Okee die drie voor jou doen? Mail me met je gegevens, dinsdag ga ik alles verzenden!quote:Op zondag 26 november 2006 16:36 schreef Skinkie het volgende:
LXG: League of Xtraordinairy Gentleman die wil ik wel.
Ring 1/2 kunnen er bij...
Heb je nog een leuke tip... wellicht iets sci-fi?quote:Op zondag 26 november 2006 16:41 schreef Roelxxl het volgende:
[..]
Okee die drie voor jou doen? Mail me met je gegevens, dinsdag ga ik alles verzenden!
Enne....de 4e is gratis dus je mag er nog 1 uitzoeken
Haha ja die heb ik wel maar die wil ik (nog) niet kwijt...quote:Op zondag 26 november 2006 16:43 schreef Skinkie het volgende:
[..]
Heb je nog een leuke tip... wellicht iets sci-fi?
(ik ben eigenlijk opzoek naar war of the worlds...)
Doe die er maar bij danquote:Op zondag 26 november 2006 16:45 schreef Roelxxl het volgende:
[..]
Haha ja die heb ik wel maar die wil ik (nog) niet kwijt...
Echt sci-fi zit er niet echt bij... Reign of Fire vond ik, ondanks de slechte kritieken, best een leuke film. (hier ga ik reacties op krijgen vrees ik)
Prima, mail me maar!quote:Op zondag 26 november 2006 16:46 schreef RipCore het volgende:
Ju-on 1, 2 en Phone doen?
Pakketje ligt al voor je klaar, mail me je gegevens en zet er ff je Fok-naam bij!quote:Op zondag 26 november 2006 16:47 schreef Skinkie het volgende:
[..]
Doe die er maar bij danIk ga je mailen.
30 euro?quote:Op zondag 26 november 2006 18:04 schreef Patch het volgende:
Frogs (1972)
A Sound of Thunder
Anaconda 1
Candyman
Rumpelstiltskin
Ginger Snaps 1
Ginger Snaps 2
Cheaper by the dozen
Reposessed (leslie nielsen)
Children of the Corn 6
Pleasantville
Peter pan Welke versie?
House of Wax
Hoeveel voor bovenstaande?
zijn de tieten van wiske die 3 euro waard?quote:Op zondag 26 november 2006 16:17 schreef Roelxxl het volgende:
Suske en Wiske, de duistere diamant
Ligt er aan... als je van goedkope tieten houdt misschien?quote:Op zondag 26 november 2006 19:21 schreef Herald het volgende:
[..]
zijn de tieten van wiske die 3 euro waard?
30 Euro inclusief, dan mail me aub op razookicksass@hotmail.comquote:Op zondag 26 november 2006 18:46 schreef Roelxxl het volgende:
[..]
30 euro?
Peter pan is de 2003 versie! Zie IMDB "Peter pan 2003"
Dan delen we de verzendkosten want voor 12 dvd's is dat 6 euro.quote:Op maandag 27 november 2006 00:42 schreef Patch het volgende:
[..]
30 Euro inclusief, dan mail me aub op razookicksass@hotmail.com
ik had niet gelezen dat als je er 4 nam, dat de 5e dan gratis is, dan wil ik ook graag Suske en Wiske en Breakdown erbij hebben.quote:Op maandag 27 november 2006 09:23 schreef Roelxxl het volgende:
[..]
Dan delen we de verzendkosten want voor 12 dvd's is dat 6 euro.
33 euro totaal, mee eens?
Afgesproken! mail me je gegevens enzo!quote:Op maandag 27 november 2006 09:39 schreef Patch het volgende:
[..]
ik had niet gelezen dat als je er 4 nam, dat de 5e dan gratis is, dan wil ik ook graag Suske en Wiske en Breakdown erbij hebben.
1.Frogs (1972)
2.A Sound of Thunder
3.Anaconda 1
4.Candyman
Rumpelstiltskin - gratis
1.Ginger Snaps 1
2.Ginger Snaps 2
3.Cheaper by the dozen
4.Reposessed (leslie nielsen)
Children of the Corn 6 - gratis
1.Pleasantville
2.Peter pan
3.House of Wax
4.Suske en Wiske
Breakdown - gratis
Dus nu zou het 36 Euro zijn of niet? Inclusief verzenden?
Eindhoven, da's niet zover weg, kunnen we een keer deze week afspreken op het CS?quote:Op maandag 27 november 2006 17:33 schreef Roelxxl het volgende:
[..]
Afgesproken! mail me je gegevens enzo!
Nog beter! Kan je morgen? dan ben ik toch vrij en ga ik alle andere pakjes posten.quote:Op maandag 27 november 2006 17:34 schreef Patch het volgende:
[..]
Eindhoven, da's niet zover weg, kunnen we een keer deze week afspreken op het CS?
Ga je het onder rembours versturen danquote:Op maandag 27 november 2006 17:45 schreef Roelxxl het volgende:
[..]
Nog beter! Kan je morgen? dan ben ik toch vrij en ga ik alle andere pakjes posten.
Ik kan morgen wel jaquote:Op maandag 27 november 2006 17:45 schreef Roelxxl het volgende:
[..]
Nog beter! Kan je morgen? dan ben ik toch vrij en ga ik alle andere pakjes posten.
Nee jouw geld moet ik nog hebben haha, mail me even jouw gegevens dan mail k terug met mijn banknr!!quote:Op maandag 27 november 2006 18:06 schreef Skinkie het volgende:
[..]
Ga je het onder rembours versturen danIk wil ook wel het geld overmaken
Ik zit net je pakketje samen te stellen...zie ik dat Breakdown alleen zweedse ondertiteling heeft.... wil je een andere uitzoeken of vind je dat neit erg?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |