abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42595582
Bij deze wil ik eens de meningen naast elkaar leggen.

Ik ben nl. van mening dat lange mannen lekkerder zijn rond de 1.90cm tot ongeveer 2meter,
mits ze niet te dun zijn! De gespierde spijker is natuurlijk wel welkom!

Lange mannen hebben meestal van die mooie schouderbladen (vooral in een longsleeve) en over het
algemeen een mooier gestalte, op de een of andere manier komen ze mannelijker over
(en ze kunnen je zonder genante momenten met 1 hand op tillen en op bed gooien)

Bij korte mannen erger ik me vaak aan te korte benen of een te brede kont, op de een of andere manier
vind ik (de meeste) mannen van onder de 1.80cm gewoon niet aantrekkelijk, wat eigenlijk best lullig is!

Waar zou dit door komen, ik ben zelf maar 1.62cm
pi_42595823
Ik ben 1 meter 96, en de vrouwen zijn inderdaad niet van me af te slaan. Ik moet nog maar even oefenen met dat 1 hand op bed tillen..
pi_42595876
Pffff.. Ben ik blij dat ik 1.84 ben.....
pi_42595910
lange mannen zijn idd zeeeeeeeeeeeeeeeer aantrekkelijk!!!
-___-
pi_42595998
Ik val overigens ook op lange(re) dames. Maar dat komt puur omdat ik lang ben.. kleine vrouwen kunnen ook best aantrekkelijk zijn
pi_42596041
Geinig het valt me vaak op dat juist lange mannen mijn lengte juist erg prettig vinden, wat ik dan natuurlijk ook wel weer erg prettig vind.

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2006 23:34:11 ]
pi_42596105
Een mooi mannelijk figuur is zeker niet voorbehouden aan lange mannen. Ook kleine(re) mannen kunnen een mooi lijf hebben met mooie schouders/schouderbladen en een lekker smal kontje
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_42596141
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 23:33 schreef Logician het volgende:
Geinig het valt me vaak op dat juist lange mannen mijn lengte juist erg prettig vinden, wat ik dan natuurlijk ook wel weer erg prettig vind.
seksueel gezien, neem ik aan dan? Want een kleintje in bed is inderdaad wel fijn.. Maar op relatie gebied zijn de vriendinnen toch altijd wel een stuk langer..
pi_42596171
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 23:35 schreef miss_sly het volgende:
Een mooi mannelijk figuur is zeker niet voorbehouden aan lange mannen. Ook kleine(re) mannen kunnen een mooi lijf hebben met mooie schouders/schouderbladen en een lekker smal kontje
Vind je? Nâh ik kan er serieus niet warm van worden.. vooral onder de 1.70cm begin ik het bijna genant te vinden ...
pi_42596206
De meeste vrouwen willen een lange man inderdaad.

Kleine mannen zijn lichamelijk zwak. En dat wil een echte vrouw meestal niet, die wil een man die haar kan beschermen. En als ze wel sterk zijn, zijn ze weer breed en dat ziet er dus totaal niet uit bij een kleintje.
pi_42596213
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 23:37 schreef Logician het volgende:

[..]

Vind je? Nâh ik kan er serieus niet warm van worden.. vooral onder de 1.70cm begin ik het bijna genant te vinden ...
Smaken verschillen gelukkig
pi_42596228
quote:

[..]

genant? wat overdreven..
-___-
pi_42596235
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 23:33 schreef Logician het volgende:
Dat klopt inderdaad. Opposite attracks.
pi_42596239
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 23:38 schreef FlowerMary het volgende:

Kleine mannen zijn lichamelijk zwak. En dat wil een echte vrouw meestal niet, die wil een man die haar kan beschermen. En als ze wel sterk zijn, zijn ze weer breed en dat ziet er dus totaal niet uit bij een kleintje.
Hoe grappig dat je hier in 1 zin zowel kleine(re) mannen als vrouwen die kleine(re) mannen hebben/willen beledigt
pi_42596264
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 23:36 schreef dolledingo het volgende:

[..]

seksueel gezien, neem ik aan dan? Want een kleintje in bed is inderdaad wel fijn.. Maar op relatie gebied zijn de vriendinnen toch altijd wel een stuk langer..
Tijdens de relatie heb je geen seks? Waarom zou je met een kleintje geen relatie kunnen hebben?
pi_42596268
quote:

Inderdaad dat valt mij ook vaak op, dat die kleine mênneke's dan vanuit een soort compensatiedrang als een idioot aan de gewichten gaan hangen, en dat het er dan helemaal kansloos uitziet
pi_42596281
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 23:40 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Hoe grappig dat je hier in 1 zin zowel kleine(re) mannen als vrouwen die kleine(re) mannen hebben/willen beledigt
Ik zeg gewoon de waarheid.
pi_42596298
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 23:40 schreef Logician het volgende:

[..]

Inderdaad dat valt mij ook vaak op, dat die kleine mênneke's dan vanuit een soort compensatiedrang als een idioot aan de gewichten gaan hangen, en dat het er dan helemaal kansloos uitziet
En dan ook nog breed lopen en boos kijken!
pi_42596303
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 23:41 schreef FlowerMary het volgende:

[..]

Ik zeg gewoon de waarheid.
Wat jij wil hoor.
pi_42596330
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 23:41 schreef FlowerMary het volgende:

[..]

En dan ook nog breed lopen en boos kijken!
Ook erg grappig zijn die kleine mannen die niet breed zijn maar wel breed lopen en dan zo'n te groot nep leren jack aan hebben

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 11-10-2006 23:43:56 ]
pi_42596340
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 23:42 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Wat jij wil hoor.
Wat klopt er dan niet aan mijn verhaal.
pi_42596354
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 23:40 schreef FlowerMary het volgende:

[..]

Tijdens de relatie heb je geen seks? Waarom zou je met een kleintje geen relatie kunnen hebben?
Ik val niet op kleine dames, maar ik kan me wel seksueel aangetrokken voelen. Als ik in een cafe een kleine knappe dame zie vind ik het gewoon niet interessant. Qua uiterlijke kenmerken maakt het me qua haarkleur/oogkleur/borstomvang niet echtuit , ik val meer op de lengte. En het is gelukkig geen beperking..
pi_42596367
1.80-1.85 is lang zat qua lang

ach, als ze maar wat langer dan ik zijn , dus > 1.70 en alles in proportie
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_42596403
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 23:43 schreef dolledingo het volgende:

[..]

Ik val niet op kleine dames, maar ik kan me wel seksueel aangetrokken voelen. Als ik in een cafe een kleine knappe dame zie vind ik het gewoon niet interessant. Qua uiterlijke kenmerken maakt het me qua haarkleur/oogkleur/borstomvang niet echt, ik val meer op de lengte. En het is gelukkig geen beperking..
Okey, mooie verklaring.
pi_42596432
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 23:43 schreef dolledingo het volgende:

[..]

Ik val niet op kleine dames, maar ik kan me wel seksueel aangetrokken voelen. Als ik in een cafe een kleine knappe dame zie vind ik het gewoon niet interessant. Qua uiterlijke kenmerken maakt het me qua haarkleur/oogkleur/borstomvang niet echt, ik val meer op de lengte. En het is gelukkig geen beperking..
Het is voor mij in dat opzicht merk ik wel een beperking, ik kan het vergelijken met het idee om seks met mijn opa te hebben... nee dankje. Ik heb genoeg vrienden die wat klein uitgevallen zijn en er niet minder goede vrienden om zijn, maar qua aantrekkingskracht doet het me gewoon echt helemaal niets ... Geen idee waarom...
pi_42596476
quote:

[..]

Dat heb ik inderdaad ook. Kleine mannen lijken al snel stevig en gedrongen.

Beetje jammer, want ik ben volgens mijn paspoort maar 1m59.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_42596509
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 23:47 schreef Mini_rulez het volgende:
Beetje jammer, want ik ben volgens mijn paspoort maar 1m59.
Dat is toch geen enkele beperking voor een relatie met een lange man?
pi_42596529
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 23:48 schreef FlowerMary het volgende:

[..]

Dat is toch geen enkele beperking voor een relatie met een lange man?
Nou, handig is anders. Het is ook wel eens leuk om iemand te kunnen zoenen of omhelzen zonder dat jij op je tenen moet staan en hij moet bukken.
Maar goed, mijn huidige vriendje is ongeveer 1m80, dus dat gaat nog wel.
pi_42596562
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 23:49 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Nou, handig is anders. Het is ook wel eens leuk om iemand te kunnen zoenen of omhelzen zonder dat jij op je tenen moet staan en hij moet bukken.
Maar goed, mijn huidige vriendje is ongeveer 1m80, dus dat gaat nog wel.
Gewoon lekker op hem springen benen om de middel en huppa! of gewoon op de grond gooien en er boven op gaan zitten natuurlijk
  woensdag 11 oktober 2006 @ 23:51:52 #30
97111 ukga
Siewosie baas
pi_42596626
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 23:51 schreef ukga het volgende:
*1.94 cm kickboxer meldt zich*
this topic needs pics!
pi_42596680
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 23:49 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Is dat zo'n probleem dan om even op je tenen te staan?
pi_42596744
hoho weet je jouw reactie in mijn FB nog? en ik ben 1m78....
<a href="http://www.savale.nl" target="_blank" rel="nofollow">savale.nl</a>
  † In Memoriam † woensdag 11 oktober 2006 @ 23:58:14 #34
31818 Barbaaf
Awesomely sprightly
pi_42596757
Gespierde spijker meldt zich en ik val ook nog op kleinere vrouwen , die je van de grond kan plukken als je ze een zoen wil geven en zich als een klein hoopje tegen je aan oprollen.

Toch vraag ik me wel eens af hoe het zou zijn met een vrouw die minder dan 20 cm kleiner is.
Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
pi_42596771
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 23:58 schreef Barbaaf het volgende:
Gespierde spijker meldt zich en ik val ook nog op kleinere vrouwen , die je van de grond kan plukken als je ze een zoen wil geven en zich als een klein hoopje tegen je aan oprollen.

Toch vraag ik me wel eens af hoe het zou zijn met een vrouw die minder dan 20 cm kleiner is.
Voelt alsof je sex hebt met een koe.

Sindsdien wil ik alleen maar kleintjes.
pi_42596788
Ik ben 1.95m. De lengte van een vrouw maakt me eigenlijk niet zoveel uit. Het scheelt per vrouw denk ik, ik zou geen ideale lengte kunnen bedenken. Wat me wel opvalt is dat kleinere vrouwen juist vaak op langere mannen vallen
pi_42596805
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 23:55 schreef FlowerMary het volgende:

[..]

Is dat zo'n probleem dan om even op je tenen te staan?
Nou, ik vind het op gegeven moment wel irritant worden ja. Bij 30 of 40cm verschil is op je tenen staan niet genoeg, dan moet hij echt bukken. Haalt de spontaniteit een beetje weg.
  donderdag 12 oktober 2006 @ 00:00:37 #38
97111 ukga
Siewosie baas
  donderdag 12 oktober 2006 @ 00:01:03 #39
136738 peleetje
He is a big mouth...
pi_42596823
Ben zelf ook vrij lang. (190)
hou dan ook wel van langere vrouwen.
pi_42596832
Ik ben 1m97 en heb misschien nog niet zoveel levenservaring, maar ik merk wel dat er eerder naar mij word gekeken/gestapt in cafes/uitgaansgelegenheden dan mijn kleinere vrienden. Misschien omdat ik eerder in het oog spring of gewoon knapper ben (:P).

Ironisch genoeg val ik vaak op kleinere meiden, lange meiden hou ik niet zo van omdat ze ja simpelweg te lang zijn.

Ik vind mijzelf er ook het beste uitzien in longsleeves en truien omdat het dan niet zo opvalt dat ik mega lange armen heb, ofschoon ze minder of juist geaccuenteerd worden door de bedekking.
pi_42596837
Kom ik aan met me 1.64
Heb nog net geen leren jas
pi_42596839
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 23:59 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Nou, ik vind het op gegeven moment wel irritant worden ja. Bij 30 of 40cm verschil is op je tenen staan niet genoeg, dan moet hij echt bukken. Haalt de spontaniteit een beetje weg.
Ik ga er van uit dat je van elkaar houdt. Dan moet het toch geen probleem zijn dat het staand kussen wat moeilijker gaat?
pi_42596841
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 23:58 schreef Barbaaf het volgende:

Die stoot je niet zo snel omver. Die lange vrouwen moeten wel de lenigheid hebben van een kleine dame anders kan het soms net zo voelen als seks met een koe inderdaad
  donderdag 12 oktober 2006 @ 00:02:19 #44
159890 Webdesign21
Webdesign is cool
pi_42596860
Ach ja. Hebben ze een lelijk hoofd dan lijkt het me dat de dames hier op Fok al snel die lange jongens toch al niet zo knap meer vinden. Lengte geeft meer de indruk dat iemand sterker is of gezonder (nog van vroeger toen de mensen nog zelf moesten jagen omdat je dan dus goed voor jezelf kon zorgen). Tegenwoordig leidt het echter vaker tot rugklachten en daar gaan die lange jongens.

Ben zelf een jongen van 178 en merkte nooit dat meiden daar echt zoveel op letten. Een meid die gewoon veel groter is als een jongen stapt de jongen zelf ook al minder snel op af omdat dat gewoon minder goed bij elkaar past. Denk dat de meeste meiden die zelf langer zijn ook langere jongens leuker vinden.

Die opmerking van beter gebouwd vind ik niet echt ergens op slaan trouwens. Afgezien van de rugklachten hoeven de grotere jongens niks sterker te zijn. Ze hebben alleen meer aanleg om wat breder te worden of juist meer een bierbuik te krijgen. Het kan beide kanten opgaan.
Yeah, webdesign
pi_42596864
quote:
Op woensdag 11 oktober 2006 23:57 schreef savale het volgende:
hoho weet je jouw reactie in mijn FB nog? en ik ben 1m78....
zet dat er dan ook bij!
  donderdag 12 oktober 2006 @ 00:02:53 #46
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_42596873
*1.90 meldt*
pi_42596890
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 00:02 schreef Webdesign21 het volgende:
Ach ja. Hebben ze een lelijk hoofd dan lijkt het me dat de dames hier op Fok al snel die lange jongens toch al niet zo knap meer vinden. Lengte geeft meer de indruk dat iemand sterker is of gezonder (nog van vroeger toen de mensen nog zelf moesten jagen omdat je dan dus goed voor jezelf kon zorgen). Tegenwoordig leidt het echter vaker tot rugklachten en daar gaan die lange jongens.

Ben zelf een jongen van 178 en merkte nooit dat meiden daar echt zoveel op letten. Een meid die gewoon veel groter is als een jongen stapt de jongen zelf ook al minder snel op af omdat dat gewoon minder goed bij elkaar past. Denk dat de meeste meiden die zelf langer zijn ook langere jongens leuker vinden.

Die opmerking van beter gebouwd vind ik niet echt ergens op slaan trouwens. Afgezien van de rugklachten hoeven de grotere jongens niks sterker te zijn. Ze hebben alleen meer aanleg om wat breder te worden of juist meer een bierbuik te krijgen. Het kan beide kanten opgaan.
Gefrustreerd?
pi_42596904
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 00:00 schreef ukga het volgende:
wil je best een foto sturen
<--- naar msn icoontje wijst
pi_42596916
quote:
Op donderdag 12 oktober 2006 00:03 schreef FlowerMary het volgende:

[..]

Gefrustreerd?
Ja idd.. wat een gefrustreerd verhaal
  donderdag 12 oktober 2006 @ 00:04:53 #50
159890 Webdesign21
Webdesign is cool
pi_42596931
quote:

Pardon? Tenzij je het echt over onder de 1.70 hebt ga ik niet in verweer maar boven de 1.75 ofzo hoeft er echt geen verschil in kracht te zijn. Vind het wat zwakzinnig om te zeggen dat mensen die kleiner zijn per definitie al zwak zijn.
Yeah, webdesign
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')