seksueel gezien, neem ik aan dan? Want een kleintje in bed is inderdaad wel fijn..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:33 schreef Logician het volgende:
Geinig het valt me vaak op dat juist lange mannen mijn lengte juist erg prettig vinden, wat ik dan natuurlijk ook wel weer erg prettig vind.
Vind je? Nâh ik kan er serieus niet warm van worden.. vooral onder de 1.70cm begin ik het bijna genant te vinden ...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:35 schreef miss_sly het volgende:
Een mooi mannelijk figuur is zeker niet voorbehouden aan lange mannen. Ook kleine(re) mannen kunnen een mooi lijf hebben met mooie schouders/schouderbladen en een lekker smal kontje
Smaken verschillen gelukkigquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:37 schreef Logician het volgende:
[..]
Vind je? Nâh ik kan er serieus niet warm van worden.. vooral onder de 1.70cm begin ik het bijna genant te vinden ...
genant? wat overdreven..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:37 schreef Logician het volgende:
[..]
Vind je? Nâh ik kan er serieus niet warm van worden.. vooral onder de 1.70cm begin ik het bijna genant te vinden ...
Dat klopt inderdaad. Opposite attracks.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:33 schreef Logician het volgende:
Geinig het valt me vaak op dat juist lange mannen mijn lengte juist erg prettig vinden, wat ik dan natuurlijk ook wel weer erg prettig vind.
Hoe grappig dat je hier in 1 zin zowel kleine(re) mannen als vrouwen die kleine(re) mannen hebben/willen beledigtquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:38 schreef FlowerMary het volgende:
De meeste vrouwen willen een lange man inderdaad.
Kleine mannen zijn lichamelijk zwak. En dat wil een echte vrouw meestal niet, die wil een man die haar kan beschermen. En als ze wel sterk zijn, zijn ze weer breed en dat ziet er dus totaal niet uit bij een kleintje.
Tijdens de relatie heb je geen seks? Waarom zou je met een kleintje geen relatie kunnen hebben?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:36 schreef dolledingo het volgende:
[..]
seksueel gezien, neem ik aan dan? Want een kleintje in bed is inderdaad wel fijn..Maar op relatie gebied zijn de vriendinnen toch altijd wel een stuk langer..
Inderdaad dat valt mij ook vaak op, dat die kleine mênneke's dan vanuit een soort compensatiedrang als een idioot aan de gewichten gaan hangen, en dat het er dan helemaal kansloos uitzietquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:38 schreef FlowerMary het volgende:
Kleine mannen zijn lichamelijk zwak. En dat wil een echte vrouw meestal niet, die wil een man die haar kan beschermen. En als ze wel sterk zijn, zijn ze weer breed en dat ziet er dus totaal niet uit bij een kleintje.
Ik zeg gewoon de waarheid.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hoe grappig dat je hier in 1 zin zowel kleine(re) mannen als vrouwen die kleine(re) mannen hebben/willen beledigt
En dan ook nog breed lopen en boos kijken!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:40 schreef Logician het volgende:
[..]
Inderdaad dat valt mij ook vaak op, dat die kleine mênneke's dan vanuit een soort compensatiedrang als een idioot aan de gewichten gaan hangen, en dat het er dan helemaal kansloos uitziet
Wat jij wil hoor.quote:
Ook erg grappig zijn die kleine mannen die niet breed zijn maar wel breed lopen en dan zo'n te groot nep leren jack aan hebbenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:41 schreef FlowerMary het volgende:
[..]
En dan ook nog breed lopen en boos kijken!![]()
Ik val niet op kleine dames, maar ik kan me wel seksueel aangetrokken voelen. Als ik in een cafe een kleine knappe dame zie vind ik het gewoon niet interessant. Qua uiterlijke kenmerken maakt het me qua haarkleur/oogkleur/borstomvang niet echtuit , ik val meer op de lengte. En het is gelukkig geen beperking..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:40 schreef FlowerMary het volgende:
[..]
Tijdens de relatie heb je geen seks? Waarom zou je met een kleintje geen relatie kunnen hebben?
Okey, mooie verklaring.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:43 schreef dolledingo het volgende:
[..]
Ik val niet op kleine dames, maar ik kan me wel seksueel aangetrokken voelen. Als ik in een cafe een kleine knappe dame zie vind ik het gewoon niet interessant. Qua uiterlijke kenmerken maakt het me qua haarkleur/oogkleur/borstomvang niet echt, ik val meer op de lengte. En het is gelukkig geen beperking..
Het is voor mij in dat opzicht merk ik wel een beperking, ik kan het vergelijken met het idee om seks met mijn opa te hebben... nee dankje. Ik heb genoeg vrienden die wat klein uitgevallen zijn en er niet minder goede vrienden om zijn, maar qua aantrekkingskracht doet het me gewoon echt helemaal niets ... Geen idee waarom...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:43 schreef dolledingo het volgende:
[..]
Ik val niet op kleine dames, maar ik kan me wel seksueel aangetrokken voelen. Als ik in een cafe een kleine knappe dame zie vind ik het gewoon niet interessant. Qua uiterlijke kenmerken maakt het me qua haarkleur/oogkleur/borstomvang niet echt, ik val meer op de lengte. En het is gelukkig geen beperking..
Dat heb ik inderdaad ook. Kleine mannen lijken al snel stevig en gedrongen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:37 schreef Logician het volgende:
[..]
Dat is toch geen enkele beperking voor een relatie met een lange man?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:47 schreef Mini_rulez het volgende:
Beetje jammer, want ik ben volgens mijn paspoort maar 1m59.
Nou, handig is anders. Het is ook wel eens leuk om iemand te kunnen zoenen of omhelzen zonder dat jij op je tenen moet staan en hij moet bukken.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:48 schreef FlowerMary het volgende:
[..]
Dat is toch geen enkele beperking voor een relatie met een lange man?
Gewoon lekker op hem springen benen om de middel en huppa! of gewoon op de grond gooien en er boven op gaan zitten natuurlijkquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:49 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nou, handig is anders. Het is ook wel eens leuk om iemand te kunnen zoenen of omhelzen zonder dat jij op je tenen moet staan en hij moet bukken.
Maar goed, mijn huidige vriendje is ongeveer 1m80, dus dat gaat nog wel.
this topic needs pics!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:51 schreef ukga het volgende:
*1.94 cm kickboxer meldt zich*
Is dat zo'n probleem dan om even op je tenen te staan?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:49 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nou, handig is anders. Het is ook wel eens leuk om iemand te kunnen zoenen of omhelzen zonder dat jij op je tenen moet staan en hij moet bukken.
Voelt alsof je sex hebt met een koe.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:58 schreef Barbaaf het volgende:
Gespierde spijker meldt zichen ik val ook nog op kleinere vrouwen
, die je van de grond kan plukken als je ze een zoen wil geven en zich als een klein hoopje tegen je aan oprollen.
Toch vraag ik me wel eens af hoe het zou zijn met een vrouw die minder dan 20 cm kleiner is.
Nou, ik vind het op gegeven moment wel irritant worden ja. Bij 30 of 40cm verschil is op je tenen staan niet genoeg, dan moet hij echt bukken. Haalt de spontaniteit een beetje weg.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:55 schreef FlowerMary het volgende:
[..]
Is dat zo'n probleem dan om even op je tenen te staan?
Ik ga er van uit dat je van elkaar houdt. Dan moet het toch geen probleem zijn dat het staand kussen wat moeilijker gaat?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:59 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nou, ik vind het op gegeven moment wel irritant worden ja. Bij 30 of 40cm verschil is op je tenen staan niet genoeg, dan moet hij echt bukken. Haalt de spontaniteit een beetje weg.
Die stoot je niet zo snel omver. Die lange vrouwen moeten wel de lenigheid hebben van een kleine dame anders kan het soms net zo voelen als seks met een koe inderdaadquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:58 schreef Barbaaf het volgende:
Toch vraag ik me wel eens af hoe het zou zijn met een vrouw die minder dan 20 cm kleiner is.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:57 schreef savale het volgende:
hoho weet je jouw reactie in mijn FB nog? en ik ben 1m78....
Gefrustreerd?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:02 schreef Webdesign21 het volgende:
Ach ja. Hebben ze een lelijk hoofd dan lijkt het me dat de dames hier op Fok al snel die lange jongens toch al niet zo knap meer vinden. Lengte geeft meer de indruk dat iemand sterker is of gezonder (nog van vroeger toen de mensen nog zelf moesten jagen omdat je dan dus goed voor jezelf kon zorgen). Tegenwoordig leidt het echter vaker tot rugklachten en daar gaan die lange jongens.
Ben zelf een jongen van 178 en merkte nooit dat meiden daar echt zoveel op letten. Een meid die gewoon veel groter is als een jongen stapt de jongen zelf ook al minder snel op af omdat dat gewoon minder goed bij elkaar past. Denk dat de meeste meiden die zelf langer zijn ook langere jongens leuker vinden.
Die opmerking van beter gebouwd vind ik niet echt ergens op slaan trouwens. Afgezien van de rugklachten hoeven de grotere jongens niks sterker te zijn. Ze hebben alleen meer aanleg om wat breder te worden of juist meer een bierbuik te krijgen. Het kan beide kanten opgaan.
Pardon?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:38 schreef FlowerMary het volgende:
dan had je niet gereageerd? of had je dan dit topic niet geopend?quote:
Hey daar heb je die gefrustreerde kabouter weer.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:04 schreef Webdesign21 het volgende:
[..]
Pardon?Tenzij je het echt over onder de 1.70 hebt ga ik niet in verweer maar boven de 1.75 ofzo hoeft er echt geen verschil in kracht te zijn. Vind het wat zwakzinnig om te zeggen dat mensen die kleiner zijn per definitie al zwak zijn.
Nee hoorquote:
Naja rugklachten, nu heb je het over mensen van 2.20m ofzoquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:02 schreef Webdesign21 het volgende:Afgezien van de rugklachten hoeven de grotere jongens niks sterker te zijn. Ze hebben alleen meer aanleg om wat breder te worden of juist meer een bierbuik te krijgen. Het kan beide kanten opgaan.
Hallo, neem me gelijk maar mee naar je hernia patient vriendjequote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:05 schreef FlowerMary het volgende:
Hey daar heb je die gefrustreerde kabouter weer.
Iemand van 90kg en 1.90 is sterker dan iemand van 70kg en 1.75.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:04 schreef Webdesign21 het volgende:
[..]
Pardon?Tenzij je het echt over onder de 1.70 hebt ga ik niet in verweer maar boven de 1.75 ofzo hoeft er echt geen verschil in kracht te zijn. Vind het wat zwakzinnig om te zeggen dat mensen die kleiner zijn per definitie al zwak zijn.
had ik snel even je armen en voeten aan 2 paarden gebondenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:05 schreef savale het volgende:
dan had je niet gereageerd? of had je dan dit topic niet geopend?
Je snapt toch zelf ook wel dat sommige mensen nou eenmaal sterker zijn dan papzakken van 90 kilo?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:07 schreef FlowerMary het volgende:
Iemand van 90kg en 1.90 is sterker dan iemand van 70kg en 1.75.
Dat snap je toch wel?
Yuri van Gelder is 1.61 en die is ongetwijfeld ook sterker dan jij. Maar daar gaat het niet om. Je hebt altijd uitzonderingen die de regel bevestigen. Over het algemeen vallen vrouwen inderdaad eerder voor langere mannen, want niet betekent dat je kansloos bent als je zelf bijv. 1.70/1.75 bent: Je zult alleen met andere kwaliteiten in de smaak moeten vallenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:04 schreef Webdesign21 het volgende:
[..]
Is er ook een onderzoek of poll wat dit bevestigd?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:08 schreef cultheld het volgende:
Yuri van Gelder is 1.61 en die is ongetwijfeld ook sterker dan jij. Maar daar gaat het niet om. Je hebt altijd uitzonderingen die de regel bevestigen. Over het algemeen vallen vrouwen inderdaad eerder voor langere mannen, want niet betekent dat je kansloos bent als je zelf bijv. 1.70/1.75 bent: Je zult alleen met andere kwaliteiten in de smaak moeten vallen. Verder is dit topic een redelijke open deur.
Jij bent zeker zo'n midget die naar de sportschool gaat om zijn lengte te compenseren. Gast, je ziet er niet uit.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:08 schreef Webdesign21 het volgende:
[..]
Je snapt toch zelf ook wel dat sommige mensen nou eenmaal sterker zijn dan papzakken van 90 kilo?![]()
Ik vind dit toch wel een beetje te zielig voor mezelf worden...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:07 schreef Logician het volgende:
[..]
had ik snel even je armen en voeten aan 2 paarden gebonden
Jezus, post hier nog maar net en nu al zo'n trut als jij die ik tegenkomquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:10 schreef FlowerMary het volgende:
Jij bent zeker zo'n midget die naar de sportschool gaat om zijn lengte te compenseren. Gast, je ziet er niet uit.
1.78 is lang zat, hoor, laat je niet gek makenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:10 schreef Webdesign21 het volgende:
[..]
Is er ook een onderzoek of poll wat dit bevestigd?
Gewoon interesse.
euh ...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:09 schreef ukga het volgende:
welk msn icoontje?
Je hebt de verhoudingen goed, daarom valt het bij jou minder opquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:10 schreef savale het volgende:
[..]
Ik vind dit toch wel een beetje te zielig voor mezelf worden...Mij hoor je nml niet klagen over mn lengte. De verhoudingen zijn prima en had er laatst nog voordeel mee met limbodansen
En je nickname doet ook niet veel goeds vermoeden.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:12 schreef Webdesign21 het volgende:
[..]
Jezus, post hier nog maar net en nu al zo'n trut als jij die ik tegenkom![]()
Komt goed uit want wil wel even laten merken wie hier de baas is hoor.![]()
Heb er ooit idd iets over gelezen. Maar verder is het totaal niet boeiend (net als dit topic).quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:10 schreef Webdesign21 het volgende:
[..]
Is er ook een onderzoek of poll wat dit bevestigd?
Gewoon interesse.
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:10 schreef FlowerMary het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n midget die naar de sportschool gaat om zijn lengte te compenseren. Gast, je ziet er niet uit.
God nee, natuurlijk niet. Maar tegen de tijd dat je van iemand houdt, ben je ook wel lang genoeg bij elkaar om door te hebben hoe lang hij is. Ik denk niet dat je na een half jaar opeens denkt "hey, ik moet steeds op mijn tenen staan, ajuus".quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:01 schreef FlowerMary het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat je van elkaar houdt. Dan moet het toch geen probleem zijn dat het staand kussen wat moeilijker gaat?
Ik loop op mijn handen en draai rondjes over het zebrapadquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:14 schreef FlowerMary het volgende:
En je nickname doet ook niet veel goeds vermoeden.
-webdesigner
-klein
wat nog meer?
Wat heeft dat te maken met je lengte?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:16 schreef Webdesign21 het volgende:
Ik loop op mijn handen en draai rondjes over het zebrapad![]()
Ja nu door jouw post weet ik het niet meer goed in de context te plaatsen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:17 schreef Logician het volgende:
Wat heeft dat te maken met je lengte?
Laat die arme jongen toch met rust. Hij is totaal de kluts kwijt. Niks meer aan te doen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:17 schreef Logician het volgende:
[..]
Wat heeft dat te maken met je lengte?
Kunnen we misschien even terug naar wat lange mannen zo aantrekkelijk maakt, en stoppen met het afzeiken van bepaalde users?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:20 schreef FlowerMary het volgende:
[..]
Laat die arme jongen toch met rust. Hij is totaal de kluts kwijt. Niks meer aan te doen.
kickboxers staan welbekend om hun magere uiterlijk.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:51 schreef ukga het volgende:
*1.94 cm kickboxer meldt zich*
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:23 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Alleen jammer dat je zo lelijk bent.
quote:
Hoezo ben ik nou weer klein danquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:30 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Kunnen we misschien even terug naar wat lange mannen zo aantrekkelijk maakt, en stoppen met het afzeiken van bepaalde users?
Om maar niet te zeggen: hij kan er niks aan doen dat hij klein is, jij kunt er wel wat aan doen dat je onaardig bent.
Je wordt in bescherming genomen door een vrouw. Zwakker kan volgens mij niet eens!quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:38 schreef Webdesign21 het volgende:
[..]
Hoezo ben ik nou weer klein danZelfs de aardige users verneuken nog alles in het negatieve van mij
![]()
Minder lang dan sommige andere mannen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:38 schreef Webdesign21 het volgende:
[..]
Hoezo ben ik nou weer klein danZelfs de aardige users verneuken nog alles in het negatieve van mij
![]()
Haha zwakker kan nietquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:39 schreef FlowerMary het volgende:
Je wordt in bescherming genomen door een vrouw. Zwakker kan volgens mij niet eens!
Posts op een website zijn natuurlijk ook het ultieme bewijs van iemands zwakte.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:39 schreef FlowerMary het volgende:
[..]
Je wordt in bescherming genomen door een vrouw. Zwakker kan volgens mij niet eens!
Vandaar dat ik 83 kilo weegquote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:30 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
kickboxers staan welbekend om hun magere uiterlijk.
Laat je toch niet zo opjutten.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:40 schreef Webdesign21 het volgende:
[..]
Haha zwakker kan nietHaha het is Fok
Haha bescherming nemen op internet
Haha mensen die over kracht spreken daar
haha
![]()
Een 'echte' vrouw wil een man die haar kan beschermen? Is emancipatie soms weer 'uit de mode' ?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:38 schreef FlowerMary het volgende:
Scheelt 2 cmquote:
gelukkig voor "mijn soort" zijn er dus ook verstandige vrouwenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 08:22 schreef -Trinity- het volgende:
bla bla bla
Als ik echt zou moeten kiezen, ga ik dus voor de wat kleinere mannen.
Dat vind ik nou ook altijdquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:19 schreef Logician het volgende:
Lange mannen hebben meestal van die mooie schouderbladen (vooral in een longsleeve) en over het
algemeen een mooier gestalte, op de een of andere manier komen ze mannelijker over![]()
ben ik ff blij dat ik 1.80 ben!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:19 schreef Logician het volgende:
vind ik (de meeste) mannen van onder de 1.80cm gewoon niet aantrekkelijk,
posten in de hoop bergen PM's te krijgen van hitsige vrouwen?quote:* 1m9# meldt![]()
weet niet wat voor wedstrijden jij kijkt...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:30 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
kickboxers staan welbekend om hun magere uiterlijk.
Oh is dat zo?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:59 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Is dit een verkapt dating-topic waar lange mannelijke users
[..]
posten in de hoop bergen PM's te krijgen van hitsige vrouwen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The black and white you'll never pass, stick yer blue flag up yer arse!
'They know on the Continent that European football without the English is like a hot dog without the mustard' Sir Bobby Charlton
Omdat 1 persoon op een internetsite zegt dat ze dat lekkerder vindt?quote:
niet te serieus nemen! vandaar dequote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Omdat 1 persoon op een internetsite zegt dat ze dat lekkerder vindt?
In het geval van Logicianquote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:17 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Omdat 1 persoon op een internetsite zegt dat ze dat lekkerder vindt?
Sterker nog, "lang" in Hollywood ís 1.90... De rest is iets tussen de 1.75 en 1.87, zo over het algemeen. En die mannen worden wereldwijd aanbeden.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 08:12 schreef miss_sly het volgende:
Lengte zegt zeker niet alles over lekker zijn.
Over het algemeen worden bijv. Tom Cruise en Richard Gere (om er maar twee te noemen, er zijn er nog veel meer) beschouwd als knappe mannen door veel vrouwen, en dat zijn ook kleine(re) mannen.
Lange mannen zij zo populair dat ze allemaal al een vriendin hebben. Dit topic is dus niet es een keer een verkapt dating-topic. Voor die paar lompe lange mannen geldt uiteraard de uitzonderingsregelquote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:59 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
idd , ik heb al 3 kwartier geleden in dit topic gepost , en het laatste bezoek aan mijn fotoalbum komt van jouquote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:43 schreef dolledingo het volgende:
[..]
En met die pm's valt het reuze mee (tegen!)![]()
Dat met 1 hand optillen is maar helemaal afhankelijk van hoe zwaar de dame in kwestie is...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:19 schreef Logician het volgende:
mannen hebben meestal van die mooie schouderbladen (vooral in een longsleeve) en over het
algemeen een mooier gestalte, op de een of andere manier komen ze mannelijker over![]()
(en ze kunnen je zonder genante momenten met 1 hand op tillen en op bed gooien)![]()
Plop !quote:
Het werkt wel. Mijn PM box zit tot de strot toe vol op het moment.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:59 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Nou als je kijkt naar de gemiddelde muay thai /kickboxer dan zien ze er zo uit :quote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:04 schreef ukga het volgende:
[..]
weet niet wat voor wedstrijden jij kijkt...
Ik snap niet hoe de verhouding tussen lengte+massa en kracht precies in elkaar steekt.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:07 schreef FlowerMary het volgende:
[..]
Iemand van 90kg en 1.90 is sterker dan iemand van 70kg en 1.75.
Dat snap je toch wel?
Behalve snel door de trein te komen (deuropeningen), of over de markt te lopen (luifels). In die dubbeldekkers kan je niet eens fatsoenlijk rechtopstaan op sommige plekkenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:22 schreef Puck1 het volgende:
voor alles!
ik nodig je uit voor 2 hot 2 handle in Ahoy 12 november. als je Tyrone Spong in de ring ziet tegen Joery Mes denk je er anders overquote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:54 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
Nou als je kijkt naar de gemiddelde muay thai /kickboxer dan zien ze er zo uit :
(niet iedereen natuurlijk maar de meeste) :
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn ideaal is rond de 1.92 en 1.98 momenteelquote:
Blijft dus niet alleen bij lurkenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:12 schreef Logician het volgende:
[..]
Mijn ideaal is rond de 1.92 en 1.98 momenteel(slecht zelfs op mijn werk zit ik op fok te lurken).
Als die kleine propjes dan ook van onze mannen van 1.95 - 2.05m af willen blijven, dan hebben we een dealquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:08 schreef Godshand het volgende:
Die lange mannen van 1,90 m of langer moeten met hun poten afblijven van meisjes van 1,55 tot 1,65 m...
die zijn bedoeld voor ons mannen van rond de 1,75 m
nee, hoor absoluut niet, veel te langquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:34 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Als die kleine propjes dan ook van onze mannen van 1.95 - 2.05m af willen blijven, dan hebben we een deal![]()
Maar zelfs de kleine meisjes willen een vent van 1.98![]()
dan is waarschijnklijk niet alles langquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:18 schreef Neptunes het volgende:
Doe ik toch wat verkeerd met mijn 1 meter 98 en al 2 jaar vriendingloos :/
nee lange mannen met lange vrouwen meet...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:52 schreef Barbaaf het volgende:
Kunnen we niet een 'kleine vrouwen en lange mannen'-meet organiseren? Alleen maar vrouwen onder de 1.70 en mannen boven de 1.90![]()
jij mag blijvenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:39 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, hoor absoluut niet, veel te lang![]()
er staat ook kleine meisjesquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:39 schreef milagro het volgende:
[..]
Het gaat er ook gewoon om dat je hakken kan dragen, zonder op hem neer te hoeven kijken, hoorquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:38 schreef FlowerMary het volgende:
Kom uit Overijssel....??quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:47 schreef Neptunes het volgende:
Kleiner dan ik, niet kleiner dan mij!
Hahaquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:52 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Kom uit Overijssel....??![]()
...damn, nooit gedacht dat ik nog iets van mannen kan leren
Over je voeten heen plassen tijdens het douchen helpt tegen voetschimmel.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:52 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat jij van iedereen wat kan leren.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:52 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:09 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Over je voeten heen plassen tijdens het douchen helpt tegen voetschimmel.
reactie van Flowermary: hou je bek je bent klein en lelijk en ik kots op jequote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:28 schreef Webdesign21 het volgende:
Ik mis flowermary wat. Wil nog steeds graag weten waar de relatie in massa + lengte = kracht in ligt.![]()
buiten dat het een regelrechte generalisatie is, alles.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:43 schreef FlowerMary het volgende:
[..]
Wat klopt er dan niet aan mijn verhaal.
daarbij toegevoegd:quote:Op donderdag 12 oktober 2006 17:00 schreef Godshand het volgende:
[..]
nee lange mannen met lange vrouwen meet...
zoals ik al zei, jullie moeten aan de vrouw van rond de 1,8 m... dan blijft er nog wat voor ons over
![]()
ik ben 1.95 en de chicks love mequote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:19 schreef Logician het volgende:
Bij deze wil ik eens de meningen naast elkaar leggen.
Ik ben nl. van mening dat lange mannen lekkerder zijn rond de 1.90cm tot ongeveer 2meter,
mits ze niet te dun zijn! De gespierde spijker is natuurlijk wel welkom!
Lange mannen hebben meestal van die mooie schouderbladen (vooral in een longsleeve) en over het
(en ze kunnen je zonder genante momenten met 1 hand op tillen en op bed gooien)![]()
Bij korte mannen erger ik me vaak aan te korte benen of een te brede kont, op de een of andere manier
vind ik (de meeste) mannen van onder de 1.80cm gewoon niet aantrekkelijk, wat eigenlijk best lullig is!![]()
![]()
Waar zou dit door komen, ik ben zelf maar 1.62cm
Aha... jij bent zo een die tijdens een concert voor mijn neus staat met zijn 2 mtrquote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:58 schreef Angelotus het volgende:
[..]
ik ben 1.95 en de chicks love mehahaha nee zonder dollen! Ik ben blij met mijn lengte, want ik kan over iedereen heen kijken tijdens een concert enzo! Heel handig hoor, behalve als er iemand van 2.15 voor je staat, dan wordt het wel moeilijk!
![]()
Waarom krijg ik het vage idee dat je een kloon bent?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:28 schreef Webdesign21 het volgende:
Ik mis flowermary wat. Wil nog steeds graag weten waar de relatie in massa + lengte = kracht in ligt.![]()
Is dat wel zo?quote:Bij hetzelfde postuur zijn de spieren van de grote man 33% ( 1.1^3 =~ 1.33 ) groter en ongeveer evenredig sterker.
Ik heb een aardig groepje lange vrienden (tussen de 1.95 en 2.10) en allemaal moeten ze niks van kleine meisjes hebben.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:53 schreef Godshand het volgende:
[..]
daarbij toegevoegd:
zowel wij als lange mannen houden van kleine meisjes...
wat moet er dan terecht komen van de langere vrouwen?![]()
als dat nou zo was, dan hoefde ik niet zoveel lange mannen rolmops te zien spelenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:42 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Wat moet een gozer van 2 meter met een dwerg van 1.60?Die zoekt een meid van 1.80...
Dat heeft een heleboel te maken met het feit dat ze dat gewicht boven hun hoofd moeten tillen en dat het per gewichtsklasse gaat, een kleine man heeft meer ruimte voor spiermassa dan een grotere man (in hetzelfde voorbeeld: de kleine man kan 15 kg. spieren meer hebben om in dezelfde klasse te blijven). De deelnemers aan bijvoorbeeld de Sterkste Man competities zijn juist weer erg grote kerels.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:42 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Is dat wel zo?
Gewichtheffers en dergelijke bijvoorbeeld zijn toch ook altijd vrij gedrongen qua postuur?
Meer spierweefsel betekent gewoon dat er meer arbeid/kracht mee gezet kan worden omdat er meer spiercellen en vezels tegelijk aangespannen worden, net zoals dat een dikke kabel meer gewicht kan dragen dan een dunne van hetzelfde materiaal.quote:De spieren van een grotere man zijn natuurlijk relatief even groot als die van een kleiner iemand, mits ze ongeveer dezelfde bouw hebben. Ze zijn aboluut gezien ws. wel iets dikker en zeker ook langer, maar resulteert dat dan in het sterker zijn van de spier?
Ik denk dat de gasten die hier hun lengte posten dat stiekem hopen.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:07 schreef Beetlejuise het volgende:
Meldt zich ook aan.... 1.98m
Nu heb ik zometeen de mail box vol?
![]()
Dat was mijn vraag.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:28 schreef Webdesign21 het volgende:
Buiten dat ik 't prachtig vind hoor, een vriend van 1.98, vind ik 't verdomd lastig. Hij past niet in mijn bed (vast hoofd- en voeteneind), je kunt 'm amper meenemen op vakantie want hij komt kreupel uit een gemiddeld bed op een vakantiebestemming, ski's zijn bijvoorbeeld vaak niet te krijgen omdat ze alleen kortere hebben, hij past niet in bussen, vliegtuigvakanties leveren stress op omdat een gewone plek gewoon niet te doen is, ik kan geen "lief klein autootje" kopen en hem meenemen etc. Het wérkt gewoon niet (en als studente ontwerpen weet ik ook precies waarom niet).quote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:22 schreef Puck1 het volgende:
voor alles!
Ik ben dus een groot meisje, en voor mij is 1.98 geen must. Ik heb er nu toevallig wel zoeen getroffen en ik vind het prachtig, maar 1.82 vind ik ook best.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:34 schreef Noisekick het volgende:
Maar zelfs de kleine meisjes willen een vent van 1.98![]()
Anders vergeet je gemakshalve even de genetisch opbouw van de spiercellen, de hoeveelheid fast twitch en slow twitch spiervezels en de de opgeslagen ATP voorraden.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:08 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dat heeft een heleboel te maken met het feit dat ze dat gewicht boven hun hoofd moeten tillen en dat het per gewichtsklasse gaat, een kleine man heeft meer ruimte voor spiermassa dan een grotere man (in hetzelfde voorbeeld: de kleine man kan 15 kg. spieren meer hebben om in dezelfde klasse te blijven). De deelnemers aan bijvoorbeeld de Sterkste Man competities zijn juist weer erg grote kerels.
[..]
Meer spierweefsel betekent gewoon dat er meer arbeid/kracht mee gezet kan worden omdat er meer spiercellen en vezels tegelijk aangespannen worden, net zoals dat een dikke kabel meer gewicht kan dragen dan een dunne van hetzelfde materiaal.
Erg mee eens, wat wel voordeel is als je uit gaat dat ik voorop mag lopen en de groep loopt wel achter mij aan. Ze kunnen me overal wel bovenuit zien, en anders vind ik die kabouters zelf wel vanuit mijn riante bovenpositie.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:26 schreef innovative het volgende:
[..]
Buiten dat ik 't prachtig vind hoor, een vriend van 1.98, vind ik 't verdomd lastig. Hij past niet in mijn bed (vast hoofd- en voeteneind), je kunt 'm amper meenemen op vakantie want hij komt kreupel uit een gemiddeld bed op een vakantiebestemming, ski's zijn bijvoorbeeld vaak niet te krijgen omdat ze alleen kortere hebben, hij past niet in bussen, vliegtuigvakanties leveren stress op omdat een gewone plek gewoon niet te doen is, ik kan geen "lief klein autootje" kopen en hem meenemen etc
Overigens weet ik van mijn vriend dat hijzelf zijn lengte als handicap ervaart in het versierproces: zijn gevoel is dat het meiden juist afschrikt, en dat oogcontact maken moeilijker is omdat hij altijd overal buitenuit steekt.
Jammer dat we niet kunnen zien of je ook een leuk meisje van 1.58 bentquote:Op donderdag 12 oktober 2006 22:31 schreef lief_kellytje het volgende:
Wist trouwens niet dat de discussie nu ging over slimmere mannen.
Maar langere mannen zijn idd lekkerder. Haha ze zijn al sneller langer dan ik, ik ben maar 1.58m.
dat was ik ook ooitquote:
Klinkt idd wat weinig, ik zit tegen de 90 met mijn 1.93. Redelijk normaal gewicht lijkt me.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 23:25 schreef Marc3l het volgende:
Is dat niet iets te weinig 1.90 en dan 70 kilo?
Ben zelf 1.64maar weeg 60 kilo
Ik ben blij dat me vriendin daar anders over denktquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:39 schreef milagro het volgende:
Herkenbaar... laatste tijd probeer ik in de kroeg bv. wat vaker te gaan zitten bij de bar, kan je gesprek aanknopen en als je dan overeind komt is de indruk die je achterlaat stukken minder intimiderendquote:Op donderdag 12 oktober 2006 21:26 schreef innovative het volgende:
Overigens weet ik van mijn vriend dat hijzelf zijn lengte als handicap ervaart in het versierproces: zijn gevoel is dat het meiden juist afschrikt, en dat oogcontact maken moeilijker is omdat hij altijd overal buitenuit steekt.
logisch. er zijn maar weinig vrouwen van jouw lengte.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:49 schreef UberMeister het volgende:
[..]
Val trouwens zelf meestal op wat kleinere meisjes![]()
off-topic, maar volgens mij wordt dat steeds makkelijker. Althans, vroeger moest mijn vriend broeken bestellen, nu liggen er soms exemplaren bij V&D of Sting die zelfs "te lang" zijn... En voor 29 euro, is dat best lekker!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:49 schreef UberMeister het volgende:
Maar ja ach... duurdere kleding (als ik al broeken kan vinden die ik pas
Ik heb ook wel een voorkeur voor wat langer, maar mn exvriendje was ook 'maar' 1.76 en was harstikke gek op hem. Het is voor mij dus niet zo dat ik gelijk afknap als iemand onder de 1.80 is hoorquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 03:00 schreef Blanchimont het volgende:
Dit topic is niet goed voor mijn eigenwaarden met m'n 1.74m.
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 08:48 schreef dawg het volgende:
Wat ik me afvraag: als ik nu eens een topic open dat vrouwen met dikke tieten lekkerder zijn, gaat elke vrouw in dat topic dan ook haar cupmaat posten?
Ik vind dat je helemaal gelijk hebt.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:19 schreef Logician het volgende:
Bij deze wil ik eens de meningen naast elkaar leggen.
Ik ben nl. van mening dat lange mannen lekkerder zijn rond de 1.90cm tot ongeveer 2meter,
mits ze niet te dun zijn! De gespierde spijker is natuurlijk wel welkom!
Bij korte mannen erger ik me vaak aan te korte benen of een te brede kont, op de een of andere manier
vind ik (de meeste) mannen van onder de 1.80cm gewoon niet aantrekkelijk, wat eigenlijk best lullig is!![]()
![]()
Waar zou dit door komen, ik ben zelf maar 1.62cm
Om de hele avond door mijn knieen te zakken is ook niet leuk hoorquote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:35 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
Aha... jij bent zo een die tijdens een concert voor mijn neus staat met zijn 2 mtr![]()
Dit ook een typisch allerdaags voorbeeld, en zo kan je wel bezig blijven wat sport betreft.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:57 schreef Gripper het volgende:
Een grappig voorbeeld van hoe lang niet altijd een voordeel kan zijn: klimmers! Je zou denken dat langer alleen maar handiger is, en dat geldt ten dele ook wel, je kunt tenslotte makkelijk overal bij. Maar de allerbeste klimmers zijn toch van die kleine pezige fransoosjes, van rond de 1m70. Kunnen zich opvouwen en zichzelf klein maken om die veer volledig uit te kunnen rekken voor een sprong. Want als je op de normale manier ergens niet bij kunt, dan spring je er maar naar![]()
Gisteren klom ik met een maat van me die de 2 meter wel aantikt (ikzelf 1.85) en hij had beduidend meer moeite dan ik met een pas waarbij je jezelf eerst heel klein moest maken: voeten dicht bij je handen, en dan doorstappen.
Tuurlijk, maar geef toe dat het beter is dan een laffe TVPquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:34 schreef dolledingo het volgende:
[..]
Dit ook een typisch allerdaags voorbeeld, en zo kan je wel bezig blijven wat sport betreft.![]()
Er zijn overal wel uitzonderingen te vinden, maar bij mijn volleybalvereniging zie je weinig kleine mensen.. des te lager het niveau des te kleiner de mensen worden. En bij formule 1 zal je met een lang lichaam een stuk minder fijn zitten. En zo kan je wel een poos bezig blijven..
Klinkt bekend, ik word ook geroepen als meneer een minispin ziet. En tegen anderen wordt dan net gedaan alsof er een spin van 20 cm. zat... Angsthaas!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 12:14 schreef Mr.J het volgende:
Allemaal leuk en aardig dat beschermen enzo, maar als er een grote spin in een kamer zit ben ik degene die bescherming nodig heeft.
waar je lekker tegen weg kan kruipen en eentje die je kan beschermenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 11:54 schreef cinnamongirl het volgende:
Hij mag best wat kleiner zijn dan ik (1.70 m). Liever wat groter, want ik draag vaak hakken.
Het gaat er bij mij om dat hij fysiek sterker is, en breder.
Ik vind het helemaal niks als een vent smaller gebouwd is dan ik en zwakker!
Dat 'strookt' niet. Is ook een oergevoel denk ik, vrouwen zoeken onbewust iemand die in staat is hen te beschermen.
het minimum neem ik aanquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 13:33 schreef Pure-Poison het volgende:
(onder 175cm en dat is echt al de max moet ie verder wel heeeeel leuk zijn)
Oh, dat tillen we zo op!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 14:48 schreef Logician het volgende:
[..]
het minimum neem ik aan
Nee maar ik ben 1.62 weeg 47kilo, slank dus en zelfs ik wil een grote brede kerel, denk echt dat het idd een
soort oergevoel is oid...
de ijzers? :Squote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:21 schreef NTCE het volgende:
ook gehoord... heel vaak trouwens.. ben 1.96m en hang al jaren aan de ijzers...
ik vroeger ook, hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:15 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik ben 1,93, ben daar best blij mee. Maar ben zoals TS aangeeft wel wat dun, ik ben een echte vreetzak en doe aan sport/krachttraining, maar er wil geen millimeter bij in de breedte
zoals het hoortquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:18 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Nou geef mij maar een beetje een kleine man hoor, ben zelf ook niet zo groot
Jij bent vast niet lang.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:16 schreef gangreen het volgende:
Je lengte zegt helemaal niks over je kracht, net als je lengte niks zegt over de grootte van je penis.
Nou ja, precieze lengte weet ik niet... 1.96 staat gewoon op mn Identietijdsbewijs (sinds mn 17e)quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:15 schreef NTCE het volgende:
1.96? gvd lijkt wel een ziekte.. meest voorkomende lengte in dit topic
Moderatie.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Verdulle, hoe kan een topic als dit nou verzanden in een trainingsschemaeiwittenbespreektopic?
Zo was ie niet bedoeld hoor!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:58 schreef dolledingo het volgende:
Blijft schattig om te zien dat de kabouters maar gefrustreerd blijven reageren in dit topic!![]()
Blijf daar dan ook lekker!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:15 schreef DaMayan het volgende:
Voor mij zelfs een reden om vaak naar het buitenland te gaan.
Ja, en dat zo'n lange slungel dan zegt 'kijk hem nou' en dat die kleine dan 3 tanden uit z'n bek rostquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:42 schreef Logician het volgende:
[..]
Ook erg grappig zijn die kleine mannen die niet breed zijn maar wel breed lopen en dan zo'n te groot nep leren jack aan hebben![]()
![]()
Is het zo'n godswonderlijk lekker wijf dan?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:49 schreef Tobz het volgende:
Vraag me af hoeveel Fokkers hun dromen in rook zien opgaan nu Logician zegt alleen maar op mannen tussen de
1.90 en 2.00 te vallen (en niet te dun!)![]()
Willems is that you?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:41 schreef LENUS het volgende:
dan kom ik met mijn 20cm. niet in de buurt. Gespierd is hij wel!
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:41 schreef LENUS het volgende:
dan kom ik met mijn 20cm. niet in de buurt. Gespierd is hij wel!
Not really.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:48 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Is het zo'n godswonderlijk lekker wijf dan?
Gezien de aard van je posts moet je wel een verbitterde vrouw zijn, óf een valse nichtquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:54 schreef Duiveltja het volgende:
Prima wat jij wilt.
Hee H. , je zit toch niet over me te roddelen hè , of ben ik niet degene van 2.06...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:48 schreef Hilzillah het volgende:
Lange mannen zijn2 zeer lange vriendjes gehad, waarvan 1 extreem lang (2.06
) zelf ben ik ook niet zo'n kleintje (1.81)
Uh???quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:39 schreef Kreupelhout het volgende:
Wat mij weleens opvalt is dat lange meiden vaak bang zijn van lange jongens of ze nieteens zien staan. Naja, zo lijkt het, wan ze zeiken allemaal dat ze geen vent kunnen krijgen omdat de meesten te klein zijn, maar moeite doen: ho maar!
wat maakt het uitquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:12 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Gezien de aard van je posts moet je wel een verbitterde vrouw zijn, óf een valse nicht![]()
Verschrikkelijkquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:43 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Hee H. , je zit toch niet over me te roddelen hè , of ben ik niet degene van 2.06...
Ja oke, maar als ik uit ga dan voelt dat soms gewoon zo. Ben niet lelijk, ook geen slungel, men zegt dat als ik ergens binnenkom, dat er dan ook echt iemand binnenkomt.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:49 schreef innovative het volgende:
[..]
Uh???
Ik zie hier geen zeikende lange meiden, hooguit wat sarcasme dat korte vrouwen van de lange heren af moeten blijven. In mijn omgeving zelfs verschillende relaties van erg lange meiden (1.90 ong.) met veel kortere jongens (1.75 ong.)...
Hij heeft wel een beetje gelijk. Lange mannen zijn juist makkelijk onderuit te halen tenzij ze lang EN breed zijn.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:05 schreef FlowerMary het volgende:
[..]
Hey daar heb je die gefrustreerde kabouter weer.
Ja, maar ging jouw wekker om 5:45?quote:
Ik hoor (lees) hier enige frustratie, waarschijnlijk omdat mooie lang tot zeer lang benige vrouwen geen enkele interesse in je tonen, voor het simpele feit dat je gewoon een klein dwergje bent!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:51 schreef DR878 het volgende:
[..]
En ik vind lange vrouwen ZEER onaantrekkelijk. Langer dan 1.80 kan ik niet meer aanzien. Beetje de lompe giraffe uithangen ja doei....![]()
waarom mag je nu wel zonder listig commentaar zeggen dat je enkel op lang valt, maar niet dat je dat absoluut niet doet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 08:12 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik hoor (lees) hier enige frustratie, waarschijnlijk omdat mooie lang tot zeer lang benige vrouwen geen enkele interesse in je tonen, voor het simpele feit dat je gewoon een klein dwergje bent!![]()
Tuurlijk, want dan ben jij ook geen mooie langbenige vrouw en ben je ook gefrustreerd...net als ik met mijn armetierige 164quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 09:56 schreef milagro het volgende:
[..]
waarom mag je nu wel zonder listig commentaar zeggen dat je enkel op lang valt, maar niet dat je dat absoluut niet doet.
ik vind 180+ voor een vrouw ook niets, ben ik nu een frust omdat ik zelf maar 165 ben?
nu nog zn bekendheid en het komt allemaal goedquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:31 schreef Harry123 het volgende:
Kijk maar naar Al Pacino.
Ik troost mezelf maar met het feit dat hij even lang is als ik.![]()
[afbeelding]
ah, okay dan weet ik wat me scheelt, 15+ cm dus, maar daar heb je dus juist de man voor om dat aan/in te vullenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 10:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Tuurlijk, want dan ben jij ook geen mooie langbenige vrouw en ben je ook gefrustreerd...net als ik met mijn armetierige 164![]()
Alsof je daar een mooie langbenige vrouw van wordtquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:50 schreef milagro het volgende:
[..]
ah, okay dan weet ik wat me scheelt, 15+ cm dus, maar daar heb je dus juist de man voor om dat aan/in te vullen
Misschien komt dat doordat ik ze niet eens zie staan vandaar dat ze geen interesse in mij tonenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 08:12 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik hoor (lees) hier enige frustratie, waarschijnlijk omdat mooie lang tot zeer lang benige vrouwen geen enkele interesse in je tonen, voor het simpele feit dat je gewoon een klein dwergje bent!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |