Mailtje sturen (naar hotmail), als er niet vandaag mensen eerder dan jou zijn. Staat ook op Marktplaats e.d. namelijk.quote:Op donderdag 2 november 2006 21:42 schreef Conflict het volgende:
Ja verkocht, wanneer mag ik 'm op komen halen?![]()
49 euro.quote:Op vrijdag 3 november 2006 09:02 schreef H3rt0gJ4n het volgende:
ook interesse hierhoe oud is de en wat was de nieuwprijs?
Nog sneller? Ik vond mezelf al zo snel! Binnen twintig minuten gereageerd. Maar laat dan maar zittenquote:Op vrijdag 3 november 2006 07:17 schreef Ricepuppet het volgende:
[..]
Mailtje sturen (naar hotmail), als er niet vandaag mensen eerder dan jou zijn. Staat ook op Marktplaats e.d. namelijk.
Het zou toch wel lullig zijn als ik zeg dat ik 'm wil hebben, binnen zo'n korte tijd en je 'm de volgende dag aan een ander verkoopt omdat diegene sneller mailt ofzo. Onder zulke omstandigheden doe ik liever geen zaken met mensen.quote:Op vrijdag 3 november 2006 10:17 schreef Ricepuppet het volgende:
Dat is niet het punt. Het gaat erom dat wie als eerst mij 20 euro overhandigd, het meubel mag meenemen. Mail me maar voor afhandeling - iemand? -
Wij hebben via de mail afgesproken dinsdag of woensdag en ik wilde je vanavond even bellen om het precies af te spreken.quote:Op maandag 6 november 2006 13:18 schreef Ricepuppet het volgende:
Conflict laat niks van zich horen. Ik heb net iemand gehad uit Nieuwerkerk die belde, klonk serieus genoeg. Die belt vandaag nog terug; zoniet, dan mag jij hem hebben Hertog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |