Jij bent vast niet lang.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:16 schreef gangreen het volgende:
Je lengte zegt helemaal niks over je kracht, net als je lengte niks zegt over de grootte van je penis.
Nou ja, precieze lengte weet ik niet... 1.96 staat gewoon op mn Identietijdsbewijs (sinds mn 17e)quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:15 schreef NTCE het volgende:
1.96? gvd lijkt wel een ziekte.. meest voorkomende lengte in dit topic
Moderatie.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Verdulle, hoe kan een topic als dit nou verzanden in een trainingsschemaeiwittenbespreektopic?
Zo was ie niet bedoeld hoor!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:58 schreef dolledingo het volgende:
Blijft schattig om te zien dat de kabouters maar gefrustreerd blijven reageren in dit topic!![]()
Blijf daar dan ook lekker!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:15 schreef DaMayan het volgende:
Voor mij zelfs een reden om vaak naar het buitenland te gaan.
Ja, en dat zo'n lange slungel dan zegt 'kijk hem nou' en dat die kleine dan 3 tanden uit z'n bek rostquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:42 schreef Logician het volgende:
[..]
Ook erg grappig zijn die kleine mannen die niet breed zijn maar wel breed lopen en dan zo'n te groot nep leren jack aan hebben![]()
![]()
Is het zo'n godswonderlijk lekker wijf dan?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:49 schreef Tobz het volgende:
Vraag me af hoeveel Fokkers hun dromen in rook zien opgaan nu Logician zegt alleen maar op mannen tussen de
1.90 en 2.00 te vallen (en niet te dun!)![]()
Willems is that you?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:41 schreef LENUS het volgende:
dan kom ik met mijn 20cm. niet in de buurt. Gespierd is hij wel!
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:41 schreef LENUS het volgende:
dan kom ik met mijn 20cm. niet in de buurt. Gespierd is hij wel!
Not really.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:48 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Is het zo'n godswonderlijk lekker wijf dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |