abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43185547

* Gehard glas; heeft een hogere draagkracht dan gewoon glas.
* Productomschrijving : spaanplaat, gehard glas, staal, folie, Epoxy-/polyester poederverf
* Afmeting gemonteerd /

Breedte: 101 cmDiepte: 57 cm
Hoogte: 48 cm
Max. belasting: 100 kg

* Prijs : 20 euro
* In goede staat, zelf afhalen (omg. Rotterdam)
pi_43186468
Ja verkocht, wanneer mag ik 'm op komen halen?

donderdag 2 november 2006 @ 22:24:33 #3
128471 doctor.starbucks
Cafe maciato, high fat foam, e
pi_43188331
is da met tv ? zoals bij otto
Starbucks, waar blijf je
pi_43195862
quote:
Op donderdag 2 november 2006 21:42 schreef Conflict het volgende:
Ja verkocht, wanneer mag ik 'm op komen halen?

Mailtje sturen (naar hotmail), als er niet vandaag mensen eerder dan jou zijn. Staat ook op Marktplaats e.d. namelijk.
pi_43196663
ook interesse hier hoe oud is de en wat was de nieuwprijs?
-= in night battles, use many torches and drums, and in day battles, use many flags and pennants in order to influence men's eyes and ears =-
pi_43197142
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 09:02 schreef H3rt0gJ4n het volgende:
ook interesse hier hoe oud is de en wat was de nieuwprijs?
49 euro.
pi_43197160
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 07:17 schreef Ricepuppet het volgende:

[..]

Mailtje sturen (naar hotmail), als er niet vandaag mensen eerder dan jou zijn. Staat ook op Marktplaats e.d. namelijk.
Nog sneller? Ik vond mezelf al zo snel! Binnen twintig minuten gereageerd. Maar laat dan maar zitten

[ Bericht 6% gewijzigd door Conflict op 03-11-2006 09:42:54 ]
pi_43197986
Dat is niet het punt. Het gaat erom dat wie als eerst mij 20 euro overhandigd, het meubel mag meenemen. Mail me maar voor afhandeling - iemand? -
pi_43198135
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 10:17 schreef Ricepuppet het volgende:
Dat is niet het punt. Het gaat erom dat wie als eerst mij 20 euro overhandigd, het meubel mag meenemen. Mail me maar voor afhandeling - iemand? -
Het zou toch wel lullig zijn als ik zeg dat ik 'm wil hebben, binnen zo'n korte tijd en je 'm de volgende dag aan een ander verkoopt omdat diegene sneller mailt ofzo. Onder zulke omstandigheden doe ik liever geen zaken met mensen.
pi_43204985
Als je me mailt, me daarna belt met het telefoonnummer dat ik je dan geef, dan is hij van jou als je hem komt ophalen. Ik heb vaak genoeg dat er niemand komt opdagen, en dat bedoel ik er dus mee. Niks persoonlijks.

Mail me nou maar gewoon
pi_43218095
Gemaild
pi_43227172
En teruggemail'ed. Gereserveerd voorlopig voor Conflict.
pi_43288382
verkocht? zo nee heb ik wel interesse

bod 20 eur (indien niet verkocht)
-= in night battles, use many torches and drums, and in day battles, use many flags and pennants in order to influence men's eyes and ears =-
pi_43289053
Conflict laat niks van zich horen. Ik heb net iemand gehad uit Nieuwerkerk die belde, klonk serieus genoeg. Die belt vandaag nog terug; zoniet, dan mag jij hem hebben Hertog.
pi_43295551
ok mail maar als je het niet verkocht hebt vandaag (zie profiel) kan hem evt woensdag ophalen.
pi_43296784
quote:
Op maandag 6 november 2006 13:18 schreef Ricepuppet het volgende:
Conflict laat niks van zich horen. Ik heb net iemand gehad uit Nieuwerkerk die belde, klonk serieus genoeg. Die belt vandaag nog terug; zoniet, dan mag jij hem hebben Hertog.
Wij hebben via de mail afgesproken dinsdag of woensdag en ik wilde je vanavond even bellen om het precies af te spreken.

Ik had toch wel het idee dat we overeen waren gekomen dat ik het meubeltje zou overnemen. Als je vond dat ik niet snel genoeg belde had je me ook ff terug kunnen mailen.

Maar veel plezier met de verkoop.

[ Bericht 12% gewijzigd door Conflict op 06-11-2006 17:54:45 ]
pi_43306385
Quote van de email die ik je net heb verstuurd.:

Hoi,

Ik heb je drie dagen geleden ge-email'ed, zonder reactie. Dat viel me juist een beetje tegen. Ik heb hem dus wel drie dagen vastgehouden, zonder enige reactie. En nu hij dreigt verkocht te worden hoor ik opeens wat van je. Hij is overigens al verkocht, daar niet van.

Groet,

Ricepuppet.

Dus hij mag dicht mods...
pi_43309419
was er al een opzetje voor die black/whitelist?

ik weet iig een user die wel op de blacklist kan...
pi_43309942
Pff... moet ik nou bang worden? Ik sta bekend als een goede seller op internet. Conflict liet al dagen niks van zich horen, en dan moet ik er voor boeten? Dacht het niet. Die jongen die het meubel kwam halen was een goede gozer, iemand waar ik graag zaken mee doe; direct, vriendelijk en trouw aan zijn woord qua ophalen. Heb hem zelf nog zelfs even mijn Xbox 360 aan hem gedemonstreerd omdat hij zo vriendelijk was.

Daarbij, ik heb al zat goede deals gemaakt op Fok.

Blacklist mijn ass, biatch.
  maandag 6 november 2006 @ 22:58:05 #20
22273 Dizer
Save the beard!
pi_43310084
TS, volgende keer mag je wel duidelijk en meer hart voor je verkoop hebben. Laat de users hier op FOK bieden of spreek iets duideljks af. Maar dat zal wel over een tijdje weer zijn. Voorlopig kan je me gestolen worden. Dit soort praktijken keuren wij hier niet goed!
Friends don't let friends remain beardless...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')