Jij bent vast niet lang.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 15:16 schreef gangreen het volgende:
Je lengte zegt helemaal niks over je kracht, net als je lengte niks zegt over de grootte van je penis.
Nou ja, precieze lengte weet ik niet... 1.96 staat gewoon op mn Identietijdsbewijs (sinds mn 17e)quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:15 schreef NTCE het volgende:
1.96? gvd lijkt wel een ziekte.. meest voorkomende lengte in dit topic
Moderatie.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 16:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Verdulle, hoe kan een topic als dit nou verzanden in een trainingsschemaeiwittenbespreektopic?
Zo was ie niet bedoeld hoor!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:58 schreef dolledingo het volgende:
Blijft schattig om te zien dat de kabouters maar gefrustreerd blijven reageren in dit topic!![]()
Blijf daar dan ook lekker!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 17:15 schreef DaMayan het volgende:
Voor mij zelfs een reden om vaak naar het buitenland te gaan.
Ja, en dat zo'n lange slungel dan zegt 'kijk hem nou' en dat die kleine dan 3 tanden uit z'n bek rostquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:42 schreef Logician het volgende:
[..]
Ook erg grappig zijn die kleine mannen die niet breed zijn maar wel breed lopen en dan zo'n te groot nep leren jack aan hebben![]()
![]()
Is het zo'n godswonderlijk lekker wijf dan?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 01:49 schreef Tobz het volgende:
Vraag me af hoeveel Fokkers hun dromen in rook zien opgaan nu Logician zegt alleen maar op mannen tussen de
1.90 en 2.00 te vallen (en niet te dun!)![]()
Willems is that you?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:41 schreef LENUS het volgende:
dan kom ik met mijn 20cm. niet in de buurt. Gespierd is hij wel!
quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:41 schreef LENUS het volgende:
dan kom ik met mijn 20cm. niet in de buurt. Gespierd is hij wel!
Not really.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:48 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Is het zo'n godswonderlijk lekker wijf dan?
Gezien de aard van je posts moet je wel een verbitterde vrouw zijn, óf een valse nichtquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 19:54 schreef Duiveltja het volgende:
Prima wat jij wilt.
Hee H. , je zit toch niet over me te roddelen hè , of ben ik niet degene van 2.06...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 20:48 schreef Hilzillah het volgende:
Lange mannen zijn2 zeer lange vriendjes gehad, waarvan 1 extreem lang (2.06
) zelf ben ik ook niet zo'n kleintje (1.81)
Uh???quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 18:39 schreef Kreupelhout het volgende:
Wat mij weleens opvalt is dat lange meiden vaak bang zijn van lange jongens of ze nieteens zien staan. Naja, zo lijkt het, wan ze zeiken allemaal dat ze geen vent kunnen krijgen omdat de meesten te klein zijn, maar moeite doen: ho maar!
wat maakt het uitquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:12 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Gezien de aard van je posts moet je wel een verbitterde vrouw zijn, óf een valse nicht![]()
Verschrikkelijkquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:43 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Hee H. , je zit toch niet over me te roddelen hè , of ben ik niet degene van 2.06...
Ja oke, maar als ik uit ga dan voelt dat soms gewoon zo. Ben niet lelijk, ook geen slungel, men zegt dat als ik ergens binnenkom, dat er dan ook echt iemand binnenkomt.quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 20:49 schreef innovative het volgende:
[..]
Uh???
Ik zie hier geen zeikende lange meiden, hooguit wat sarcasme dat korte vrouwen van de lange heren af moeten blijven. In mijn omgeving zelfs verschillende relaties van erg lange meiden (1.90 ong.) met veel kortere jongens (1.75 ong.)...
Hij heeft wel een beetje gelijk. Lange mannen zijn juist makkelijk onderuit te halen tenzij ze lang EN breed zijn.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:05 schreef FlowerMary het volgende:
[..]
Hey daar heb je die gefrustreerde kabouter weer.
Ja, maar ging jouw wekker om 5:45?quote:
Ik hoor (lees) hier enige frustratie, waarschijnlijk omdat mooie lang tot zeer lang benige vrouwen geen enkele interesse in je tonen, voor het simpele feit dat je gewoon een klein dwergje bent!quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 23:51 schreef DR878 het volgende:
[..]
En ik vind lange vrouwen ZEER onaantrekkelijk. Langer dan 1.80 kan ik niet meer aanzien. Beetje de lompe giraffe uithangen ja doei....![]()
waarom mag je nu wel zonder listig commentaar zeggen dat je enkel op lang valt, maar niet dat je dat absoluut niet doet.quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 08:12 schreef Hilzillah het volgende:
[..]
Ik hoor (lees) hier enige frustratie, waarschijnlijk omdat mooie lang tot zeer lang benige vrouwen geen enkele interesse in je tonen, voor het simpele feit dat je gewoon een klein dwergje bent!![]()
Tuurlijk, want dan ben jij ook geen mooie langbenige vrouw en ben je ook gefrustreerd...net als ik met mijn armetierige 164quote:Op zaterdag 14 oktober 2006 09:56 schreef milagro het volgende:
[..]
waarom mag je nu wel zonder listig commentaar zeggen dat je enkel op lang valt, maar niet dat je dat absoluut niet doet.
ik vind 180+ voor een vrouw ook niets, ben ik nu een frust omdat ik zelf maar 165 ben?
nu nog zn bekendheid en het komt allemaal goedquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 00:31 schreef Harry123 het volgende:
Kijk maar naar Al Pacino.
Ik troost mezelf maar met het feit dat hij even lang is als ik.![]()
[afbeelding]
ah, okay dan weet ik wat me scheelt, 15+ cm dus, maar daar heb je dus juist de man voor om dat aan/in te vullenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 10:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Tuurlijk, want dan ben jij ook geen mooie langbenige vrouw en ben je ook gefrustreerd...net als ik met mijn armetierige 164![]()
Alsof je daar een mooie langbenige vrouw van wordtquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 11:50 schreef milagro het volgende:
[..]
ah, okay dan weet ik wat me scheelt, 15+ cm dus, maar daar heb je dus juist de man voor om dat aan/in te vullen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |