abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 oktober 2006 @ 01:11:57 #1
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_42598497
De Vorige [V&A] Ervaringen is vol, hier verder

De laatste posts van het vorige topic:
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 00:19 schreef ElisaB het volgende:
045casual heeft een ban, dus kan hier nu niet meer eageren. Die ban is in principe bedoeld als aansporing om op z'n minst even te reageren. Lezen kan ie nog wel, en als ie internet heeft, kan ie een hotmailaccountje aanmaken en ons even een mailtje sturen.

Verdere correspondentie verloopt voorlopig even per mail (ook met de koper en verkoper, waaronder Dagguzz)
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 00:57 schreef schvvmert het volgende:

Ik weet niet of 't hier thuishoort maar dat regelen de Modjes wel.

Het is in V&A een stuk vertrouwder dan op allerlei anonieme verkoopsites.
Zelf heb ik hier tot nu alleen positieve ervaringen.
Wat ik wel altijd doe is even de postgeschiedenis van verkoper kijken.
Daarmee krijg je toch een beeld in hoeverre 't vertrouwd is
Fok! is een groot forum met ook 1Day users etc....
So we just called him Fred
  donderdag 12 oktober 2006 @ 11:34:18 #2
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_42605115
tvp
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_42623477
[TK/TR] 2 x Pioneer CDJ-100s Lemmen mailt mij dat hij de spelers wilt kopen voor bedrag x. Hij kan alleen niet alles in één keer betalen. Ik stel hem een paar termijnen voor en hij gaat akkoord. Hij zou mij nog mailen om een afspraak te maken om te testen en op te halen.

Vandaag mailde hij dat hij een 'beter' alternatief heeft. Jammer want we hadden gewoon een koopovereenkomst.
Hoor ik die Griekse melodie...
  donderdag 12 oktober 2006 @ 22:03:12 #4
90641 Uiteraard
mooi hè ? alles.....
pi_42624302
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 01:11 schreef FredvZ het volgende:
De Vorige [V&A] Ervaringen is vol, hier verder

De laatste posts van het vorige topic:
[..]

[..]
Op donderdag 12 oktober 2006 00:57 schreef schvvmert het volgende:

Het is in V&A een stuk vertrouwder dan op allerlei anonieme verkoopsites.
Zelf heb ik hier tot nu alleen positieve ervaringen.
ben het met schvvmert eens. op andere anonieme verkoopsites koopt en verkoopt het stroever.
Mensen reageren niet of heel langzaam.
pi_42624340
[TK] super dubbel dvd's (gesealed! en een wifi usb kaart

Marcosta Alles netjes en snel verzonden. Thnx
Light thinks it travels faster than anything, but it is wrong. No matter how fast light travels it finds the darkness has always got there first and is waiting for it.
pi_42624558
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 22:03 schreef Uiteraard het volgende:

[..]

ben het met schvvmert eens. op andere anonieme verkoopsites koopt en verkoopt het stroever.
Mensen reageren niet of heel langzaam.
het is alleen jammer dat fok! niet zoveel mensen bereikt als bijv. marktplaats. Maar prima ervaringen tot nu toe hier hoor
  donderdag 12 oktober 2006 @ 22:27:50 #7
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_42625215
Zeer goede ervaringen met Marcosta ( [TK] super dubbel dvd's (gesealed! en een wifi usb kaart ).
Snel en goed verzonden.
So we just called him Fred
pi_42626907
Prima ervaring met Snever
Next time there won't be a next time.
pi_42628409
Prima ervaring met Rutger1983 .
Videokaart van hem gekocht, prima verpakt en werkt nog uitstekend in mijn server

Zeker een user om vaker zaken mee te doen!
pi_42652789
Slechte ervaring met Muckster:

hier heb ik een paar spellen van hem gekocht. Hij kreeg al een keer opmerkingen over spullen die vies waren. Één van de spellen doet het niet en is smerig op de printplaat. Hij zou het geld terugboeken mailde hij maar ik heb sindsdien niets meer van hem gehoord, ook na herhaling van mijn kant.

Geen stijl dus.
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 12:33:38 #11
40432 SpookY22
I Stack #FAIL
pi_42667947
Slechte ervaring tot nu toe met Wrinex in [TK] Paar NES-spellen oa Mario/Duckhunt Overeengekomen met betaling en verzending, inmiddels 3 weken geleden geld al over gemaakt, meerdere malen gemaild nog maar hoor niets of zie niets terug en ik zie ook geen game verschijnen.
ICT'er, Gamer, Social, Loveable, Huggable, Computer-Fixer, Limited Edition Geek, Good Laugh and a good friend if you need it.
X360 Gamertag: SpoekGTi ; Twitter: @ SpoekGTi #WoWPlayer
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 12:37:56 #12
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_42668024
quote:
Op vrijdag 13 oktober 2006 20:29 schreef MK1GTI het volgende:
Slechte ervaring met Muckster:

hier heb ik een paar spellen van hem gekocht. Hij kreeg al een keer opmerkingen over spullen die vies waren. Één van de spellen doet het niet en is smerig op de printplaat. Hij zou het geld terugboeken mailde hij maar ik heb sindsdien niets meer van hem gehoord, ook na herhaling van mijn kant.

Geen stijl dus.
Hij vermeld hier een site waar ie ook zijn handel heeft:

http://forum.gamer.nl/showthread.php?t=70252

Op FoK is ie al tijden niet geweest, maar op dat gamersforum vandaag nog. Misschien moet je je daar een aanmelden en dar in zijn eigen advertenite of in andere posts aldaar even spammen.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 16:28:00 #13
65960 sanger
pi_42672985
Goede ervaring met Maestro1980. Kocht een wekker van hem. Snelle afhandeling en ziet er allemaal als nieuw uit
pi_42675366
Net een deal gedaan met AQuila360, perfect

38 euro overgemaakt, 5 minuten later kreeg ik de code voor een jaar Gold, en het werkt perfect, sta nu geregistreerd tot 11/2007
pi_42698430
Een hele goed deal gesloten met Schvvmert. Hij heeft buiten fok! om een hele mooie en super snelle pc voor mij gebouwd voor een niet al te groot bedrag. Meneer kwam hem zelfs brengen en heeft een paar dingen uitgelegd over de pc en een bakje koffie gedronken. Hele goede zaken dus en compleet te vertrouwen.

Hulde voor deze user
pi_42709081
quote:
Op zondag 15 oktober 2006 15:40 schreef Snever het volgende:
Een hele goed deal gesloten met Schvvmert. Hij heeft buiten fok! om een hele mooie en super snelle pc voor mij gebouwd voor een niet al te groot bedrag. Meneer kwam hem zelfs brengen en heeft een paar dingen uitgelegd over de pc en een bakje koffie gedronken. Hele goede zaken dus en compleet te vertrouwen.

Hulde voor deze user
Het ging niet helemaal buiten Fok om. Het was naar aanleiding van je topic in DIG.

Maar prima afspraken te maken met Snever. Betrouwbaar en vriendelijk.
  maandag 16 oktober 2006 @ 14:55:49 #17
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_42720708
Goede ervaring met de verkoper "Nudie" van: [TK][KiSS DP-500] - DiVX/XviD/DVD Speler met NetwerkAdapter!

snel en netjes afgehandeld, zoals ik het mag zien
  maandag 16 oktober 2006 @ 15:01:29 #18
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_42720821
En nog eentje:

uit topic [TK] Videokaart e.d.

goede ervaringen met Mark_Boelen en kokos. Hebben beiden snel geld overgemaakt, zodat ik het ook snel op de post heb gedaan
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 16 oktober 2006 @ 20:04:11 #19
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_42723139
Top ervaring met Knekwurst: [TK] PS2 / NGC / N64 / NES games
Ging om Mario Kart 64.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  maandag 16 oktober 2006 @ 22:25:59 #20
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_42725816
B. is een bikkel. Dat wisten we allemaal dan wel, maar Kameo lag vandaag gewoon netjes op de mat. Ohja, hij heet tegenwoordig natuurlijk Atuniel. Ach, dat nemen we maar voor lief

Helemaal top dus
pi_42730820
[TK] veel DVD's (ongeveer 90 stuks)

Hari-Bo wou zo'n 3 weken geleden de Neverending Story DVD kopen voor 7euro incl. verzenden
We hebben elkaars gegevens uitgewisseld, dus zijn adres en mijn rekening nummer maar daarna vertikt hij het om nog te reageren

zeer triest....
pi_42733458
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 18:04 schreef Saekerhett het volgende:
Net een deal gedaan met AQuila360, perfect

38 euro overgemaakt, 5 minuten later kreeg ik de code voor een jaar Gold, en het werkt perfect, sta nu geregistreerd tot 11/2007
me too....prima deal
pi_42749028
Goeie deal met EdvandeBerg. Werd bijna dagelijks gespamt met updates over de verzending en dergelijke. Prima afhandeling en met deze user kan je goede zaken doen.

Na een beetje een trage eerste reactie de MX1000 gekocht van Patrick_Kluivert. Verder een prima deal, verzekerd verstuurd en perfect inpakwerk.

Gaat lekker hier.

[ Bericht 1% gewijzigd door Eric82 op 19-10-2006 09:43:33 ]
Next time there won't be a next time.
pi_42756744
Weer eens goede ervaring hier: deze keer met:

thaduck in [TK] Opruiming!! Nintendo spullen + iMac + UPS
en met Iced_Lips in [TK] Diverse DVD's

Personen om vaker zaken mee te doen.
pi_42780596
Goede ervaring met de user Bealeo. Ik heb zijn wlan netwerkkaart uit dit topic [TK] PC Spul : Linksys WMP54G, Maxtor 300GB, 2 x 512MB...... gekocht. Perfecte afhandeling en goed verpakt
  donderdag 19 oktober 2006 @ 08:48:07 #26
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_42795979
Zeer goede ervaring met Marcosta, snelle verzender, concreet en duidelijk.

[TK] super dubbel dvd's (gesealed! en een wifi usb kaart
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_42797317
Goede ervaring met Thaduck
[TK] Opruiming!! Nintendo spullen + iMac + UPS

Dezelfde dag nog verstuurd en goed verpakt en compleet thuis gekregen.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_42819863
Ik heb de 2 x 512 MB geheugen van Bealeo gekocht en ik ben zéér tevreden over de afhandeling:

1. Het E-mailcontact verliep erg vlot en soepel.
2. Het geheugen was uitstekend goed verpakt in antistatisch zakje in een DVD-hoes en opvul-schuim.

Ook na ontvangst nog even contact gehad om aan te geven dat het goed werkte en kreeg binnen een kwartier antwoord.

Kortom... Zeer tevreden over Bealeo
pi_42823953
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 22:28 schreef Papabear het volgende:
Ik heb de 2 x 512 MB geheugen van Bealeo gekocht en ik ben zéér tevreden over de afhandeling:

1. Het E-mailcontact verliep erg vlot en soepel.
2. Het geheugen was uitstekend goed verpakt in antistatisch zakje in een DVD-hoes en opvul-schuim.

Ook na ontvangst nog even contact gehad om aan te geven dat het goed werkte en kreeg binnen een kwartier antwoord.

Kortom... Zeer tevreden over Bealeo
Bedankt en tot de volgende keer

Veel plezier met je aankoop
pi_42828645
Slechte ervaringen met: CannaTime en JoPiDo

Van CannaTime een W810i voor een vriend van me gekocht welke achteraf een simlock bleek te hebben en de datakabel en headset ontbrak. Na vele mails nog geen datakabel, headset of de beloofde 15 euro voor unlock ontvangen, en reacties komen er ook al enkele weken niet meer!

Van JoPiDo een W800i voor eigen gebruik gekocht waar een headset ontbrak.. ook deze is nooit meer gekomen evenals reacties op mails waar hij blijft.
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 13:53:45 #31
65960 sanger
pi_42834315
Tot nu toe slechte deal gedaan met kokos. Ik kocht in dit topic een SE K750i. Alles leek goed te gaan totdat ik het pakketje openmaakte. Er staat in het topic dat het over nieuwstaat gaat. Dat de doos alleen open is geweest om te controleren of er een sim/lock op zat.

Toen de doos binnenkwam was meteen duidelijk dat dit niet het gewal was. De snoeren e.d waren er gewoon ingepropt (foto van), de bubbeltjesfolie was gescheurd (foto van). De headset en batterij waren duidelijk 2dehands (krassen, beschadigingen en deukjes in de batterij ook op foto alleen helaas niet al te duidelijk). Ik heb toch getest of alles werkte. De accu is echter na opgeladen te zijn geweest binnen 5 minuten leeg (meerdere keren getest) en de headset werkt maar aan 1 kant (ook meerdere keren getest).

Ik heb in het topic greageerd, en de verkoper een e-mail gestuurd. Ik heb echter nog geen reactie gehad, zowel niet op de mail als in het topic. Ik heb aan zijn postgeschiedenis wel gezien dat de verkoper gisteren nog online is geweest en heeft gereageerd in een topic op Fok!.

Verder heb ik thuis zijn adres (van het pakje) en dmv dit adres het telefoonnummer gevonden. Ik heb zowel een vast als mobiel nummer alleen is dit waarschijnlijk van zijn ouders. Wat kan ik nu het beste doen?

Ik heb hierover overigens ook al dit topic geopend.

Extra lullig omdat ik het als cadeua kocht en nu met lege handen aan moet komen
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 14:57:50 #32
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_42836266
Luc_Nilis en Sanger; mail me even (met linkjes en de gegevens die je van de gebruikers hebt), dan ga ik ermee aan de slag.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 18:04:05 #33
619 pierce
We hebben een P.....
pi_42841677
Goede ervaringen met ThE-BaKeR en plus20 als verkoper(het geld was snel binnen ) van [TK] computer hardware opruiming

Eveneens snel geld ontvangen van schvvmert in topic [TK] Diverse PC100, PC133 en ECC EDO geheugenmodules .

De spullen heb ik vandaag ter verzending aangeboden op het postkantoor.
De trackingnummers zijn inmiddels bekend bij de kopers.

Veel plezier met het spulleke en ik hoop dat jullie ook tevreden zijn!
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 01:07:19 #34
122506 nogal
hoi, alles goed?
pi_42854285
Goede ervaring met Luc_Nilis

Vanmiddag zijn Sony Ericsson w900i gekocht, had met hem afgesproken op het
station van Helmond (ik haalde enkel telkens Helmond en Haarlem door de war dus zat
haast in de verkeerde trein ) Gelukkig ging het goed. Kreeg nog een smsje dat
hij in een zilvere wagen zat, hij kwam er enkel naderhand achter dat er nog 2 of 3 zilvere
autos stonden Maar dat ging verder helemaal goed. De afspraak was ook snel gemaakt, gewoon
een goede deal en een betrouwbaar persoon!

[TK] W900i van SE
pi_42859122
Uiteraard heb ik ook erg goede ervaringen met bovenstaande heer: nogal
Alles prima verlopen en eigenlijk hetzelfde zoals hierboven ook al wordt beschreven.. vriendelijk mannetje.. voor herhaling vatbaar

ps: ElisaB.. Nadat Snever zich heeft gemengd in het topic is er van beide personen van de slechte ervaringen post een reactie/belofte tot zending/betaling gekomen dus dat moet ik nog even afwachten. Ik zal je op de hoogte houden bij afronding! Merci!
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 12:03:06 #36
33954 ElisaB
pi_42859408
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 11:50 schreef Luc_Nilis het volgende:
ps: ElisaB. Ik zal je op de hoogte houden bij afronding! Merci!
Ok
pi_42864701
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 18:04 schreef pierce het volgende:

Eveneens snel geld ontvangen van schvvmert in topic [TK] Diverse PC100, PC133 en ECC EDO geheugenmodules .

De spullen heb ik vandaag ter verzending aangeboden op het postkantoor.
En snel binnen dus voor pierce [TK] Diverse PC100, PC133 en ECC EDO geheugenmodules
pi_42874263
Is er niet zoiets als een zwarte lijst met gebruikers waar een of meerdere malen over geklaagd is?
Dit topic is namelijk wel handig, maar ik ga niet elk vorig topic nazoeken of toevallig de handelaar in het verleden afspraken niet is nagekomen of troep heeft geleverd.

Ook zou het wel leuk zijn als er een soort whitelist kan komen met gebruikers waar men wel positieve ervaringen heeft.

Zodoende kan iedereen snel en makkelijk zien of de gebruiker al dan niet te vertrouwen is.

Is het een idee om zo'n white/blacklist bij te houden?
pi_42875277
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 23:02 schreef Werewolf het volgende:

Is het een idee om zo'n white/blacklist bij te houden?
Dat is een prima idee. Doe ik altijd al door gewoon even de posthistorie te bekijken.

Er is geen beginnen aan om dat bij te houden voor alle users en kloons
pi_42880772
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 23:40 schreef schvvmert het volgende:

Er is geen beginnen aan om dat bij te houden voor alle users en kloons
Een blacklist is natuurlijk lastiger dan een whitelist.
Mensen kunnen namelijk ook door overmacht geen goede transactie kunnen doen. Om deze personen gelijk te veroordelen tot de blacklist is misschien ook niet altijd even eerlijk.

Een whitelist daarentegen is makkelijker aan te leggen volgens mij. Er zijn zat mensen die ik vaak voorbij zie komen in deze topics en die er om bekend staan snel te betalen en/of kwaliteit te leveren.
Met zo'n whitelist kunnen V&A newbies en users die niet vaak handelen in een oogopslag zien of de user met wie ze zaken doen betrouwbaar is.
  zondag 22 oktober 2006 @ 12:59:45 #41
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_42882548
Goede deal gemaakt met modje FJD in [TK] AMD 3500+ (venice) S939 (Boxed)

Donderdag verstuurd, vrijdag binnen, draait top!
  zondag 22 oktober 2006 @ 21:41:44 #42
33954 ElisaB
pi_42900258
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 11:31 schreef Werewolf het volgende:
Een blacklist is natuurlijk lastiger dan een whitelist.
Mensen kunnen namelijk ook door overmacht geen goede transactie kunnen doen. Om deze personen gelijk te veroordelen tot de blacklist is misschien ook niet altijd even eerlijk.

Een whitelist daarentegen is makkelijker aan te leggen volgens mij. Er zijn zat mensen die ik vaak voorbij zie komen in deze topics en die er om bekend staan snel te betalen en/of kwaliteit te leveren.
Met zo'n whitelist kunnen V&A newbies en users die niet vaak handelen in een oogopslag zien of de user met wie ze zaken doen betrouwbaar is.
Het idee is goed en ook al verschillende keren geprobeerd. Echter, ook al even vaak is het weer gestrand. Het is enorm arbeidsintensief (veel werk om bij te houden) en bovendien stelt het uiteindelijk niet veel voor: wie een deal echt helemaal verkloot, die doet dat meestal maar een keer. Gebeurt het vaker, of is het écht opzet, dan krijgt de persoon in kwestie een V&A ban. En niets of niemand staat zo iemand in de weg om een kloontje aan te maken eb weer opnieuw te beginnen.

Dus lijkt het verstandiger gewoon goed op jezelf te passen, iemands postgeschiedenis na te kijken en verder je gezonde verstand te gebruiken
pi_42901773
Maak je eigen whitelist

Pas geleden zag ik bij iemand in z'n OP een rij links naar topics met goede ervaringen: als je graag wil dat mensen zien dat je ok bent kan je dit ook doen (links naar vorige topics en links naar iemands bericht in Ervaringen topic)
  zondag 22 oktober 2006 @ 22:29:13 #44
33954 ElisaB
pi_42902095
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 22:20 schreef TSPO het volgende:
Maak je eigen whitelist

Pas geleden zag ik bij iemand in z'n OP een rij links naar topics met goede ervaringen: als je graag wil dat mensen zien dat je ok bent kan je dit ook doen (links naar vorige topics en links naar iemands bericht in Ervaringen topic)
Prima idee
pi_42905605
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 21:41 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Het idee is goed en ook al verschillende keren geprobeerd. Echter, ook al even vaak is het weer gestrand. Het is enorm arbeidsintensief (veel werk om bij te houden) en bovendien stelt het uiteindelijk niet veel voor: wie een deal echt helemaal verkloot, die doet dat meestal maar een keer. Gebeurt het vaker, of is het écht opzet, dan krijgt de persoon in kwestie een V&A ban. En niets of niemand staat zo iemand in de weg om een kloontje aan te maken eb weer opnieuw te beginnen.

Dus lijkt het verstandiger gewoon goed op jezelf te passen, iemands postgeschiedenis na te kijken en verder je gezonde verstand te gebruiken
Door de structuur van Fok krijg je dan Topics die ook steeds dichtgaan. En idd zoals je in de laatste zin duidelijk maakt is de controle op dit forum vele malen groter dan op een anonieme verkoopsite.
Een kloon die zich 5 minuten voor plaatsen heeft geregged, bekijk ik met de nodige scepsis.
Niet dat ik dan gelijk ga posten in dat topic, daar zijn al genoeg andere Fokkers voor.
pi_42905943
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 12:33 schreef SpookY22 het volgende:
Slechte ervaring tot nu toe met Wrinex in [TK] Paar NES-spellen oa Mario/Duckhunt Overeengekomen met betaling en verzending, inmiddels 3 weken geleden geld al over gemaakt, meerdere malen gemaild nog maar hoor niets of zie niets terug en ik zie ook geen game verschijnen.
Dat is een kwalijke zaak. Is er inmiddels al voortgang?
  maandag 23 oktober 2006 @ 09:23:29 #47
40432 SpookY22
I Stack #FAIL
pi_42910273
Nope.....nog steeds niets ontvangen, wel liev dat er modjes actie aan het ondernemen zijn
ICT'er, Gamer, Social, Loveable, Huggable, Computer-Fixer, Limited Edition Geek, Good Laugh and a good friend if you need it.
  maandag 23 oktober 2006 @ 10:44:26 #48
33954 ElisaB
pi_42911602
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 09:23 schreef SpookY22 het volgende:
Nope.....nog steeds niets ontvangen, wel liev dat er modjes actie aan het ondernemen zijn
Mail je me even als je iets hoort?

Thnx
  maandag 23 oktober 2006 @ 10:48:15 #49
40432 SpookY22
I Stack #FAIL
pi_42911702
Doe ik thnx iig
  woensdag 25 oktober 2006 @ 11:20:31 #50
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_42915765
Goeie ervaring met Brammie1.

Met Neverwinter Nights ben ik inmiddels bezig, de installatie is vlekkeloos verlopen.
Aan mijn andere aankoop ben ik nog niet begonnen, maar ook daarvan zien de cd's er werkelijk onberispelijk uit en lijken de verpakking & boekjes wel nooit gebruikt te zijn.
Bovendien was het mailcontact snel en prettig en dus kan ik alleen maar concluderen dat TS een prima trader is.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 11:24:55 #51
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_42915942
Goeie ervaring met afraidtech.

Binnen enkele dagen na betaling had ik m'n dvd binnen, sneller kan simpelweg niet, lijkt me.
Ik ga de film vanavond bekijken, ik verwacht geen problemen want het schijfje zag er prima uit.
voor afraidtech.
  woensdag 25 oktober 2006 @ 11:52:41 #52
65960 sanger
pi_42916841
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 14:57 schreef ElisaB het volgende:
Luc_Nilis en Sanger; mail me even (met linkjes en de gegevens die je van de gebruikers hebt), dan ga ik ermee aan de slag.
Mede dankzij tussenkomst van ElisaB is het geld teruggestort en gisteren de telefoon teruggestuurt.

ElisaB
pi_42928901
Prima deal gehad met aQuila360. Geen problemen en alles ging zoals het moet!
Altijd top!
pi_42930893
Zelfde voor kriele, de DVD box was in perfecte staat zeer goed ingepakt en snel afgehandeld!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_42938569
Goede ervaringen met qltel!
Zocht een oude hardeschijf en qltel wou mij deze gratis leveren!
Super verpakt in schuim en een oude videohoes!

qltel Bedankt!
  donderdag 26 oktober 2006 @ 09:45:06 #56
12079 koele
The Koeler, the better
pi_42945133
ff iets anders... dat gratis versturen... is die actie afgelopen...?
pi_42945168
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 09:45 schreef koele het volgende:
ff iets anders... dat gratis versturen... is die actie afgelopen...?
Als het goed is al heel lang geleden.
  donderdag 26 oktober 2006 @ 10:34:18 #58
12079 koele
The Koeler, the better
pi_42946060
quote:
Op donderdag 26 oktober 2006 09:48 schreef Snever het volgende:

[..]

Als het goed is al heel lang geleden.
helaasch.... tnx
  vrijdag 27 oktober 2006 @ 08:50:23 #59
619 pierce
We hebben een P.....
pi_42976376
Goede ervaring met Moeizaam in topic [TK] Diverse computerspullen Deel1

Adaptec 1210sa kaart gekocht, zat idd nog nieuw in doos incl plastic!

Bedankt!
pi_42986631
Goede ervaring met maestro1980
Snel tot 'n overeenkomst gekomen, had het geld overgemaakt en twee dagen later (vandaag) de cd ontvangen. Goed verpakt, snel gedaan allemaal, super!
pi_42991234
Goede ervaring met JWire.
[TK] compaq deskpro p3 733mhz 320 mb ram
pi_43000200
Zou er een modje de moeite willen nemen om mij te helpen met Muckness? (zie pg 1) Na belofte het geld terug te storten laat hij gewoon niets meer horen en da's serieus geen stijl.
pi_43001278
Aan alle mensen die zich opgelicht voelen of denken dat te zijn lees dan verder

hier wilde ik dus idd neerzetten - > sorry elisaB

Ik wil me nergens mee bemoeien ( doe ik lekker wel ) maar dit is mij dus een hele tijd terug ook eens overkomen
mijn advies ga naar de politie en doe aangifte ( ja dit is tegenwordig een aangifte laat je niet afschepen dat het een civiele zaak is !!! )
neem alles wat je van die gast hebt mee kopie's, mail-wisselingen ,adressen ,bankrekeningen, bevestigingen de hele mikmak Ook raad ik jullie aan om dit te vermelden op http://www.internetoplichting.nl deze gasten weten waar ze mee bezig zijn.ook is het zo hoe meer aangiftes des te sneller werkt de politie ermee

ow en aan 045casual en de rest van de oplichters -> er komt een dag dan overkomt het jezelf en dan voel je pas wat je de andere aan hebt gedaan ( mits je mens bent he )

dan nog effe erop terug komende aangaande een white-list
Dat werkt alleen als mensen ook een positieve reactie of uberhaubt een reaktie geven betreffende afhandelingen met aangekochte spullen
Ik bvb heb al voldoende verkocht via fok! hierzo maar nog geen 1 die er iets over heeft gezegt werkt dan natuurlijk ook wel tegen vind ik
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 01:08:16 #64
33954 ElisaB
pi_43001314
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 01:06 schreef GalaxyMan het volgende:
NP hoor
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 01:08:50 #65
33954 ElisaB
pi_43001326
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 00:21 schreef MK1GTI het volgende:
Zou er een modje de moeite willen nemen om mij te helpen met Muckness? (zie pg 1) Na belofte het geld terug te storten laat hij gewoon niets meer horen en da's serieus geen stijl.
Stuur even een mailtje met alle gegevens en linkjes, dan kunnen we ermee aan de slag
pi_43006323
3 maanden geleden van ArnhemCasual zijn D800 overgenomen voor een vriend van me. Echter zat hier de datakabel niet bij.
Na herhaald vragen geen reactie, ElisaB een mailtje gestuurd, en nu 2 weken na de inspanningen van ElisaB alsnog de headset gekregen

Goede ervaring met H-Blast [TK] Samsung D600
D600 goed verpakt, in goede staat verkerend, en erg snel ontvangen
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 16:58:06 #67
127158 MisterTata
Ja, tuurlijk..jij hebt gelijk.
pi_43012160
Goede ervaring met midje.

Snel mailcontact en 1 dag na overmaken lagen de dvd's in goede staat en in bubbeltjesenvelope op de spreekwoordelijke deurmat .
Er zijn drie soorten mensen; mensen die wel kunnen tellen en mensen die niet kunnen tellen.
  maandag 30 oktober 2006 @ 18:30:16 #68
51390 Dagguzz
Computer says no...
pi_43074431
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 01:06 schreef GalaxyMan het volgende:
Aan alle mensen die zich opgelicht voelen of denken dat te zijn lees dan verder

Ik wil me nergens mee bemoeien ( doe ik lekker wel ) maar dit is mij dus een hele tijd terug ook eens overkomen
mijn advies ga naar de politie en doe aangifte ( ja dit is tegenwordig een aangifte laat je niet afschepen dat het een civiele zaak is !!! )
neem alles wat je van die gast hebt mee kopie's, mail-wisselingen ,adressen ,bankrekeningen, bevestigingen de hele mikmak Ook raad ik jullie aan om dit te vermelden op http://www.internetoplichting.nl deze gasten weten waar ze mee bezig zijn.ook is het zo hoe meer aangiftes des te sneller werkt de politie ermee

ow en aan 045casual en de rest van de oplichters -> er komt een dag dan overkomt het jezelf en dan voel je pas wat je de andere aan hebt gedaan ( mits je mens bent he )

dan nog effe erop terug komende aangaande een white-list
Dat werkt alleen als mensen ook een positieve reactie of uberhaubt een reaktie geven betreffende afhandelingen met aangekochte spullen
Ik bvb heb al voldoende verkocht via fok! hierzo maar nog geen 1 die er iets over heeft gezegt werkt dan natuurlijk ook wel tegen vind ik
Bedankt voor de tips Ik heb nog steeds mijn geld niet binnen van 045casual. Het wordt dus tijd voor actie, thnx
Schudden voor gebruik
pi_43088636
Goede ervaring met Webcrowler! [TK] Computer meubel Meubeltje na afspraak opgehaald. Keurig ontvangst en zeer netjes afgehandeld. complimentje mijnerzijds!
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 14:03:57 #70
71048 Tokay
makes your day!
pi_43100407
Mijn allereerste koopervaring in [V&A] was gelukkig meteen een heel goede ervaring:

[TK] muziek/concert dvd's

Met user Icemen is het heel goed zaken doen.

De muziek-DVD die ik van Icemen kocht bleek in onberispelijke staat, en is door hem keurig (in een bubbeltjesenveloppe) en snel (nog voor het bedrag op zijn rekening is bijgeschreven!) naar mij opgestuurd.

Hulde!
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 17:06:54 #71
138948 Icemen
Cold as Ice
pi_43106951
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 14:03 schreef Tokay het volgende:
Mijn allereerste koopervaring in [V&A] was gelukkig meteen een heel goede ervaring:

[TK] muziek/concert dvd's

Met user Icemen is het heel goed zaken doen.

De muziek-DVD die ik van Icemen kocht bleek in onberispelijke staat, en is door hem keurig (in een bubbeltjesenveloppe) en snel (nog voor het bedrag op zijn rekening is bijgeschreven!) naar mij opgestuurd.

Hulde!
en zo hoort het ook. Beide weer tevreden
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 18:11:24 #72
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_43109183
[TK] King Kong official game - PC DVD-Rom is heel goed gegaan met Borjoyzee

Had spul eerst opgestuurd en meteen bij ontvangst heeft hij geld overgemaakt. Goede communicatie enzo.
Confidence through competence
  woensdag 1 november 2006 @ 18:39:06 #74
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_43145722
[TK] Div. PC spellen.

Even een melding maken van een keurige en vlotte afhandeling van de verkoper.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
pi_43194702
Goede koop gedaan bij: emagi [TK] 2 maal kingston Kvr667d2n5/1g en 2 maal Kvr667d2n5/512

Nogal nieuwe user dus ben 't zelf gaan ophalen, na duidelijk en snel mailcontact was een afspraak prima geregeld.

Geheugen werkt perfect.
pi_43196280
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 02:01 schreef schvvmert het volgende:

Goede koop gedaan bij: emagi [TK] 2 maal kingston Kvr667d2n5/1g en 2 maal Kvr667d2n5/512

Nogal nieuwe user dus ben 't zelf gaan ophalen, na duidelijk en snel mailcontact was een afspraak prima geregeld.

Geheugen werkt perfect.
Dank je voor het in vertrouwen nemen van een begin user.
  vrijdag 3 november 2006 @ 11:52:57 #77
40432 SpookY22
I Stack #FAIL
pi_43200531
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 12:33 schreef SpookY22 het volgende:
Even een update en aanpassing:

Minder goede ervaring met Wrinex in [TK] Paar NES-spellen oa Mario/Duckhunt communicatie is minimaal, en ook afspraken worden slecht doorgevoerd. Uiteindelijk gisteren mijn spel gehad met denk ik als compensatie een 2de game er bij ingesloten. Het was verder wel goed ingepakt en verstuurd. Alleen blijf ik het jammer vinden van het niet reageren op mails van mijn kant, of uberhaupt op het forum.

In ieder geval wil ik de mods in het speciale geval ElisaB bedanken voor de bemiddeling
  vrijdag 3 november 2006 @ 14:25:04 #78
122506 nogal
hoi, alles goed?
pi_43204863
En weer een goede evaring erbij dit keer met EdvandeBerg
ik had mijn geheugenkaartje aan hem verkocht. Duidelijke mailwisseling en alles is goed verlopen!

[TR] Memory Stick Micro (M2) voor Memory Stick Duo
  vrijdag 3 november 2006 @ 14:46:44 #79
33954 ElisaB
pi_43205469
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 11:52 schreef SpookY22 het volgende:
In ieder geval wil ik de mods in het speciale geval ElisaB bedanken voor de bemiddeling
En heel graag gedaan
pi_43214498
Van Drakire de Microsoft office Small Buisness edition 2003 Oem NL gekocht.
Bieden, accepteren, mailtje, betaling en daarna netjes de postbode die het netjes door de brievenbus gooide.
Kortom, een goede ervaring met Drakire

Hij verkoopt meer spullen in het topic, dus handig om te weten dat ie zijn afspraken ook na komt.
  zaterdag 4 november 2006 @ 01:46:54 #81
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_43223896
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 14:25 schreef nogal het volgende:
En weer een goede evaring erbij dit keer met EdvandeBerg
ik had mijn geheugenkaartje aan hem verkocht. Duidelijke mailwisseling en alles is goed verlopen!

[TR] Memory Stick Micro (M2) voor Memory Stick Duo
Zelfde prima ervaring met nogal!
pi_43240994
Prima deal met TSPO gehad.
pi_43325273
Dit topic: [TK] Diverse (horror) dvd's

Goeie ervaringen met TS (ThuleWulf)
Ik zat op dat moment midden in een verhuizing, maar wou die DVD's op dat moment ook kopen. Ik had het verkeerde adres opgegeven, maar toch heeft TS alle moeite gedaan om te zorgen dat het pakket alsnog (goed verpakt!!!) aankwam. Was ik echt heel erg blij mee. Terwijl hij al lang zijn geld had.

Beetje laat, maar ik was dit hele topic vergeten, en hij verdient het.
pi_43337417
Ik heb slechte ervaringen met Ricepuppet.

Na een slechte start in [TK] IKEA TV meubel - STORMARK hebben we contact gehad via de mail. Afgesproken dat ik het meubeltje dinsdag of woensdag zou komen halen.

Volgens haar heb ik niet snel genoeg gebeld om het exact af te spreken en heeft ze het gewoon zonder iets te laten weten aan een ander verkocht.
  dinsdag 7 november 2006 @ 23:03:30 #85
138903 Lookbehind
That's all you have to do
pi_43343669
Goede ervaring met schvvmert bij [TK] AMD64 3200+ Upgradeset op Abit KV8-Pro met 1 gig DDR
Snelle mailwisseling en na betaling werd het meteen opgestuurd zodat ik het de volgende dag binnen had.
M'n complimenten.
You can see my personality being reflected in this post: 1 part Intelligence and 3 parts Awesomeness.
pi_43345145
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 23:03 schreef Lookbehind het volgende:
Goede ervaring met schvvmert bij [TK] AMD64 3200+ Upgradeset op Abit KV8-Pro met 1 gig DDR
Snelle mailwisseling en na betaling werd het meteen opgestuurd zodat ik het de volgende dag binnen had.
M'n complimenten.
Ook de betaling was supersnel en dan kan 't vlot geregeld zijn.
  woensdag 8 november 2006 @ 12:04:05 #87
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_43354027
Goede ervaring met Bealeo in [TK] Computer spul maandag betaald en werd zojuist uit mijn bed gebeld door de postbode....
pi_43359329
quote:
Op dinsdag 7 november 2006 20:48 schreef Conflict het volgende:
Ik heb slechte ervaringen met Ricepuppet.

Na een slechte start in [TK] IKEA TV meubel - STORMARK hebben we contact gehad via de mail. Afgesproken dat ik het meubeltje dinsdag of woensdag zou komen halen.

Volgens haar heb ik niet snel genoeg gebeld om het exact af te spreken en heeft ze het gewoon zonder iets te laten weten aan een ander verkocht.
Ten eerste, ik ben een hem. Ten tweede, we hebben niks afgesproken. Het meubel was onder voorbehoud aan jou verkocht. Ik heb je direct gemail'ed. Ik kreeg een aantal dagen geen antwoord. Als er dan iemand anders hem direct wilt ophalen, wat verwacht je dan dat ik zeg?

'O, je kan hem niet kopen, want ik wacht op een antwoord van een gozer op internet'

Dat jij een slechte ervaring er aan over hebt gehouden ligt toch aan jezelf. Ik kan me heugen dat ik hier toch wel een aantal zeer nette en perfecte deals heb gemaakt met o.a. RD4, Het Biertje en Keukenprinses die allemaal netjes werden afgehandeld. Dan kan je wel gaan schreeuwen dat je het niet toepasselijk vind dat ik zo heb gehandeld, maar dan moet je maar sneller reageren en duidelijker zijn in je afspraken. Nogmaals, we hebben niks afgesproken, jij zou bellen om een afspraak te maken voor wellicht een dinsdag of een woensdag. Je hebt me niet gemail'ed, noch gebeld.

Dus mij te schande maken doet jou naam geen eer aan.
pi_43365615
Goede ervaringen met akkom nav [TK] CD DOE MAAR - klaar

CD in uitsteende staat en ook nog eens snel ontvangen
pi_43365719
O en Ricepuppet, ik schreeuw niet, maar geef alleen ff door wat mijn ervaringen zijn met jou. Die waren slecht, verder ga ik niet in op je flauwe praatje, bekijk het maar. Als je je gebrek aan vertrouwen kenbaar had gemaakt dan had ik je twintig eurootjes wel ff over kunnen schrijven. Ik ben trouwens blij dat ik niks van je gekocht heb.
pi_43369583
Naar aanleiding van mijn topic [TK] Diversen in de uitverkoop. wil ik de heren RipCore en Boe-man bedanken voor het prettig en snel zakendoen.
Veel sneller en beter had het niet gekund denk ik!
pi_43385198
quote:
Op woensdag 8 november 2006 18:02 schreef Conflict het volgende:
O en Ricepuppet, ik schreeuw niet, maar geef alleen ff door wat mijn ervaringen zijn met jou. Die waren slecht, verder ga ik niet in op je flauwe praatje, bekijk het maar. Als je je gebrek aan vertrouwen kenbaar had gemaakt dan had ik je twintig eurootjes wel ff over kunnen schrijven. Ik ben trouwens blij dat ik niks van je gekocht heb.
Saai en niet interessant. Ik bestempel jou dus ook als een trader zonder

1. Geduld
2. Mensenkennis
3. Kennis in traden

Ik heb deze link, en alle quotes die erbij horen aan diverse mensen laten zien, en die vinden je manier van handelen ook triest. Klaar, over, geen gezeik meer.
pi_43394594
Goede ervaring met koen_pijl

Had betaald, en de dag erna gelijk binnen, goed verpakt en alles Niets te klagen dus
† The 3 Kings †
pi_43397426
zeer Goede ervaring met Redah

50 euro overgemaakt voor Athlon 64 3500+.
omdat ik zelf slechte ervaring heb met geld overmaken was ik meschien een beetje ongeduldig en stuurde ik hem veel mailtjes ik raakte een beetje in paniek toen ik niks meer hoorde (overigens was het maar een paar uurtjes )

Paketje kwam netjes verpakt binnen, ik kon hem ook netjes volgen met de Tracktrace code.

Zaten veel extra's bij
-Artic Silent 64 koeler
-Boxed Heatpipe A64 X2 koeler.

altijd handig een extra koelertje op vooraad.
7 november overgemaakt en vandaag 9 november binnen.

Fijn zaken met je gedaan te hebben, heb de processor nog niet getest.. maar ik geloof je 100% dat hij het doet omdat hij er prima uitziet.
Ja... echt!
pi_43397720
Ik heb goede ervaring met opperuiver.com

Ik heb er een laptop gekocht,
snelle levering, geeft goede informatie.
En een super product!
Kom eens langs op #fokwhatpulse op irc! (irc.fok.nl)
pi_43400439
quote:
Op donderdag 9 november 2006 09:01 schreef Ricepuppet het volgende:

[..]

Saai en niet interessant. Ik bestempel jou dus ook als een trader zonder

1. Geduld
2. Mensenkennis
3. Kennis in traden

Ik heb deze link, en alle quotes die erbij horen aan diverse mensen laten zien, en die vinden je manier van handelen ook triest. Klaar, over, geen gezeik meer.
Ik heb geen geduld Jij bent degene zonder geduld want jij hebt het kutmeubeltje snel aan een ander verkocht. Jij hebt een mening over mij (dat noem je mensenkennis, toch?), al hebben we buiten deze topics nooit met elkaar gesproken en "kennis in traden" heb je al helemaal niet want je verkoopt iets gewoon aan een ander zonder mij op de hoogte te stellen, jij had me kunnen mailen dat je de afspraak niet begreep, maar dat deed je niet.

Ik heb geen zin om verder in dit topic te gaan discussieren over dat tafeltje van je, ik heb alleen gemeld dat mijn ervaringen met jou slecht zijn. Daar blijf ik bij

[ Bericht 7% gewijzigd door Conflict op 09-11-2006 17:23:00 ]
  donderdag 9 november 2006 @ 23:18:02 #97
51390 Dagguzz
Computer says no...
pi_43414659
Ja daar ben ik weer, het lijkt wel of ik erom vraag.. ZUCHT! Heeft me nu al behoorlijk wat centen gekost

Slechte ($@#%#$^#) ervaring met: Smilex2.0

Topic

10 oktober j.l. heb ik geld overgemaakt naar zijn rekening (na mail contact) Pakketje nooit ontvangen..
Na paar dagen geprobeert contact op te nemen via mail en v&a... Nog steeds geen reactie...
Schudden voor gebruik
pi_43418014
@ Conflict.: Prima, laat het lekker rusten, ik heb een goede traders achtergrond (tik Ricepuppet in op Google), jij vind het niet leuk, boeiend, we gaan weer verder met het leven. Sjonge.
pi_43418688
[TK] Pro Evolution Soccer 5 voor de XBOX

Goede ervaringen met tafelkleed. Bedankt
  vrijdag 10 november 2006 @ 15:24:56 #100
134116 RD4
Reinigingsdiensten
pi_43428444
quote:
Op donderdag 9 november 2006 23:18 schreef Dagguzz het volgende:
Ja daar ben ik weer, het lijkt wel of ik erom vraag.. ZUCHT! Heeft me nu al behoorlijk wat centen gekost

Topic

10 oktober j.l. heb ik geld overgemaakt naar zijn rekening (na mail contact) Pakketje nooit ontvangen..
Na paar dagen geprobeert contact op te nemen via mail en v&a... Nog steeds geen reactie...
Hij is ook al 24 dagen niet meer hier geweest, heeft miscchien ook wat te zeggen! Niet meteen van het slechtste uitgaan.....
  vrijdag 10 november 2006 @ 16:56:05 #101
51390 Dagguzz
Computer says no...
pi_43431205
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 15:24 schreef RD4 het volgende:

[..]

Hij is ook al 24 dagen niet meer hier geweest, heeft miscchien ook wat te zeggen! Niet meteen van het slechtste uitgaan.....
Dat had ik ookal gezien ja. Maartoch.. na meer slechte ervaringen ga je toch anders denken. En dat hij misschien op vakantie is, had hij natuurlijk ook kunnen melden.

Als ik wat verkoop, gaat het de volgende dag direct op de post (mits ik daar de kans niet voor heb) Of ik laat iig iets van me horen.. Lijkt me wel zo netjes
Schudden voor gebruik
pi_43439310
kan hier de offtopic nog eens verwijders worden aub.
ik word hier zo moe van he
[TK] MP3-SPELER Samsung Nieuw
bedankt.
  vrijdag 10 november 2006 @ 22:33:40 #103
33954 ElisaB
pi_43441116
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 21:28 schreef akkom het volgende:
kan hier de offtopic nog eens verwijders worden aub.
ik word hier zo moe van he
[TK] MP3-SPELER Samsung Nieuw
bedankt.
Het zou een heel eind schelen als je de offtopic gewoon zou negeren. En alos je dat dan niet kan laten, om je dan in elk geval een beetje in te houden
pi_43450937
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 22:33 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Het zou een heel eind schelen als je de offtopic gewoon zou negeren. En alos je dat dan niet kan laten, om je dan in elk geval een beetje in te houden
kom op, iedere idioot weet dat dat ding nooit verkocht gaat worden. Dat het een groot onzintopic is.
Gooi er toch een slot op, had je ook zelf kunnen oordelen.
  zondag 12 november 2006 @ 00:58:06 #105
86822 Troy
Resident Asshole
pi_43467430
Goeie ervaring met G.Fawkes.

nette en snelle communicatie en de game,hoes en boekje is in perfecte staat bij mij aangekomen.
donderdag avond betaald en vrijdags door hem op de bus gedaan. Heb de game dan ook vandaag ontvangen.

goeie en prettige deal dus
U bent geirriteerd?
  zondag 12 november 2006 @ 01:01:40 #106
33954 ElisaB
pi_43467503
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 13:17 schreef Fatality het volgende:
kom op, iedere idioot weet dat dat ding nooit verkocht gaat worden. Dat het een groot onzintopic is.
Als je denkt dat het mijn taak is om te beslissen wat er wel en niet verkocht gaat worden, dan heb je de rol van de mod op V&A nog niet helemaal begrepen
pi_43495824
quote:
Op zaterdag 11 november 2006 13:17 schreef Fatality het volgende:

[..]

en waar bemoei je je wel niet mee als ik vragen mag?
maar ok je geeft nu hier wel mooi toe dat je een idioot bent....
  maandag 13 november 2006 @ 19:13:56 #108
4118 ToMaSZ
Let the hammer fall!
pi_43517186
Goeie deal met Difter__ in [GEZ] Moederbord + CPU + Geheugen + Videokaart

Goeie communicatie, vandaag t spul netjes op de afgesproken plek en tijd komen halen.
Scouting Rover Crofts Groep bouwt een nieuw clubhuis!
  dinsdag 14 november 2006 @ 12:11:40 #109
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_43538242
het is goed zaken doen met Mickey_Blue_Eyes

hier [CENTRAAL] Xbox360-games verkoop/ruil topic #6 een spel gekocht, geld overgemaakt, en hij heeft het gelijk op de bus gedaan
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  dinsdag 14 november 2006 @ 18:01:32 #110
23218 Blue-eyes
Spanning & sensatie
pi_43550015
*knip*
alsnog opgelost

[ Bericht 94% gewijzigd door Blue-eyes op 14-11-2006 23:41:12 ]
Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, blijven er 3 schroefjes over.
pi_43557638
Goeie deal gesloten met in dit liquid-orange
Professor Paljas von Pinguïn is een ijsbeer en een veelzijdig wetenschapper, die Alfred steeds weer op gevaarlijke missies over de gehele wereld meeneemt. Daarbij dient zijn grote vliegende windmolen als transportmiddel.
  woensdag 15 november 2006 @ 20:46:18 #112
24652 tisauch
Don't mention the war
pi_43588013
Nette afwikkeling door M_13 in [TK] Vinyl singles

Zeer tevreden.
Qui habet aures audiendi audiat
pi_43591536
quote:
Op woensdag 15 november 2006 20:46 schreef tisauch het volgende:
Nette afwikkeling door M_13 in [TK] Vinyl singles

Zeer tevreden.
Idem dito
  woensdag 15 november 2006 @ 22:16:11 #114
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_43592229
quote:
Op dinsdag 14 november 2006 12:11 schreef Klonk het volgende:
het is goed zaken doen met Mickey_Blue_Eyes

hier [CENTRAAL] Xbox360-games verkoop/ruil topic #6 een spel gekocht, geld overgemaakt, en hij heeft het gelijk op de bus gedaan
Sluit me hierbij aan heb de kapotte 360 van Mickey_Blue_eyes gekocht en hij had hem al verstuurd voordat het geld op zijn rekening stond. En netjes ingepakt enz TOP.
  donderdag 16 november 2006 @ 18:39:37 #115
139314 Spookje81
Ik ben Spookje
pi_43616548

meteen na betalen is de cd op de post gegaan en andere dag was ie binnen

deze topic: [TK] Kamer opruiming, regelmatig updates
AC:ww Angel, village, 0601-9853-3200
forum.opeenshadikhet.nl
  donderdag 16 november 2006 @ 23:31:55 #116
51390 Dagguzz
Computer says no...
pi_43625133
Goede ervaring met Rossoneri: [TK ] 7 Ps2 Games
Schudden voor gebruik
  vrijdag 17 november 2006 @ 21:00:15 #117
619 pierce
We hebben een P.....
pi_43642875
Zeer goede ervaring met ElisaB naar aanleiding van topic [TK] HP vs19e, 19" LCD monitor

Ze kwam hem zelfs langsbrengen, hulde!
  vrijdag 17 november 2006 @ 21:14:45 #118
33954 ElisaB
pi_43643199
quote:
Op vrijdag 17 november 2006 21:00 schreef pierce het volgende:
Zeer goede ervaring met ElisaB naar aanleiding van topic [TK] HP vs19e, 19" LCD monitor

Ze kwam hem zelfs langsbrengen, hulde!
Idem, maar dan met pierce

Veel plezier ervan en als er iets is, dan hoor ik het graag!
  zaterdag 18 november 2006 @ 16:15:27 #119
65960 sanger
pi_43658749
Goede deal mer CrazyRay in dit topic

Ondanks dat ik meer dan een half uur te laat was (klote Tom Tom) was er iemand thuis.
pi_43745571
Goede ervaring met mtv. Ik heb twee CD's van hem gekocht. Prima deal en een snelle afhandeling.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 23 november 2006 @ 14:34:07 #121
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_43820165
Prima ervaring met DJJoris, zie [TK] Star Trek TNG Repack DVD's
Pakketje is vandaag aangekomen
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_43859555
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_43882679
quote:
Op donderdag 23 november 2006 14:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Prima ervaring met DJJoris, zie [TK] Star Trek TNG Repack DVD's
Pakketje is vandaag aangekomen
Eveneens met TARAraboemdijee, snel geregeld en goede afspraken gemaak mooi om te horen dat het is aangekomen donderdag
  zaterdag 25 november 2006 @ 17:42:52 #124
51390 Dagguzz
Computer says no...
pi_43882773
quote:
Op donderdag 16 november 2006 18:39 schreef Spookje81 het volgende:

meteen na betalen is de cd op de post gegaan en andere dag was ie binnen

deze topic: [TK] Kamer opruiming, regelmatig updates
idem
Schudden voor gebruik
pi_43912403
Zeer goede ervaring met Predemius in dit topic. Volgende dag een mailtje gekregen, gebeld, afspraak gemaakt en de printer is door de vader van Predemius bij mijn moeder afgeleverd Erg prettig want Predemius woont in Almelo en ik woon in Hilversum!! Niet echt om de hoek dus.

O ja, de printer doet het prima! Gewoon een goeie deal dus
Hier had uw reclame kunnen staan.
pi_43916543
Topdeal met duymelijntje. De boxen heb ik snel ontvangen en zijn inderdaad nog als nieuw. Zeker aan te raden om zaken te doen met deze dame

maandag 27 november 2006 @ 12:44:44 #127
61279 Coolfool
Belanda goreng
pi_43925870
Afhandeling perfect gedaan door o0SmOkE0o!

[TK] Sony MP3-Walkman NW-E405 (512MB)
  maandag 27 november 2006 @ 23:24:08 #128
127158 MisterTata
Ja, tuurlijk..jij hebt gelijk.
pi_43949084
Misschien wel de snelste koop ooit gedaan bij DeSiever!

Zondagmiddag een dvd gekocht in [TK] CD's en DVD's ,
meteen mailcontact gehad en kreeg de dvd's in goede staat vandaag al in de bus !

Hulde
Er zijn drie soorten mensen; mensen die wel kunnen tellen en mensen die niet kunnen tellen.
  dinsdag 28 november 2006 @ 15:05:03 #129
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_43961951
goeie service bij Roel en zijn DVD-topics
[TK] Veeeeel DVD's!
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 28 november 2006 @ 15:09:24 #130
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_43962100
Top afhandeling Emagi
2 maal kingston Kvr667d2n5/1g en 2 maal Kvr667d2n5/512
Ik weet het, beetje laat, maar toch.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  dinsdag 28 november 2006 @ 16:01:17 #131
22457 Patch
pi_43963797
En dus ook hier goeie service van Roel:
[TK] Diverse TV-series Boxen in nieuwstaat!
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 28 november 2006 @ 16:17:54 #132
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_43964333
Shirts binnen gehad, dus goed afgehandeld.
[TK] Kleding van TV, films & tekenfilms
  woensdag 29 november 2006 @ 15:56:44 #133
51390 Dagguzz
Computer says no...
pi_43994098
Uitstekende ervaring met Warmbloedig

topic
Schudden voor gebruik
  woensdag 29 november 2006 @ 15:58:48 #134
51390 Dagguzz
Computer says no...
pi_43994175
quote:
Op donderdag 9 november 2006 23:18 schreef Dagguzz het volgende:

Topic

Pakketje is vandaag binnen gekomen
Schudden voor gebruik
  woensdag 29 november 2006 @ 18:16:12 #135
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_43998728
[TK] Aantal dvd's
Snel verstuurd, in perfecte staat ontvangen.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_43999379
peeweetje

Hij vertelde zaterdag het geheugenkaartje verstuurd te hebben, maar tot op heden nog niets ontvangen.
We wachten nog even af...

Eerdere zaken met ondeugend en Five_Horizons verliepen wel soepel.

[ Bericht 4% gewijzigd door En1gma op 30-11-2006 09:05:43 ]
  vrijdag 1 december 2006 @ 01:31:31 #137
93474 Sasandra
Mary Poppins
pi_44044484
[TK/TR] Collectie van 100 DVD´s

Leuke ruil gemaakt met Patch, de dvd die ik ontvang zat zelfs nog in het plastic.
A spoonful of sugar...
pi_44052040
Goeie ervaring met boem-dikkie Snel verstuurd en goed verpakt!
  vrijdag 1 december 2006 @ 22:10:34 #139
75710 Sheep666
counting sheep
pi_44067606
enorm tevreden over DarkChylde
verstuurde de iPod al terwijl het geld nog niet op de rekening stond
super!
pi_44073527
Goede ervaring met Erik naar aanleiding van topic [TK] iPod 10GB / SE K750i / SE T630
Snelle, duidelijke en goede afhandeling!
pi_44082171
Goede ervaring met AQuila360! Xbox 360 accesoires zeer snel ontvangen nadat het geld was overgemaakt! Ook goed ingepakt! Bedankt!
  zaterdag 2 december 2006 @ 20:00:05 #142
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_44086605
Zelfde met Thijs045, geld zeer snel overgemaakt en netjes via mail geregeld.
  zondag 3 december 2006 @ 21:45:26 #143
150130 centenbakkie
JE MOEDER IS EEN SCHOOLTYPE
pi_44115458
thethirdmark

nog geen geld overgemaakt ik wacht al 1.5 week
derp
pi_44124007
Goeie ervaring met RD4
Ook goede ervaringen met KopieerMachine

Beide personen hebben de goederen direct na betaling goed ingepakt opgestuurd.
(Processor van RD4 en HD van KopieerMachine)
  maandag 4 december 2006 @ 12:56:24 #145
160741 DBBknown
Bodybuilding, a life style
pi_44128822
zeer goede ervaring met Nx

Gezichtsbruiner top verpakt, en binnen 2 dagen hier na overboeking van geld. super
  maandag 4 december 2006 @ 14:56:03 #146
22457 Patch
pi_44132485
pi_44169023
quote:
Op woensdag 29 november 2006 18:38 schreef ruud.nl het volgende:
peeweetje

Hij vertelde zaterdag het geheugenkaartje verstuurd te hebben, maar tot op heden nog niets ontvangen.
We wachten nog even af...

Eerdere zaken met ondeugend en Five_Horizons verliepen wel soepel.
Het geheugenkaartje is vandaag binnengekomen!
  dinsdag 5 december 2006 @ 20:23:47 #148
33954 ElisaB
pi_44173470
quote:
Op zondag 3 december 2006 21:45 schreef centenbakkie het volgende:
thethirdmark

nog geen geld overgemaakt ik wacht al 1.5 week
Je bent helaas niet de enige. TTM kan zich verheugen op een actie van de FA's, want daar heb ik zojuist om gevraagd
pi_44201599
Goede ervaring met Mickey_Blue_Eyes uit [CENTRAAL] Nintendo DS verkoop/ruil topic deel 5
Snel verzonden
pi_44205001
quote:
Op woensdag 6 december 2006 19:00 schreef super-muffin het volgende:
Goede ervaring met Mickey_Blue_Eyes uit [CENTRAAL] Nintendo DS verkoop/ruil topic deel 5
Snel verzonden
Wel, niks aan toe te voegen eigenlijk.
Goed mailcontact, snel het bedrag binnen
PSN-ID: Blue-Eyed-NL
  woensdag 6 december 2006 @ 20:52:02 #151
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_44205618
Goede ervaring met Kwoklie, de spellen zaten erg goed verpakt.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_44225365
quote:
Op woensdag 6 december 2006 19:00 schreef super-muffin het volgende:
Snel verzonden
Mee eens!
pi_44225851
quote:
Op donderdag 7 december 2006 15:40 schreef __Kirstenn het volgende:

[..]

Mee eens!
PSN-ID: Blue-Eyed-NL
  zaterdag 9 december 2006 @ 19:59:57 #154
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_44283326
Patch, dankjewel voor de t-shirts, ze zitten lekker en veel mensen kijken er naar
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
  zaterdag 9 december 2006 @ 21:49:43 #155
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_44287124
Ik wach al een tijdje op het geheugen wat ik gekocht heb van Bilbao

Zie hier: [GEZ] So-dimm pc133

Tijd terug al betaald en Bilbao zou 30 november op vakantie gaan maar een kennis van hem zou het pakketje posten. Heb aantal keer gemaild en kreeg aantal keer antwoord, maar nu al geruime tijd niet meer. Bilbao is echter wel meerdere keren per dag actief op het forum alhier....

Ik geef een ieder het voordeel van de twijfel, maar ik ga me nu echt een beetje ergeren aan het gebrek aan antwoord en actie aan de zijde van Bilbao.
  zaterdag 9 december 2006 @ 21:58:48 #156
33954 ElisaB
pi_44287396
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 21:49 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik wach al een tijdje op het geheugen wat ik gekocht heb van Bilbao
Ik zag het. Wil je zo vriendelijk zijn niet (offtopic) in andere topics Bilbao hierop aan te spreken?

Ik heb 'm een berichtje gestuurd. Binnenkort ontvangt ie ook nog een mailtje.
  zaterdag 9 december 2006 @ 22:30:02 #157
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_44288318
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 21:58 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik zag het. Wil je zo vriendelijk zijn niet (offtopic) in andere topics Bilbao hierop aan te spreken?
Vrees niet, ik zal mede-users niet gaan stalken ofzo. Ik wilde hem alleen nog even vriendelijk herinneren in het topic waar ik zeker wist dat ie vaker kwam, aangezien het zijn eigen topic is. Zelf kijk ik best vaak in 'my active topics' maar misschien doen anderen dit niet.
quote:
Ik heb 'm een berichtje gestuurd. Binnenkort ontvangt ie ook nog een mailtje.
Bedankt. Nogmaals, ik ga er vanuit dat hij te goeder trouw is en even anderen dingen aan zijn hoofd heeft. Ga er nog steeds van uit dat dit op een simpele, vriendelijke manier op te lossen is. Ik beschuldig niemand nergens van.
  zaterdag 9 december 2006 @ 22:44:02 #158
33954 ElisaB
pi_44288686
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 22:30 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Vrees niet, ik zal mede-users niet gaan stalken ofzo. Ik wilde hem alleen nog even vriendelijk herinneren in het topic waar ik zeker wist dat ie vaker kwam, aangezien het zijn eigen topic is. Zelf kijk ik best vaak in 'my active topics' maar misschien doen anderen dit niet.
[..]

Bedankt. Nogmaals, ik ga er vanuit dat hij te goeder trouw is en even anderen dingen aan zijn hoofd heeft. Ga er nog steeds van uit dat dit op een simpele, vriendelijke manier op te lossen is. Ik beschuldig niemand nergens van.
Toppie & Toppie
  maandag 11 december 2006 @ 22:22:51 #159
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_44340761
quote:
Op zaterdag 9 december 2006 22:44 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Toppie & Toppie
Al iets geheurd?

Ik niet
pi_44349285
Vandaag lag de MDA Vario op mijn bureau. Gisteren op kantoor afgeleverd maar was een dagje vrij. Bij deze dank ik DJ Joris voor de levering en het regelmatige e-mail contact.

The best way to tune up a VW Golf is 9,8 m/s^2
pi_44349832
Zeer positieve ervaring gehad met Rokossovski goede afspraken mee gemaakt , een groot plezier om zaken mee te doen.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 12 december 2006 @ 17:08:23 #162
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_44362249
[TK] Diverse DVD's

Top afgehandeld door Knekwurst
pi_44372646
goede deal gehad met Tommmo. heeft snel betaald,maar postbank he dan is het iets later binnen. heeft de telefoon ontvangen. bedankt voor de fijne afwikkeling .
  Moderator dinsdag 12 december 2006 @ 23:37:44 #164
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_44376937
[TK] Ati Radeon X1600

snelle afhandeling van Rece kwam zelfs met het bonnentje aanzetten.
de videokaart zat nog in de originele doos incl alle kabels (welke zelfs nog in plastic zaten)

Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
  woensdag 13 december 2006 @ 08:00:25 #165
121891 Tommmo
Billenfrits
pi_44382042
Goede ervaring met Frenzy2003. Heb een mobiele telefoon van hem gekocht. Vooraf betaald en en netjes (op tijd en goed verpakt) opgestuurd.
  woensdag 13 december 2006 @ 12:32:01 #166
33954 ElisaB
pi_44388022
quote:
Op maandag 11 december 2006 22:22 schreef EdvandeBerg het volgende:
Al iets geheurd?

Ik niet
Ik ook niet
  woensdag 13 december 2006 @ 13:48:59 #167
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_44390550
quote:
Op woensdag 13 december 2006 12:32 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik ook niet
Ik begin een beetje ongerust en ongeduldig te worden.
  woensdag 13 december 2006 @ 17:15:32 #168
33954 ElisaB
pi_44397775
quote:
Op woensdag 13 december 2006 13:48 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik begin een beetje ongerust en ongeduldig te worden.
Ik heb bericht. Heb je PM? Stuur me anders even een mailtje, dan geef ik antwoord!
  woensdag 13 december 2006 @ 18:41:25 #169
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_44400347
quote:
Op woensdag 13 december 2006 17:15 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik heb bericht. Heb je PM? Stuur me anders even een mailtje, dan geef ik antwoord!
Je hebt mail.
  donderdag 14 december 2006 @ 12:25:23 #170
33954 ElisaB
pi_44421387
quote:
Op woensdag 13 december 2006 18:41 schreef EdvandeBerg het volgende:
Je hebt mail.
Je hebt antwoord
pi_44421737
Wattan?
  donderdag 14 december 2006 @ 12:39:10 #172
33954 ElisaB
pi_44421784
quote:
Op donderdag 14 december 2006 12:37 schreef Snever het volgende:
Wattan?
Hoezo?
pi_44421871
quote:
Op donderdag 14 december 2006 12:39 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Hoezo?
Daar is dit topic toch voor, om een beetje te kunnen zoeken met wie je niet zaken moet doen of juist wel?
Details kunnen achterwegen gelaten worden, maar een "overmacht", geen zaken mee doen of iets anders mag er dan wel vanaf?

Wie kan er wat met een smiley?
  donderdag 14 december 2006 @ 12:43:10 #174
33954 ElisaB
pi_44421945
quote:
Op donderdag 14 december 2006 12:41 schreef Oblivion het volgende:
Wie kan er wat met een smiley?
Ik

Doe geen zaken met Bilbao of Claire_danes. Het is één en dezelfde en het gaat je geld kosten. Zo duidelijk?
pi_44422016
quote:
Op donderdag 14 december 2006 12:43 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik

Doe geen zaken met Bilbao of Claire_danes. Het is één en dezelfde en het gaat je geld kosten. Zo duidelijk?
Thank U!
pi_44422650
Ik onthoud dat
  donderdag 14 december 2006 @ 13:38:14 #177
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_44423706
quote:
Op donderdag 14 december 2006 12:43 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik

Yep. Ik ben gepwned (ofzo)

http://www.internetoplich(...)cgi?num=1150216190/0

Ik heb hem gemailed dat ik verwacht dat ie z'n afspraken nakomt of mijn geld terugstort binnen een paar dagen

Anders wordt het een bezoekje aan het politiebureau met papierwerk en de instructies van bovengenoemde site.
  donderdag 14 december 2006 @ 13:49:13 #178
619 pierce
We hebben een P.....
pi_44424037
quote:
Op donderdag 14 december 2006 13:38 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Ik heb hem gemailed dat ik verwacht dat ie z'n afspraken nakomt of mijn geld terugstort binnen een paar dagen

Anders wordt het een bezoekje aan het politiebureau met papierwerk en de instructies van bovengenoemde site.
Aangifte, advocaat of als laatste redmiddel een huisbezoek?

Ik had laatst ook nogal wat problemen (niet op fok overigens) met apparatuur die ik ontvangen had maar niet werkte(het kwam er op neer dat het gewoon een oplichter was). Na wat dreigen met aangifte en een advocaat was het zaakje zo geregeld

Was de beste man niet over de brug gekomen dan had ik overigens alsnog aangifte gedaan en mijn advocaat ingeschakeld.
  donderdag 14 december 2006 @ 13:54:06 #179
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_44424167
quote:
Op donderdag 14 december 2006 13:49 schreef pierce het volgende:

[..]

Ik had laatst ook nogal wat problemen (niet op fok overigens) met apparatuur die ik ontvangen had maar niet werkte(het kwam er op neer dat het gewoon een oplichter was). Na wat dreigen met aangifte en een advocaat was het zaakje zo geregeld

Was de beste man niet over de brug gekomen dan had ik overigens alsnog aangifte gedaan en mijn advocaat ingeschakeld.
Als je kijkt naar de link zie je dat dit iemand is die een heel spoor aan dit soort ellende achter zich laat, iederen smoesjes verkoopt en alles zo voor zich uit kan schuiven en misschien dicht ie het ene gat met het andere.

Er staat op internetoplichting.nl een stappenplan voor aangifte etc. staat ook vermeld dat je de bank van de begunstigde kan vragen de betaling te retourneren. Moet het nog even goed doornemen en mijn plan trekken.
  donderdag 14 december 2006 @ 14:02:01 #180
33954 ElisaB
pi_44424428
quote:
Op donderdag 14 december 2006 13:49 schreef pierce het volgende:

Ga er maar vanuit dat iemand die met opzet mensen oplicht, altijd bereid is een stapje verder te gaan dan jij. Hoe verleidelijk ook om langs te gaan; weet goed wat je doet en pas goed op jezelf. Er is maar weinig dat het waard is om je voor het ziekenhuis in te laten slaan (of erger).
pi_44426075
quote:
Op donderdag 14 december 2006 13:38 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Jezus...wat een

Succes/sterkte ermee...
  donderdag 14 december 2006 @ 15:10:21 #182
619 pierce
We hebben een P.....
pi_44426601
quote:
Op donderdag 14 december 2006 14:02 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ga er maar vanuit dat iemand die met opzet mensen oplicht, altijd bereid is een stapje verder te gaan dan jij. Hoe verleidelijk ook om langs te gaan; weet goed wat je doet en pas goed op jezelf. Er is maar weinig dat het waard is om je voor het ziekenhuis in te laten slaan (of erger).
Ik ga er gemakshalve maar even vanuit dat zijn accounts en ip adres geblokkeerd zijn om zo verdere teleurstellingen te voorkomen? Wat overigens niet weg neemt dat hij een ander i'net abo kan gebruiken.

Zou een blacklist op basis van username, echte naam en/of rekeningnummer geen optie zijn, of mag dat privacy technisch gezien niet? En dan bijvb. geen overzicht van alle geblokkeerde gebruikers maar een database die alleen op basis van het rekeningnummer een ok of niet ok geeft?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 donderdag 14 december 2006 @ 15:38:11 #183
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_44427455
[TK] Overbodige Spullen.. Kijkt u maar ;-) extern schijfje
Perfect afgehandeld.
  donderdag 14 december 2006 @ 15:43:12 #184
33954 ElisaB
pi_44427630
quote:
Op donderdag 14 december 2006 15:10 schreef pierce het volgende:
Ik ga er gemakshalve maar even vanuit dat zijn accounts en ip adres geblokkeerd zijn om zo verdere teleurstellingen te voorkomen?
Ik ook
quote:
Wat overigens niet weg neemt dat hij een ander i'net abo kan gebruiken.

Zou een blacklist op basis van username, echte naam en/of rekeningnummer geen optie zijn, of mag dat privacy technisch gezien niet? En dan bijvb. geen overzicht van alle geblokkeerde gebruikers maar een database die alleen op basis van het rekeningnummer een ok of niet ok geeft?
Alles wat je in dat opzicht regelt, is schijnzekerheid. In het algemeen gesproken (dus niet specifiek over deze knul): er is áltijd wel een weg om opgeworpen barrieres te omzeilen. Heb je een ip-ban, dan ga je bij de buren internetten (of je doet iets met een proxy). Staat je echte naam op i-net, dan gebruik je een andere naam. Staat je giro-nummer ergens, dan open je een nieuwe rekening.

De knutselpubers ben je met dit soort dingen wel te slim af, maar types die het verder niet kan boeien (als ze zelf maar niet hoeven werken voor hun geld) vinden hun weg wel. Diep triest. Of misschien wel erg sneu. Zij die er zo'n soort manier op na houden, zijn wellicht niet slim of stabiel genoeg om op een normale manier aan hun geld te komen. Hoe lucratief ook; ik zou niet willen ruilen
pi_44431490
Goede verkoop van twee cd's door Patch, bedankt Patch.
  donderdag 14 december 2006 @ 19:06:40 #186
130378 MosPos
Gang is alles...
pi_44433778
mag ik hier een vraagje posten?

Ik zit niet zo vaak op V&A, maar ik zag een topic: Het X-Box 360 ruil/koop topic.
Is er ook zo'n topic voor PC games? zo niet, is het een idee er 1tje te openen?
  donderdag 14 december 2006 @ 20:23:24 #187
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_44436428
Voor pc hardware ruilen, kan ik je het ruiltopic op het tweakersforum aanbevelen.

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1179844

pi_44445262
Zo edvandeberg... Aardig he die Patick... (aka claire_danes, bilbao) the MoFo heeft mij ook opgelicht maar dan voor 135 euro (camera) Ik heb aangifte gedaan maar politie doet zoals gewoonlijk niet meer dan donuts eten. Heb hem daarna nog wel gesproken via MSN. Mocht je intresse hebben, ik heb het mobiele telefoon nummer van de heer Patrick M. Ook heb ik zijn MSN. Let me know: "hier stond een email adres"

[ Bericht 5% gewijzigd door whizzer2250 op 15-12-2006 13:04:57 ]
- ..mux.. -
  vrijdag 15 december 2006 @ 10:08:02 #189
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_44449056
Zijn telefoonnummer heb ik ook; staat gewoon op http://www.core-design.eu/

Heb jij ook op internetoplichting.nl gepost? Daar hebben allerlei mensen bij hem een XP-licentie besteld die ze dus nooit thuis ontvingen.

http://www.ikbengenaaid.n(...)eeff7142774c96eab88/
http://www.blaaskalk.com/more.php?id=A1225_0_1_0_M
pi_44452191
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 00:46 schreef whizzer2250 het volgende:
Zo edvandeberg... Aardig he die Patick... (aka claire_danes, bilbao) the MoFo heeft mij ook opgelicht maar dan voor 135 euro (camera) Ik heb aangifte gedaan maar politie doet zoals gewoonlijk niet meer dan donuts eten. Heb hem daarna nog wel gesproken via MSN. Mocht je intresse hebben, ik heb het mobiele telefoon nummer van de heer Patrick M. Ook heb ik zijn MSN. Let me know: jop_broekhof {at} hotmail.com!
heeeeeey jop .
pi_44454175
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 11:58 schreef frenzy2003 het volgende:

[..]

heeeeeey jop .
Heeeeey .....
- ..mux.. -
pi_44454234
@ ed (hmm klinkt raar) Heb geen post daar gemaakt... Zie na 4 maanden het nu er niet meer van. Die kerel kan gewoon ze gang gaan aangezien de politie geen fuck kan doen... Nou ja "kerel" hij is 18 ofzo...
- ..mux.. -
  vrijdag 15 december 2006 @ 13:12:57 #193
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_44454468
[TK] Archos Gmini 500 (80 GB)

Is hier nog iemand met hem in zee gegaan?
  vrijdag 15 december 2006 @ 13:14:23 #194
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_44454545
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 13:07 schreef whizzer2250 het volgende:
@ ed (hmm klinkt raar) Heb geen post daar gemaakt... Zie na 4 maanden het nu er niet meer van. Die kerel kan gewoon ze gang gaan aangezien de politie geen fuck kan doen... Nou ja "kerel" hij is 18 ofzo...
En dat blijft zo door gaan als er actie wordt ondernomen. Op internetoplichting vertelt men dat ook, je moet minstens met een paar gevallen komen, voordat ze er werk van maken.
  vrijdag 15 december 2006 @ 13:40:32 #195
33954 ElisaB
pi_44455568
Ed en Whizzer, jullie hebben mail...
  vrijdag 15 december 2006 @ 15:57:42 #196
130378 MosPos
Gang is alles...
pi_44459804
Nog ff een vraagje

Is het een idee om [WAARDE] topics te openen. Daar kun je je producten opzetten, en dan kijken hoeveel het waard zou zijn, doordat users kunnen "bieden".
  vrijdag 15 december 2006 @ 16:15:50 #197
619 pierce
We hebben een P.....
pi_44460471
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 15:57 schreef MosPos het volgende:
Nog ff een vraagje

Is het een idee om [WAARDE] topics te openen. Daar kun je je producten opzetten, en dan kijken hoeveel het waard zou zijn, doordat users kunnen "bieden".
Lijkt mij wel een goed idee.
Op tweakers hebben ze al zo'n topic, wellicht ook een goed idee voor fok!

Ik stem voor!
  vrijdag 15 december 2006 @ 16:17:48 #198
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_44460534
dat soort waarde topics zijn in het verleden wel eens geprobeerd maar nooit echt een doorslaand sucses geweest
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_44460981
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 13:12 schreef EdvandeBerg het volgende:

Zo te zien durfde hij Cynix niet op te lichten. Er zijn nu 2 gedupeerden op Fok en dat is 't geen civiele zaak meer maar een strafzaak en is de politie verplicht om aangifte op te nemen.
pi_44462034
[GEZ] 2,5" HD 20 / 40 / 60 / 80 GB 4200 - 5400 RPM ATA

Heb van ThuleWulf een 40GB gekocht.
Dacht in eerste instantie dat de schijf niet goed was, waarna ThuleWulf spontaan aanbood om de 60GB als vervanging te GEVEN.

Schijfje bleek gelukkig toch wel in orde te zijn, maar ThuleWulf goede service !!!
pi_44463351
heb ook even gepost op opgelicht.nl (of hoe dat ook heet). Maar ja, ik zal de politie morgen even bellen met de belofte van Patrick en dat er nog iemand opgelicht is... Edvandeberg, doe aub aangifte! Mocht je dat doen, kan je dan even een referentie maken naar mijn zaak? Ik heb aangifte gedaan in Haarlemen mijn mutatie nummer is: PL 1222/06-096688

[ Bericht 5% gewijzigd door whizzer2250 op 15-12-2006 18:36:06 ]
- ..mux.. -
pi_44464810
Mocht iemand nog wat juridische ondersteuning nodig hebben Pm me dan.
Ik wil laten zien dat de politie wel kan helpen!
  † In Memoriam † vrijdag 15 december 2006 @ 18:57:25 #203
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_44464949
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 13:12 schreef EdvandeBerg het volgende:

Nope, ik heb (gelukkig) niks betaald.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  vrijdag 15 december 2006 @ 19:16:16 #204
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_44465427
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 17:51 schreef whizzer2250 het volgende:
heb ook even gepost op opgelicht.nl (of hoe dat ook heet). Maar ja, ik zal de politie morgen even bellen met de belofte van Patrick en dat er nog iemand opgelicht is... Edvandeberg, doe aub aangifte! Mocht je dat doen, kan je dan even een referentie maken naar mijn zaak? Ik heb aangifte gedaan in Haarlemen mijn mutatie nummer is: PL 1222/06-096688
Ik geef hem nog een kans. Mijn zaak is nog 'vers'
  vrijdag 15 december 2006 @ 19:23:29 #205
33954 ElisaB
pi_44465609
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 19:16 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik geef hem nog een kans. Mijn zaak is nog 'vers'
Zie je mail
pi_44465682
kans? hij? Je hebt meer kans om de Amerikaanse lotto te winnen ook al doe je niet mee dan dat je geld van die pauper krijgt.
- ..mux.. -
pi_44465714
ik geef weer even de link naar het topic op internetoplichting.nl. Heb het een en ander toegevoegt.

http://www.internetoplich(...)um=1150216190/90#103
- ..mux.. -
  vrijdag 15 december 2006 @ 23:39:52 #208
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_44472676
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 19:27 schreef whizzer2250 het volgende:
kans? hij? Je hebt meer kans om de Amerikaanse lotto te winnen ook al doe je niet mee dan dat je geld van die pauper krijgt.
Misschien dat hij, nu ik het zaakje weer aanzwengel, hier jou toch gaat betalen. Ik hoop het van harte, aangezien hij jou precies 3x zoveel schuldig is. En als hij mij niet terugbetaalt op korte termijn, heeft ie twee aangiftes bovenop de XP-licentiezwendelaangiftes.
pi_44473616
das wel weer zo... Ik hoop echt dat die kerel eens in zijn leven wat goeds doet. Ik zal dus morgen contact op nemen met de politie om mijn aangifte ook weer een duw te geven...
- ..mux.. -
  zaterdag 16 december 2006 @ 18:57:29 #210
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_44488194
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 00:15 schreef whizzer2250 het volgende:
das wel weer zo... Ik hoop echt dat die kerel eens in zijn leven wat goeds doet. Ik zal dus morgen contact op nemen met de politie om mijn aangifte ook weer een duw te geven...
Hou je me op de hoogte over eventuele betalingen? Hij zou misschien jouw en mijn claim samen overboeken.

Ik zal hem trouwens mailen dat ik geen aangifte doe indien jouw en mijn vordering op hem volgende week uiterlijk woensdag is bijgeschreven.
pi_44489057
Ik hou je zeker op de hoogte en mocht hij het overmaken naar mij dan krijg je uiteraard jou deel! Ik zal hem ook voorstellen dat ik mijjn aangifte intrek als ik mijn geld terug krijg.. Miss niet de beste oplossing maar hij heeft mij voor 135 euro opgelicht en dat is toch wel weer behoorlijk wat geld.
- ..mux.. -
  zaterdag 16 december 2006 @ 21:36:59 #212
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_44492736
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 19:35 schreef whizzer2250 het volgende:
Ik hou je zeker op de hoogte en mocht hij het overmaken naar mij dan krijg je uiteraard jou deel! Ik zal hem ook voorstellen dat ik mijjn aangifte intrek als ik mijn geld terug krijg.. Miss niet de beste oplossing maar hij heeft mij voor 135 euro opgelicht en dat is toch wel weer behoorlijk wat geld.
Via welk mailadres krijg je contact? Via dat core-design adres krijg ik geen antwoord meer.

Hoewel ik vermoed dat onze Patrick met ons meeleest. Hij was best actief op het forum met zijn twee usernames en zal misschien al weer onder een nieuwe username aan het posten is.
pi_44498552
grote kans idd, Ik heb nog contact met via patrick@claire-danes.nl (MSN)

Alsnog hoop ik dat patrick zich van zijn goede kant laat zien en ons geld eindelijk terug stort...
- ..mux.. -
  zondag 17 december 2006 @ 12:33:57 #214
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_44503112
ik heb een polsbal gekocht van koen_pijl SUPER afhandeling en goed verpakt!
IK ben happy ermee
Mijn usericon is mede mogelijk gemaakt door wonderer.
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
  zondag 17 december 2006 @ 19:26:33 #215
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_44515531
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 18:51 schreef sjimz het volgende:
Mocht iemand nog wat juridische ondersteuning nodig hebben Pm me dan.
Ik wil laten zien dat de politie wel kan helpen!
Sorry dat ik je reactie over het hoofd zag.

Bedankt voor je aanbod! Misschien dat we best nog wat advies kunnen gebruken.
pi_44520769
Ik heb de heer sjimz ondertussen gepm-ed
- ..mux.. -
  zondag 17 december 2006 @ 21:48:55 #217
619 pierce
We hebben een P.....
pi_44521126
Goede ervaringen met Karimo in topic [TK] Winterjassen - Pall Mall - Columbia (ski jas) - Dickies

Bedankt voor de warme jas
pi_44525563
Ik heb een uitstekende ervaring gehad met Gojira (Nee lutsers, niet zo.. )

Ging om dit topique: [TK] Qtek S200 NL (Simlock vrij)

Snelle respons op mijn mails, duidelijke afspraken en redelijk (ook qua afhandeling etc.)
Toestel was ook echt in nieuwstaat, geen verzwegen beschadigingen etc.
pi_44525724
quote:
Op zondag 17 december 2006 21:40 schreef whizzer2250 het volgende:
En u heeft een pm terug
pi_44528691
quote:
Op zondag 17 december 2006 23:59 schreef JK1982 het volgende:
Ik heb een uitstekende ervaring gehad met Gojira (Nee lutsers, niet zo.. )

Ging om dit topique: [TK] Qtek S200 NL (Simlock vrij)

Snelle respons op mijn mails, duidelijke afspraken en redelijk (ook qua afhandeling etc.)
Toestel was ook echt in nieuwstaat, geen verzwegen beschadigingen etc.
Al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt 'm wel, zeggen ze altijd :p
Ik heb dus ook een uitstekende ervaring met JK1982, als de TPG het geld van de
rembourszending nu nog eens stort ook :p
  maandag 18 december 2006 @ 12:10:41 #221
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_44533007
quote:
Op zondag 17 december 2006 21:40 schreef whizzer2250 het volgende:
Laatste aanmaning gestuurd naar onze vriend Bilbao met cc naar Whizzer2250 en ElisaB.

Krijg mijn mail naar ressurection_384@hotmail.com en patrick@claire-danes.nl terug, die naar contact@core-design.eu blijkt wel gewoon aan te komen.
pi_44587026
Heb zojuist even mijn bankrekening gecheckt en er staat nog niks bij van Patrick.
- ..mux.. -
  woensdag 20 december 2006 @ 00:21:40 #223
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_44587171
Ook geen contact meer geweest?

Ik zal morgen eens bellen naar ons plaatselijke veldwachtersbureel om instructies te vragen hoe aangifte te gaan doen.
  woensdag 20 december 2006 @ 20:26:54 #224
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_44607953
Aan.

PL0971/06-417401
pi_44607994
PL 1222/06-096688

Duurde het bij jou ook zo lang
- ..mux.. -
  woensdag 20 december 2006 @ 21:10:25 #226
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_44609483
quote:
Op woensdag 20 december 2006 20:28 schreef whizzer2250 het volgende:
PL 1222/06-096688

Duurde het bij jou ook zo lang
Ja. Ik snap trouwens niet waarom ze je zelf niet een verhaaltje laten typen en dat zij dan achteraf dat aanpassen. Ik weet zeker dat ik zelf een samenhangender en directer verhaal kan schrijven.
pi_44609598
ik kreeg eerst ongeveer 20 minuten een preek dat internet onveilig was .... Daarna 20 minuten een prive verhaal van de agent dat hij niet met internet om kon gaan en daarna was het eindelijk tijd om de aangifte te doen... Ik denk dat ik anderhalf uur op dat bureau heb gezeten...
- ..mux.. -
pi_44615775
Heb Patrick net via MSN gesproken en hij zei dat hij vanmorgen 150 euro naar mij heeft overgemaakt en het bedrag van EdvandeBerg. Dus we zullen zien....
- ..mux.. -
pi_44615882
quote:
Op donderdag 21 december 2006 00:12 schreef whizzer2250 het volgende:
Heb Patrick net via MSN gesproken en hij zei dat hij vanmorgen 150 euro naar mij heeft overgemaakt en het bedrag van EdvandeBerg. Dus we zullen zien....
Goed bezig. Op zijn huid blijven zitten en zoveel mogelijk info over deze trieste persoon online gooien.
Binnen de policy uiteraard.
  donderdag 21 december 2006 @ 08:49:49 #230
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_44619571
quote:
Op donderdag 21 december 2006 00:12 schreef whizzer2250 het volgende:
Hij zal waarschijnlijk eerst een ander moeten tillen voor ie de centjes heeft om ons terug te betalen.

Vraag hem anders eens even een screenshot te maken van zijn internetbankieren, hij was altijd heel creatief met het uitschrijven van overschrijvingskaarten, die daarna op mysterieuze wijze nooit de brievenbus van de bank haalden

donderdag 21 december 2006 @ 18:32:20 #231
619 pierce
We hebben een P.....
pi_44634760
Niks meer vernomen van Duracell
Betaald, maar niks ontvangen... op mails wordt niet gereageerd.

Laatste mail is van 11-12-2006.
pi_44634945
Laatste bezoek: 2 uur, 58 minuten geleden.

Hij is dus wel nog online geweest....
- ..mux.. -
  donderdag 21 december 2006 @ 19:10:02 #233
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_44635654
quote:
Op donderdag 21 december 2006 18:32 schreef pierce het volgende:

Tis toch niet iemand uit Wieringerwerf he?
  donderdag 21 december 2006 @ 19:26:39 #234
33954 ElisaB
pi_44636134
quote:
Op donderdag 21 december 2006 18:40 schreef whizzer2250 het volgende:
Laatste bezoek: 2 uur, 58 minuten geleden.

Hij is dus wel nog online geweest....
Die tijden zeggen niets. Bekende bug; zelfs van accounts die zijn uitgelogd en waarvan het wachtwoord door de schredder is gegaan geeft de software nog aan dat ze regelmatig inloggen. Onbetrouwbaar; bekende bug
pi_44636304
ow ok.... ik zei niks
- ..mux.. -
  donderdag 21 december 2006 @ 20:00:01 #236
619 pierce
We hebben een P.....
pi_44637194
Wel een goede ervaring met danny91184 in [TK] 2x 256mb SO-DIMM (DDR-333-CL2.5)

bedankt voor de laptop harddisk!

pi_44640210
quote:
Op donderdag 21 december 2006 19:26 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Die tijden zeggen niets. Bekende bug; zelfs van accounts die zijn uitgelogd en waarvan het wachtwoord door de schredder is gegaan geeft de software nog aan dat ze regelmatig inloggen. Onbetrouwbaar; bekende bug
heeft afgelopen nacht nog gepost. Laptop altijd aan!
  vrijdag 22 december 2006 @ 06:50:52 #238
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_44649453
Uitstekende ervaring met YoopY.

Telefoon gekocht, was helemaal in orde. Het pakket was beter beschut tegen schade dan menige bunker.
Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
pi_44667070
Net mijn Superpingels verkocht aan frenzy2003. Het ging erg vlot en erg vlekkeloos. Hij heeft het geld overgeboekt.

Dus bedankt voor het goede verloop!
pi_44667093
goeie deal gehad met Tinuzzz_Talpa,heeft me netjes aan de pingels geholpen zoals beloofd .
  vrijdag 22 december 2006 @ 22:14:51 #241
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_44669381
quote:
Op donderdag 21 december 2006 19:32 schreef whizzer2250 het volgende:
ow ok.... ik zei niks
Al een betaling gezien? Giro naar bank per internetbankieren staat er volgens mij een dag later op....
pi_44671611
volgens Patrick zou het 5 dagen duren Maar iig, er staat nog niks bijgeschreven.
- ..mux.. -
pi_44671928
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 23:37 schreef whizzer2250 het volgende:
volgens Patrick zou het 5 dagen duren Maar iig, er staat nog niks bijgeschreven.
Vergeet 't maar, iemand die zijn zaken doet hoofdzakelijk op I-net en dan met overschrijvingen werken?
pi_44673884
Verwacht ook niks anders maar ja... ik geef hem iig de kans.
- ..mux.. -
  zondag 24 december 2006 @ 08:48:52 #245
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_44700127
Ik heb een goede ervaring met ethiraseth. In dit topic heb ik een Playstation spel van hem gekocht.

Hij reageerde snel op mail. Het spel was netjes ingepakt en zag er ook prima uit.

Hulde!
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
pi_44700490
quote:
Op donderdag 21 december 2006 18:32 schreef pierce het volgende:

Ja, meneer Batterijtje waar bent u?
Ik heb ook betaald en vooralsnog geen spelletjes...

Betaald: 15 december.
  zondag 24 december 2006 @ 11:02:55 #247
619 pierce
We hebben een P.....
pi_44701075
quote:
Op zondag 24 december 2006 09:53 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Ja, meneer Batterijtje waar bent u?
Ik heb ook betaald en vooralsnog geen spelletjes...

Betaald: 15 december.
Ik heb al zijn gegevens mocht je interesse hebben,
adres, gsm nr etc.

Mail staat in m'n profiel

Als meneer niet snel reageert krijgt hij een aangifte tegen zich en een brief van mijn advocaat(dan weet je het vast als je meeleest! )
pi_44703567
goede deal gehad met computermistake, na betaling heeft hij vliegensvlug de N64 verstuurd waardoor ik in de saaie kerst uurtjes nog lekker ff een spelletje kan gaan doen. thnx!
  maandag 25 december 2006 @ 11:57:00 #249
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_44727729
quote:
Op zondag 24 december 2006 11:02 schreef pierce het volgende:
Als meneer niet snel reageert krijgt hij een aangifte tegen zich en een brief van mijn advocaat(dan weet je het vast als je meeleest! )
Een advocaat voor een tientje?
Werkt jouw advocaat gratis of zo?
I am just a dreamer, but you are just a dream
  maandag 25 december 2006 @ 12:36:45 #250
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_44728588
quote:
Op maandag 25 december 2006 11:57 schreef Dromer het volgende:

[..]

rechtsbijstandverzekering ofzo?
Mijn usericon is mede mogelijk gemaakt door wonderer.
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
  maandag 25 december 2006 @ 13:11:07 #251
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_44729590
quote:
Op maandag 25 december 2006 12:36 schreef compier het volgende:

[..]

rechtsbijstandverzekering ofzo?
Die komen ook echt in actie voor een tientje.
I am just a dreamer, but you are just a dream
  maandag 25 december 2006 @ 13:31:01 #252
619 pierce
We hebben een P.....
pi_44730148
quote:
Op maandag 25 december 2006 11:57 schreef Dromer het volgende:

[..]

Ja, mijn schoonvader is advocaat
  woensdag 27 december 2006 @ 18:53:36 #253
104367 Thrackan
new and improved
pi_44770548
Goeie ervaring report!
Roellie80 was zelfs eerder als mij op station Utrecht CS om mijn doosje Magic The Gathering kaartjes over te nemen! Aardige gozer, netjes afgehandeld!

Iets mindere ervaring:
Ricky... heeft niks meer van zich laten horen nadat we een akkoord hadden over mijn verkoop van PSP game Ridge Racer... Geen geld aan verloren, wel tijd...
Don't flatter yourself, let someone else do it for you.
  woensdag 27 december 2006 @ 21:29:27 #254
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_44776433
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 01:28 schreef whizzer2250 het volgende:
Verwacht ook niks anders maar ja... ik geef hem iig de kans.
Ik heb nix ontvangen. Jij?
pi_44782418
nope... nog steeds niet
- ..mux.. -
pi_44789674
quote:
Op zondag 24 december 2006 11:02 schreef pierce het volgende:

Ik heb al zijn gegevens mocht je interesse hebben,
adres, gsm nr etc.

Mail staat in m'n profiel

Nou moe, hij komt op MSN, ik spreek 'm aan, floep weer offline..
Vind het nu wel een beetje irritant worden...
Ik heb ook zijn gegevens.
Maar wil gewoon mijn spelletjes, waarvan hij heeft gezegd dat hij ze heeft opgestuurd..
quote:
19-12-2006 22:19:17 Duracell Oblivion hoi hoi
19-12-2006 22:19:26 Oblivion Duracell Had jij nog wat gepost?
19-12-2006 22:19:37 Duracell Oblivion Heb gister pas verstuurd :$
  donderdag 28 december 2006 @ 16:56:06 #257
104367 Thrackan
new and improved
pi_44797845
Dylanesque, goeie ervaring! in [CENTRAAL] koop/ruiltopic voor PSP games
plusje: inventieve user, ik was vergeten mijn nummer te mailen, maar hij heeft het even opgezocht en me alsnog gebeld toen ik onderweg was.
Snelle afhandeling, alles prima!
  donderdag 28 december 2006 @ 16:58:25 #258
619 pierce
We hebben een P.....
pi_44797911
quote:
Op donderdag 28 december 2006 12:40 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Nou moe, hij komt op MSN, ik spreek 'm aan, floep weer offline..
Vind het nu wel een beetje irritant worden...
Ik heb ook zijn gegevens.
Maar wil gewoon mijn spelletjes, waarvan hij heeft gezegd dat hij ze heeft opgestuurd..
[..]
Ik heb hem gister gebeld, hij zei dat hij het geheugen had opgestuurd, maar ik heb dus niks ontvangen.
Hij ging gister het geld naar me terug overmaken, ben benieuwd.

Mocht ik het niet hebben deze week dan kan hij alsnog een brief van mijn advocaat ontvangen met alle kosten van dien.
En die zijn een stuk hoger dan die ¤ 10,- die ik van hem krijg....
  donderdag 28 december 2006 @ 18:05:21 #259
104367 Thrackan
new and improved
pi_44799858
madjacksss heeft zojuist een PSP game bij me opgehaald, prima op tijd, goeie deal wederom!
pi_44801100
quote:
Op donderdag 28 december 2006 16:56 schreef Thrackan het volgende:
Dylanesque, goeie ervaring! in [CENTRAAL] koop/ruiltopic voor PSP games
plusje: inventieve user, ik was vergeten mijn nummer te mailen, maar hij heeft het even opgezocht en me alsnog gebeld toen ik onderweg was.
Snelle afhandeling, alles prima!
Thrackan was snel ter plaatse om me de -in-perfecte-staat-verkerende-psp-games te overhandigen Dank daarvoor, goeie ervaring dus
pi_44801635
quote:
Op donderdag 28 december 2006 16:58 schreef pierce het volgende:

[..]

Ik heb hem gister gebeld, hij zei dat hij het geheugen had opgestuurd, maar ik heb dus niks ontvangen.
Hij ging gister het geld naar me terug overmaken, ben benieuwd.

Mocht ik het niet hebben deze week dan kan hij alsnog een brief van mijn advocaat ontvangen met alle kosten van dien.
En die zijn een stuk hoger dan die ¤ 10,- die ik van hem krijg....
Tja, vind het maar raar...
Ik zal nog eens mailen.
pi_44802802
Buzzer, u heeft ook mail!
  vrijdag 29 december 2006 @ 00:29:40 #263
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_44813505
quote:
Op donderdag 28 december 2006 19:40 schreef Oblivion het volgende:
Buzzer, u heeft ook mail!
ik heb hem gelzen
Ik hoop morgen of overmorgen even wat meer tijd te hebben en dan ga ik er mee aan de slag. (hoe druk kun je het hebben in de kerstvakantie )
ZIjn er noig meer mensen hier die iets van Duracell te goed hebben ?
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_44817579
[TK] Nokia BH-200 Bluetooth headset de headset van Timmert gekocht, duurde ff voordat ik de headset binnen had, maar nadat ik een ontevreden mailtje had gestuurd op 2e kerstdag, is Timmert dezelfde dag nog in de auto gestapt en heeft ie de headset gebracht.
  vrijdag 29 december 2006 @ 09:34:57 #265
619 pierce
We hebben een P.....
pi_44817964
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 00:29 schreef buzzer het volgende:

[..]

ik heb hem gelzen
Ik hoop morgen of overmorgen even wat meer tijd te hebben en dan ga ik er mee aan de slag. (hoe druk kun je het hebben in de kerstvakantie )
ZIjn er noig meer mensen hier die iets van Duracell te goed hebben ?
Ja, * pierce heeft ook nog 10 euro tegoed van Duracell uit topic http://forum.fok.nl/topic/952872
  vrijdag 29 december 2006 @ 12:26:00 #266
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_44821543
Oblivion en Pierce, zie mail/PM
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_44822402
Gezien, nu maar afwachten.
  vrijdag 29 december 2006 @ 17:26:43 #268
104367 Thrackan
new and improved
pi_44831346
Nou, de hele PSP handel is verkocht, en mijn Magic kaarten, lekker weekje V en A Openbaar Vervoer Toer gedaan... Nog even het lijstje prima koopovereenkomsten:
Roellie80
Dylanesque
madjacksss
uwer kudtmod HeatWave
allen in persona ontmoet, goeie en directe afhandeling, prima weekje bij elkaar...
  zaterdag 30 december 2006 @ 12:27:16 #269
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_44852756
En een positieve ervaring van mijn zijde

baquelappe reageerde snel op m'n gezocht oproepje en stuurde de volgende dag m'n lens al op. Gisteren binnen gekregen en alles werkt perfect! Goeie deal
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  zaterdag 30 december 2006 @ 13:56:22 #270
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_44855278
quote:
Op vrijdag 29 december 2006 12:54 schreef Oblivion het volgende:
Gezien, nu maar afwachten.
nog steeds geen nieuws ?
Ik heb in ieder geval nog geen antwoord op mijn mail gehad
pi_44860626
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 13:56 schreef buzzer het volgende:

[..]

nog steeds geen nieuws ?
Ik heb in ieder geval nog geen antwoord op mijn mail gehad
Nope ik ook niet.
  zondag 31 december 2006 @ 10:31:01 #272
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_44883104
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 16:46 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Nope ik ook niet.
http://forum.fok.nl/topic/926664/6/50#44879236
  zondag 31 december 2006 @ 10:45:17 #273
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_44883322
quote:
Op donderdag 28 december 2006 00:19 schreef whizzer2250 het volgende:
nope... nog steeds niet :(
Nu ElisaB op on-actief is, wie is het aanspreekpunt 'moeilijke/vervelende zaken'?

Whizzer2250 en ik hebben nog een appeltje te schillen met Claire-Danes alias Bilboa

[ Bericht 10% gewijzigd door Danny op 03-01-2015 14:04:02 ]
pi_44884094
quote:
Ik had het gezien vannacht.
Maar afwachten.
pi_44884285
Zaken gedaan met Icicle! Blouse is goed aangekomen, retesnel!

[TK] Colbert + Pantalon + Blouses
  zondag 31 december 2006 @ 11:54:50 #276
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_44884854
quote:
Op zondag 31 december 2006 10:45 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Nu ElisaB op on-actief is, wie is het aanspreekpunt 'moeilijke/vervelende zaken'?

Whizzer2250 en ik hebben nog een appeltje te schillen met Claire-Danes alias Bilboa
je mag naar mij mailen. Hoewel ik niet echt ingevoerd ben in die zaak. Maar ik hou op de achtergrond wel kontakt met ElisaB :Y

[ Bericht 8% gewijzigd door Danny op 03-01-2015 14:06:56 ]
  zondag 31 december 2006 @ 14:07:31 #277
33954 ElisaB
pi_44889377
quote:
Op zondag 31 december 2006 10:45 schreef EdvandeBerg het volgende:

Ik ben nog niet non-actief heur :*

Ze je weet heb ik al maanden af en aan contact met vriend Claire-danes / Bilbao. Hij belooft gruwelijk veel, maar komt niets na. Hij is erg innemend (of althans probeert dat te zijn door persoonlijk te worden), maar vergist zich in wie hij in dit geval tegenover zich had. ElisaB is namelijk niet zo heel gemakkelijk in de luren te leggen.

Ik kan er kort over zijn: P.M. gaat niet doen wat hij belooft. Dat kun je gevoeglijk vergeten. Wellicht belooft hij het weer een keer of houdt jullie met weer een prachtig verhaal twee weken zoet (dat ie in het buitenland zit, morgen toch naar de bank moet, volgende week weer thuis is uit het buitenland, etc), maar uiteindelijk komt hij niet over de brug.

Ik zou zeggen: ga door op de ingeslagen weg. Bundel de krachten en geef het zonder voorbehoud uit handen aan de daartoe bevoegde instanties.

En dan de rol van FOK!: een IP-ban is alleen zinvol als iemand steeds vanaf het zelfde IP-adres post. Iemand die het tot levenskunst heeft verheven om anderen op te lichten, laat zich hier echt niet door tegenhouden. Gaat ie toch naar de buren of het internetcafe?! Oftewel: met een IP-ban voorkom je helemaal niets. Helaas.

Nog één keer mijn beste tip: pas gewoon heel erg goed op jezelf. Maak niet zomaar geld over naar anderen. Bekijk de postcount, kijk of users ook elders posten, vraag desnoods een mod naar de ervaringen. En vraag de verkoper altijd of je het kan komen ophalen! Hoef je uiteindelijk niet te doen, maar als een verkoper een k*t-smoes heeft om te voorkomen dat jij iets komt ophalen, dan moet je nattigheid voelen!

[ Bericht 3% gewijzigd door Danny op 03-01-2015 14:07:38 ]
  zondag 31 december 2006 @ 17:08:08 #278
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_44895625
Ik zal kijken of ik die Dandale van Internetoplichting kan bereiken en hem vragen wie zijn aangifte aldaar behandeld heeft. Of misschien moeten we eens de politie in Wieringerwerf om assisentie vragen. Ook zag ik een interessant verhaal over de postank (misschien hebben ze daar wel een fraude-afdeling) inlichten over een van hun rekeninghouders. Daar krijg ik dan mijn geld niet mee terug, het zal voor dat k*tjong toch vervelend zijn als de postbank hem inlicht dat er gedupeerden contact met hen opgenomen hebben. Een refund reken ik niet meer op, maar hem een beetje pesten vind ik wel prettig. Gewoon af en toe googlen waar zijn naam opduikt of die van zijn website (want hij probeert als webdesigner aan de bak te komen) en dan kijken waar ik vervelend kan doen. Ikdacht er ook aan om zijn idool Claire Danes haar agency te mailen en hen in te lichten dat iemand die een fansite voor haar heeft gehad, allerlei mensen oplicht waarbij haar naam dus ook wordt besmeurd.
pi_44896867
oew... das een leuke Idd... Ik ga ook nog is ff contact zoeken met de postbank. geld krijgen we dus gewoon niet teurg dus ik maak er mijn levensmissie van om onze goede heer Patick overal te dwarsbomen .
- ..mux.. -
  zondag 31 december 2006 @ 18:27:12 #280
33954 ElisaB
pi_44898258
Ik kan jullie snappen, maar zou het zelf waarschijnlijk achter me laten. Zonde van mijn goede humeur en energie.

Succes ermee, en met jullie welnemen beschouw ik het hier als afgedaan.
pi_44901517
Ja er is weinig hoop meer, we gaan gewoon verder op internetoplichting.nl. Maar ja, het is altijd leuk om sommige mensen te sarren als het kan, maakt mijn humeur alleen maar beter. Maar Elisab, super bedankt voor al je hulp!
- ..mux.. -
  dinsdag 2 januari 2007 @ 15:06:21 #282
96210 W4
Wie, ik?
pi_44941770
Even een waarschuwing: ik heb bij k8skaaay een Athlon cpu-tje gekocht met koeler, maar helaas werd deze zonder koeler verzonden. Inmiddels is dit ruim een maand geleden en zijn we in het topic en per e-mail nog geen steek verder gekomen. Sinds 10 december heb ik niets meer vernomen van hem helaas ...

Kijk, het gaat bij mij niet om een groot bedrag, maar hij komt zijn beloften niet na. In het bovengenoemde topic verkoopt hij ook duurdere dingen, dus wees gewaarschuwd ...

het zou me niet verbazen als k8skaaay een kloon is, aangezien hij pas recent is geregistreerd en redelijk weet hoe het hier werkt ... is dat na te gaan aan de hand van ip-adres of zoiets ??
Poffervier
  dinsdag 2 januari 2007 @ 16:19:00 #283
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_44944049
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 15:06 schreef W4 het volgende:
Even een waarschuwing: ik heb bij k8skaaay een Athlon cpu-tje gekocht met koeler, maar helaas werd deze zonder koeler verzonden. Inmiddels is dit ruim een maand geleden en zijn we in het topic en per e-mail nog geen steek verder gekomen. Sinds 10 december heb ik niets meer vernomen van hem helaas ...

Kijk, het gaat bij mij niet om een groot bedrag, maar hij komt zijn beloften niet na. In het bovengenoemde topic verkoopt hij ook duurdere dingen, dus wees gewaarschuwd ...

het zou me niet verbazen als k8skaaay een kloon is, aangezien hij pas recent is geregistreerd en redelijk weet hoe het hier werkt ... is dat na te gaan aan de hand van ip-adres of zoiets ??
Volgens mij komt hij ook in het oude hardware topic op Tweakers?

Anyway, waar woon je? Ik heb er misschien nog wel eentje voor je (gratis)
  dinsdag 2 januari 2007 @ 16:47:38 #284
119890 KopieerMachine
Alles is te koop!
pi_44944947
http://gathering.tweakers.net/forum/myreact/161671

Hopelijk kunnen jullie het nog netjes afhandelen
Ja... echt!
  dinsdag 2 januari 2007 @ 17:22:04 #285
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_44945940
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:47 schreef KopieerMachine het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/myreact/161671

Hopelijk kunnen jullie het nog netjes afhandelen
kun je dat hier even c/p én, je moet er namelijk voor inloggen om het lezen
  dinsdag 2 januari 2007 @ 17:24:37 #286
119890 KopieerMachine
Alles is te koop!
pi_44946012
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 17:22 schreef buzzer het volgende:

[..]

Klik
Ja... echt!
  dinsdag 2 januari 2007 @ 18:00:34 #287
96210 W4
Wie, ik?
pi_44946973
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 16:19 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Volgens mij komt hij ook in het oude hardware topic op Tweakers?

Anyway, waar woon je? Ik heb er misschien nog wel eentje voor je (gratis)
kWoon in Maassluis, nabij Vlaardingen, Schiedam en het Westland. Zou erg mooi zijn !!
Poffervier
  dinsdag 2 januari 2007 @ 19:56:46 #288
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_44950640
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 18:00 schreef W4 het volgende:

[..]

kWoon in Maassluis, nabij Vlaardingen, Schiedam en het Westland. Zou erg mooi zijn !!
Gaat niet lukken; in woon nét onder Utrecht.

Tenzij je wel eens doordeweeks langs Nieuwegein komt, daar werk ik.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 20:15:13 #289
96210 W4
Wie, ik?
pi_44951383
Nope helaas ... joh, alleen het gebaar is al super Thx !
Poffervier
  dinsdag 2 januari 2007 @ 21:09:34 #290
46080 rew-
Ondertitel
pi_44953217
Goede ervaring @ Allan24!

Stuurde zodra hij mijn geld had ontvangen direct de Xbox op, erg netjes verpakt en zelfs gedacht aan de roekeloosheid van de bezorgers door er Fragile stickers op te plakken. Oftewel, perfect!!

dinsdag 2 januari 2007 @ 21:34:44 #291
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_44954134
quote:

Wacht eens even, die kerel heet dennis zag ik ergens.... Er was een tijdje terug ook zo'n manneke actief hier die vanalles en nog wat beloofde en 'kocht' en meerdere malen zijn afspraken niet nakwam.

Deze! 045casual

Kijk hier maar eens:
[V&A] ERVARINGEN
[V&A] ERVARINGEN

Is dit niet dezelfde?

[ Bericht 6% gewijzigd door EdvandeBerg op 02-01-2007 21:49:09 ]
  dinsdag 2 januari 2007 @ 22:33:41 #292
119890 KopieerMachine
Alles is te koop!
pi_44956553
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 21:34 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Wacht eens even, die kerel heet dennis zag ik ergens.... Er was een tijdje terug ook zo'n manneke actief hier die vanalles en nog wat beloofde en 'kocht' en meerdere malen zijn afspraken niet nakwam.

Deze! 045casual

Kijk hier maar eens:
[V&A] ERVARINGEN
[V&A] ERVARINGEN

Is dit niet dezelfde?
Klik voor onze vriend Dennis
Ja... echt!
  dinsdag 2 januari 2007 @ 22:35:32 #293
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_44956646
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 17:22 schreef buzzer het volgende:

[..]

Probeer Terw_Dan van Tweakers eens voor medewerking, da's namelijk Hamergek van hier. Is moderator op GoT

Misschien kunnen ze daar wat pressie op K8skaaay uitoefenen om zijn beloften/verantwoordelijkheden na te komen.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 22:38:32 #294
119890 KopieerMachine
Alles is te koop!
pi_44956780
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 22:35 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Probeer Terw_Dan van Tweakers eens voor medewerking, da's namelijk Hamergek van hier. Is moderator op GoT

Misschien kunnen ze daar wat pressie op K8skaaay uitoefenen om zijn beloften/verantwoordelijkheden na te komen.
Hij is geen Mod op GoT
Ja... echt!
pi_44957450
quote:
k8skaaay
$this->slibBekijk myReact van k8skaaayBekijk de gallery van k8skaaayBerichten: 148
Reg. datum: 28 november 2005
--------------------------------------------------------------------------------
Ik doe eigenlijk niet aan 'goede voornemens'

Maar heb wel een paar dingen die ik toch wil gaan doen.
- PHP5 icm JavaScript en OOP (Ik schrijf al OOP, maar dan nog meer)
- MySQL vervangen door PgSQL
- Mijn OpenSource project afronden en releasen.
- Meer linux gaan doen dan dat ik nu doe.
- En mijn nieuwe servert in een datarack plaatsen.
  dinsdag 2 januari 2007 @ 23:02:03 #296
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_44957867
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 22:38 schreef KopieerMachine het volgende:

[..]

Hij is geen Mod op GoT
Dan wás ie dat wel volgens mij.

Anyway, in dat geval: dion_b is moderator in het 'oude hardware ruiltopic' waar ondergetekende en k8skaaay ook posten.

[ Bericht 15% gewijzigd door EdvandeBerg op 02-01-2007 23:09:39 ]
  dinsdag 2 januari 2007 @ 23:46:29 #297
119890 KopieerMachine
Alles is te koop!
pi_44959568
quote:
Op dinsdag 2 januari 2007 23:02 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Dan wás ie dat wel volgens mij.

Anyway, in dat geval: dion_b is moderator in het 'oude hardware ruiltopic' waar ondergetekende en k8skaaay ook posten.
Neem even contact op .. ze kunnen vast wel iets voor je doen
De persoon in kwestie is wél actief, ik heb hem vanmiddag nog zien posten.

Gr
Ja... echt!
pi_44965386
Prima zaken gedaan met Madshark. Duidelijk emails, en direct betaald. Toppie. Het gaat hier om de [TK] 2x Innovatek Cool-Matic NV40LE / G70 rev. 2.0
  woensdag 3 januari 2007 @ 15:01:53 #299
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_44973210
quote:

W4 wil je even alles in een mailtje vatten incl linkjes naar de betreffende topics en posts etc
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')