seksueel gezien, neem ik aan dan? Want een kleintje in bed is inderdaad wel fijn..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:33 schreef Logician het volgende:
Geinig het valt me vaak op dat juist lange mannen mijn lengte juist erg prettig vinden, wat ik dan natuurlijk ook wel weer erg prettig vind.
Vind je? Nâh ik kan er serieus niet warm van worden.. vooral onder de 1.70cm begin ik het bijna genant te vinden ...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:35 schreef miss_sly het volgende:
Een mooi mannelijk figuur is zeker niet voorbehouden aan lange mannen. Ook kleine(re) mannen kunnen een mooi lijf hebben met mooie schouders/schouderbladen en een lekker smal kontje
Smaken verschillen gelukkigquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:37 schreef Logician het volgende:
[..]
Vind je? Nâh ik kan er serieus niet warm van worden.. vooral onder de 1.70cm begin ik het bijna genant te vinden ...
genant? wat overdreven..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:37 schreef Logician het volgende:
[..]
Vind je? Nâh ik kan er serieus niet warm van worden.. vooral onder de 1.70cm begin ik het bijna genant te vinden ...
Dat klopt inderdaad. Opposite attracks.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:33 schreef Logician het volgende:
Geinig het valt me vaak op dat juist lange mannen mijn lengte juist erg prettig vinden, wat ik dan natuurlijk ook wel weer erg prettig vind.
Hoe grappig dat je hier in 1 zin zowel kleine(re) mannen als vrouwen die kleine(re) mannen hebben/willen beledigtquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:38 schreef FlowerMary het volgende:
De meeste vrouwen willen een lange man inderdaad.
Kleine mannen zijn lichamelijk zwak. En dat wil een echte vrouw meestal niet, die wil een man die haar kan beschermen. En als ze wel sterk zijn, zijn ze weer breed en dat ziet er dus totaal niet uit bij een kleintje.
Tijdens de relatie heb je geen seks? Waarom zou je met een kleintje geen relatie kunnen hebben?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:36 schreef dolledingo het volgende:
[..]
seksueel gezien, neem ik aan dan? Want een kleintje in bed is inderdaad wel fijn..Maar op relatie gebied zijn de vriendinnen toch altijd wel een stuk langer..
Inderdaad dat valt mij ook vaak op, dat die kleine mênneke's dan vanuit een soort compensatiedrang als een idioot aan de gewichten gaan hangen, en dat het er dan helemaal kansloos uitzietquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:38 schreef FlowerMary het volgende:
Kleine mannen zijn lichamelijk zwak. En dat wil een echte vrouw meestal niet, die wil een man die haar kan beschermen. En als ze wel sterk zijn, zijn ze weer breed en dat ziet er dus totaal niet uit bij een kleintje.
Ik zeg gewoon de waarheid.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hoe grappig dat je hier in 1 zin zowel kleine(re) mannen als vrouwen die kleine(re) mannen hebben/willen beledigt
En dan ook nog breed lopen en boos kijken!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:40 schreef Logician het volgende:
[..]
Inderdaad dat valt mij ook vaak op, dat die kleine mênneke's dan vanuit een soort compensatiedrang als een idioot aan de gewichten gaan hangen, en dat het er dan helemaal kansloos uitziet
Wat jij wil hoor.quote:
Ook erg grappig zijn die kleine mannen die niet breed zijn maar wel breed lopen en dan zo'n te groot nep leren jack aan hebbenquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:41 schreef FlowerMary het volgende:
[..]
En dan ook nog breed lopen en boos kijken!![]()
Ik val niet op kleine dames, maar ik kan me wel seksueel aangetrokken voelen. Als ik in een cafe een kleine knappe dame zie vind ik het gewoon niet interessant. Qua uiterlijke kenmerken maakt het me qua haarkleur/oogkleur/borstomvang niet echtuit , ik val meer op de lengte. En het is gelukkig geen beperking..quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:40 schreef FlowerMary het volgende:
[..]
Tijdens de relatie heb je geen seks? Waarom zou je met een kleintje geen relatie kunnen hebben?
Okey, mooie verklaring.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:43 schreef dolledingo het volgende:
[..]
Ik val niet op kleine dames, maar ik kan me wel seksueel aangetrokken voelen. Als ik in een cafe een kleine knappe dame zie vind ik het gewoon niet interessant. Qua uiterlijke kenmerken maakt het me qua haarkleur/oogkleur/borstomvang niet echt, ik val meer op de lengte. En het is gelukkig geen beperking..
Het is voor mij in dat opzicht merk ik wel een beperking, ik kan het vergelijken met het idee om seks met mijn opa te hebben... nee dankje. Ik heb genoeg vrienden die wat klein uitgevallen zijn en er niet minder goede vrienden om zijn, maar qua aantrekkingskracht doet het me gewoon echt helemaal niets ... Geen idee waarom...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:43 schreef dolledingo het volgende:
[..]
Ik val niet op kleine dames, maar ik kan me wel seksueel aangetrokken voelen. Als ik in een cafe een kleine knappe dame zie vind ik het gewoon niet interessant. Qua uiterlijke kenmerken maakt het me qua haarkleur/oogkleur/borstomvang niet echt, ik val meer op de lengte. En het is gelukkig geen beperking..
Dat heb ik inderdaad ook. Kleine mannen lijken al snel stevig en gedrongen.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:37 schreef Logician het volgende:
[..]
Dat is toch geen enkele beperking voor een relatie met een lange man?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:47 schreef Mini_rulez het volgende:
Beetje jammer, want ik ben volgens mijn paspoort maar 1m59.
Nou, handig is anders. Het is ook wel eens leuk om iemand te kunnen zoenen of omhelzen zonder dat jij op je tenen moet staan en hij moet bukken.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:48 schreef FlowerMary het volgende:
[..]
Dat is toch geen enkele beperking voor een relatie met een lange man?
Gewoon lekker op hem springen benen om de middel en huppa! of gewoon op de grond gooien en er boven op gaan zitten natuurlijkquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:49 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nou, handig is anders. Het is ook wel eens leuk om iemand te kunnen zoenen of omhelzen zonder dat jij op je tenen moet staan en hij moet bukken.
Maar goed, mijn huidige vriendje is ongeveer 1m80, dus dat gaat nog wel.
this topic needs pics!quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:51 schreef ukga het volgende:
*1.94 cm kickboxer meldt zich*
Is dat zo'n probleem dan om even op je tenen te staan?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:49 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nou, handig is anders. Het is ook wel eens leuk om iemand te kunnen zoenen of omhelzen zonder dat jij op je tenen moet staan en hij moet bukken.
Voelt alsof je sex hebt met een koe.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:58 schreef Barbaaf het volgende:
Gespierde spijker meldt zichen ik val ook nog op kleinere vrouwen
, die je van de grond kan plukken als je ze een zoen wil geven en zich als een klein hoopje tegen je aan oprollen.
Toch vraag ik me wel eens af hoe het zou zijn met een vrouw die minder dan 20 cm kleiner is.
Nou, ik vind het op gegeven moment wel irritant worden ja. Bij 30 of 40cm verschil is op je tenen staan niet genoeg, dan moet hij echt bukken. Haalt de spontaniteit een beetje weg.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:55 schreef FlowerMary het volgende:
[..]
Is dat zo'n probleem dan om even op je tenen te staan?
Ik ga er van uit dat je van elkaar houdt. Dan moet het toch geen probleem zijn dat het staand kussen wat moeilijker gaat?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:59 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nou, ik vind het op gegeven moment wel irritant worden ja. Bij 30 of 40cm verschil is op je tenen staan niet genoeg, dan moet hij echt bukken. Haalt de spontaniteit een beetje weg.
Die stoot je niet zo snel omver. Die lange vrouwen moeten wel de lenigheid hebben van een kleine dame anders kan het soms net zo voelen als seks met een koe inderdaadquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:58 schreef Barbaaf het volgende:
Toch vraag ik me wel eens af hoe het zou zijn met een vrouw die minder dan 20 cm kleiner is.
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:57 schreef savale het volgende:
hoho weet je jouw reactie in mijn FB nog? en ik ben 1m78....
Gefrustreerd?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:02 schreef Webdesign21 het volgende:
Ach ja. Hebben ze een lelijk hoofd dan lijkt het me dat de dames hier op Fok al snel die lange jongens toch al niet zo knap meer vinden. Lengte geeft meer de indruk dat iemand sterker is of gezonder (nog van vroeger toen de mensen nog zelf moesten jagen omdat je dan dus goed voor jezelf kon zorgen). Tegenwoordig leidt het echter vaker tot rugklachten en daar gaan die lange jongens.
Ben zelf een jongen van 178 en merkte nooit dat meiden daar echt zoveel op letten. Een meid die gewoon veel groter is als een jongen stapt de jongen zelf ook al minder snel op af omdat dat gewoon minder goed bij elkaar past. Denk dat de meeste meiden die zelf langer zijn ook langere jongens leuker vinden.
Die opmerking van beter gebouwd vind ik niet echt ergens op slaan trouwens. Afgezien van de rugklachten hoeven de grotere jongens niks sterker te zijn. Ze hebben alleen meer aanleg om wat breder te worden of juist meer een bierbuik te krijgen. Het kan beide kanten opgaan.
Pardon?quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:38 schreef FlowerMary het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |