vannacht al afscheid van hem genomen.![]()
hier staan er genoeg dacht ikquote:Op zondag 15 oktober 2006 19:15 schreef Inodder het volgende:
[..]
als je wat gevonden hebt laat t dan hier ook ff horen![]()
ja en 7 uur studio sportquote:Op zondag 15 oktober 2006 19:21 schreef PC eend het volgende:
Nou snap ik waarom het hier zo stil is, die mods blijven de sfeer hier maar verpesten
Oh, die is zo mooi!quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:18 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Hij zal nooit meer terugkomen voor de volgende traan valt...
Is dat een kloon van Saddamquote:Op zondag 15 oktober 2006 19:25 schreef chas het volgende:
[..]
[afbeelding]
R.I.P
Zijn muziek blijft bestaan!
alstuquote:Op zondag 15 oktober 2006 19:11 schreef Inodder het volgende:
volgens mij wordt t alleen gezellig met n hoop bier alcohol komop Puntje doe dr nog maar 1![]()
Misschien zegt dit liedje je iets? ;-)quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:24 schreef Inodder het volgende:
huh knockin on heavens door van hem! nooit van m gehoord verder
Was het niet echt danquote:Op zondag 15 oktober 2006 19:30 schreef PC eend het volgende:
Luus heeft helemaal geen perm ban, heb ik een heel verhaal voor ban lul zitten schrijven
Ben bang dat het allemaal verspilde moeite is, die titels klinken allemaal alsof ze door iemand anders zijn gezongen ?quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:29 schreef chas het volgende:
[..]
Misschien zegt dit liedje je iets? ;-)
Wasted Days & Wasted Nights
quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:36 schreef puntoortje het volgende:
BIER !!!!
Waar dan?quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:30 schreef PC eend het volgende:
Luus heeft helemaal geen perm ban, heb ik een heel verhaal voor ban lul zitten schrijven
Uhuh....ik dacht het elders op het net ook al gelezen te hebben. ...nou ja vreemd....ik zal me wel vergist hebben dan.quote:
Niet gelezen?quote:
Nou dat Talpa op de loer ligt en de macht aan luus wil gaan overdragen, klonk vrij logisch allemaal, kan gebeuren dat mensen daar intrappen natuurlijkquote:Op zondag 15 oktober 2006 19:38 schreef Jappie het volgende:
[..]
Uhuh....ik dacht het elders op het net ook al gelezen te hebben. ...nou ja vreemd....ik zal me wel vergist hebben dan.
O ja, dat verhaal.quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:39 schreef PC eend het volgende:
[..]
Niet gelezen?
Ik had hem behalve hier ook nog in FB gespammed, hoewel ik wist dat op een poging tot humor een ban staat![]()
van uitstel komt afstelquote:Op zondag 15 oktober 2006 19:45 schreef chas het volgende:
[..]
Strakjes!
Eerst nog een paar bakken koffie!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |