Had je kunnen weten. Staat gewoon in de voorwaardenquote:- TPG Post maakt geïnde bedrag (met inhouding van provisie) over aan verzender. Vanaf het moment dat het rembourspakket is uitgereikt en door geadresseerde is betaald, kan de afzender de betaling binnen 3 weken verwachten.
fijn dan maar leuk is anders.quote:Op woensdag 20 september 2006 14:14 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Had je kunnen weten. Staat gewoon in de voorwaarden
Er staat ook niet dat het moet, er staat dat het "kan" dus de vraag is of je uberhaupt je geld wel krijgtquote:Op woensdag 20 september 2006 14:28 schreef sirrom het volgende:
[..]
fijn dan maar leuk is anders.
Omdat het mag wil nog niet zeggen dat het ook moet...
Verkoop je alleen een pakketje?quote:Op woensdag 20 september 2006 14:09 schreef sirrom het volgende:
Die gasten van TPG Post kunnen er wat van zeg... Ik verkoop een pakketje aan iemand en stuur het onder Rembours naar de koper. Die ontvangt het gelijk de volgende dag en betaald ook aan de bezorger.
Maar nu na anderhalve week, zie ik dat geld nog steeds niet op mijn rekening. Ik heb eerst bij het postkantoor geklaagd maar dat is nutteloos: wij zijn TPG Post niet. Wij werken alleen voor hun. Okay dan... dus vervolgens maar 0900-50cpm gebeld om daar te horen dat het wel een week kon duren.
Nu, bijna 2 weken verder: nog eens gebeld. ZegT zo'n akelige medewerkster dat het wel tot 3 weken kan duren voordat men mijn geld overboekt. Lekker zeg... beetje rente trekken van mijn centjes.
K*T TPG POST: STUUR ME MIJN ZUURVERDIENDE GELD VERD*MMME...
![]()
![]()
![]()
Nee hoor, er zaten ook een paar bakstenen in.quote:Op woensdag 20 september 2006 15:40 schreef VinoTinto het volgende:
[..]
Verkoop je alleen een pakketje?
saaiquote:Op woensdag 20 september 2006 16:09 schreef sirrom het volgende:
[..]
Nee hoor, er zaten ook een paar bakstenen in.
En dat zijn niet zomaar een paar bakstenen. Het zijn de zgn. hele bekende bakstenen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |