goeiemorgen jappie ... heeeel stilletjes ben ik binnen geslopen ... nu een lekkere warme bak koffie, want ik heb het koud, man!!!quote:Op maandag 16 oktober 2006 07:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mogguh oortjes...:) ...ik had je nog niet zien binnensluipen.
Het is ook koud!quote:Op maandag 16 oktober 2006 07:34 schreef puntoortje het volgende:
... nu een lekkere warme bak koffie, want ik heb het koud, man!!!
goeiemorgen bommie... ook aan de koffie!!quote:
lekker he zo'n warm bakkiequote:
er is zat gebeurt hehehequote:Op maandag 16 oktober 2006 08:19 schreef Sassefras het volgende:
Hoi goedemorgen!
er is heel wat gebeurd van het weekend of niet?
ik ga eens even kijken waar ik wat informatie vandaan kan halen!
Heb het uiteraard over BB, zie geen topic: bespreek hier uw sexlevenquote:Op maandag 16 oktober 2006 09:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mocht je weer ?![]()
Wat ben je toch ook een mazzelpik![]()
Heeft jou dat ooit eerder weerhouden ?quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
Heb het uiteraard over BB, zie geen topic: bespreek hier uw sexleven
Ook ik heb mij aan de hier geldende nettiquette te houden zoals iedere gebruiker!quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:24 schreef Jappie het volgende:
[..]
Heeft jou dat ooit eerder weerhouden ?![]()
geen ideequote:Op maandag 16 oktober 2006 09:44 schreef Giggio het volgende:
Moggûh, heb ergens gelezen over een aanvaring tussen Rik en Jeroen, waar kan ik dat teruglezen?
quote:
gaat het schatquote:
nee moet alleen steeds zo lachen als mensen hoopvol in de sc komen om over bb wat te weten te komen en dat ze dan zulke antwoorden kriijgen.quote:
ja, als je iets wilt weten is het niet zo moeilijk om het ff op te zoeken ipv je vraag op de eerste de beste plek neer te kwakken.. toch ...quote:Op maandag 16 oktober 2006 09:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
nee moet alleen steeds zo lachen als mensen hoopvol in de sc komen om over bb wat te weten te komen en dat ze dan zulke antwoorden kriijgen.
Weet iemand hoe laat het is in het BB huis ?quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:07 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ja, als je iets wilt weten is het niet zo moeilijk om het ff op te zoeken ipv je vraag op de eerste de beste plek neer te kwakken.. toch ...![]()
Tijd voor een rel denk ik !quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:07 schreef PH52 het volgende:
[..]
Weet iemand hoe laat het is in het BB huis ?
Of daarbuiten, for that matter?quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:07 schreef PH52 het volgende:
kwart voor 3quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:07 schreef PH52 het volgende:
[..]
kwart over teringkoud!quote:
2 uur tijdsverschil toch?quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:07 schreef PH52 het volgende:
[..]
Waanzinnig kutweer iddquote:Op maandag 16 oktober 2006 10:18 schreef teamlead het volgende:
* zet sneeuwschuiver aan de kant
zo.. tis winter![]()
mogguh
Allemaal leuk en aardig; maar ik heb het wetboek er nog even op nagekeken..."vloerverwarming"past niet binnen de policy..sorry gap!.quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waanzinnig kutweer iddzat vrijdag nog gewoon buiten ...en nu ....vloerverwarming aan!
In deze zeg ik fuck da roels!quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:30 schreef Jappie het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig; maar ik heb het wetboek er nog even op nagekeken..."vloerverwarming"past niet binnen de policy..sorry gap!.![]()
De stadsdeelraadbuurtbegeleider heeft er een vergadering over belegd en tis toch echt of het een of het ander heb ik net begrepen.......quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
In deze zeg ik fuck da roels!
Er is geen mod, FA of adminimeisje die mij belet de vloerverwarming op te stoken![]()
![]()
wie?quote:
HeatWavequote:Op maandag 16 oktober 2006 10:33 schreef versabommie het volgende:
In deze zeg ik fuck da roels!
Er is geen mod, FA of adminimeisje die mij belet de vloerverwarming op te stoken![]()
![]()
petraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
ERFGENAAM, ERFGENAAM!quote:
Wat? Allemaal foto's in je fobo?quote:
nee ga ik zo ff proberen fok werkt nu iets snellerderquote:Op maandag 16 oktober 2006 10:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat? Allemaal foto's in je fobo?
quote:
d'r staat gewoon een grote foto van mij heur, schele!quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:51 schreef petraa het volgende:
[..]
nee ga ik zo ff proberen fok werkt nu iets snellerder
maar bij jou vind ik ook geen foto's dus wanneer komen die van jou dan ?
Ik heb je nie op msn dus kan nie met je praten ook hoor, anders zou ik het wel doenquote:Op maandag 16 oktober 2006 10:52 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik ben gewoon weer happy omdat me msn het weer doet
![]()
( niet dat ik er iets aan heb want niemand wil met me praten !!! )
Nah dan ben ik zeker scheel want ik zie niksquote:Op maandag 16 oktober 2006 10:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
d'r staat gewoon een grote foto van mij heur, schele!
goed kijken .... het is die meneer in dat supermanpak!!quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:01 schreef petraa het volgende:
[..]
Nah dan ben ik zeker scheel want ik zie niks
Denk dat Petraa met haar linkeroog in haar rechterbroekzak kijkt!quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:06 schreef puntoortje het volgende:
[..]
goed kijken .... het is die meneer in dat supermanpak!!
Tja dan kan ik het ook, me hoofd op superwoman plakken en dan ben ik opeens superwoman. Terwijl ik in werkelijkheid gewoon petra benquote:Op maandag 16 oktober 2006 11:06 schreef puntoortje het volgende:
[..]
goed kijken .... het is die meneer in dat supermanpak!!
Nee, williams in je ava, dat is volwassen!quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:07 schreef petraa het volgende:
[..]
Tja dan kan ik het ook, me hoofd op superwoman plakken en dan ben ik opeens superwoman. Terwijl ik in werkelijkheid gewoon petra ben![]()
![]()
hihiquote:Op maandag 16 oktober 2006 11:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee, williams in je ava, dat is volwassen!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |