ik weet niet wat jij gedronken hebt, maar het enige dat retesnel is, is een sql-errorquote:Op maandag 16 oktober 2006 17:53 schreef versabommie het volgende:
weet niet wat iteejer heeft gedaan maar toppie! Tis retesnel bij mij!
Die lamlul heeft vast en zeker zijn accu aan de servert gekoppeld.quote:Op maandag 16 oktober 2006 17:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik weet niet wat jij gedronken hebt, maar het enige dat retesnel is, is een sql-error
Weet niet hoe jij connect maar spijt me zeer het vliegt over mijn scherm!quote:Op maandag 16 oktober 2006 17:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik weet niet wat jij gedronken hebt, maar het enige dat retesnel is, is een sql-error
hehehe ff TL jennen altijd leukquote:Op maandag 16 oktober 2006 18:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Die lamlul heeft vast en zeker zijn accu aan de servert gekoppeld.![]()
maar of het nog iets gaat worden voor de live uitzending !!quote:Op maandag 16 oktober 2006 18:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
hehehe ff TL jennen altijd leukFok is zo traag al sdikke stront door een trechter...iteejer is er geloof ik wel mee bezig want het is al iets beter dan vanmiddag!
Dan kom ik wel naar jou toe, want hier doet het laden van een pagina onderhand 2 minuten!quote:Op maandag 16 oktober 2006 17:53 schreef versabommie het volgende:
weet niet wat iteejer heeft gedaan maar toppie! Tis retesnel bij mij!
Goed dat je het zegt...gordijnen zijn dicht, licht al uit en we zitten achter de bank!quote:Op maandag 16 oktober 2006 18:44 schreef chas het volgende:
[..]
Dan kom ik wel naar jou toe, want hier doet het laden van een pagina onderhand 2 minuten!![]()
en hoe kom je aan die wijsheid?quote:Op maandag 16 oktober 2006 19:36 schreef versabommie het volgende:
Gelukkig! Alle problemen op het forum nog net voor de live opgelost!![]()
nou gewoon..dat het weer soepeltjes loopt nu!quote:Op maandag 16 oktober 2006 19:38 schreef puntoortje het volgende:
[..]
en hoe kom je aan die wijsheid?
nou!quote:Op maandag 16 oktober 2006 19:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
nou gewoon..dat het weer soepeltjes loopt nu!![]()
quote:Op maandag 16 oktober 2006 18:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
hehehe ff TL jennen altijd leukFok is zo traag al sdikke stront door een trechter...iteejer is er geloof ik wel mee bezig want het is al iets beter dan vanmiddag!
Ah...nu kan ik dit bericht ook beter plaatsen: "Operation is cancelled!!; weve lost all visual contact!!"quote:Op maandag 16 oktober 2006 19:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt...gordijnen zijn dicht, licht al uit en we zitten achter de bank!![]()
Je kan geen dag zonder me, kutmodquote:
Wat kijkt iedereen boos vandaag!quote:Op maandag 16 oktober 2006 19:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou!![]()
zo soepel als dikke stront tegen een hug in de winter.![]()
wat doe jij hierquote:Op maandag 16 oktober 2006 19:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je kan geen dag zonder me, kutmod
je zei vanacht in cos dat je daar deze week niet meer uit zou komenquote:
dacht dat het mode was sinds gisterenquote:
duh met deze snelheid hou ik nog wel 10 topics gelijktijdig bijquote:Op maandag 16 oktober 2006 20:03 schreef Inodder het volgende:
[..]
je zei vanacht in cos dat je daar deze week niet meer uit zou komen![]()
ik kan ook niet zonder nicotine, maar dat wil nog niet zeggen dat dat prettig is kutuserquote:Op maandag 16 oktober 2006 19:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je kan geen dag zonder me, kutmod
You go girlquote:Op maandag 16 oktober 2006 20:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
ik kan ook niet zonder nicotine, maar dat wil nog niet zeggen dat dat prettig is kutuser
quote:
quote:
uhhh ja best welquote:Op maandag 16 oktober 2006 20:16 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
jij hebt het ook druk vandaag zie ik
ik kijk vandaag een beetje met me neusquote:
wie?quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:21 schreef Jappie het volgende:
Nee ik wil dat stomme mokkel niet meer zien.
quote:
heej oortjequote:Op maandag 16 oktober 2006 20:25 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik kijk vandaag een beetje met me neus![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
een extra groot welkom
![]()
wrom nie?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |