Je hebt mail.quote:Op woensdag 20 september 2006 00:02 schreef djmvt3 het volgende:
de fisherspooner cd heb ik wel interesse in, mail ff aub djmvt at mvtproductions.nl
Ehm, rembours? Is dat niet vreselijk duur?quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:48 schreef S1tH het volgende:
beide manic cd's voor jouw prijs met verzendkosten onder rembours graag
Sorry Patch, niks van mijn gading.quote:Op woensdag 20 september 2006 10:14 schreef Patch het volgende:
Dark Water
House of the Dead
Jeepers Creepers 2
The Cooler
Bovenstaande ruilen tegen 4 van mijn DVD´s?
Kijk even in mijn topic...
helaasquote:Op woensdag 20 september 2006 10:30 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Sorry Patch, niks van mijn gading.
Hmmm. Dan zou ik eerst even moeten wegen.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:10 schreef Guu het volgende:
Chemical Brothers: Dig your own hole 5
Dark Water 3,5
Faust 3,5
11 incl. verzenden?
Wat dacht je ervan als ik voor de voorgestelde prijs de schijfjes met boekjes/leafs verstuur maar dan zonder de plastic doosjes? Als jij toevallig nog lege doosjes hebt liggen, hoef ik de TPG niet onnodig te spekken.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:10 schreef Guu het volgende:
Chemical Brothers: Dig your own hole 5
Dark Water 3,5
Faust 3,5
11 incl. verzenden?
Ik heb even gezocht op 'rembours' en heb al heel snel allerlei negatieve berichten gevonden:quote:Op dinsdag 19 september 2006 23:48 schreef S1tH het volgende:
beide manic cd's voor jouw prijs met verzendkosten onder rembours graag
Dat is goed. Zullen we de rest via mail afhandelen?quote:Op dinsdag 26 september 2006 10:05 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wat dacht je ervan als ik voor de voorgestelde prijs de schijfjes met boekjes/leafs verstuur maar dan zonder de plastic doosjes? Als jij toevallig nog lege doosjes hebt liggen, hoef ik de TPG niet onnodig te spekken.
Mail maar op mijn username @gmail.comquote:Op vrijdag 29 september 2006 17:12 schreef Guu het volgende:
[..]
Dat is goed. Zullen we de rest via mail afhandelen?
En terug!quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:41 schreef Guu het volgende:
You've Got Mail
Is ex-rental. ik zie net dat er twee stickertjes op het papieren vel zitten die er niet afgaan zonder het vel te beschadigen. Prijsverlaging dus naar 3 euro ex verzenden.quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:54 schreef De_Hertog het volgende:
Battle Royale, welke versie is dat? En is dat één van de ex-rentals? Hoe is de kwaliteit?
Ik heb dus interesse.
Mnee, ex-rental en een lelijk hoesje, dan had ik hem net zo goed kunnen brandenquote:Op zaterdag 30 september 2006 16:11 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Is ex-rental. ik zie net dat er twee stickertjes op het papieren vel zitten die er niet afgaan zonder het vel te beschadigen. Prijsverlaging dus naar 3 euro ex verzenden.
Indien je nog interesse hebt, rip ik hem even met dvd shrink om te testen of er errors zijn.
15 euro excl.?quote:Op zaterdag 30 september 2006 15:49 schreef EdvandeBerg het volgende:
Chicks on speed: 99ct
Zwan (van Smashing Pumpkins zanger Billy Corgan): Mary star of the sea (special edition: Iclusief DVD)
Manic Street Preachers: Know your enemy
Manic Street Preachers: This is my truth, tell me yours
Nouja, lelijk.... Het zijn geen A4 stickers ofzo die er op zitten. Maar OK, geen probleem.quote:Op zaterdag 30 september 2006 16:29 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Mnee, ex-rental en een lelijk hoesje, dan had ik hem net zo goed kunnen branden
OK, mail me maar.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |