Ik ben zelf 1,75. hij valt iets groter bij mij. Maarja ik ben ook meer een M figuur. het hang er ook maar vanaf hoe je hem wilt dragen.quote:Op donderdag 7 december 2006 16:37 schreef Nosh het volgende:
Interesse in de Dickies, al is een ruime L wel vrij groot. (ben 1,80)
Eventueel de lengte van de mouwen, en van oksel tot onderkant?
En is ie bij serieuze interesse te bekijken, om te zien hoe ie valt?
In dat geval heb ik interesse, hij zou me dan zelfs misschien iets te klein vallen.quote:Op donderdag 7 december 2006 17:18 schreef Karimo het volgende:
[..]
Ik ben zelf 1,75. hij valt iets groter bij mij. Maarja ik ben ook meer een M figuur. het hang er ook maar vanaf hoe je hem wilt dragen.
Uiteraard kan je hem zelf komen passen, dat is ook het beste denk ik.
Oksel tot onderkant: 46 cm
Arm: 56 cm
Staat er bij ...quote:Op donderdag 7 december 2006 17:49 schreef Ednet het volgende:
Maten van de Pall Mall jas?
Oke staat genoteerdquote:Op donderdag 7 december 2006 19:35 schreef pierce het volgende:
¤ 25 voor de Columbia Ski jas met inritsbaar vest.
Staat genoteerd.quote:Op zaterdag 9 december 2006 23:41 schreef juniz het volgende:
Een openingsbod van 40 voor de Pall Mall
Nou ik wacht nog even tot vrijdag en anders is die pall mall jas gewoon van jouquote:
en de Columbia voor mij?quote:Op woensdag 13 december 2006 11:17 schreef Karimo het volgende:
[..]
Nou ik wacht nog even tot vrijdag en anders is die pall mall jas gewoon van jou![]()
Dat vind ik helaas weer teveel, bovendien is het niet in verhouding tot de andere jassen.quote:Op woensdag 13 december 2006 11:22 schreef Karimo het volgende:
[..]
Ik vind je bod wat aan de lage kant. Voor 40 euro mag hij mee, net als de rest vd jassen.
okequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |