vandaag gaan we ice fileren heur!quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nooit weg geweest...![]()
ff kijken hoe jullie Bommie fileren![]()
Ajuus!quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:19 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nooit weg geweest...![]()
ff kijken hoe jullie Bommie fileren![]()
quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:21 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en niet losmaken al smeekt ie nog zo hard...![]()
yeahhh je maakt me dag helemaal goed. Weet wat je zegt he, die handboeien hou je voorlopig ff om.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
yeps en heb de handboeien al om
en verlaat die nu het pand?quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
vandaag gaan we ice fileren heur!
Ice vond jou trouwens maar een raar huismokkel zei hij net!
Ga je met je handtasje meppen?quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
vandaag gaan we ice fileren heur!
Ajuus huilie!quote:
doeiiiiii sweet dreams enne handjes boven de dekensquote:
Doeiquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:23 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
en verlaat die nu het pand?![]()
ik ben ook een raar huismokkel![]()
![]()
Roaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:23 schreef petraa het volgende:
[..]
yeahhh je maakt me dag helemaal goed. Weet wat je zegt he, die handboeien hou je voorlopig ff om.![]()
wil je me weg hebben ofzo?quote:
Ze mot haar plek weten!quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ajuus huilie!
Heel stoer zeggen we gaan ice bashen en dan zegt ice over skype: NAAR BED MOKKEL! en daar rent ze
Je gromt ook zo liefjes, ik ga je steeds leukerderderder vinden.quote:
Ik wel.. en ik hoop dat Ice mij snel na rent! ;-)quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ajuus huilie!
Heel stoer zeggen we gaan ice bashen en dan zegt ice over skype: NAAR BED MOKKEL! en daar rent ze
omdat je het zo lief vraagtquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:25 schreef Ice_rulez het volgende:
[..]
Schiet eens op joh, opzouten, weg = weg!!!
Truste tot morgenquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
omdat je het zo lief vraagt![]()
maar je hebt geluk vandaag, want het is bedtijd...![]()
en ik ben niet dronken, dus vergrijpen is er niet bij. Of het moet de buurman al zijn die vergrijpt...
dag alle lieve fokkertjes
ga je weg ???... in dat geval slaap lekker buufquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
omdat je het zo lief vraagt![]()
maar je hebt geluk vandaag, want het is bedtijd...![]()
en ik ben niet dronken, dus vergrijpen is er niet bij. Of het moet de buurman al zijn die vergrijpt...
dag alle lieve fokkertjes
ja maar alleen omdat de buurman het zo lief vroegquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:31 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ga je weg ???... in dat geval slaap lekker buuf
heb ze al afgedaan ..duurde mij te lang...Heb de foto's van muizemeis er alweer bij gepaktquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:32 schreef petraa het volgende:
Ehm tis stil hier ik denk dat ik me dan toch maar gaat vergrijpen aan bommie, hij zit er zo liefjes bij met zijn handboeien om.![]()
![]()
... hihi ... hij kan geen kant op ...pak hem ...quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:32 schreef petraa het volgende:
Ehm tis stil hier ik denk dat ik me dan toch maar gaat vergrijpen aan bommie, hij zit er zo liefjes bij met zijn handboeien om.![]()
![]()
pffff jij bent er dus een van de vluggertjes. Als iets lang duurt kan je er meer van genieten hoor.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
heb ze al afgedaan ..duurde mij te lang...Heb de foto's van muizemeis er alweer bij gepakt
ej, en nou niet scheten en boeren dan hèquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
heb ze al afgedaan ..duurde mij te lang...Heb de foto's van muizemeis er alweer bij gepakt
in dat geval ....veeeeel plezier ...quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja maar alleen omdat de buurman het zo lief vroeg![]()
Nee tis een man dus ongeduldig hij is alweer los.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:34 schreef puntoortje het volgende:
[..]
... hihi ... hij kan geen kant op ...pak hem ...![]()
Heej de buurman ligt op je te wachten hoor opschieten nou.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ej, en nou niet scheten en boeren dan hèdaarvoor heb je die dingen toch om? omdat te voorkomen?
![]()
m'n glaasje was is nog niet leeg...quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:35 schreef petraa het volgende:
[..]
Heej de buurman ligt op je te wachten hoor opschieten nou.![]()
![]()
Tja aan dat soort taal zie ik dus dat ik nog steeds een newbie ben.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:35 schreef puntoortje het volgende:
en toch mis ik bepaalde PMetjes !!!
BURP!quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ej, en nou niet scheten en boeren dan hèdaarvoor heb je die dingen toch om? omdat te voorkomen?
![]()
Ik doe mee (als het mag)quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:36 schreef versabommie het volgende:
zullen we gaan keten op het forum?
private messagequote:Op zondag 15 oktober 2006 23:36 schreef petraa het volgende:
[..]
Tja aan dat soort taal zie ik dus dat ik nog steeds een newbie ben.
dat envelopie boveninquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:36 schreef petraa het volgende:
[..]
Tja aan dat soort taal zie ik dus dat ik nog steeds een newbie ben.
*glaasje wijn naar binnen klokt*quote:
hoe dat zo?quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
*glaasje wijn naar binnen klokt*
de buurman is je dankbaar...![]()
snel wijn drinken is een snel in slaap gevallen buurvrouwquote:
neee...joh ...veel plezier hebben...quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:42 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
snel wijn drinken is een snel in slaap gevallen buurvrouw![]()
dusse....![]()
nu ga ik dan maar. denk ik![]()
t kan niet altijd feest zijn...quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:43 schreef puntoortje het volgende:
[..]
neee...joh ...veel plezier hebben...doei doei
Geen hoofdpijn excuus dan een snel wijn naar binnendrinken excuus.quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:43 schreef puntoortje het volgende:
[..]
neee...joh ...veel plezier hebben...doei doei
quote:Op zondag 15 oktober 2006 23:44 schreef petraa het volgende:
[..]
Geen hoofdpijn excuus dan een snel wijn naar binnendrinken excuus.![]()
Ben toch niet zo blont als ik dacht, wordt hier weer bevestigdquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:45 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jij snapt um...
![]()
nu echt weg is...![]()
hahahaquote:Op zondag 15 oktober 2006 23:47 schreef versabommie het volgende:
Attentie!
In het kader van luusje zijn spermban, kan er ook naar hartelust geslowchat worden in: http://fotoboek.fok.nl/user/puntoortje#replied
ik hang met me neus in me fobo...hahahquote:
saai zeg kunnen we niet ff de boel gaan lopen stangen hierquote:Op maandag 16 oktober 2006 00:01 schreef puntoortje het volgende:
[..]
ik hang met me neus in me fobo...hahah
moet je even in het fb vragenquote:Op maandag 16 oktober 2006 00:02 schreef petraa het volgende:
[..]
saai zeg kunnen we niet ff de boel gaan lopen stangen hier![]()
Truste ik ga ook me mandje in tot morgen allemaalquote:
quote:
Utrecht heeft gewonnenquote:
ook, maar joohanna is online!quote:
Die van die verzakkingquote:
quote:
quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:42 schreef versabommie het volgende:
Hoi mensen, ik ga mij de komende week wat meer bezig houden met de cos...mij te eenduidig en discussieloos daar!
Krabbit...check de streams, slijp de zwaarden!
hier hoeven ze toch ook niet te bakken !!!quote:Op maandag 16 oktober 2006 06:10 schreef Jappie het volgende:
Sjongejongejongejonge....jullie bakken er ook helemaal niets van als ik er niet ben he
goeiemorgen manuquote:
Mogguh oortjes...:) ...ik had je nog niet zien binnensluipen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 06:55 schreef puntoortje het volgende:
[..]
hier hoeven ze toch ook niet te bakken !!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |