quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:42 schreef timbob het volgende:
[TK/TR] Shitload PC classics,GBA+games,GB player,R&B cds
paar weken terug al betaald.
niks meer van gehoord.
reageert niet in het topic, stuurt niks op..
rejected heeft zo te lezen ook niks ontvangen voor z'n geld.
bah.
Game onquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:54 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb het even achter de schermen gemeld en ga de user in kwestie mailen.
Inmiddels 8 juni, Sebastiaan lijkt niet op mails te reagerenquote:Op maandag 5 juni 2006 10:45 schreef MrManiak het volgende:
[TK] XBOX met 2 controllers en 9 spellen
Ontzettend goed contact tussen Sebas en mij, snel geregeld, maar die verrekte langzame UPS... (Die btw nog steeds niks heeft gebracht)
.... Sebastiaan ....quote:Geachte ***MrManiak, om maar even via Fok! zo te noemen =)***,
Bedankt voor uw reactie op onze website.
Helaas hebben wij geen indicatie dat deze zending is opgehaald door een van onze chauffeurs en ik moet u aanraden om in contact te treden met de verzender. Wanneer zij aangeven dat de zending wel is opgehaald, zullen zij een onderzoek moeten opstarten.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groeten,
Laura Verbeek
UPS
Administration BE/NL
0800 128 28 (BE) / 0800 099 1300 (NL)
-----Original Message-----
From: *****@ups.com [mailto:*****]
Sent: Thursday 8 June 2006 17:40
To: Netherlands CSC (SQW2NET)
Subject: Traceren
Uw naam:*****
U bent de:Receiver
E-mail:*****
Telefoon:*****
UPS Trackingnummer:1Z*****
Straat:*****
Km., Et., Apt.:
Stad:Dronten
Staat/provincie:
Land:NL
Postcode:*****
Commentaar:Goedendag.
Ik heb een vraag over een bepaald pakket die op 30 mei is verzonden, en nog steeds niet is aangekomen, betreffend het pakket met het trackingnummer 1Z2266610494524573. Is het mogelijk dat het pakket nog steeds afgeleverd moet worden door UPS, of ligt het nog op een depot?
M.V.G.
***MrManiak***
Prima afgehandeld, hangmat binnenquote:Op donderdag 15 juni 2006 14:08 schreef Nachtdier het volgende:
[tk] Hangmatten
Prima en vlot afgehandeld met Ijsmeis, Mordradead, Highth4wk, SoA-Holic.
Hangmatten zijn of gaan op heel korte termijn op transport.
En prettige ervaring met woeeiiii. Erg snelle betaling!quote:Op vrijdag 16 juni 2006 14:36 schreef woeeiiii het volgende:Spanks in [TK] 1gb Sandisk Memorystick Pro Duo
Snel binnengekregen, snelle reacties op mail!
quote:Helemaal top!
Het contact via e-mail verliep prima. Telkens een reactie binnen een dag en vaak zelfs binnen een paar uur.
Het pakket is netjes bezorgd. Zoals gezegd was alles nieuw en netjes verpakt in de originele verpakking.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |