nee, hoor absoluut niet, veel te langquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:34 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Als die kleine propjes dan ook van onze mannen van 1.95 - 2.05m af willen blijven, dan hebben we een deal![]()
Maar zelfs de kleine meisjes willen een vent van 1.98![]()
dan is waarschijnklijk niet alles langquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:18 schreef Neptunes het volgende:
Doe ik toch wat verkeerd met mijn 1 meter 98 en al 2 jaar vriendingloos :/
nee lange mannen met lange vrouwen meet...quote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:52 schreef Barbaaf het volgende:
Kunnen we niet een 'kleine vrouwen en lange mannen'-meet organiseren? Alleen maar vrouwen onder de 1.70 en mannen boven de 1.90![]()
jij mag blijvenquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:39 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, hoor absoluut niet, veel te lang![]()
er staat ook kleine meisjesquote:Op donderdag 12 oktober 2006 16:39 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, hoor absoluut niet, veel te lang![]()
Het gaat er ook gewoon om dat je hakken kan dragen, zonder op hem neer te hoeven kijken, hoorquote:Op woensdag 11 oktober 2006 23:38 schreef FlowerMary het volgende:
De meeste vrouwen willen een lange man inderdaad.
Kleine mannen zijn lichamelijk zwak. En dat wil een echte vrouw meestal niet, die wil een man die haar kan beschermen. En als ze wel sterk zijn, zijn ze weer breed en dat ziet er dus totaal niet uit bij een kleintje.
Kom uit Overijssel....??quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:47 schreef Neptunes het volgende:
Kleiner dan ik, niet kleiner dan mij!
Hahaquote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:52 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Kom uit Overijssel....??![]()
...damn, nooit gedacht dat ik nog iets van mannen kan leren
Over je voeten heen plassen tijdens het douchen helpt tegen voetschimmel.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:52 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat jij van iedereen wat kan leren.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 18:52 schreef miss.cutie4you het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:09 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Over je voeten heen plassen tijdens het douchen helpt tegen voetschimmel.
reactie van Flowermary: hou je bek je bent klein en lelijk en ik kots op jequote:Op donderdag 12 oktober 2006 19:28 schreef Webdesign21 het volgende:
Ik mis flowermary wat. Wil nog steeds graag weten waar de relatie in massa + lengte = kracht in ligt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |