Dat met 1 hand optillen is maar helemaal afhankelijk van hoe zwaar de dame in kwestie is...quote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:19 schreef Logician het volgende:
mannen hebben meestal van die mooie schouderbladen (vooral in een longsleeve) en over het
algemeen een mooier gestalte, op de een of andere manier komen ze mannelijker over![]()
(en ze kunnen je zonder genante momenten met 1 hand op tillen en op bed gooien)![]()
Plop !quote:
Het werkt wel. Mijn PM box zit tot de strot toe vol op het moment.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 09:59 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Is dit een verkapt dating-topic waar lange mannelijke users
[..]
posten in de hoop bergen PM's te krijgen van hitsige vrouwen?
Nou als je kijkt naar de gemiddelde muay thai /kickboxer dan zien ze er zo uit :quote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:04 schreef ukga het volgende:
[..]
weet niet wat voor wedstrijden jij kijkt...
Ik snap niet hoe de verhouding tussen lengte+massa en kracht precies in elkaar steekt.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 00:07 schreef FlowerMary het volgende:
[..]
Iemand van 90kg en 1.90 is sterker dan iemand van 70kg en 1.75.
Dat snap je toch wel?
Behalve snel door de trein te komen (deuropeningen), of over de markt te lopen (luifels). In die dubbeldekkers kan je niet eens fatsoenlijk rechtopstaan op sommige plekkenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 15:22 schreef Puck1 het volgende:
voor alles!
ik nodig je uit voor 2 hot 2 handle in Ahoy 12 november. als je Tyrone Spong in de ring ziet tegen Joery Mes denk je er anders overquote:Op donderdag 12 oktober 2006 13:54 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
Nou als je kijkt naar de gemiddelde muay thai /kickboxer dan zien ze er zo uit :
(niet iedereen natuurlijk maar de meeste) :
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn ideaal is rond de 1.92 en 1.98 momenteelquote:
Blijft dus niet alleen bij lurkenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:12 schreef Logician het volgende:
[..]
Mijn ideaal is rond de 1.92 en 1.98 momenteel(slecht zelfs op mijn werk zit ik op fok te lurken).
Als die kleine propjes dan ook van onze mannen van 1.95 - 2.05m af willen blijven, dan hebben we een dealquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:08 schreef Godshand het volgende:
Die lange mannen van 1,90 m of langer moeten met hun poten afblijven van meisjes van 1,55 tot 1,65 m...
die zijn bedoeld voor ons mannen van rond de 1,75 m
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |