Ja. Ik snap trouwens niet waarom ze je zelf niet een verhaaltje laten typen en dat zij dan achteraf dat aanpassen. Ik weet zeker dat ik zelf een samenhangender en directer verhaal kan schrijven.quote:Op woensdag 20 december 2006 20:28 schreef whizzer2250 het volgende:
PL 1222/06-096688
Duurde het bij jou ook zo lang
Goed bezig.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:12 schreef whizzer2250 het volgende:
Heb Patrick net via MSN gesproken en hij zei dat hij vanmorgen 150 euro naar mij heeft overgemaakt en het bedrag van EdvandeBerg. Dus we zullen zien....
Hij zal waarschijnlijk eerst een ander moeten tillen voor ie de centjes heeft om ons terug te betalen.quote:Op donderdag 21 december 2006 00:12 schreef whizzer2250 het volgende:
Heb Patrick net via MSN gesproken en hij zei dat hij vanmorgen 150 euro naar mij heeft overgemaakt en het bedrag van EdvandeBerg. Dus we zullen zien....
Tis toch niet iemand uit Wieringerwerf he?quote:Op donderdag 21 december 2006 18:32 schreef pierce het volgende:
Niks meer vernomen van Duracell![]()
Betaald, maar niks ontvangen... op mails wordt niet gereageerd.
Laatste mail is van 11-12-2006.
Die tijden zeggen niets. Bekende bug; zelfs van accounts die zijn uitgelogd en waarvan het wachtwoord door de schredder is gegaan geeft de software nog aan dat ze regelmatig inloggen. Onbetrouwbaar; bekende bugquote:Op donderdag 21 december 2006 18:40 schreef whizzer2250 het volgende:
Laatste bezoek: 2 uur, 58 minuten geleden.
Hij is dus wel nog online geweest....
heeft afgelopen nacht nog gepost. Laptop altijd aan!quote:Op donderdag 21 december 2006 19:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Die tijden zeggen niets. Bekende bug; zelfs van accounts die zijn uitgelogd en waarvan het wachtwoord door de schredder is gegaan geeft de software nog aan dat ze regelmatig inloggen. Onbetrouwbaar; bekende bug
Al een betaling gezien? Giro naar bank per internetbankieren staat er volgens mij een dag later op....quote:
Vergeet 't maar, iemand die zijn zaken doet hoofdzakelijk op I-net en dan met overschrijvingen werken?quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:37 schreef whizzer2250 het volgende:
volgens Patrick zou het 5 dagen durenMaar iig, er staat nog niks bijgeschreven.
Ja, meneer Batterijtje waar bent u?quote:Op donderdag 21 december 2006 18:32 schreef pierce het volgende:
Niks meer vernomen van Duracell![]()
Betaald, maar niks ontvangen... op mails wordt niet gereageerd.
Laatste mail is van 11-12-2006.
Ik heb al zijn gegevens mocht je interesse hebben,quote:Op zondag 24 december 2006 09:53 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ja, meneer Batterijtje waar bent u?
Ik heb ook betaald en vooralsnog geen spelletjes...
Betaald: 15 december.
Een advocaat voor een tientje?quote:Op zondag 24 december 2006 11:02 schreef pierce het volgende:
Als meneer niet snel reageert krijgt hij een aangifte tegen zich en een brief van mijn advocaat(dan weet je het vast als je meeleest! )
rechtsbijstandverzekering ofzo?quote:Op maandag 25 december 2006 11:57 schreef Dromer het volgende:
[..]
Een advocaat voor een tientje?![]()
Werkt jouw advocaat gratis of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |