quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:56 schreef chas het volgende:
[..]
Ik ga effe op zoek naar een cocktailprikkertje..
Moment!
zal je suiker in je benzinetank komen bezorgen gek!quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:59 schreef chas het volgende:
[..]
Mag jij stoken in een SC?!
Schaam je en kom morgen een overheerlijk saucijzenbroodje bij mij brengen!
snel is anders !!!quote:Op zondag 15 oktober 2006 22:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
![]()
Ik weet niet of het aan jou ligt, maar het gaat langzaam hier![]()
![]()
Inderdaad, net zo zielig!quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:12 schreef versabommie het volgende:
mededeling:
Ice_rules is de E10 van dit forum!
einde mededeling
en volgens mij bekt die snachts stiekum met Jappie!quote:
daar heb je wel ff over gedaan...nog iets leuks gelezen???quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:14 schreef petraa het volgende:
Zo ben bij gelezen dusse ik kan nu heel vrolijk zeggen![]()
![]()
![]()
Goedenavond
Ben al thuis, e10 morgen!quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:12 schreef versabommie het volgende:
mededeling:
Ice_rules is de E10 van dit forum!
einde mededeling
Hallo lekker ding, wat zie je er leuk uit vanavond!quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:14 schreef petraa het volgende:
Zo ben bij gelezen dusse ik kan nu heel vrolijk zeggen![]()
![]()
![]()
Goedenavond
Tja was ook niet alleen dat hoor ik heb ook ff VIP peking express gekeken enzo. Enne nee nix bijzonders behalve dat E10 weer zijn handjes niet thuis kon houden.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:15 schreef puntoortje het volgende:
[..]
daar heb je wel ff over gedaan...nog iets leuks gelezen???
Hallo, is jij er ook weer?quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:17 schreef debuurvrouw het volgende:
hai!
heeeeeeeeeey buuf !quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:17 schreef debuurvrouw het volgende:
hai!
Ohhhhh ik heb je gemist bommie en thxx dat heb ik speciaal voor jou gedaan.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:17 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hallo lekker ding, wat zie je er leuk uit vanavond!![]()
sorry ik vergat ff me handje er voor te doen ....quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:17 schreef chas het volgende:
[..]
Hou je mond eens dicht, zeg!
Ik zie je huig!![]()
nooit weg geweest...quote:
yeps en heb de handboeien al omquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Ohhhhh ik heb je gemist bommie en thxx dat heb ik speciaal voor jou gedaan.Jij ziet er ook erg lekker uit moet ik zeggen. leuk blauw kleurtje
Geen goede opvoeding gehad zeker?quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:19 schreef puntoortje het volgende:
[..]
sorry ik vergat ff me handje er voor te doen ....![]()
en niet losmaken al smeekt ie nog zo hard...quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
yeps en heb de handboeien al om
ik heet geen rik hoor !!!quote:
vandaag gaan we ice fileren heur!quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nooit weg geweest...![]()
ff kijken hoe jullie Bommie fileren![]()
Ajuus!quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nooit weg geweest...![]()
ff kijken hoe jullie Bommie fileren![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en niet losmaken al smeekt ie nog zo hard...![]()
yeahhh je maakt me dag helemaal goed. Weet wat je zegt he, die handboeien hou je voorlopig ff om.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
yeps en heb de handboeien al om
en verlaat die nu het pand?quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
vandaag gaan we ice fileren heur!
Ice vond jou trouwens maar een raar huismokkel zei hij net!
Ga je met je handtasje meppen?quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
vandaag gaan we ice fileren heur!
Ajuus huilie!quote:
doeiiiiii sweet dreams enne handjes boven de dekensquote:
Doeiquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en verlaat die nu het pand?![]()
ik ben ook een raar huismokkel![]()
![]()
Roaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:23 schreef petraa het volgende:
[..]
yeahhh je maakt me dag helemaal goed. Weet wat je zegt he, die handboeien hou je voorlopig ff om.![]()
wil je me weg hebben ofzo?quote:
Ze mot haar plek weten!quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ajuus huilie!
Heel stoer zeggen we gaan ice bashen en dan zegt ice over skype: NAAR BED MOKKEL! en daar rent ze
Je gromt ook zo liefjes, ik ga je steeds leukerderderder vinden.quote:
Ik wel.. en ik hoop dat Ice mij snel na rent! ;-)quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ajuus huilie!
Heel stoer zeggen we gaan ice bashen en dan zegt ice over skype: NAAR BED MOKKEL! en daar rent ze
omdat je het zo lief vraagtquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:25 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Schiet eens op joh, opzouten, weg = weg!!!
Truste tot morgenquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
omdat je het zo lief vraagt![]()
maar je hebt geluk vandaag, want het is bedtijd...![]()
en ik ben niet dronken, dus vergrijpen is er niet bij. Of het moet de buurman al zijn die vergrijpt...
dag alle lieve fokkertjes
ga je weg ???... in dat geval slaap lekker buufquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
omdat je het zo lief vraagt![]()
maar je hebt geluk vandaag, want het is bedtijd...![]()
en ik ben niet dronken, dus vergrijpen is er niet bij. Of het moet de buurman al zijn die vergrijpt...
dag alle lieve fokkertjes
ja maar alleen omdat de buurman het zo lief vroegquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:31 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ga je weg ???... in dat geval slaap lekker buuf
heb ze al afgedaan ..duurde mij te lang...Heb de foto's van muizemeis er alweer bij gepaktquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:32 schreef petraa het volgende:
Ehm tis stil hier ik denk dat ik me dan toch maar gaat vergrijpen aan bommie, hij zit er zo liefjes bij met zijn handboeien om.![]()
![]()
... hihi ... hij kan geen kant op ...pak hem ...quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:32 schreef petraa het volgende:
Ehm tis stil hier ik denk dat ik me dan toch maar gaat vergrijpen aan bommie, hij zit er zo liefjes bij met zijn handboeien om.![]()
![]()
pffff jij bent er dus een van de vluggertjes. Als iets lang duurt kan je er meer van genieten hoor.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
heb ze al afgedaan ..duurde mij te lang...Heb de foto's van muizemeis er alweer bij gepakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |