Ik vind um zoooooooooo lekkerrrrrrrrrrr !!!, blauw draakjequote:Op maandag 16 oktober 2006 11:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee, williams in je ava, dat is volwassen!![]()
neehee... ik lach je toe....quote:
ben ff *out* ff kid voorzien van water en brood tot latersquote:
eet smakelijk...die van mij heeft alles alweer op incl. een snoepiequote:Op maandag 16 oktober 2006 12:04 schreef petraa het volgende:
[..]
ben ff *out* ff kid voorzien van water en brood tot laters![]()
ik wil ook een snoepjequote:Op maandag 16 oktober 2006 12:09 schreef puntoortje het volgende:
[..]
eet smakelijk...die van mij heeft alles alweer op incl. een snoepie
nou dan had je mij vannacht in de weer moeten zien met me MSN...maar over FOK: snel is andersquote:Op maandag 16 oktober 2006 12:09 schreef PH52 het volgende:
Dooeeii![]()
Zeg, is FOK bij jullie ook zo traag of ligt dat aan mijn provider ? Ik word hier toch zo gortig sjaggo van![]()
kom maar halen...quote:
quote:Op maandag 16 oktober 2006 12:24 schreef versabommie het volgende:
GODVERDE!!! MIJN ACCU LEEGGETROKKEN OMDAT DIE KINDEREN EERGISTEREN ZONODIG VOORDAT ZE DE AUTO UITGINGEN NOG FF DE DVD SPELER HEBBEN AANGEZET
is al de tweede keerquote:
ben ik ff blij dat ik al die luxe niet hebquote:
quote:Op maandag 16 oktober 2006 12:50 schreef muizemeis het volgende:
Goedemiddag!!
Heb ik ff uurtje over, is het forum fok!king traag
quote:Op maandag 16 oktober 2006 12:24 schreef versabommie het volgende:
GODVERDE!!! MIJN ACCU LEEGGETROKKEN OMDAT DIE KINDEREN EERGISTEREN ZONODIG VOORDAT ZE DE AUTO UITGINGEN NOG FF DE DVD SPELER HEBBEN AANGEZET
2de pogingquote:Op maandag 16 oktober 2006 12:50 schreef muizemeis het volgende:
Goedemiddag!!
Heb ik ff uurtje over, is het forum fok!king traag
He bah, wat naar nouquote:Op maandag 16 oktober 2006 12:24 schreef versabommie het volgende:
Heb je die eerste keer toch iets verkeerd gedaanquote:
Ik was te vroegquote:Op maandag 16 oktober 2006 13:10 schreef muizemeis het volgende:
Ja!!![]()
![]()
![]()
Het is over!!![]()
![]()
![]()
We kunnen weer los gaan!!![]()
![]()
![]()
Hoi!quote:Op maandag 16 oktober 2006 13:25 schreef muizemeis het volgende:
Dis beetje jammer zeg.. had ik uurtje vrij gepland zodat ik toch nog even aan mijn latent aanwezige fok! (BB) verslaving kon toegeven...
BAH!!
Duurt zowieso te langquote:Op maandag 16 oktober 2006 13:33 schreef puntoortje het volgende:
ik ben benieuwd of dit geFOK heel de dag gaat duren!!!
yeps....maar trok de auto die mij moest opstarten bijna leeg hahahahquote:Op maandag 16 oktober 2006 13:50 schreef muizemeis het volgende:
[..]
He skatje!!
auto al weer opgeladen??![]()
Jij weet met trekken ook geen maat te houden hequote:Op maandag 16 oktober 2006 13:51 schreef versabommie het volgende:
[..]
yeps....maar trok de auto die mij moest opstarten bijna leeg hahahah
zwaaien kreng !!!!!quote:Op maandag 16 oktober 2006 14:53 schreef PH52 het volgende:
probeer al drie kwartier uit te zwaaien, dooeeii![]()
trrrraaagggg
Hoezo BB saggereinig... hier kunnen we er ook wat van zeg...quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:07 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ja, als je iets wilt weten is het niet zo moeilijk om het ff op te zoeken ipv je vraag op de eerste de beste plek neer te kwakken.. toch ...![]()
HIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII! BEEST!quote:
heej lekker dingquote:Op maandag 16 oktober 2006 15:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
HIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII! BEEST!![]()
![]()
![]()
![]()
Uiteraard! mijn dosis glady's gemist gisterenquote:Op maandag 16 oktober 2006 15:24 schreef Gladys het volgende:
[..]
heej lekker ding![]()
![]()
![]()
Zocht je me gister ?
Whahahahahaaaquote:Op maandag 16 oktober 2006 12:24 schreef versabommie het volgende:
Ik weet toevallig nu dat jij en ice de kids hebben opgestookt ...jullie komen wel!quote:
Hehehehe.. wat luisteren ze goed naar ons, he?!quote:Op maandag 16 oktober 2006 15:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik weet toevallig nu dat jij en ice de kids hebben opgestookt ...jullie komen wel!![]()
vandaag maar de schade inhalen dan hequote:Op maandag 16 oktober 2006 15:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Uiteraard! mijn dosis glady's gemist gisteren
.quote:Op maandag 16 oktober 2006 15:19 schreef Giggio het volgende:
[..]
Hoezo BB saggereinig... hier kunnen we er ook wat van zeg...![]()
duh duh... zwaar weekend gehad?
"we sein tog op de wereld om mekaar om mekaar te hellepûh nietwaar"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |