Tvpquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:41 schreef sanger het volgende:
Kan ik dit zomaar aan mijn advocaat uit handen geven?
Dat en dat je die telefoonnummers even belt. Altijd eerst persoonlijk dingen proberen te regelen en pas als het echt niet lukt met advocaten e.d. gaan dreigen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:44 schreef Thieske het volgende:
Probeer anders eerst even het feedback topic van V&A voordat je met advocaten begint te smijten.
Daar staat hij al in.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:44 schreef Thieske het volgende:
Probeer anders eerst even het feedback topic van V&A voordat je met advocaten begint te smijten.
quote:
het ging me meer om de smiley ....quote:
Ik heb het topic al uitgeprint, de mails ook trouwens. Verder heb ik foto's gemaakt van hoe het eruit zag toen ik het pakketje openmaakte. Het was namelijk meteen te zien dat het niet nieuw was.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:57 schreef TR08 het volgende:
Bel ook zijn oudersAls zoontjelief de boel bedondert krijgt hij met geluk nog wat billenkoek erbij
Oh ja en print het V&A topic uit voor hij zijn eigen posts e.d. gaat wijzigen. Dan heb je ineens weinig poten meer om op te staan namelijk.
Bij wijzigingen blijft de oude versie ook opgeslagen (en zijn door de moderators terug te lezen meen ik. Iig door de admins).quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:57 schreef TR08 het volgende:
Bel ook zijn oudersAls zoontjelief de boel bedondert krijgt hij met geluk nog wat billenkoek erbij
Oh ja en print het V&A topic uit voor hij zijn eigen posts e.d. gaat wijzigen. Dan heb je ineens weinig poten meer om op te staan namelijk.
Admins dan alleen, want ik kan het niet..quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:59 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Bij wijzigingen blijft de oude versie ook opgeslagen (en zijn door de moderators terug te lezen meen ik. Iig door de admins).
Eergisteren al eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:13 schreef Marsepein het volgende:
Ik denk dat je topic in WGR meer kwaad dan goed doet.Bovendien heb je de verkoper nog niet echt de tijd gegeven om het op te lossen, gister heb je de telefoon binnen gekregen. Geef het eens een paar dagen en gewoon even bellen denk ik dan.
Waarom moet je het een paar dagen geven? Het product is toch gewoon niet conform de ovk? Dat zal heus niet veranderen als je een paar dagen wacht.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:13 schreef Marsepein het volgende:
Ik denk dat je topic in WGR meer kwaad dan goed doet.Bovendien heb je de verkoper nog niet echt de tijd gegeven om het op te lossen, gister heb je de telefoon binnen gekregen. Geef het eens een paar dagen en gewoon even bellen denk ik dan.
Nee, ik bedoel geef de verkoper ook de tijd en mogelijkheid tot reageren. En zo'n topic als dit openen kan behoorlijk tegen de haren instrijken.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:27 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Waarom moet je het een paar dagen geven? Het product is toch gewoon niet conform de ovk? Dat zal heus niet veranderen als je een paar dagen wacht.
Dat kan zijn, maar een verkoper die een "nieuw" prodcut levert, onderwijl meesturend een kapotte batterij+headset, doet dat met opzet. Daar verwacht ik niet veel goeds van.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:32 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel geef de verkoper ook de tijd en mogelijkheid tot reageren. En zo'n topic als dit openen kan behoorlijk tegen de haren instrijken.
Ook in dit geval? Denk het niet hoor.quote:Met honing vang je meer vliegen dan met azijn.
De verkoper had gisteren kunnen reageren toen hij ook in een ander topic op Fok! reageerde. Op zijn minst een reactie dat hij gaat bekijken wat met de situatie te doen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:32 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel geef de verkoper ook de tijd en mogelijkheid tot reageren. En zo'n topic als dit openen kan behoorlijk tegen de haren instrijken.
Met honing vang je meer vliegen dan met azijn.
Als de aanbieder nieuwstaat vermeldt en de telefoon wordt nieuw met headset en accu geleverd dan zou dat er toch gewoon bij horen?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:42 schreef 5112 het volgende:
Aan de andere kant, waar in dat topic staat dat je er een batterij en headset bij krijgt? Ik zie alleen maar dat er een telefoon te koop wordt aangeboden (later wordt wel gemeld dat de doos + boekjes er bij zitten) maar niets over de zaken waar je nu over klaagt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |